Takagi heeft laatste binnenbocht. Die kan JAGEN!quote:Op maandag 9 februari 2026 08:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen voor schroeiwerken van MAGA-Jutta vanmiddag.
Dit is niet mijn eigen take hoor, ouwe reus.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De vrouwensprints gaan ze net aan redden, maar er kan een loservlucht gechartered worden ja.
Gelukkig hebben ONZE profs alle wereldbekers overgeslagen!
Italic is je vriend in dat gevalquote:Op maandag 9 februari 2026 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eigen take hoor, ouwe reus.
Een defensietopvrouw naar volkshuisvesting klinkt niet enorm logisch. Dat was de ideale minister van Defensie geweest zou ik dan denken (maar ja, die post claimde de VVD).quote:Op maandag 9 februari 2026 09:22 schreef Szura het volgende:
D66 doet een Jonathan Vaughters en maakt de bewindspersonen als laatste en een batches bekend
Dat ik dacht dat het zo kon zijn zegt genoeg!!1!!!quote:Op maandag 9 februari 2026 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eigen take hoor, ouwe reus.
De 3k viel natuurlijk tegen, maar daar verwachtte je ook hoogstens meer van Beune en misschien Groenewoud als het een keer mee zou zitten.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:49 schreef DeeBee het volgende:
maar dit is wel definitief einde tijdperk hosannastemming voor Team NL.
Anema-troep zou per definitie al geboycot moeten worden.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 3k viel natuurlijk tegen, maar daar verwachtte je ook hoogstens meer van Beune en misschien Groenewoud als het een keer mee zou zitten.
Door 1 tegenvallende uitslag op de 3 kilometer?quote:Op maandag 9 februari 2026 09:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Anema-troep zou per definitie al geboycot moeten worden.
Maar dit is wel definief begin einde tijdperk Nederland als serieus topsportland. En niet alleen in het schaatsen.
Pistolero houdt van hyperbolen.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:58 schreef Remco het volgende:
[..]
Door 1 tegenvallende uitslag op de 3 kilometer?
WIJ zijn nogal goed in neerslachtig zijn als het 1x misgaat.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:58 schreef Remco het volgende:
[..]
Door 1 tegenvallende uitslag op de 3 kilometer?
Klopt ik denk ook dat je veel meer hebt aan een plan dan aan geld. Zo'n atletiekunie die echt is gaan inzetten op een 400 meter groep betaald echt uit afgelopen jaren. Dan is random 2 miljoen per jaar in judo stoppen een veel domme keuze.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WIJ zijn nogal goed in neerslachtig zijn als het 1x misgaat.
Ik vrees wel voor de breedte voor alle bezuinigingen, maar het is natuurlijk de vraag hoeveel geld de overheid werkelijk voor topsport uit zou moeten willen geven.
Binnen de VVD was Van Weel ook een betere keuze geweest met z'n defensie achtergrond.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een defensietopvrouw naar volkshuisvesting klinkt niet enorm logisch. Dat was de ideale minister van Defensie geweest zou ik dan denken (maar ja, die post claimde de VVD).
ICE is langs geweest?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu al kapotte medailles op Olympische Spelen: 'Hier is de plak en hier het lint'
Nederland heeft uit voorzorg niks gewonnen.
Ik troost me met de gedachte dat MAGA-Jutta na deze spelen tradwife gaat spelen en we voor eeuwig af zijn van die walgelijke kutact.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:43 schreef Szura het volgende:
Nu al de walgelijkste PLAK van de Spelen
Erg jammer voor de altijd sympathieke Femke
De manier waarop ze over schaatsen praten, is echt alsof ze een wetenschappelijke studie doenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:51 schreef Pistolero het volgende:
De NOS is overigens weer gigantisch aan het leveren. Ik vind dit toch zo'n leuke rubriek.
Oh de ironie.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De manier waarop ze over schaatsen praten, is echt alsof ze een wetenschappelijke studie doen.
Ik word wel tamelijk ziedend van het constante sanewashen van Djeek Paul.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De manier waarop ze over schaatsen praten, is echt alsof ze een wetenschappelijke studie doen.
WERELDSTERquote:Op maandag 9 februari 2026 18:51 schreef Pistolero het volgende:
De NOS is overigens weer gigantisch aan het leveren. Ik vind dit toch zo'n leuke rubriek.
Mot je maar harder rijden, Jutta effe mondjes gesnoerd.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:43 schreef Szura het volgende:
Nu al de walgelijkste PLAK van de Spelen
Erg jammer voor de altijd sympathieke Femke
Het superlatieven woordenboek is er even bijgehaald ja.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:51 schreef Pistolero het volgende:
INFLUENCERquote:Op maandag 9 februari 2026 18:51 schreef Pistolero het volgende:
MLJOENEN VOLGERSquote:
Alle drie goud!quote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef hhh38 het volgende:
https://nos.nl/l/2601634
Gelachen. Volgens mij kent ie hun namen niet eens.
quote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef hhh38 het volgende:
Die jongen is bij Inter gekomen via de amateurs. Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doet ook niet veel moeite om te laten blijken dat ie er wel wat van weet.
quote:Op zondag 8 februari 2026 16:26 schreef wimderon het volgende:
Fitz Jim: een 9.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas geen 9 voor Fitz-Jim, wel een eervolle vermelding!
Ik heb altijd het idee dat Henk Spaan voor Ajax is.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas geen 9 voor Fitz-Jim, wel een eervolle vermelding!
Dit kan niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef hhh38 het volgende:
JAAAAA DUMFEL DEMFRIESquote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef hhh38 het volgende:
Gefeliciteerd, nu heb je nog langer last van die act.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:06 schreef Szura het volgende:
Afgelopen dagen doodgegooid met artikelen over die United-fan, uiteraard is alles kapot gejinxt en winnen ze niet van laagvlieger WHU
Hebben we al copy cats?quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu heb je nog langer last van die act.
Game might actually be gone.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu heb je nog langer last van die act.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |