Ik heb mijn poging tot boodschappen doen na tien stappen afgebroken, echt gruwelijk glad. Gelukkig hoef ik niks vandaag.quote:
Mooi contrast met het lenteweer in zuid-Nederland.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb mijn poging tot boodschappen doen na tien stappen afgebroken, echt gruwelijk glad. Gelukkig hoef ik niks vandaag.
airco staat aan op kantoor ja. wat een zonquote:Op woensdag 4 februari 2026 14:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mooi contrast met het lenteweer in zuid-Nederland.
Nog wel fris windje op het strandquote:Op woensdag 4 februari 2026 14:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De zon schijnt enorm fel, ja. Opdrachtgever bezocht en daar zitten mensen gewoon met t-shirt op kantoor (lol).quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Aldus de doperende, corrupte, belastingontduikende psychopaat Pep met zijn vele miljoenen aan bloedgeld op de bank.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik wens dat Pep stopt als voetbaltrainer en activist wordt.
https://www.theguardian.c(...)kraine-and-palestine
Zullen wel weer een paar mensen rijk van wordenquote:Op woensdag 4 februari 2026 18:51 schreef AllesKaputt het volgende:
De 'Ach, bitcoin' kan ook weer van stal.
Martinez?quote:
Zou jou moeten aanspreken. Alhoewel, Groene Krimp zou je waarschijnlijk nog meer kunnen waarderen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blijft ook leuk dat we een minister van Groene Groei hebben. Dat is zoiets als droog water.
Hebben ze nu ook al de staatssecretaris voorquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De VVD die een minister van werk en participatie heeft![]()
.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)isters-bewindslieden
Groene groei bestaat niet, ouwe dibbes.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zou jou moeten aanspreken. Alhoewel, Groene Krimp zou je waarschijnlijk nog meer kunnen waarderen.
Dit realistische verhaal komt helaas alleen door een klimaatdictatuur tot stand, nu we toch al in een kapitalistische dictatuur leven.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Groene groei bestaat niet, ouwe dibbes.
Groene krimp is inderdaad het realistische verhaal, ook al zullen de hoofdjes moeite hebben om die informatie te verwerken.
Groene krimp ook niet, want dan interesseert over 20 jaar het niemand hier meer hoe het met het klimaat zit omdat ze dan heel de dag bezig zijn om bakje rijst en glaasje water te bemachtigen, op een goede dag.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Groene groei bestaat niet, ouwe dibbes.
Groene krimp is inderdaad het realistische verhaal, ook al zullen de hoofdjes moeite hebben om die informatie te verwerken.
Dit is echt op ontzettend veel manieren een vreemde post.quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Groene krimp ook niet, want dan interesseert over 20 jaar het niemand hier meer hoe het met het klimaat zit omdat ze dan heel de dag bezig zijn om bakje rijst en glaasje water te bemachtigen, op een goede dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |