Was dat commentaar van Herbert?quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:45 schreef AllesKaputt het volgende:
Di Stefano is gezien. En haalt hem in.
Was al gemeld in de voorbeschouwing.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Geen verhaal of Dubreuil en Heerenveen.
Die kan van de bingo!quote:
Ja. Die eerste zin wel.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was dat commentaar van Herbert?
Beter een pens van het zuipen dan een bult van het werkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:44 schreef vul_maar_in het volgende:
best rap voor iemand met een pens
Of het verhaal van de vorige spelen (Kai Verbij)quote:
Zijn er ook vervalste Hongaren?quote:
Dat zijn teksten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:46 schreef Zorro het volgende:
"Als ie gewoon 1,5 seconde sneller had geschaatst had ie gewoon in de 1:16 gereden!"
Gewaagde voorspelling!quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:46 schreef Idisrom het volgende:
Gerard van Velde raakt zijn OR straks kwijt.
Ik vraag me af of ze het al wetenquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zullen het zo wel gaan zeggen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet; mijn neefje van 4 zou dat ook prima kunnen.
Laat dat maar aan Herbert over. Niet letterlijk maar het komt er wel op neer.quote:
In de eerste rit werd het al twee keer genoemdquote:
Ik dacht dat ze hier altijd meelezen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het al wetenin ieder geval bij het schaatsen en bij het rodelen is Nederlander. Zal nog wel komen.
Ah, helaas gemist.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In de eerste rit werd het al twee keer genoemd
Duizendsten zijn al overdreven.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:47 schreef hole1988 het volgende:
WTF. Ze meten tegenwoordig op tienduizendste.
[ afbeelding ]
Zou wel moeten, met al die kenners hier!quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hier altijd meelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |