quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef raptorix het volgende:
Heb het gezegt dat dit hele OKT een giftige werking heeft, waarom niet gewoon een puntensysteem over de laatste 4 jaar met een hogere weging van de laatste jaren, mijn voorspelling: NUL goud.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat OKT werkte in 2014, 2018 en 2022 nochtans prima.
OKT werkte de laatste keren prima.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef raptorix het volgende:
Heb het gezegt dat dit hele OKT een giftige werking heeft, waarom niet gewoon een puntensysteem over de laatste 4 jaar met een hogere weging van de laatste jaren, mijn voorspelling: NUL goud.
OKT is altijd in de kerstvakantie geweest, er was nog een tijd met een OKT2 nog 2 weken later.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:48 schreef Zwansen het volgende:
Was het OKT 4 jaar geleden ook zo kort voor de OS? Of was dat toen eerder?
Toch heb je altijd schaatsers die op de OS bij lange na het niveau niet halen van het OKTquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat OKT werkte in 2014, 2018 en 2022 nochtans prima.
Daarom, Beune naar behoren gereden, de andere 2 niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef Marcoss het volgende:
Beune rijdt 3.58 en daarmee was de verwachting dat het misschien wel goud zou zijn op dit ijs en dan eindigt ze op 4 seconden van goud en niet eens een medaille.. wat een tijden joh
Dat laatste is misschien geen slecht idee.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
OKT is altijd in de kerstvakantie geweest, er was nog een tijd met een OKT2 nog 2 weken later.
Het OKT systeem is het probleem niet, dat heeft het schastsen juist aan talloze medailles geholpen.
Dit waren gewoon 3 fantastische tijden. En ik denk serieus dat het dom is om in een schijnbaar vrij warme hal een dubbellaags pak te dragen, als ik schaatser was zou ik het oude aantrekken.
Onzin, werkt prima, Beune is simpelweg geen winnaar, verliezen van een 34-jarige.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef raptorix het volgende:
Precies. Het is wel lekker typisch FOK! opportunisme om het nu volledig daarop te leggen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
OKT werkte de laatste keren prima.
Voorspelde je 4 jaar geleden dan ook 0 medailles vanwege dat OKT?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef raptorix het volgende:
Schouten won op de vorige OS, maar toen werden de andere Nederlanders 7 en 8..quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar dan is het nu toch geen excuus? Afgelopen keren wonnen we praktisch ook alle medailles, met dat OKT.
Sport is leuk omdat de uitslag van te voren niet vaststaat.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wel echt geweldig al die analyses op tv en hier op dit forum
Dat was juist tijdens die drie spelen maar met een handvol het geval. De jaren ervoor reden veel meer schaatsers onder het niveau van de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch heb je altijd schaatsers die op de OS bij lange na het niveau niet halen van het OKT
PAKKENGATEquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat laatste is misschien geen slecht idee.
Ze kregen alle 3 al snel een rooie kop.
Maker heeft zich vergist, het was +8% in tijdsverschil ipv -8%quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
OKT is altijd in de kerstvakantie geweest, er was nog een tijd met een OKT2 nog 2 weken later.
Het OKT systeem is het probleem niet, dat heeft het schastsen juist aan talloze medailles geholpen.
Dit waren gewoon 3 fantastische tijden. En ik denk serieus dat het dom is om in een schijnbaar vrij warme hal een dubbellaags pak te dragen, als ik schaatser was zou ik het oude aantrekken.
Jammer dat je het weer persoonlijk. Anyway, ik ga zelf niet naar de Olympische Spelen, maar als je wel gaat wordt er wel iets van je verwacht.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van presteren joh, jij lult al jarenlang uit je nek.
Afgezien van het formaat vind ik dat je gewoon ten eerste een 100% duidelijk formaat moet hebben, zonder aanwijsplekken, het is heel simpel of je stelt een bondscoach aan, of je stelt 100% vaste regels, niet er tussenin.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voorspelde je 4 jaar geleden dan ook 0 medailles vanwege dat OKT?
Blijkbaar niet. Lol.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:52 schreef Remco het volgende:
Voor ons als publiek moet het OKT natuurlijk nooit worden afgeschaft. Deze Olympische Spelen gaan qua drama daar niet bij in de buurt komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |