Leerdam en Kok werden 1 en 2 vanuit buitenbocht!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Stolz-De Boo in rit 14 met een buitenbocht voor Jenning, dat gaat dus heel moeilijk worden
Vrij perfecte loting voor Stolz, die gaat De Boo opvreten op die laatste kruising.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Stolz-De Boo in rit 14 met een buitenbocht voor Jenning, dat gaat dus heel moeilijk worden
Wennemars zie ik morgen wel schroeien jaquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:47 schreef Marcoss het volgende:
Prima loting wel voor Wennemars. De Boo met deze loting wel kansloos voor goud, maar dat was hij waarschijnlijk met elke loting geweest
Alleen starten op de OSquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:28 schreef wimderon het volgende:
1 I BETTI Francesco ITA
O
2 I JOHNSON Anders CAN
O MILAGROS Daniel ESP
3 I MORISHIGE Wataru JPN
O la RUE David CAN
4 I KOO Kyung-Min KOR
O MAGNUSSEN Bjorn NOR
5 I DUBREUIL Laurent CAN
O di STEFANO Daniele ITA
6 I KIM Min-Seok HUN
O YAMADA Kazuya JPN
7 I KLEIN Moritz GER
O VOSTE Mathias BEL
8 I DOMBEK Hendrik GER
O KANIA Marek POL
* * * ICE PREPARATION * * *
9 I ODOR Gabriel AUT
O MICHALSKI Piotr POL
10 I NONOMURA Taiyo JPN
O NUIS Kjeld NED
11 I WENNEMARS Joep NED
O LIAN Ziwen CHN
12 I McDERMOTT-MOSTOWY Conor USA
O NING Zhongyan CHN
13 I SONNEKALB Finn GER
O McLEOD Cooper USA
14 I STOLZ Jordan USA
O de BOO Jenning NED
15 I LIIV Marten EST
O ZUREK Damian POL
Hoop het niet, want dan kom ik donderdag in de knoei met shorttrackquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:27 schreef Marcoss het volgende:
Gaan ze nu elke dag een uur later beginnen met schaatsen?
En jagen?quote:
Zijn enige kans is als hij op 200 m iets voor ligt. Niet dat we dat mogen verwachten tegen Stolzquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou zeggen dramatische loting voor Jenning
Tim Prins bellen, zeg jij?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen starten op de OS
Zoek gewoon nog een schaatser die wil rijden joh.
Jenning zal wel de hardste 600m ooit proberen te rijden, dus best kans dat ie ergens een stukje voor zal liggen op Stolz.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zijn enige kans is als hij op 200 m iets voor ligt. Niet dat we dat mogen verwachten tegen Stolz
Stolz heeft sowieso een aantal van zijn beste races gereden toen hij als laatste de buitenbocht had (en De Boo versloeg).quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jenning zal wel de hardste 600m ooit proberen te rijden, dus best kans dat ie ergens een stukje voor zal liggen op Stolz.
Ik denk dat er niet zoveel veranderd voor hem.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou zeggen dramatische loting voor Jenning
Vergeet in alle drukte dan je voorspelling niet.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:40 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb de star-spangled banner al geoefend.
quote:
Nog steeds vochtige ogen bij het bekijken. Fenomenalw rit en het verhaal eromheen maakt dit mijn favoriete olympische winterspelen medaille ooit.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:31 schreef hole1988 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |