Nee inderdaad. Misschien voor een Beune die veel heeft gereden en misschien niet kan omgaan met de teleurstelling van het niet kwalificeren voor de 1500 meter. Maar Conijn bijvoorbeeld heeft heel weinig gereden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar dan is het nu toch geen excuus? Afgelopen keren wonnen we praktisch ook alle medailles, met dat OKT.
Alleen Jake weet dat.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
Kunnen jullie kappen met deze nutteloze discussies en mij vertellen; hoelaat komt Jutta?
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:51 schreef raptorix het volgende:
Ik ben naar de winkel, daarna bloemkool salade, ik ben op dieet.
34 was ze gisteren nog he!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Onzin, werkt prima, Beune is simpelweg geen winnaar, verliezen van een 34-jarige.
Ja absoluut genoten van Beune, Nuis, Prins. Wel sneu voor de sporters af en toe maar ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:52 schreef Remco het volgende:
Voor ons als publiek moet het OKT natuurlijk nooit worden afgeschaft. Deze Olympische Spelen gaan qua drama daar niet bij in de buurt komen.
Nou, bij de NOS kunnen ze er nog meer van.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Het is wel lekker typisch FOK! opportunisme om het nu volledig daarop te leggen.
Mooi hèquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:22 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk nu al dat dit mijn favoriete goud van de Spelen wordt, wat gaaf![]()
Wie weet hebben de Nederlandse schaatsers nu wel nadeel van het pak wat de Amerikanen acht jaar geleden hadden. De warmte lijkt wel een ding ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
OKT is altijd in de kerstvakantie geweest, er was nog een tijd met een OKT2 nog 2 weken later.
Het OKT systeem is het probleem niet, dat heeft het schastsen juist aan talloze medailles geholpen.
Dit waren gewoon 3 fantastische tijden. En ik denk serieus dat het dom is om in een schijnbaar vrij warme hal een dubbellaags pak te dragen, als ik schaatser was zou ik het oude aantrekken.
Dus het huidige format? De discussie was juist nu dat er geen aanwijsplekken zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Afgezien van het formaat vind ik dat je gewoon ten eerste een 100% duidelijk formaat moet hebben, zonder aanwijsplekken, het is heel simpel of je stelt een bondscoach aan, of je stelt 100% vaste regels, niet er tussenin.
Daar ook ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou, bij de NOS kunnen ze er nog meer van.
Bij de Olympische Winterspelen 2026 in Milaan-Cortina rijdt Jutta Leerdam in ieder geval twee onderdelen en hier zijn de tijden in Nederlandse tijd (CET):quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
Kunnen jullie kappen met deze nutteloze discussies en mij vertellen; hoelaat komt Jutta?
Je had vroeger ook de zogenaamde beschermde status. Toen kon je met een top 8 ofzo je toch plaatsen; dat was helemaal een drama.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus het huidige format? De discussie was juist nu dat er geen aanwijsplekken zijn.
Boner op schoot wedstrijdenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij de Olympische Winterspelen 2026 in Milaan-Cortina rijdt Jutta Leerdam in ieder geval twee onderdelen en hier zijn de tijden in Nederlandse tijd (CET):
📅 Wedstrijden van Jutta Leerdam
🏁 1.000 meter vrouwen
📍 Datum: maandag 9 februari 2026
⏰ Tijd: ± 17:30 uur Nederlandse tijd
🏁 500 meter vrouwen
📍 Datum: zondag 15 februari 2026
⏰ Tijd: ± 17:03 uur Nederlandse tijd
👉 Dit zijn de starttijden van haar races bij het schaatsen op de Spelen.
Wil je weten waar je het live op tv of online kunt kijken? (Bijv. NOS, Eurosport, of livestream-opties) laat het me weten!
Dat weet alleen Jake Paul.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
Nog steeds kans he!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:56 schreef Ericr het volgende:
Goud filmpjes van Beune kunnen de vernsipperaar in
Ach Staatsloterij.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:56 schreef Ericr het volgende:
Goud filmpjes van Beune kunnen de vernsipperaar in
Die heeft vorig jaar toch maar mooi het record aan marathoneges in één seizoen verbeterd. Dat vindt Anema belangrijker.quote:
Ja, dat moet je niet willen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je had vroeger ook de zogenaamde beschermde status. Toen kon je met een top 8 ofzo je toch plaatsen; dat was helemaal een drama.
Ja. En de Amerikanen hadden zoiets acht jaar geleden al.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die suggestie over pakken kan wel eens kloppen...
Nooit getest op deze baan en met deze temperaturen
Italie en Canada (1 en 3) rijden in hetzelfde pak.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Prachtig toch, wij zijn het enige land dat schaatsen serieus neemt en dan zo amateuristisch falen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Haar doel is medailles winnen voor ons, niet voor de camera's verschijnen als dat niet fijn is in haar voorbereiding.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:01 schreef 3rr0r het volgende:
Ons belastinggeld aannemen = interviews doen kut
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |