Beter een pens van het zuipen dan een bult van het werkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:44 schreef vul_maar_in het volgende:
best rap voor iemand met een pens
Of het verhaal van de vorige spelen (Kai Verbij)quote:
Zijn er ook vervalste Hongaren?quote:
Dat zijn teksten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:46 schreef Zorro het volgende:
"Als ie gewoon 1,5 seconde sneller had geschaatst had ie gewoon in de 1:16 gereden!"
Gewaagde voorspelling!quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:46 schreef Idisrom het volgende:
Gerard van Velde raakt zijn OR straks kwijt.
Ik vraag me af of ze het al wetenquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zullen het zo wel gaan zeggen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet; mijn neefje van 4 zou dat ook prima kunnen.
Laat dat maar aan Herbert over. Niet letterlijk maar het komt er wel op neer.quote:
In de eerste rit werd het al twee keer genoemdquote:
Ik dacht dat ze hier altijd meelezen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het al wetenin ieder geval bij het schaatsen en bij het rodelen is Nederlander. Zal nog wel komen.
Ah, helaas gemist.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In de eerste rit werd het al twee keer genoemd
Duizendsten zijn al overdreven.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:47 schreef hole1988 het volgende:
WTF. Ze meten tegenwoordig op tienduizendste.
[ afbeelding ]
Zou wel moeten, met al die kenners hier!quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hier altijd meelezen.
Dixit Jan Smeekens.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duizendsten zijn al overdreven.
Dat is zo'n bullshit, de meetonnauwkeurigheid en de afmeting van de baan is daar veel te weinig precies voor.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:47 schreef hole1988 het volgende:
WTF. Ze meten tegenwoordig op tienduizendste.
[ afbeelding ]
Jan Smeekens is het hiermee eens.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duizendsten zijn al overdreven.
“Als je rechts afslaat ben je niet naar links gegaan.”quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:46 schreef Zorro het volgende:
"Als ie gewoon 1,5 seconde sneller had geschaatst had ie gewoon in de 1:16 gereden!"
Het zou pas een baas zijn als hij het tijdens de rit zou doen!quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beetje jongleren, wat een baas
Ik zou wel een Jaromir Radke willen horen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:49 schreef Faraday01 het volgende:
Guljajev genoemd, nu nog Zjelezovski
Op een been. Daar kunnen ze in circus nog wat van lerenquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet; mijn neefje van 4 zou dat ook prima kunnen.
Schijnnauwkeurigheid iddquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is zo'n bullshit, de meetonnauwkeurigheid en de afmeting van de baan is daar veel te weinig precies voor.
Jongleren en tegelijkertijd een drone besturen ook?quote:
Het grootste probleem is dat bijvoorbeeld het voordeel/nadeel van het later horen van een startschot al veel groter is. Ik geloof best dat ze het zo nauwkeurig kunnen meten.quote:
Kijk, dan begint het interessant te wordenquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jongleren en tegelijkertijd een drone besturen ook?
Klopt, 330m/s geluidsnelheid levert al een paar duizendste verschil op.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat bijvoorbeeld het voordeel/nadeel van het later horen van een startschot al veel groter is. Ik geloof best dat ze het zo nauwkeurig kunnen meten.
Dat valt toch wel mee? Blijft grotendeels middelmaatquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:52 schreef Felagund het volgende:
Belgie is wel in opkomst bij het schaatsen.
Nee klopt dat kan ik nietquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:52 schreef Faraday01 het volgende:
Doorkomen in 42.xx ja dat kan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |