Klopt. Maar in het buitenland is het denk ik sowieso wel vaker gebeurd. Maar in Nederland kan ik het mij niet herinneren.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bowe gaf haar plek op voor Jackson. Al was dat kwalificatie voor de OS.
Oh, met Morrison ja, die won daarna ook nog een medaille, dacht ikquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Iets staat mij bij van Canada bij de 1000 meter in sochi
Daar won Morrison zilver omdat z'n teamgenoot wel in zag dat hij daar weinig te zoeken had inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Iets staat mij bij van Canada bij de 1000 meter in sochi
https://nos.nl/artikel/610141-morrison-zou-eigenlijk-niet-startenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar won Morrison zilver omdat z'n teamgenoot wel in zag dat hij daar weinig te zoeken had inderdaad.
Kok nog wel eerder ja. Mogelijk ook juist na wel een goede rit. Dat ze wat vermoeid is na de 500 meter en alle aandacht eromheen. Weliswaar is dat nadelig voor ploeggenote Rijpma-De Jong, maar helpt ze wel weer de vriendn van een ploeggenote.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:40 schreef franklop het volgende:
Zie het toch nog steeds Kok nog doen, maar alleen als de op de 1000 super tegenvalt
En Postma kon altijd gewoon weet terug naar Anniquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
In 1999 hadden we de discussie of Hersman zijn WK-ticket aan Postma moest afstaan. Die vertikte dat terecht.
Da’s ook beslist geen straf.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Postma kon altijd gewoon weet terug naar Anni
Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen mag Joost wetenquote:
Ids zal haar wel met zijn vlotte babbel hebben versierd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen mag Joost weten
Er is geen verband tussen hoe je je opstelt naar de pers en hoe je presteert.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet.
(En nu houT ik op.)
Timmer in Turijn was wel een verrassing, maar Timmer in 1998 schatte ik voor de OS Nagano ook al hoger in dan de vorige WB-winnares Annemarie Thomas en Tonny de Jongquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van Gennip en Timmer reden ook niet vaak een deuk in een pak boter buiten die OS-meevallers, dus wie weet worden we verrast
En waarom zou ze? Beune heeft simpelweg op beide momenten dat het echt moest dit seizoen niet geleverd. Dus om er nu maar vanuit te gaan dat ze op die 1500m wel ineens zou leveren…quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
En Groenewoud geeft 1500m niet op ma wanprestatie
Ze zijn wel getrouwd, maar Anni woont met de kinderen in Salzburg en Ids is in Dearsum op de boerderij gebleven.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen mag Joost weten
Waaaat?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Anni woont met de kinderen in Salzburg en Ids is in Dearsum op de boerderij gebleven.
Het speculeren daarover het ook weinig zin. Maar team Jillert mag zich voorlopig wel achter de oren krabben over de periodisering richting de OWS.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En waarom zou ze? Beune heeft simpelweg op beide momenten dat het echt moest dit seizoen niet geleverd. Dus om er nu maar vanuit te gaan dat ze op die 1500m wel ineens zou leveren…
Groenewoud heeft in ieder geval op 1 van de 2 momenten dat het echt moest maximaal geleverd dus die zou imo nooit haar verdiende startplek moeten opgeven.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ze zijn wel getrouwd, maar Anni woont met de kinderen in Salzburg en Ids is in Dearsum op de boerderij gebleven.
Daar kwam je zeker uit nadat je eerst Google images had bekeken van grofweg 20 jaar geleden?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze runt blijkbaar een winkel daar
https://www.small-heroes.eu/nl/service/about/
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar kwam je zeker uit nadat je eerst Google images had bekeken van grofweg 20 jaar geleden?
en ze zien elkaar heel vaak, brengen heel veel tijd samen door.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ze zijn wel getrouwd, maar Anni woont met de kinderen in Salzburg en Ids is in Dearsum op de boerderij gebleven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |