Ik heb deze week wel geleerd dat ik veel te eerlijk ben over het niet afronden van mijn masterscriptie, meteen m'n CV aangepast aan deze nieuwe realiteit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Drs Yesilgoz (opleiding niet afgerond)
Einde tijdperk Iran?quote:
SIX SEVENquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:07 schreef Szura het volgende:
‘Dick Schoof geeft zijn eigen premierschap een rapportcijfer dat ‘ergens tussen 6 en 7’ ligt’
Ik heb wel zin in de complete destructie van Henk in aankomende debattenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb geen zin in de leugenachtige Henkie Vermeer.
De altijd kwaadaardige Henk Vermeer. Erg onleuk.quote:In december 2024 kwam Vermeer in het nieuws omdat hij een rapport in ontvangst had genomen over windmolens van de klimaatsceptische organisatie Clintel. Hierop kwam kritiek omdat dit de indruk bevestigde dat hij vatbaar is voor desinformatie en dat hij deze verspreidt. Hierover gaf hij in een interview te kennen dat hij dit anders zag: voor hem heeft een enkel wetenschappelijk rapport met een afwijkende conclusie evenveel waarde als "99 andere rapporten, die iets anders aantonen": "Een roepende in de woestijn kan ook gelijk hebben", zo vatte hij zijn weerwoord samen. Volgens Vermeer kon het best zo zijn dat men hen 10 jaar later alsnog gelijk zou geven.
Dit dus. Die man is zo zwak in debatten. Dat wordt genieten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 08:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in de complete destructie van Henk in aankomende debatten
Ik snap die aversie echt niet.quote:Op zondag 22 februari 2026 01:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bidden en smeken dat de Dick Schreuder-bandwagon op keiharde wijze crasht. Ik kan er niet meer tegen.
Die wordt uiteraard vast heel anders dan PVV, JA21, BVNL, FvD, Etc.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een partijscheuring van de BBB op komst.
Ze willen een sociaal-conservatieve volkspartij voor de regio, boer en de ‘vergeten burger’.
Daar zitten we echt op te wachten.
De PPPP: Provincialen Plattelanders Paling Partij?quote:Op zondag 22 februari 2026 19:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een partijscheuring van de BBB op komst.
Ze willen een sociaal-conservatieve volkspartij voor de regio, boer en de ‘vergeten burger’.
Daar zitten we echt op te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |