Nee, maar dat is een stayer. Zelfs meer een 5000m rijdster imho. Maar de baan was inderdaad sneller dan ik verwachtte.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende: [..] Had Lollo anders geen last van.
Ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens
Zo nederlands ditquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:47 schreef 3rr0r het volgende:
'How did you felt at the start'Eurosported
Altijd rond/na kerst.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:48 schreef Zwansen het volgende:
Was het OKT 4 jaar geleden ook zo kort voor de OS? Of was dat toen eerder?
quote:
Herkende haar niet eens. Nog wel steeds een leuke en vrolijke uitstraling overigens.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sow, zapte net ff naar Eurosport, gaat Kromo de nieuwe Erica Terpstra worden?
Maar dan is het nu toch geen excuus? Afgelopen keren wonnen we praktisch ook alle medailles, met dat OKT.quote:
Dan had Roest morgen aan de start gestaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef raptorix het volgende:
Heb het gezegt dat dit hele OKT een giftige werking heeft, waarom niet gewoon een puntensysteem over de laatste 4 jaar met een hogere weging van de laatste jaren, mijn voorspelling: NUL goud.
Volgens mij is dit dat al jaren in de week tussen Kerst en Oud en Nieuw. En OS zal ook wel altijd rond deze periode zijn?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:48 schreef Zwansen het volgende:
De NL kwalificatie is gewoon het zwaarst. Dat is een feit.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat OKT werkte in 2014, 2018 en 2022 nochtans prima.
Dat ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef Marcoss het volgende:
Beune rijdt 3.58 en daarmee was de verwachting dat het misschien wel goud zou zijn op dit ijs en dan eindigt ze op 4 seconden van goud en niet eens een medaille.. wat een tijden joh
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef raptorix het volgende:
Heb het gezegt dat dit hele OKT een giftige werking heeft, waarom niet gewoon een puntensysteem over de laatste 4 jaar met een hogere weging van de laatste jaren, mijn voorspelling: NUL goud.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
OKT werkte de laatste keren prima.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef raptorix het volgende:
OKT is altijd in de kerstvakantie geweest, er was nog een tijd met een OKT2 nog 2 weken later.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:48 schreef Zwansen het volgende:
Toch heb je altijd schaatsers die op de OS bij lange na het niveau niet halen van het OKTquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Daarom, Beune naar behoren gereden, de andere 2 niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef Marcoss het volgende:
Beune rijdt 3.58 en daarmee was de verwachting dat het misschien wel goud zou zijn op dit ijs en dan eindigt ze op 4 seconden van goud en niet eens een medaille.. wat een tijden joh
Dat laatste is misschien geen slecht idee.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
OKT is altijd in de kerstvakantie geweest, er was nog een tijd met een OKT2 nog 2 weken later.
Het OKT systeem is het probleem niet, dat heeft het schastsen juist aan talloze medailles geholpen.
Dit waren gewoon 3 fantastische tijden. En ik denk serieus dat het dom is om in een schijnbaar vrij warme hal een dubbellaags pak te dragen, als ik schaatser was zou ik het oude aantrekken.
Onzin, werkt prima, Beune is simpelweg geen winnaar, verliezen van een 34-jarige.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef raptorix het volgende:
Precies. Het is wel lekker typisch FOK! opportunisme om het nu volledig daarop te leggen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
OKT werkte de laatste keren prima.
Voorspelde je 4 jaar geleden dan ook 0 medailles vanwege dat OKT?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef raptorix het volgende:
Schouten won op de vorige OS, maar toen werden de andere Nederlanders 7 en 8..quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar dan is het nu toch geen excuus? Afgelopen keren wonnen we praktisch ook alle medailles, met dat OKT.
Sport is leuk omdat de uitslag van te voren niet vaststaat.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wel echt geweldig al die analyses op tv en hier op dit forum
Dat was juist tijdens die drie spelen maar met een handvol het geval. De jaren ervoor reden veel meer schaatsers onder het niveau van de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch heb je altijd schaatsers die op de OS bij lange na het niveau niet halen van het OKT
PAKKENGATEquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat laatste is misschien geen slecht idee.
Ze kregen alle 3 al snel een rooie kop.
Maker heeft zich vergist, het was +8% in tijdsverschil ipv -8%quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
OKT is altijd in de kerstvakantie geweest, er was nog een tijd met een OKT2 nog 2 weken later.
Het OKT systeem is het probleem niet, dat heeft het schastsen juist aan talloze medailles geholpen.
Dit waren gewoon 3 fantastische tijden. En ik denk serieus dat het dom is om in een schijnbaar vrij warme hal een dubbellaags pak te dragen, als ik schaatser was zou ik het oude aantrekken.
Jammer dat je het weer persoonlijk. Anyway, ik ga zelf niet naar de Olympische Spelen, maar als je wel gaat wordt er wel iets van je verwacht.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van presteren joh, jij lult al jarenlang uit je nek.
Afgezien van het formaat vind ik dat je gewoon ten eerste een 100% duidelijk formaat moet hebben, zonder aanwijsplekken, het is heel simpel of je stelt een bondscoach aan, of je stelt 100% vaste regels, niet er tussenin.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voorspelde je 4 jaar geleden dan ook 0 medailles vanwege dat OKT?
Blijkbaar niet. Lol.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:52 schreef Remco het volgende:
Voor ons als publiek moet het OKT natuurlijk nooit worden afgeschaft. Deze Olympische Spelen gaan qua drama daar niet bij in de buurt komen.
Nee inderdaad. Misschien voor een Beune die veel heeft gereden en misschien niet kan omgaan met de teleurstelling van het niet kwalificeren voor de 1500 meter. Maar Conijn bijvoorbeeld heeft heel weinig gereden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar dan is het nu toch geen excuus? Afgelopen keren wonnen we praktisch ook alle medailles, met dat OKT.
Alleen Jake weet dat.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
Kunnen jullie kappen met deze nutteloze discussies en mij vertellen; hoelaat komt Jutta?
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:51 schreef raptorix het volgende:
Ik ben naar de winkel, daarna bloemkool salade, ik ben op dieet.
34 was ze gisteren nog he!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Onzin, werkt prima, Beune is simpelweg geen winnaar, verliezen van een 34-jarige.
Ja absoluut genoten van Beune, Nuis, Prins. Wel sneu voor de sporters af en toe maar ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:52 schreef Remco het volgende:
Voor ons als publiek moet het OKT natuurlijk nooit worden afgeschaft. Deze Olympische Spelen gaan qua drama daar niet bij in de buurt komen.
Nou, bij de NOS kunnen ze er nog meer van.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Het is wel lekker typisch FOK! opportunisme om het nu volledig daarop te leggen.
Mooi hèquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:22 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk nu al dat dit mijn favoriete goud van de Spelen wordt, wat gaaf![]()
Wie weet hebben de Nederlandse schaatsers nu wel nadeel van het pak wat de Amerikanen acht jaar geleden hadden. De warmte lijkt wel een ding ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dus het huidige format? De discussie was juist nu dat er geen aanwijsplekken zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Afgezien van het formaat vind ik dat je gewoon ten eerste een 100% duidelijk formaat moet hebben, zonder aanwijsplekken, het is heel simpel of je stelt een bondscoach aan, of je stelt 100% vaste regels, niet er tussenin.
Daar ook ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou, bij de NOS kunnen ze er nog meer van.
Bij de Olympische Winterspelen 2026 in Milaan-Cortina rijdt Jutta Leerdam in ieder geval twee onderdelen en hier zijn de tijden in Nederlandse tijd (CET):quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
Kunnen jullie kappen met deze nutteloze discussies en mij vertellen; hoelaat komt Jutta?
Je had vroeger ook de zogenaamde beschermde status. Toen kon je met een top 8 ofzo je toch plaatsen; dat was helemaal een drama.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus het huidige format? De discussie was juist nu dat er geen aanwijsplekken zijn.
Boner op schoot wedstrijdenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij de Olympische Winterspelen 2026 in Milaan-Cortina rijdt Jutta Leerdam in ieder geval twee onderdelen en hier zijn de tijden in Nederlandse tijd (CET):
📅 Wedstrijden van Jutta Leerdam
🏁 1.000 meter vrouwen
📍 Datum: maandag 9 februari 2026
⏰ Tijd: ± 17:30 uur Nederlandse tijd
🏁 500 meter vrouwen
📍 Datum: zondag 15 februari 2026
⏰ Tijd: ± 17:03 uur Nederlandse tijd
👉 Dit zijn de starttijden van haar races bij het schaatsen op de Spelen.
Wil je weten waar je het live op tv of online kunt kijken? (Bijv. NOS, Eurosport, of livestream-opties) laat het me weten!
Dat weet alleen Jake Paul.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
Nog steeds kans he!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:56 schreef Ericr het volgende:
Goud filmpjes van Beune kunnen de vernsipperaar in
Ach Staatsloterij.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:56 schreef Ericr het volgende:
Goud filmpjes van Beune kunnen de vernsipperaar in
Die heeft vorig jaar toch maar mooi het record aan marathoneges in één seizoen verbeterd. Dat vindt Anema belangrijker.quote:
Ja, dat moet je niet willen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je had vroeger ook de zogenaamde beschermde status. Toen kon je met een top 8 ofzo je toch plaatsen; dat was helemaal een drama.
Ja. En de Amerikanen hadden zoiets acht jaar geleden al.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die suggestie over pakken kan wel eens kloppen...
Nooit getest op deze baan en met deze temperaturen
Italie en Canada (1 en 3) rijden in hetzelfde pak.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Prachtig toch, wij zijn het enige land dat schaatsen serieus neemt en dan zo amateuristisch falen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Haar doel is medailles winnen voor ons, niet voor de camera's verschijnen als dat niet fijn is in haar voorbereiding.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:01 schreef 3rr0r het volgende:
Ons belastinggeld aannemen = interviews doen kut
Lekker overdreven die 5 minuten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haar doel is medailles winnen voor ons, niet voor de camera's verschijnen als dat niet fijn is in haar voorbereiding.
Als je de 5 lagen plamuur eraf schraapt blijft er weinig over.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:02 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een kop heeft die gekregen trouwens
En nog wel een aantal anderen ook.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als je de 5 lagen plamuur eraf schraapt blijft er weinig over.
Conijn, Wiklund en Lollo zijn stuk voor stuk veel knapper
Het 1e idee was dat ze helemaal geen interview zou doen, dan moet de NOS maar akkoord gaan met een half interview!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:04 schreef Redefine het volgende:
Een deel van een interview niet willen laten uitzien past nou niet bij het schaatsen noch Nederland. Dat zal wel de Jake Paul Amerikaanse invloed zijn geweest.
Ja een paar minuten interviews had minder energie gekost.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:05 schreef Regilio_ het volgende:
Jutta wil graag in haar focus en bubbel blijven en negeert daarom te media.
En nu heeft ze een fophef. Succes met je focus meid.
Dat valt toch wel mee?quote:
Lijkt wel alsof ze aan de prednison zitquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als je de 5 lagen plamuur eraf schraapt blijft er weinig over.
Precies. Verder niet arrogant hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja een paar minuten interviews had minder energie gekost.
Wordt de nieuwe Regilio Tuur, straks alleen maar interviews jn het Engelsquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:04 schreef AllesKaputt het volgende:
Die zien we na de spelen nooit meer terug in NL.
Zoiets ja. Zal denk ik ook wel zo zijn dat ze eigenlijk het interview niet wilde doen en dan al wat geagiteerd bent, dat je dan het doorvragen van Bert niet kunt hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het 1e idee was dat ze helemaal geen interview zou doen, dan moet de NOS maar akkoord gaan met een half interview!
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Wordt de nieuwe Regilio Tuur, straks alleen maar interviews jn het Engels
Ze heeft zelf al eens gezegd dat sinds ze bewust iets zwaarder is geworden beter presteert.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze aan de prednison zit
Kan ze mooi tegen Jake boksenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Wordt de nieuwe Regilio Tuur, straks alleen maar interviews jn het Engels
Wüst zei het wel terecht. Als je dit geheim wil houden dan ga je dat niet open en bloot in de hal zitten doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?
Het zijn fratsen van Jutta. Ik heb 5 miljoen volgens op IG en ik heb de 'fake news' media niet nodig. Want reken maar dat haar huidige omgeving invloed heeft.
Vroeger kon ze geen camera overslaan, maar nu heeft ze fratsen.
Wat is er nou zo geheimzinnig aan die hamer?
Nochtans wens ik haar veel succes.
Na, J Leerdam deed niets verkeerd in het interview. Gaf gewoon antwoord en bertje bleef maar zuigen op zijn bekende manier. Na 2x is het stoppen maar nee, nog 3x.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:02 schreef Regilio_ het volgende:
Jutta deelt lekker dingen online. Nou fijn, doei Jutta.
Zo te horen een dagelijkse rubriek, dus ze hebben 16 familieleden opgezocht?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:08 schreef Remco het volgende:
Een reportage over de vader van talent Huizinga, dat is nou perfecte besteding van ons belastinggeld.
Als ze dat op de baan laat doen waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dat zijn gewoon medische zaken, gaat niemand een reet aan.
Of gaan we ook filmen als ze aambeien laat verwijderen
Kansloos. Oprotten met die dwaas.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:08 schreef Verida het volgende:
en dan zegt Ireen dat ze het wel begrijpt, want Bert ging wel door toen Jutta had gezegd dat ze het daar niet over wilde hebben
en dan wordt er doodleuk gezegd : maar zo is Bert
ze zei toch helemaal niet dat ze het geheim wilde houdenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wüst zei het wel terecht. Als je dit geheim wil houden dan ga je dat niet open en bloot in de hal zitten doen.
Ach, Bert gaat dood.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:08 schreef Verida het volgende:
en dan zegt Ireen dat ze het wel begrijpt, want Bert ging wel door toen Jutta had gezegd dat ze het daar niet over wilde hebben
Kun je nagaan, anders waren we laatste en een-na-laatste geworden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Dragen ze die pakken eigenlijk die wel 8% tijdwinst zouden opleveren?
Het is bijna alsof Bert een journalist isquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:08 schreef Red_85 het volgende:
Maalderink is gewoon een bommenlegger die niets anders dan zichzelf op 1 heeft staan. Op zoek naar scoops en als hij die niet heeft gaat hij er zelf een maken.
Bij menig wk en ek voetbal doet hij dit. Totaal niet in het belang van de sporters die daar op het hoogtepunt van hun spanningsboog staan. Een ding belangrijk: de scoop en het verhaal en niet het landsbelang zeg maar.
In Thialf ja. Daar rijden Chris Huizinga en Tijmen Snel zich ook altijd in allerlei selecties.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 flukes , ze rijdt begin dit seizoen al dat BR op Thialf.
Ja, dat is wel een vieze dooddoener.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:08 schreef Verida het volgende:
Ja net als de Italianen en de Canadezen, dus daar ligt het niet aan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Dragen ze die pakken eigenlijk die wel 8% tijdwinst zouden opleveren?
Ik vond haar uitleg heel netjes. Ze zit in haar bubbel en wil zich gewoon op haar manier voorbereiden op haar race van maandagquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Joeta moet misschien haar influencer vriendje vragen hoe om te gaan met media aandacht. Ik snap dat ze in rust wil voorbereiden maar met deze acties vestigt ze alleen maar meer de aandacht op zichzelf.
Uiteraard is dat haar goed recht. Maar ook daarvoor geldt dat als je er liever niet teveel vragen over wilt krijgen, dan moet je dat niet open en bloot doen. En na zoveel media ervaring ook niet zo antwoorden, want dan weet je dat ze erover doorgaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zei toch helemaal niet dat ze het geheim wilde houden
ze wilde er alleen nu, op dit moment, niet al te diep op ingaan.
Dat is toch haar goed recht?
Bert mag daar gewoon staan en dan een microfoon onder de snufferds houden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is bijna alsof Bert een journalist is
De winnende tijd van vandaag kwam in ieder geval wel in de buurt van het BR in Thialfquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
In Thialf ja. Daar rijden Chris Huizinga en Tijmen Snel zich ook altijd in allerlei selecties.
Ik zou Femke toch niet gelijk willen stellen met Huizinga en Snel, ik heb ook 0 indicatie dat Femke een thuisrijdster is die buiten Thialf minder presteert.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
In Thialf ja. Daar rijden Chris Huizinga en Tijmen Snel zich ook altijd in allerlei selecties.
Ik zou dan juist niet heethoofd Jake Paul om input gaan vragenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Joeta moet misschien haar influencer vriendje vragen hoe om te gaan met media aandacht. Ik snap dat ze in rust wil voorbereiden maar met deze acties vestigt ze alleen maar meer de aandacht op zichzelf.
Precies de reden waarom ze dus geen interviews wil geven en Bert helpt de goodwill die ze toch probeerde te tonen, vakkundig om zeepquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond haar uitleg heel netjes. Ze zit in haar bubbel en wil zich gewoon op haar manier voorbereiden op haar race van maandag
ze zei dat ze verder niet veel te melden had, wat ook klopt natuurlijk
maar Bert bleef doorzagen over iets wat ze nu op dit moment niet uitgebreid wilde bespreken.
Ok, maar daar gaat het hier niet omquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bert mag daar gewoon staan en dan een microfoon onder de snufferds houden.
Verder moet hij zijn kop houden.
LANG LEVE BERT.
Dus kan ze gewoon zeggen: "ik was duidelijk, Bert. Geen commentaar."quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond haar uitleg heel netjes. Ze zit in haar bubbel en wil zich gewoon op haar manier voorbereiden op haar race van maandag
ze zei dat ze verder niet veel te melden had, wat ook klopt natuurlijk
maar Bert bleef doorzagen over iets wat ze nu op dit moment niet uitgebreid wilde bespreken.
Die zal ook wel aan een persboycot doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik was even wat anders doen, maar is Anema al aan de tand gevoeld?
Het interesseert me geen moer hoe ze zich uit in de pers, wat ze online post, hoe ze zich gedraagt op social media en/of wat ze uitspookt met Jake Paul. Als ze maar goud pakt voor Nederland.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dus kan ze gewoon zeggen: "ik was duidelijk, Bert. Geen commentaar."
Maar dan gaat ze toch een halve uitleg geven. Niet slim.
Die geeft sowieso amper interviewsquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Die is alle drones met een hamer aan het 'finetunen'.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Nee, ze hebben alleen iemand die nog meer favoriet is voor goud dan al die namen bij elkaar zo ongeveerquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:14 schreef Toby56 het volgende:
Team NL heeft dit jaar gewoon geen Ard Schenk, Yvonne van Gennip, Marianne Timmer, Sven Kramer, Jorien ter Mors of Ireen Wüst. En Kjeld is gewoon te oud voor goud.
Dus laat het meer een spannende Spelen worden!
Prima. Ook ik wens haar veel succes.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het interesseert me geen moer hoe ze zich uit in de pers, wat ze online post, hoe ze zich gedraagt op social media en/of wat ze uitspookt met Jake Paul. Als ze maar goud pakt voor Nederland.
Plus Kjeld zijn kamer is een vuilnisbjelt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:14 schreef Toby56 het volgende:
Team NL heeft dit jaar gewoon geen Ard Schenk, Yvonne van Gennip, Marianne Timmer, Sven Kramer, Jorien ter Mors of Ireen Wüst. En Kjeld is gewoon te oud voor goud.
Bij de vrouwen hebben/hadden ze op elk onderdeel kans op goud...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:14 schreef Toby56 het volgende:
Het hoort er inderdaad bij, maar in de eerste plaats moeten ze presteren.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Prima. Ook ik wens haar veel succes.
Maar je moet als sporter of celebrity wel een beetje tegen (desnoods kritische) vragen kunnen. Hoort bij het vak.
Ze had beter gewoon voet bij stuk kunnen houden, geen interviews tot na de race. Nu wordt dit weer gedoe om niets.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Na, J Leerdam deed niets verkeerd in het interview. Gaf gewoon antwoord en bertje bleef maar zuigen op zijn bekende manier. Na 2x is het stoppen maar nee, nog 3x.
Het begin is niet heel denderend, zou een (gewaagde) conclusie kunnen zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de vrouwen hebben/hadden ze op elk onderdeel kans op goud...
Ze waren wel wat gelaten ja. Maar het zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik de interviews met Beune en Groenewoud zie heb ik ook weinig hoop voor de team pursuit
Ik zie het verband niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het hoort er inderdaad bij, maar in de eerste plaats moeten ze presteren.
Merel en Marijke geven leuke praatjes voor de pers maar leveren wel een wanprestatie.
Afgelopen OS was dit ook wel haar beste afstand, maar dit was nog weer een extra stap ja..quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Lollobrigida kan in deze bloedvorm gewoon 3 keer goud pakken
En Groenewoud geeft 1500m niet op ma wanprestatiequote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik de interviews met Beune en Groenewoud zie heb ik ook weinig hoop voor de team pursuit
'Had mezelf wel iets beter ingeschat'quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
En Groenewoud geeft 1500m niet op ma wanprestatie
Zou zeker kunnen. Al denk ik dat ze bij de Mass Start wel tekort komt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Hoezeer het vervelend is voor ons kijkers en voor Beune, is dat ook wel volkomen logisch. Zolang je niet ziek bent geeft geen enkele sporter een startplek op.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Van dat rijtje Sven Kramer is er zo één die eigenlijk onder zijn niveau presteerde op Olympische Spelen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:14 schreef Toby56 het volgende:
Enige dat zou kunnen, is dat de 1500 een dag voor de massastart is en ze liever de focus op de massastart legt. Maar juist Groenewoud is wel gewend om heel veel wedstrijden in korte tijd te rijdenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoezeer het vervelend is voor ons kijkers en voor Beune, is dat ook wel volkomen logisch. Zolang je niet ziek bent geeft geen enkele sporter een startplek op.
Is toch wel vaker voorgekomen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoezeer het vervelend is voor ons kijkers en voor Beune, is dat ook wel volkomen logisch. Zolang je niet ziek bent geeft geen enkele sporter een startplek op.
En een coach had die het nodig vond om zich te bemoeien met een wisselquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Van dat rijtje Sven Kramer is er zo één die eigenlijk onder zijn niveau presteerde op Olympische Spelen.
Dat had wel een specifieke medische reden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van Gennip en Timmer reden ook niet vaak een deuk in een pak boter buiten die OS-meevallers, dus wie weet worden we verrast
Die was al ontketend en nu helemaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer dan?quote:
Die zal die 1500 meter juist wel willen rijden voor het gevoel met het ijs en de snelheid van de 1500 meter ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Enige dat zou kunnen, is dat de 1500 een dag voor de massastart is en ze liever de focus op de massastart legt. Maar juist Groenewoud is wel gewend om heel veel wedstrijden in korte tijd te rijden
Moet je Ingrid Paul even bellen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Is toch wel vaker voorgekomen?
Gewoon de druk opvoeren...
Ik ken alleen Gretha Smit waarbij de plek juist niet werd opgegeven.. verder kan ik me ook niet herinneren dat iemand zonder blessure een plek opgaf op de OSquote:
Ja. Daarom ook mijn vraag. Kan mij ook geen gevallen herinneren. En destijds werkte het druk opvoeren (lees de zak met geld) bij buitenlanders door Ingrid Paul niet zo heel goedquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik ken alleen Gretha Smit waarbij de plek juist niet werd opgegeven.. verder kan ik me ook niet herinneren dat iemand zonder blessure een plek opgaf op de OS
Bowe gaf haar plek op voor Jackson. Al was dat kwalificatie voor de OS.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik ken alleen Gretha Smit waarbij de plek juist niet werd opgegeven.. verder kan ik me ook niet herinneren dat iemand zonder blessure een plek opgaf op de OS
Iets staat mij bij van Canada bij de 1000 meter in sochiquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bowe gaf haar plek op voor Jackson. Al was dat kwalificatie voor de OS.
Klopt. Maar in het buitenland is het denk ik sowieso wel vaker gebeurd. Maar in Nederland kan ik het mij niet herinneren.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bowe gaf haar plek op voor Jackson. Al was dat kwalificatie voor de OS.
Oh, met Morrison ja, die won daarna ook nog een medaille, dacht ikquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Iets staat mij bij van Canada bij de 1000 meter in sochi
Daar won Morrison zilver omdat z'n teamgenoot wel in zag dat hij daar weinig te zoeken had inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Iets staat mij bij van Canada bij de 1000 meter in sochi
https://nos.nl/artikel/610141-morrison-zou-eigenlijk-niet-startenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar won Morrison zilver omdat z'n teamgenoot wel in zag dat hij daar weinig te zoeken had inderdaad.
Kok nog wel eerder ja. Mogelijk ook juist na wel een goede rit. Dat ze wat vermoeid is na de 500 meter en alle aandacht eromheen. Weliswaar is dat nadelig voor ploeggenote Rijpma-De Jong, maar helpt ze wel weer de vriendn van een ploeggenote.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:40 schreef franklop het volgende:
Zie het toch nog steeds Kok nog doen, maar alleen als de op de 1000 super tegenvalt
En Postma kon altijd gewoon weet terug naar Anniquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
In 1999 hadden we de discussie of Hersman zijn WK-ticket aan Postma moest afstaan. Die vertikte dat terecht.
Da’s ook beslist geen straf.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Postma kon altijd gewoon weet terug naar Anni
Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen mag Joost wetenquote:
Ids zal haar wel met zijn vlotte babbel hebben versierd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen mag Joost weten
Er is geen verband tussen hoe je je opstelt naar de pers en hoe je presteert.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet.
(En nu houT ik op.)
Timmer in Turijn was wel een verrassing, maar Timmer in 1998 schatte ik voor de OS Nagano ook al hoger in dan de vorige WB-winnares Annemarie Thomas en Tonny de Jongquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van Gennip en Timmer reden ook niet vaak een deuk in een pak boter buiten die OS-meevallers, dus wie weet worden we verrast
En waarom zou ze? Beune heeft simpelweg op beide momenten dat het echt moest dit seizoen niet geleverd. Dus om er nu maar vanuit te gaan dat ze op die 1500m wel ineens zou leveren…quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ze zijn wel getrouwd, maar Anni woont met de kinderen in Salzburg en Ids is in Dearsum op de boerderij gebleven.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen mag Joost weten
Waaaat?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Anni woont met de kinderen in Salzburg en Ids is in Dearsum op de boerderij gebleven.
Het speculeren daarover het ook weinig zin. Maar team Jillert mag zich voorlopig wel achter de oren krabben over de periodisering richting de OWS.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En waarom zou ze? Beune heeft simpelweg op beide momenten dat het echt moest dit seizoen niet geleverd. Dus om er nu maar vanuit te gaan dat ze op die 1500m wel ineens zou leveren…
Groenewoud heeft in ieder geval op 1 van de 2 momenten dat het echt moest maximaal geleverd dus die zou imo nooit haar verdiende startplek moeten opgeven.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ze zijn wel getrouwd, maar Anni woont met de kinderen in Salzburg en Ids is in Dearsum op de boerderij gebleven.
Daar kwam je zeker uit nadat je eerst Google images had bekeken van grofweg 20 jaar geleden?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze runt blijkbaar een winkel daar
https://www.small-heroes.eu/nl/service/about/
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar kwam je zeker uit nadat je eerst Google images had bekeken van grofweg 20 jaar geleden?
en ze zien elkaar heel vaak, brengen heel veel tijd samen door.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ze zijn wel getrouwd, maar Anni woont met de kinderen in Salzburg en Ids is in Dearsum op de boerderij gebleven.
Niet geleverdquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En waarom zou ze? Beune heeft simpelweg op beide momenten dat het echt moest dit seizoen niet geleverd. Dus om er nu maar vanuit te gaan dat ze op die 1500m wel ineens zou leveren…
Groenewoud heeft in ieder geval op 1 van de 2 momenten dat het echt moest maximaal geleverd dus die zou imo nooit haar verdiende startplek moeten opgeven.
Bijzondere is dat het verschil zo enorm is. Het is enorm pieken (zoals op het OKT) of enorm matig zoals eigenlijk de rest van het seizoen.. En gezien vandaag lijkt die 2e piek er niet in te zitten. En dan is het dus niet plek 4, maar meteen plek 8 en 9quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het speculeren daarover het ook weinig zin. Maar team Jillert mag zich voorlopig wel achter de oren krabben over de periodisering richting de OWS.
Adema is daarbij gewoon een hele nare en egoïstische man
7 seconden op de 3k is enorm, dan doe je totaal niet mee.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bijzondere is dat het verschil zo enorm is. Het is enorm pieken (zoals op het OKT) en enorm matig zoals eigenlijk de rest van het seizoen.. En gezien vandaag lijkt die 2e piek er niet in te zitten. En dan is het dus niet plek 4, maar meteen plek 8 en 9
Bij het NK ook al die piek met dan tussendoor die matige prestaties en daarna wel weer goed in Hamar en de piek op het OKT. Plus dat ze in Inzell op de Mass Start dan wel weer oppermachtig was. Leg het maar uit.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bijzondere is dat het verschil zo enorm is. Het is enorm pieken (zoals op het OKT) en enorm matig zoals eigenlijk de rest van het seizoen.. En gezien vandaag lijkt die 2e piek er niet in te zitten. En dan is het dus niet plek 4, maar meteen plek 8 en 9
Net teruggeluisterd, verplichte kost voor alle liefhebbers van de Erben™ act.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
"Oh, oh, oh" - Erben als radiocommentator
Beschamende vertoning inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:36 schreef hhh38 het volgende:
Nou, dat was een verrassende eerste afstand. Beune en Conijn waren niet bijzonder, maar Groenewoud viel wel echt extreem tegen zeg.
Waar kan ik het terugluisteren?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:03 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Net teruggeluisterd, verplichte kost voor alle liefhebbers van de Erben™ act.
Merci!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:28 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)26-02-07-radiolympia
Laatste 5 ritten vanaf 1 uur 43.
Waar heb je dat gevonden. Dit moet vreselijk geweest zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:03 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Net teruggeluisterd, verplichte kost voor alle liefhebbers van de Erben™ act.
En een deel andersom gepiekt. Dat is niet alleen OKT want die Anema zooi rijdt groot deel seizoen als een krant.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:36 schreef Bonobo11 het volgende:
Zielig man, al die doping verhalen hier over Lolobrigida.
Gewoon goed gepiekt.
Is Groenewoud Anema zooi en Conijn ook?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
En een deel andersom gepiekt. Dat is niet alleen OKT want die Anema zooi rijdt groot deel seizoen als een krant.
Beune heeft torren in haar hoofd door die 1500m. Dat is niet alleen fysiek, ook al was goud hoe dan ook buiten bereik geweest.
Maar zo slecht was ze toch niet? Ze was op het OKT al de 3e Nederlandse, rijdt hier een prima tijd met 3.58, maar er gaan er een paar veel harder dan verwacht. Misschien dat ze met een topdag in de buurt was gekomen, maar die had ze dan blijkbaar nietquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
En een deel andersom gepiekt. Dat is niet alleen OKT want die Anema zooi rijdt groot deel seizoen als een krant.
Beune heeft torren in haar hoofd door die 1500m. Dat is niet alleen fysiek, ook al was goud hoe dan ook buiten bereik geweest.
Jaquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:59 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Is Groenewoud Anema zooi en Conijn ook?
Beune zit maar net onder haar normale niveau ja. Ze miste eigenlijk net dat laatste procentje wat Lollobrigida juist wel had. Verder denk ik nog steeds wel dat als je Maltais en Beune omwisselt qua rit je ook de plek omwisselt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar zo slecht was ze toch niet? Ze was op het OKT al de 3e Nederlandse, rijdt hier een prima tijd met 3.58, maar er gaan er een paar veel harder dan verwacht. Misschien dat ze met een topdag in de buurt was gekomen, maar die had ze dan blijkbaar niet
Conijn en Groenewoud waren wel echt duidelijk een paar niveaus minder dan het OKT
Haar normale niveau maar dat volstaat niet op een OS. Misschien opgejaagd door de 3.54 op het bord maar ze vond zelf de laatst rit een voordeel.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar zo slecht was ze toch niet? Ze was op het OKT al de 3e Nederlandse, rijdt hier een prima tijd met 3.58, maar er gaan er een paar veel harder dan verwacht. Misschien dat ze met een topdag in de buurt was gekomen, maar die had ze dan blijkbaar niet
Conijn en Groenewoud waren wel echt duidelijk een paar niveaus minder dan het OKT
Een bommenlegger en een landverrader dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard is dat haar goed recht. Maar ook daarvoor geldt dat als je er liever niet teveel vragen over wilt krijgen, dan moet je dat niet open en bloot doen. En na zoveel media ervaring ook niet zo antwoorden, want dan weet je dat ze erover doorgaan.
Tegelijkertijd vond ik het totaal onnodig dat Maalderink erover door bleef zagen. Maar dat is wel typisch Maalderink. Hij is tegelijkertijd erg goed (door zijn scherpte) en erg matig. Die blijft maar doorzeuren en zou zelfs een geheim wapen van Oranje nog willen verklappen aan de concurrentie om maar een scoop te hebben.
Dit ja. En dat in combinatie van een OKT dat mentaal misschien teveel impact heeft gehad en rijdsters uit andere landen die beter gepiekt hebbenquote:Op zondag 8 februari 2026 00:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Beune niet goed genoeg. Straalde te weinig venijn uit.
Groenewoud nog minder. Reed constant achter de feiten aan.
Conijn rot loting en overmand door zenuwen en emoties.
Tot zover. Morgen (of ja vandaag) nieuwe kansen...
Dat denk ik wel. Die 3.54 laag had er op geen enkele dag ingezeten denk ik. Op een hele goede dag zou ze bij Wiklund in de buurt zijn gekomen. Maar die was er gisteren niet.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:13 schreef Piperidine het volgende:
Misschien kan Beune nog een keer in de Playboy staan. Merk ook dat het gezeur van Nuis mijn kijk op Beune negatief heeft veranderd. Ze had hier gewoon keihard alles moeten geven, dat idee heb ik niet.
Ja, deze hele uitslag is toch super voor iedereen die schaatsliefhebber is? Drie landen, top!quote:Op zondag 8 februari 2026 11:13 schreef Ericr het volgende:
En dat OKT gezeik mogen ze wel mee stoppen. Het is zwaar maar genoeg OS waar het OKT geen invloed had op de prestaties. Meerdere malen pieken in een seisoen is niet nieuw. Deal with it.
Er is nu misschien meer concurrentie maar dat wilden ze toch. Sweeps zijn niet goed voor de sport, tijd om dan mee te gaan met de concurrentie ipv achter de feiten aan te lopen. Je hoeft in ieder geval worldscups niet te mijden, dat zie je aan die Anema zooi.
Waren mooie races. Op die zogenaamd langzame baan ook erg hoog niveau. Messer heeft gisteren in ieder geval zijn best gedaan gisteren.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, deze hele uitslag is toch super voor iedereen die schaatsliefhebber is? Drie landen, top!
Klassieke geval van het schaatsen is niet internationaal genoeg tegenover Nederland bakt er niets meer van. Als Dawson, Loubineaud en Jilek het podium halen heb je 6 nationaliteiten in 2 afstanden op het podium.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, deze hele uitslag is toch super voor iedereen die schaatsliefhebber is? Drie landen, top!
Het OKT werd inderdaad keer op keer juist omschreven als de reden dat we zo succesvol waren, want dan had je de echte zenuwen al gehad. En nu is het ineens hét probleem.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:13 schreef Ericr het volgende:
En dat OKT gezeik mogen ze wel mee stoppen. Het is zwaar maar genoeg OS waar het OKT geen invloed had op de prestaties. Meerdere malen pieken in een seisoen is niet nieuw. Deal with it.
Er is nu misschien meer concurrentie maar dat wilden ze toch. Sweeps zijn niet goed voor de sport, tijd om dan mee te gaan met de concurrentie ipv achter de feiten aan te lopen. Je hoeft in ieder geval worldscups niet te mijden, dat zie je aan die Anema zooi.
En met de kortere afstanden dan nog te gaan is het dan al bijna zeker dat drie continenten ruimschoots vertegenwoordigd zijn op de medaillespiegel.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:21 schreef Remco het volgende:
[..]
Klassieke geval van het schaatsen is niet internationaal genoeg tegenover Nederland bakt er niets meer van. Als Dawson, Loubineaud en Jilek het podium halen heb je 6 nationaliteiten in 2 afstanden op het podium.
Ledecky? Werd er ook gezwommen deze OS?quote:Op zondag 8 februari 2026 16:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Tot nu toe wel de Spelen van favorieten die niet winnen.
Wiklund, Ledecky, Vonn. Ik verwacht hetzelfde op de 5k.
Die tsjechische snowboardsterquote:Op zondag 8 februari 2026 19:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ledecky? Werd er ook gezwommen deze OS?
Vonn was geen favoriet overigens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |