Volgensmij gaat het meer om de griep, niet om een verkoudheidje. Maar goedquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:43 schreef Faraday01 het volgende:
Minister roept carnaval vierders op thuis te blijven met een snotneus of hoestje![]()
Die heeft echt totaal geen idee van carnaval
Dit klinkt als februari 2020quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:43 schreef Faraday01 het volgende:
Minister roept carnaval vierders op thuis te blijven met een snotneus of hoestje![]()
Die heeft echt totaal geen idee van carnaval
Zuip je gewoon door heen, ja tog?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij gaat het meer om de griep, niet om een verkoudheidje. Maar goed
Jupquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:20 schreef DeLuna het volgende:
Overigens denk ik dat als je goed de griep hebt je vanzelf wel thuisblijft, maar oké
En Henk Kamp?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:35 schreef Steven184 het volgende:
Gelukkig is Jorritsma eindelijk weer op tv vanavond
quote:Toch zei de demissionaire premier na afloop van de bijeenkomst dat hij "weemoed" voelt bij het afscheid. "Ik denk dat we op een aantal punten belangrijke stappen hebben gezet, bijvoorbeeld op asiel en veiligheid."
Ach ja, niet de tijd voor gekregen. Ach Dickie.quote:De ploeg benadrukte vandaag dat het kabinet maar elf maanden missionair was en vervolgens, in juni 2025, viel. "Sommige dingen zijn niet gegaan zoals we graag hadden gewild", zei Schoof, "maar daar hebben we ook niet de tijd voor gekregen."
Maar we stonden er ja. Applaus.quote:"In een belangrijke fase in de Nederlandse politiek heeft dit kabinet er gestaan."
Vroeger deden mijn ouders dat over de bloemkool, vond het niet te doen.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mag ik even melden dat nootmuskaat echt zwaar underrated is.
Ja standaard over de bloemkool en sperziebonen. Volgens mij deed vroeger iedereen datquote:Op zondag 15 februari 2026 20:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vroeger deden mijn ouders dat over de bloemkool, vond het niet te doen.
Schijnbaar wel zijn opa verloren tijdens de opening ceremonie. Maar hij was echt ziedend, eerst al zijn stokken weggooien en dan woedend weglopen.quote:Op maandag 16 februari 2026 23:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Voelen jullie je ook wel eens zo?
@McGrath ?quote:Op maandag 16 februari 2026 23:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Voelen jullie je ook wel eens zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |