Markuszower die overal tegen Wilders stemt niet?quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:11 schreef Szura het volgende:
De grootste clown van allemaal is nog wel die carnavalsklant van een Thierry Aartsen.
Poh wat mooi geschrevenquote:Op donderdag 5 februari 2026 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt op ontzettend veel manieren een vreemde post.
Ten eerste zou je kunnen stellen dat de derde wereld op rijst en water leeft om onze groei te kunnen bewerkstelligen, ten tweede zien we de kloof tussen arm en rijk steeds groter worden dus eindig je in het huidige systeem uiteindelijk toch op water en rijst als dat je angst is en ten derde ben je blijkbaar bijzonder gevoelig voor VVD-propaganda als dit je idee is van groene krimp.
Oneindige groei op een eindige planeet gaat niet, dat lijkt me evident. Groene groei is een mooi excuus om groei alsnog goed te kunnen praten, maar in de praktijk bestaat het niet. Groei hier gaat altijd ten koste van de rest van de wereld, en uiteindelijk gaat klimaatverandering natuurlijk ook ten koste van onszelf.
Maar goed, dit past natuurlijk wel weer bij onze fantasieloze vlucht richting de afgrond. ThErE iS nO aLtErNaTiVe
Hartstikke leuk natuurlijk, maar de kloof tussen arm en rijk ga je niet oplossen door iedereen onder de armoedegrens te gooien, met uitzondering van handjevol rijke elite.quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt op ontzettend veel manieren een vreemde post.
Ten eerste zou je kunnen stellen dat de derde wereld op rijst en water leeft om onze groei te kunnen bewerkstelligen, ten tweede zien we de kloof tussen arm en rijk steeds groter worden dus eindig je in het huidige systeem uiteindelijk toch op water en rijst als dat je angst is en ten derde ben je blijkbaar bijzonder gevoelig voor VVD-propaganda als dit je idee is van groene krimp.
Oneindige groei op een eindige planeet gaat niet, dat lijkt me evident. Groene groei is een mooi excuus om groei alsnog goed te kunnen praten, maar in de praktijk bestaat het niet. Groei hier gaat altijd ten koste van de rest van de wereld, en uiteindelijk gaat klimaatverandering natuurlijk ook ten koste van onszelf.
Maar goed, dit past natuurlijk wel weer bij onze fantasieloze vlucht richting de afgrond. ThErE iS nO aLtErNaTiVe
Bijzondere take om heel eerlijk te zijn. De CEO van een groot bedrijf is grofweg van 50x naar 200x salaris van simpele werknemer gegaan in 35 jaar.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hartstikke leuk natuurlijk, maar de kloof tussen arm en rijk ga je niet oplossen door iedereen onder de armoedegrens te gooien, met uitzondering van handjevol rijke elite.
Mensen hebben ontwikkeling en vooruitgang nodig. En als wij het niet doen, doet iemand anders het wel. Langdurige krimp gaat uiteindelijk altijd ten koste van je positie op het wereldtoneel. Fijn hoor om boksbal te zijn van de rest van de wereld. Nu heeft Europa nog wat macht en kunnen we al totaal niets incasseren.
Mijn visie welke kant Europa op gaat is vrij negatief. De kloof tussen arm en rijk wordt enkel groter, economisch worden we elke dag minder relevant en er is 0,0 toekomtvisie. Vrij snel zullen we meer en meer macht moeten inleveren en netjes bukken voor de rest. Met bewust gekozen krimp ga je dat proces enkel maar versnellen. Lekker het India en China worden van de afgelopen 200 jaar. En dan heb je helemaal geen invloed meer op hoe er met het klimaat wordt omgegaan.
Ik weiger 100% op de Profeet-bandwagon te springen. Enerzijds omdat de mensheid daar gewoonweg niet mee kan omgaan. Anderszijds omdat je gewoon vooruitgang nodig hebt om dingen op te lossen. Er moet een gezonde verhouding zijn tussen de Profeet en de Tovenaar, extremen zorgen enkel voor rottigheid.
Dat praat ik toch ook niet goed? Ook dat is iets waar ik mij zorgen over maken en als een slechte ontwikkeling zie.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bijzondere take om heel eerlijk te zijn. De CEO van een groot bedrijf is grofweg van 50x naar 200x salaris van simpele werknemer gegaan in 35 jaar.
U las het hier eerst.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie wel voor me dat ze voor defensie kiest gezien de huidige geopolitieke situatie. Al kan je dan minder scoren bij de onderbuik.
Ik zie hier echt een aantal schwalbes waar ik doodongelukkig van word. Iedereen onder de armoedegrens gooien, hoezo zou dat juist een gevolg zijn van krimp? We zijn nu aan het groeien en de armoede neemt toe, juist omdat de verdeling zo krom is. Dat zou in een beter systeem natuurlijk ook beter geregeld zijn. Het ontbreekt aan een hoop fantasie en het is totaal de verkeerde mindset als je klakkeloos de talking points van de mensen die de status quo willen bewaren na begint te praten. Iets als degrowth is alleen al een onmogelijk gespreksonderwerp omdat je meteen met dit soort dooddoeners om de oren wordt geslagen. Dan wordt iedereen arm! Nee, nu gaan we de goede kant op wil je zeggen. Bovendien, een groot deel van de wereld is arm, als we in het huidige systeem blijven hangen ben je vooral bezig met het consolideren van je eigen positie ten koste van anderen, dat is moreel natuurlijk verwerpelijk. Dat is dan ook de pest van zogenaamde groene groei, jij kunt jezelf wijsmaken dat je zo goed bezig bent met je zonnepaneeltjes en je elektrische auto, in Congo komen er bij een aardverschuiving meer dan 200 mensen om het leven omdat ze in erbarmelijke omstandigheden zeldzame metalen voor die elektrische auto speciaal voor ons uit de grond aan het halen zijn. Dat is waarom groene groei niet bestaat, je bent nog steeds bezig met het plegen van roofbouw op de planeet, je plakt er alleen een ander etiket op.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hartstikke leuk natuurlijk, maar de kloof tussen arm en rijk ga je niet oplossen door iedereen onder de armoedegrens te gooien, met uitzondering van handjevol rijke elite.
Mensen hebben ontwikkeling en vooruitgang nodig. En als wij het niet doen, doet iemand anders het wel. Langdurige krimp gaat uiteindelijk altijd ten koste van je positie op het wereldtoneel. Fijn hoor om boksbal te zijn van de rest van de wereld. Nu heeft Europa nog wat macht en kunnen we al totaal niets incasseren.
Mijn visie welke kant Europa op gaat is vrij negatief. De kloof tussen arm en rijk wordt enkel groter, economisch worden we elke dag minder relevant en er is 0,0 toekomtvisie. Vrij snel zullen we meer en meer macht moeten inleveren en netjes bukken voor de rest. Met bewust gekozen krimp ga je dat proces enkel maar versnellen. Lekker het India en China worden van de afgelopen 200 jaar. En dan heb je helemaal geen invloed meer op hoe er met het klimaat wordt omgegaan.
Ik weiger 100% op de Profeet-bandwagon te springen. Enerzijds omdat de mensheid daar gewoonweg niet mee kan omgaan. Anderszijds omdat je gewoon vooruitgang nodig hebt om dingen op te lossen. Er moet een gezonde verhouding zijn tussen de Profeet en de Tovenaar, extremen zorgen enkel voor rottigheid.
quote:Trump promises Schumer funding for NY tunnel project — if Penn Station and Dulles Airport are renamed after him
De politie staan ook weer eens aan de verkeerde kant, dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:17 schreef DeeBee het volgende:
Asielzoekers en Oekraïners uitgebuit bij Ibis Hotel, meer misstanden in de branche - https://nos.nl/l/2601117
De nieuwe VOC-mentaliteit is uit, mede mogelijk gemaakt door de HARDWERKENDE ONDERNEMER!
Toch leuk dat Kubis dit ook nog even tussendoor doet!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:23 schreef DeeBee het volgende:
De winnaar van mijn mountainbikewedstrijd vandaag heeft een etappe gewonnen in de GP Chantal Biya @:Rellende_Rotscholier
Het is tweevoudig Marokkaans kampioen Ed Doghmy! Nog geschroeid in de Tour of Sharjah onlangs, fenomenaal. Ook een verdwaalde Belg bij die Qatarese clubteam, mooi werk. Hij reed mij wel van het podium af.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch leuk dat Kubis dit ook nog even tussendoor doet!
Is het Ed Doghmy? Die jongen zit in Qatar, al weet ik niet of hij aan mountainbiken doet.
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens één Chantal Biya voor je.
Dat is wel echt oneerlijke concurrentie, die gast is gewoon nog best goed ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is tweevoudig Marokkaans kampioen Ed Doghmy! Nog geschroeid in de Tour of Sharjah onlangs, fenomenaal. Ook een verdwaalde Belg bij die Qatarese clubteam, mooi werk. Hij reed mij wel van het podium af.Normaal is de lokale tegenstand wat minder goed...
Omdat zelfs JohnDDD dit smakeloos vindt?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
NWS / Trump deelt racistische video Obama's
Fascinerend topic.
Als zelfs JohnDDD het treurig vindt is een nieuw dieptepunt wel bereikt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
NWS / Trump deelt racistische video Obama's
Fascinerend topic.
John kwam even later gelukkig tot inkeer, incel had eigenlijk wel een punt dat de echte racisten de mensen zijn die vinden dat iets racistisch is.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als zelfs JohnDDD het treurig vindt is een nieuw dieptepunt wel bereikt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Trouwens wel echt een zegen dat we van Mariëlle Paul af zijn.
VVDEDquote:Mariëlle Paul, invalminister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (eerder staatssecretaris van Onderwijs), was een van die teleurgestelden. „Ik vind het heel jammer”, gaf ze vrijdag na afloop van de ministerraad grif toe. Ze had graag door gewild, maar: „Er stonden heel veel mensen te dringen.” Over twee weken is Paul minister af. „Dat is gewoon gek.”
Tweede teleurstelling voor Paul
Het is niet de eerste keer dat Paul een teleurstelling te verwerken krijgt: in 2024 moest ze genoegen nemen met een staatssecretariaat, terwijl ze daarvoor nog minister van Onderwijs was.
Deze keer wordt ze gepasseerd voor die post: haar partijgenoot Judith Tielen wordt staatssecretaris van Onderwijs. Extra pijnlijk voor Paul: Tielen worstelde na de ministerraad met het formuleren van een antwoord op de vraag ‘wat heeft u met onderwijs?’ Uiteindelijk zei ze ‘veel passie’ te hebben voor emancipatie, waar ze zich straks als staatssecretaris óók mee gaat bezighouden.
Kunnen jullie geen WLR ban uitdelen?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
John kwam even later gelukkig tot inkeer, incel had eigenlijk wel een punt dat de echte racisten de mensen zijn die vinden dat iets racistisch is.
We hebben ook al controverses gehad met Steven, Ratjetoe, Franklop, DeeBee over politiekquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kunnen jullie geen WLR ban uitdelen?
We kunnen wel stellen dat incel niet zo lekker in de wedstrijd zit in dat topic.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
John kwam even later gelukkig tot inkeer, incel had eigenlijk wel een punt dat de echte racisten de mensen zijn die vinden dat iets racistisch is.
Heeft epicbeardman al gereageerd?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We kunnen wel stellen dat incel niet zo lekker in de wedstrijd zit in dat topic.
Controveses met mij ?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We hebben ook al controverses gehad met Steven, Ratjetoe, Franklop, DeeBee over politiekDan houden we niemand over. Niet iedereen is zoa-politiek als Wim.
Dat valt nog wel mee toch, je mag best wel discussies hebben, maar trollen en racisten mogen wel wegblijven.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We hebben ook al controverses gehad met Steven, Ratjetoe, Franklop, DeeBee over politiekDan houden we niemand over. Niet iedereen is zoa-politiek als Wim.
Nee dat valt meequote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:21 schreef DeeBee het volgende:
Na onze onvoorwaardelijke steun voor Strijder Bob tijdens zijn ballingschap blijken we op de shitlist te staan!
https://www.ernstbobbie.nl/quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:32 schreef Slobeend het volgende:
Waar zou Koffieplanter nu al z'n jeugd watch schrijfsels kwijt kunnen?
Steef met een frontale aanval verdient er zelf ook wel een voor het bewust verkuttificeren van een site.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ook in 2026 blijft Steef een fenomeen.
Het is wel echt mijn humor om iemand te verwijten dat diegene AI gebruikt terwijl je eigen tweet AI is.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Steef met een frontale aanval verdient er zelf ook wel een voor het bewust verkuttificeren van een site.
Wat knullig ditquote:
Jij stemt (extreem) rechts?quote:
Er is uitermate veel mis met het huidig system en sinds de jaren '80 neemt de ongelijkheid eer toe. Tegelijkertijd leefde 200 jaar geleden 90% in extreme armoede, vandaag de dag is pakweg 10%. En ja, op die formele cijfers is wat af te dingen, zeker ook omdat meer mensen 200 jaar geleden zelfvoorzienend waren. Maar afgelopen 100 jaar zijn meer mensen de armoede ontsprongen dan ooit hiervoor. En jij snapt ook wel dat als je een 90 cent ipv 1 euro moet verdelen met 10 mensen dat je minder overhoudt. En gezien de bevolkingsgroei voorlopig niet stopt, eerder met 11 dan met 10 mensen. Maar belangrijker is dat langdurige krimp gewoon het einde betekent van je samenleving. Uiteindelijk zal iemand anders wel weten te innoveren en te groeien, en dan ben je het haasje. En in arme samenlevingen verschuift de machtsverhouding een stuk meer richting de rijkere elite, weg van de gemiddelde burger.quote:Op donderdag 5 februari 2026 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie hier echt een aantal schwalbes waar ik doodongelukkig van word. Iedereen onder de armoedegrens gooien, hoezo zou dat juist een gevolg zijn van krimp? We zijn nu aan het groeien en de armoede neemt toe, juist omdat de verdeling zo krom is. Dat zou in een beter systeem natuurlijk ook beter geregeld zijn. Het ontbreekt aan een hoop fantasie en het is totaal de verkeerde mindset als je klakkeloos de talking points van de mensen die de status quo willen bewaren na begint te praten. Iets als degrowth is alleen al een onmogelijk gespreksonderwerp omdat je meteen met dit soort dooddoeners om de oren wordt geslagen. Dan wordt iedereen arm! Nee, nu gaan we de goede kant op wil je zeggen. Bovendien, een groot deel van de wereld is arm, als we in het huidige systeem blijven hangen ben je vooral bezig met het consolideren van je eigen positie ten koste van anderen, dat is moreel natuurlijk verwerpelijk. Dat is dan ook de pest van zogenaamde groene groei, jij kunt jezelf wijsmaken dat je zo goed bezig bent met je zonnepaneeltjes en je elektrische auto, in Congo komen er bij een aardverschuiving meer dan 200 mensen om het leven omdat ze in erbarmelijke omstandigheden zeldzame metalen voor die elektrische auto speciaal voor ons uit de grond aan het halen zijn. Dat is waarom groene groei niet bestaat, je bent nog steeds bezig met het plegen van roofbouw op de planeet, je plakt er alleen een ander etiket op.
Ja, maar andere landen. Boksbal van de wereld! Natuurlijk ook een buitengewoon makkelijk argument waarmee je zo ongeveer alles goed kunt praten of van tafel kunt vegen. Als het over klimaatbeleid gaat heeft de rechter lang geleden al geoordeeld dat Nederland zich moet houden aan het klimaatakkoord van Parijs. We moeten dus in 2050 naar die 0% CO2-uitstoot, ongeacht wat ze in andere landen allemaal wel of niet doen. Dan ga je dus dingen wezenlijk moeten veranderen, waarbij de meest voor de hand liggende optie dan toch echt minderen zou moeten zijn. Daar gaan we natuurlijk niet voor kiezen, we gaan dat hele klimaatakkoord uiteraard volledig negeren (daarbij kunnen we mooi verwijzen naar andere landen die hetzelfde doen) en om toch nog de indruk te wekken dat we er wel bewust mee bezig zijn zoeken we een paar geitenpaadjes op terwijl we ondertussen ook hopen op wat fantastische innovatie. Daar zou ik een boek over kunnen vullen, maar die innovatie komt er niet en moet je in veel gevallen ook niet willen. Carbon capture and storage is bijvoorbeeld een ontzettend slecht idee, om over andere proefballonnetjes nog maar te zwijgen. Technologie heeft ons in deze situatie gebracht, nog meer technologie gaat ons echt niet helpen. Zie in dat kader ook: AI. De wereld is dadelijk één groot datacenter, daar gaat al je stroom en je water naartoe. Maar hey, dan kun je wel mooi je eigen kutmuziek maken. Vooruitgang! Als we met de de Profeet en de Tovenaar gaan strooien gooi ik er ook maar meteen de paradox van Jevons in, de kans dat we door allerlei nieuwe technologieën uiteindelijk minder gaan consumeren is enorm klein. Sterker nog, de consumptie neemt waarschijnlijk alleen maar toe.
De toekomst ziet er niet rooskleurig uit, maar het lacherig doen over alternatieve ideeën en ze afschieten voor ze überhaupt bespreekbaar kunnen worden helpt ook niet echt mee. In de praktijk worden we over een tijdje geregeerd door de techbro's en zitten we vast in het technofeodalisme, om er nog maar meer wat termen in te gooien, maar nouja, in de tussentijd leverden de beleggingen wel een mooi rendement op. Als we daar nog iets aan willen doen hebben we wel iets meer verbeeldingskracht nodig. Er zal ooit iets moeten veranderen, op de huidige manier komt het in ieder geval zeker niet goed.
Hahaquote:
Mag ook wel eens een keer na 3 Spelen alles de vernieling in rijdenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:21 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb genoeg gezien, WE gaan het absolute lachertje van deze Spelen worden. Het enige land dat die folklore serieus neemt en dan alsnog volledig de vernietiging in gereden worden. Dit wordt 0x goud.
De eeuwig ophypende en jinxende Nederlandse media en alle commentatoren en analisten die massaal op standje Brienenoord staan is ook echt een fantastische rubriek. Dit wordt heerlijk hatewatchen de komende 2 weken.
Cees-Rein is een ongekend fenomeen, zonder hem stellen WE niks meer voor.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Mag ook wel eens een keer na 3 Spelen alles de vernieling in rijden
Erg mooi, mag ook wel eens bij het schaatsen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:21 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb genoeg gezien, WE gaan het absolute lachertje van deze Spelen worden. Het enige land dat die folklore serieus neemt en dan alsnog volledig de vernietiging in gereden worden. Dit wordt 0x goud.
De eeuwig ophypende en jinxende Nederlandse media en alle commentatoren en analisten die massaal op standje Brienenoord staan is ook echt een fantastische rubriek. Dit wordt heerlijk hatewatchen de komende 2 weken.
NOS gaat geweldig worden, ik heb zin in de eerste uitzending met erbenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:21 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb 100x liever Erben die er met 2 benen gestrekt in gaat en een totale meltdown heeft, dan figuren als Wust of Schouten die alleen maar lucht verplaatsen. Dat wordt briljante televisiequote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Szura het volgende:
[..]
NOS gaat geweldig worden, ik heb zin in de eerste uitzending met erben
Maar Kok gaat wel leveren hoor
Daar zou ik wel oprecht zuur van zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:31 schreef Szura het volgende:
[..]
NOS gaat geweldig worden, ik heb zin in de eerste uitzending met erben
Maar Kok gaat wel leveren hoor
Erben op de radio was puur genot.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb 100x liever Erben die er met 2 benen gestrekt in gaat en een totale meltdown heeft, dan figuren als Wust of Schouten die alleen maar lucht verplaatsen. Dat wordt briljante televisie
Werd die boos?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Erben op de radio was puur genot.
Erben neemt het vaak iets te serieus.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vooral heel teleurgesteld
We gaan natuurlijk ook nog gruwelijk af straks op de 5-10k bij de mannen. Daar mogen we sowieso blij zijn met een keer zilver en brons op een afstand.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als ik het goed begrijp: we zijn één dag onderweg, we winnen niet bij schaatsen, dus is er revolutie nodig?
De mensheid blijft ronduit fascinerend.
OWS wordt dagjesmenstquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als ik het goed begrijp: we zijn één dag onderweg, we winnen niet bij schaatsen, dus is er revolutie nodig?
De mensheid blijft ronduit fascinerend.
Oh, ik zie op X mensen zich ook verbazen over het paniekerige sentiment rond het schaatsen. Gelukkig volg ik blijkbaar alleen verstandige mensenquote:
Gecombineerd hier.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom zou je trouwens dagjesmens uithangen als het ook heerlijk weer is om even een stadswandelingetje te maken.
Of in de natuur? Was inderdaad heerlijk weer vandaag.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom zou je trouwens dagjesmens uithangen als het ook heerlijk weer is om even een stadswandelingetje te maken.
Ik ben de tijd wel voorbij dat ik naar sporten ga zitten kijken waar ik normaal geen tijd voor heb om te volgen. En dan überhaupt er nog een mening over te hebben ook.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Gecombineerd hier.
Al ben ik geen dagjesmens dan natuurlijk
Er zijn genoeg sporten die ik weinig volg vanwege te weinig tijd, maar die ik wel leuk vind om te kijken. Dus volg ik regelmatig wel de grote toernooien als de agenda het toelaat. Maar ik blijf dan eigenlijk altijd weg uit de topics.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben de tijd wel voorbij dat ik naar sporten ga zitten kijken waar ik normaal geen tijd voor heb om te volgen. En dan überhaupt er nog een mening over te hebben ook.
https://www.nporadio1.nl/(...)26-02-07-radiolympia vanaf 2:06 begint het genot. Na de rit van de Italiaanse de eerste paniek bij Erben.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2026 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ueda ontbreekt bij Feyenoord tijdens kwakkelkraker in Utrecht
Mijn haat tegen Nederlandse sportjournalisten wordt met de dag groter.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ueda ontbreekt bij Feyenoord tijdens kwakkelkraker in Utrecht
Hier ook een paar uur gefietst, maar het was vrij mistig de hele tijd jammer genoeg.quote:Op zondag 8 februari 2026 14:58 schreef Steven184 het volgende:
Rondje fietsen, hardlopen, strandwandeling, nu terrasje aan het strand.
Prima dagje in de zon weer.
Hier net iets meer dan uurtje fietsen, half uurtje lopen.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier ook een paar uur gefietst, maar het was vrij mistig de hele tijd jammer genoeg.
Hier in Zuid-Holland geen mist te zien of vindenquote:Op zondag 8 februari 2026 15:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier ook een paar uur gefietst, maar het was vrij mistig de hele tijd jammer genoeg.
Het is niet eerlijkquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)26-02-07-radiolympia vanaf 2:06 begint het genot. Na de rit van de Italiaanse de eerste paniek bij Erben.
Fietste vanuit de Achterhoek naar huis (omgeving Arnhem), had gehoopt dat de mist op den duur op zou klaren maar helaas niet het geval.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hier in Zuid-Holland geen mist te zien of vinden
Dat is ook geen Nederland johquote:Op zondag 8 februari 2026 15:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fietste vanuit de Achterhoek naar huis (omgeving Arnhem), had gehoopt dat de mist op den duur op zou klaren maar helaas niet het geval.
Sorry, bedoelde Arnheim.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier niet meer idd. Struikelen over de lichamenquote:Op zondag 8 februari 2026 16:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar kan je nog mooi fietsen.
De vrouwensprints gaan ze net aan redden, maar er kan een loservlucht gechartered worden ja.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Nederland dit jaar met nul medailles naar huis kunnen gaan? Het zou best eens kunnen.
Die kans lijkt zeer klein. Bij mannen mogelijk, maar bij vrouwenschaatsen lijkt mij nagenoeg onmogelijkquote:Op maandag 9 februari 2026 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Nederland dit jaar met nul medailles naar huis kunnen gaan? Het zou best eens kunnen.
Ik vrees met grote vrezen voor schroeiwerken van MAGA-Jutta vanmiddag.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De vrouwensprints gaan ze net aan redden, maar er kan een loservlucht gechartered worden ja.
Gelukkig hebben ONZE profs alle wereldbekers overgeslagen!
Takagi heeft laatste binnenbocht. Die kan JAGEN!quote:Op maandag 9 februari 2026 08:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen voor schroeiwerken van MAGA-Jutta vanmiddag.
Dit is niet mijn eigen take hoor, ouwe reus.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De vrouwensprints gaan ze net aan redden, maar er kan een loservlucht gechartered worden ja.
Gelukkig hebben ONZE profs alle wereldbekers overgeslagen!
Italic is je vriend in dat gevalquote:Op maandag 9 februari 2026 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eigen take hoor, ouwe reus.
Een defensietopvrouw naar volkshuisvesting klinkt niet enorm logisch. Dat was de ideale minister van Defensie geweest zou ik dan denken (maar ja, die post claimde de VVD).quote:Op maandag 9 februari 2026 09:22 schreef Szura het volgende:
D66 doet een Jonathan Vaughters en maakt de bewindspersonen als laatste en een batches bekend
Dat ik dacht dat het zo kon zijn zegt genoeg!!1!!!quote:Op maandag 9 februari 2026 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eigen take hoor, ouwe reus.
De 3k viel natuurlijk tegen, maar daar verwachtte je ook hoogstens meer van Beune en misschien Groenewoud als het een keer mee zou zitten.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:49 schreef DeeBee het volgende:
maar dit is wel definitief einde tijdperk hosannastemming voor Team NL.
Anema-troep zou per definitie al geboycot moeten worden.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 3k viel natuurlijk tegen, maar daar verwachtte je ook hoogstens meer van Beune en misschien Groenewoud als het een keer mee zou zitten.
Door 1 tegenvallende uitslag op de 3 kilometer?quote:Op maandag 9 februari 2026 09:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Anema-troep zou per definitie al geboycot moeten worden.
Maar dit is wel definief begin einde tijdperk Nederland als serieus topsportland. En niet alleen in het schaatsen.
Pistolero houdt van hyperbolen.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:58 schreef Remco het volgende:
[..]
Door 1 tegenvallende uitslag op de 3 kilometer?
WIJ zijn nogal goed in neerslachtig zijn als het 1x misgaat.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:58 schreef Remco het volgende:
[..]
Door 1 tegenvallende uitslag op de 3 kilometer?
Klopt ik denk ook dat je veel meer hebt aan een plan dan aan geld. Zo'n atletiekunie die echt is gaan inzetten op een 400 meter groep betaald echt uit afgelopen jaren. Dan is random 2 miljoen per jaar in judo stoppen een veel domme keuze.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WIJ zijn nogal goed in neerslachtig zijn als het 1x misgaat.
Ik vrees wel voor de breedte voor alle bezuinigingen, maar het is natuurlijk de vraag hoeveel geld de overheid werkelijk voor topsport uit zou moeten willen geven.
Binnen de VVD was Van Weel ook een betere keuze geweest met z'n defensie achtergrond.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een defensietopvrouw naar volkshuisvesting klinkt niet enorm logisch. Dat was de ideale minister van Defensie geweest zou ik dan denken (maar ja, die post claimde de VVD).
ICE is langs geweest?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu al kapotte medailles op Olympische Spelen: 'Hier is de plak en hier het lint'
Nederland heeft uit voorzorg niks gewonnen.
Ik troost me met de gedachte dat MAGA-Jutta na deze spelen tradwife gaat spelen en we voor eeuwig af zijn van die walgelijke kutact.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:43 schreef Szura het volgende:
Nu al de walgelijkste PLAK van de Spelen
Erg jammer voor de altijd sympathieke Femke
De manier waarop ze over schaatsen praten, is echt alsof ze een wetenschappelijke studie doenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:51 schreef Pistolero het volgende:
De NOS is overigens weer gigantisch aan het leveren. Ik vind dit toch zo'n leuke rubriek.
Oh de ironie.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De manier waarop ze over schaatsen praten, is echt alsof ze een wetenschappelijke studie doen.
Ik word wel tamelijk ziedend van het constante sanewashen van Djeek Paul.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De manier waarop ze over schaatsen praten, is echt alsof ze een wetenschappelijke studie doen.
WERELDSTERquote:Op maandag 9 februari 2026 18:51 schreef Pistolero het volgende:
De NOS is overigens weer gigantisch aan het leveren. Ik vind dit toch zo'n leuke rubriek.
Mot je maar harder rijden, Jutta effe mondjes gesnoerd.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:43 schreef Szura het volgende:
Nu al de walgelijkste PLAK van de Spelen
Erg jammer voor de altijd sympathieke Femke
Het superlatieven woordenboek is er even bijgehaald ja.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:51 schreef Pistolero het volgende:
INFLUENCERquote:Op maandag 9 februari 2026 18:51 schreef Pistolero het volgende:
MLJOENEN VOLGERSquote:
Alle drie goud!quote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef hhh38 het volgende:
https://nos.nl/l/2601634
Gelachen. Volgens mij kent ie hun namen niet eens.
quote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef hhh38 het volgende:
Die jongen is bij Inter gekomen via de amateurs. Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doet ook niet veel moeite om te laten blijken dat ie er wel wat van weet.
quote:Op zondag 8 februari 2026 16:26 schreef wimderon het volgende:
Fitz Jim: een 9.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas geen 9 voor Fitz-Jim, wel een eervolle vermelding!
Ik heb altijd het idee dat Henk Spaan voor Ajax is.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas geen 9 voor Fitz-Jim, wel een eervolle vermelding!
Dit kan niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef hhh38 het volgende:
JAAAAA DUMFEL DEMFRIESquote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef hhh38 het volgende:
Gefeliciteerd, nu heb je nog langer last van die act.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:06 schreef Szura het volgende:
Afgelopen dagen doodgegooid met artikelen over die United-fan, uiteraard is alles kapot gejinxt en winnen ze niet van laagvlieger WHU
Hebben we al copy cats?quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu heb je nog langer last van die act.
Game might actually be gone.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu heb je nog langer last van die act.
Bizarquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Als ik zeg Raheem Sterling, wat zeggen jullie dan?
Dat doet Feyenoord wel goed.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Lekkere billenquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoord kampioen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Proleet en vervelend ventjequote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Kan er echt helemaal niets meer van. Dat was echt pijnlijk om te zien bij Arsenal, geen schim meer van zijn vroegere zelf.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Onverklaarbaar.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pellegrino Matarazzo, standbeeld voor die man.
@:rellende_rotscholier
Mijn theorie: vibes. In de zomer een volledig nieuwe voorbereiding en dan liggen de kaarten weer anders.quote:
Benieuwd waar hij gaat wonenquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Sinds Rijkaard incasseerde Barça niet zo vaak drie tegengoals binnen het half uur als onder Flick (lol). Drie keer onder Flick nu.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |