Dat komt normaal wel goed; grootste kans op een podium komt later deze OSquote:Op woensdag 11 februari 2026 07:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn enige hoop is Nuis buiten het podium, dan is deze afstand geslaagd.
quote:
Dit kan dus niet mensen, 7 mensen in de eerste poll die denken dat Stolz geen goud wint en 9 mensen in de tweede poll die zeggen dat Jordan zilver wint.quote:
quote:
quote:
Überhaupt kan Stolz nooit zilver winnen. Zal altijd als verlies worden uitgelegd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Dit kan dus niet mensen, 7 mensen in de eerste poll die denken dat Stolz geen goud wint en 9 mensen in de tweede poll die zeggen dat Jordan zilver wint.
Ik heb al mn hele leven irritatie aan Erben dus dan is het wel lastig om voor Joep te kunnen juichen. Maar goed hij kan er ook weinig aan doen..quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet zo’n probleem met Joep, Kjeld hoeft niet zo.
Zurek zou het wel verdienen na dit seizoen.
Opdracht aan De Boo als Wennemars eerste staat in de stand: take one for the teamquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:10 schreef Butterflower het volgende:
Wordt lastig om Stolz van het goud af te houden, maar niets is onmogelijk.
Ik hoop wel een podiumplek voor De Boo.
Nuis mag gaan shinen op de 1500
Op basis waarvan denk je dat die MAGA is?quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:37 schreef Momo het volgende:
Een MAGA yank gaat dus het goud pakken?
Ik word hier sowieso een beetje moe van.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat die MAGA is?
Zurek heeft gelukkig ook de 500m nog. Ik hoop dat ie in ieder geval 1 medaille pakt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet zo’n probleem met Joep, Kjeld hoeft niet zo.
Zurek zou het wel verdienen na dit seizoen.
Rond 19:40 zou het ongeveer afgelopen moeten zijn op basis van de 1000m vrouwen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe lang duurt zo'n 1000m evenement, weet iemand dat? Om te weten of ik het laatste gedeelte kan meekijken.
Oke dankjewel. Wordt hem niet dan. Hetgeen ik nog wel leuk vind om te kijken deze OS is steeds op tijden dat ik niet echt kan, en de andere dingen zijn slechts voor 5 minuten geinig of boeien uberhaupt niet. Nou ja, hup Holland!quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Rond 19:40 zou het ongeveer afgelopen moeten zijn op basis van de 1000m vrouwen.
Starttijden Nederlandersquote:Op woensdag 11 februari 2026 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe lang duurt zo'n 1000m evenement, weet iemand dat? Om te weten of ik het laatste gedeelte kan meekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |