Bert mag daar gewoon staan en dan een microfoon onder de snufferds houden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is bijna alsof Bert een journalist is
De winnende tijd van vandaag kwam in ieder geval wel in de buurt van het BR in Thialfquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
In Thialf ja. Daar rijden Chris Huizinga en Tijmen Snel zich ook altijd in allerlei selecties.
Ik zou Femke toch niet gelijk willen stellen met Huizinga en Snel, ik heb ook 0 indicatie dat Femke een thuisrijdster is die buiten Thialf minder presteert.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
In Thialf ja. Daar rijden Chris Huizinga en Tijmen Snel zich ook altijd in allerlei selecties.
Ik zou dan juist niet heethoofd Jake Paul om input gaan vragenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Joeta moet misschien haar influencer vriendje vragen hoe om te gaan met media aandacht. Ik snap dat ze in rust wil voorbereiden maar met deze acties vestigt ze alleen maar meer de aandacht op zichzelf.
Precies de reden waarom ze dus geen interviews wil geven en Bert helpt de goodwill die ze toch probeerde te tonen, vakkundig om zeepquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond haar uitleg heel netjes. Ze zit in haar bubbel en wil zich gewoon op haar manier voorbereiden op haar race van maandag
ze zei dat ze verder niet veel te melden had, wat ook klopt natuurlijk
maar Bert bleef doorzagen over iets wat ze nu op dit moment niet uitgebreid wilde bespreken.
Ok, maar daar gaat het hier niet omquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Conijn, Wiklund en Lollo zijn stuk voor stuk veel knapper
Dit dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bert mag daar gewoon staan en dan een microfoon onder de snufferds houden.
Verder moet hij zijn kop houden.
LANG LEVE BERT.
Dus kan ze gewoon zeggen: "ik was duidelijk, Bert. Geen commentaar."quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond haar uitleg heel netjes. Ze zit in haar bubbel en wil zich gewoon op haar manier voorbereiden op haar race van maandag
ze zei dat ze verder niet veel te melden had, wat ook klopt natuurlijk
maar Bert bleef doorzagen over iets wat ze nu op dit moment niet uitgebreid wilde bespreken.
Die zal ook wel aan een persboycot doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik was even wat anders doen, maar is Anema al aan de tand gevoeld?
Het interesseert me geen moer hoe ze zich uit in de pers, wat ze online post, hoe ze zich gedraagt op social media en/of wat ze uitspookt met Jake Paul. Als ze maar goud pakt voor Nederland.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dus kan ze gewoon zeggen: "ik was duidelijk, Bert. Geen commentaar."
Maar dan gaat ze toch een halve uitleg geven. Niet slim.
Die geeft sowieso amper interviewsquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Die is alle drones met een hamer aan het 'finetunen'.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Nee, ze hebben alleen iemand die nog meer favoriet is voor goud dan al die namen bij elkaar zo ongeveerquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:14 schreef Toby56 het volgende:
Team NL heeft dit jaar gewoon geen Ard Schenk, Yvonne van Gennip, Marianne Timmer, Sven Kramer, Jorien ter Mors of Ireen Wüst. En Kjeld is gewoon te oud voor goud.
Dus laat het meer een spannende Spelen worden!
Prima. Ook ik wens haar veel succes.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het interesseert me geen moer hoe ze zich uit in de pers, wat ze online post, hoe ze zich gedraagt op social media en/of wat ze uitspookt met Jake Paul. Als ze maar goud pakt voor Nederland.
Plus Kjeld zijn kamer is een vuilnisbjelt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:14 schreef Toby56 het volgende:
Team NL heeft dit jaar gewoon geen Ard Schenk, Yvonne van Gennip, Marianne Timmer, Sven Kramer, Jorien ter Mors of Ireen Wüst. En Kjeld is gewoon te oud voor goud.
Bij de vrouwen hebben/hadden ze op elk onderdeel kans op goud...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:14 schreef Toby56 het volgende:
Het hoort er inderdaad bij, maar in de eerste plaats moeten ze presteren.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Prima. Ook ik wens haar veel succes.
Maar je moet als sporter of celebrity wel een beetje tegen (desnoods kritische) vragen kunnen. Hoort bij het vak.
Ze had beter gewoon voet bij stuk kunnen houden, geen interviews tot na de race. Nu wordt dit weer gedoe om niets.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Na, J Leerdam deed niets verkeerd in het interview. Gaf gewoon antwoord en bertje bleef maar zuigen op zijn bekende manier. Na 2x is het stoppen maar nee, nog 3x.
Het begin is niet heel denderend, zou een (gewaagde) conclusie kunnen zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de vrouwen hebben/hadden ze op elk onderdeel kans op goud...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |