Als Jordan zich op de eerste 600m teveel laat opnaaien door Jenning dan kan zoiets (mits Jordan niet top is) best gebeuren.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:31 schreef TheVulture het volgende:
De Boo die Stolz klopt waarna ze allebei geen podium hebben zou ook wel een ontknoping zijn
bij het mannen dubbel rodel?quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:47 schreef AllesKaputt het volgende:
Net op tijd klaar met koken, bord op schoot, broek op de enkels.
Dit is geil.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:47 schreef AllesKaputt het volgende:
Net op tijd klaar met koken, bord op schoot, broek op de enkels.
Dit heeft echt in elke krant gestaan. Kennerspubliek >> professionele analisten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:52 schreef Felagund het volgende:
Wust heeft gemist dat Stolz geen ploegenachtervolging rijdt.
Wel door Sjeek.quote:
Zodat ik een keertje live kan kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:46 schreef mitt het volgende:
Waarom is het nu weer pas om half 7. Doe eens gewoon vaste tijden.
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zodat ik een keertje live kan kijken
Ik zie dit niet gebeuren. Het was een veel groter risico dat ie tegen een trage starter zou rijden en te langzaam begint.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als Jordan zich op de eerste 600m teveel laat opnaaien door Jenning dan kan zoiets (mits Jordan niet top is) best gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |