Ik ben de tijd wel voorbij dat ik naar sporten ga zitten kijken waar ik normaal geen tijd voor heb om te volgen. En dan überhaupt er nog een mening over te hebben ook.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Gecombineerd hier.
Al ben ik geen dagjesmens dan natuurlijk
Er zijn genoeg sporten die ik weinig volg vanwege te weinig tijd, maar die ik wel leuk vind om te kijken. Dus volg ik regelmatig wel de grote toernooien als de agenda het toelaat. Maar ik blijf dan eigenlijk altijd weg uit de topics.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben de tijd wel voorbij dat ik naar sporten ga zitten kijken waar ik normaal geen tijd voor heb om te volgen. En dan überhaupt er nog een mening over te hebben ook.
https://www.nporadio1.nl/(...)26-02-07-radiolympia vanaf 2:06 begint het genot. Na de rit van de Italiaanse de eerste paniek bij Erben.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2026 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ueda ontbreekt bij Feyenoord tijdens kwakkelkraker in Utrecht
Mijn haat tegen Nederlandse sportjournalisten wordt met de dag groter.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ueda ontbreekt bij Feyenoord tijdens kwakkelkraker in Utrecht
Hier ook een paar uur gefietst, maar het was vrij mistig de hele tijd jammer genoeg.quote:Op zondag 8 februari 2026 14:58 schreef Steven184 het volgende:
Rondje fietsen, hardlopen, strandwandeling, nu terrasje aan het strand.
Prima dagje in de zon weer.
Hier net iets meer dan uurtje fietsen, half uurtje lopen.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier ook een paar uur gefietst, maar het was vrij mistig de hele tijd jammer genoeg.
Hier in Zuid-Holland geen mist te zien of vindenquote:Op zondag 8 februari 2026 15:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier ook een paar uur gefietst, maar het was vrij mistig de hele tijd jammer genoeg.
Het is niet eerlijkquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)26-02-07-radiolympia vanaf 2:06 begint het genot. Na de rit van de Italiaanse de eerste paniek bij Erben.
Fietste vanuit de Achterhoek naar huis (omgeving Arnhem), had gehoopt dat de mist op den duur op zou klaren maar helaas niet het geval.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hier in Zuid-Holland geen mist te zien of vinden
Dat is ook geen Nederland johquote:Op zondag 8 februari 2026 15:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fietste vanuit de Achterhoek naar huis (omgeving Arnhem), had gehoopt dat de mist op den duur op zou klaren maar helaas niet het geval.
Sorry, bedoelde Arnheim.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier niet meer idd. Struikelen over de lichamenquote:Op zondag 8 februari 2026 16:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar kan je nog mooi fietsen.
De vrouwensprints gaan ze net aan redden, maar er kan een loservlucht gechartered worden ja.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Nederland dit jaar met nul medailles naar huis kunnen gaan? Het zou best eens kunnen.
Die kans lijkt zeer klein. Bij mannen mogelijk, maar bij vrouwenschaatsen lijkt mij nagenoeg onmogelijkquote:Op maandag 9 februari 2026 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Nederland dit jaar met nul medailles naar huis kunnen gaan? Het zou best eens kunnen.
Ik vrees met grote vrezen voor schroeiwerken van MAGA-Jutta vanmiddag.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De vrouwensprints gaan ze net aan redden, maar er kan een loservlucht gechartered worden ja.
Gelukkig hebben ONZE profs alle wereldbekers overgeslagen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |