Het bereik van die drones keldert ook als een gek bij dat soort temperaturen. Voor je het weet triggert de auto return en blaast ie heel Moskou op.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Alleen burgers terroriseren met drones en raketten als het een beetje prettig weer is.
Klinkt redelijk, toch?
Ja, het is idd een sekte.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Maar het is geen sekte hoor...
[ afbeelding ]
You can't spell "hatred" without "red hat"...quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Maar het is geen sekte hoor...
[ afbeelding ]
'Toevallig' speelde Venezuela ook een rol in de complottheorie in mijn post.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wou zeggen: zelfs @:Kijkertje is er niet. Maar ze is er wél
Maar je post was er (en jij dus ook), daar ging het mij omquote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
'Toevallig' speelde Venezuela ook een rol in de complottheorie in mijn post.
Ja dat begrijp ik en jij postte toevallig net over de huidige president van Venezuela waarbij ik bedacht dat Venezuela een rol speelt in 'Italygate'.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je post was er (en jij dus ook), daar ging het mij om
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik en jij postte toevallig net over de huidige president van Venezuela waarbij ik bedacht dat Venezuela een rol speelt in 'Italygate'.
Als ik een complotdenker was zou ik het maar verdacht vinden dat uitgerekend Maduro nu in de bak in de VS zit em mss wel 'mee wil werken' mbt informatie over de rol van Chavez daarin.
Prima, komt hier niet meerquote:Op vrijdag 30 januari 2026 04:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met M (naar de 1e letter vd username hier)? Hopelijk alles top?
Dat laatste weet ik. Was gewoon benieuwd hoe het met hem gingquote:
Wilde hij niet ook al 10 miljard van de BBC? Lijkt wel het magische getal te zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:47 schreef Basp1 het volgende:
Trump en zoons eisen 10 miljard van belastingdienst om lekken aangiftes
Nou dan moet er nog een nieuwe doge ronde komen om dat te betalen van belastingcenten.
Godsamme, dat zou wat zijn.... de hele Venezuela kwestie van begin af aan puur opgezet om aan het eind Maduro te kunnen laten zeggen dat de verkiezingen gestolen warenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik en jij postte toevallig net over de huidige president van Venezuela waarbij ik bedacht dat Venezuela een rol speelt in 'Italygate'.
Als ik een complotdenker was zou ik het maar verdacht vinden dat uitgerekend Maduro nu in de bak in de VS zit en mss wel 'mee wil werken' mbt informatie over de rol van Chavez daarin.
Daar staat toch een Trumpmannetje aan het hoofd? Die geeft gewoon opdracht tot 'schikken'.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:47 schreef Basp1 het volgende:
Nou dan moet er nog een nieuwe doge ronde komen om dat te betalen van belastingcenten.
Donald heeft gisteren ook al weer zijn toetsenbord gevonden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:43 schreef Kijkertje het volgende:
De reden dat de stembiljetten van Fulton County in beslag zijn genomen is dus dat Tulsi Gabbard Qanon's complottheorie uit 2020 ('Italygate') opnieuw aan het onderzoeken is![]()
Spy Chief Tulsi Gabbard Is Hunting for 2020 Election Fraud
The director of national intelligence is leading an administration-wide effort to hunt for proof of tampering in the election that Trump lost
[ afbeelding ]
Flooding the zone with shit. En het werkt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
Trump eist dat Obama wordt gearresteerd. Het meest bizar is natuurlijk dat we dit soort idioterie normaal zijn gaan vinden. Niemand staat er meer van te kijken dat de president van de VS zulke waanzin verspreidt.
[ afbeelding ]
Uit alles blijkt dat we nog steeds geloven dat logisch beredeneren van dingen twee kanten uitwerkt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:10 schreef xpompompomx het volgende:
De grap is dat Obama hier nooit voor opgepakt gaat worden. Ook al zou het waar zijn.
Was het niet Trump zelf die er bij het SC voor gezorgd heeft dat presidenten niet meer aansprakelijk gehouden kunnen worden voor eventuele strafbare zaken gepleegd tijdens het presidentschap?
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Uit alles blijkt dat we nog steeds geloven dat logisch beredeneren van dingen twee kanten uitwerkt.
Dictators kunnen ontstaan door steun van de parlementen. Die gedogen de fratsen, de leugens en decreten van de hofnarquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
Trump eist dat Obama wordt gearresteerd. Het meest bizar is natuurlijk dat we dit soort idioterie normaal zijn gaan vinden. Niemand staat er meer van te kijken dat de president van de VS zulke waanzin verspreidt.
[ afbeelding ]
Mensen genieten van alle shit die Trump over ze uitsproeit. Trump is de opper-'engagement farmer'.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:07 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Flooding the zone with shit. En het werkt.
En dat mens is nog opperhoofd van de inlichtingendiensten ook. Wat een farce.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:59 schreef MoreDakka het volgende:
Oh ja, die Gabbard zit er ook nog steedsKan me nog herinneren dat ze populair was bij de extremen in de Democratische partij (Sanders-vleugel). De meerderheid van de mensen zag al heel gauw dat zij een van de meest domme mensen op aarde is.
Zeker, en ze wordt door de Trump admin ook vrijwel volledig genegeerd en gepasseerd als het gaat over de inlichtingdiensten. Ze doet niets anders dan op spoken uit 2020 jagen. Misschien kan ze daar de minste schade aanrichten, maar alsnog. Een complete farce inderdaad.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dat mens is nog opperhoofd van de inlichtingendiensten ook. Wat een farce.
Ja nee dit is anders.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:10 schreef xpompompomx het volgende:
De grap is dat Obama hier nooit voor opgepakt gaat worden. Ook al zou het waar zijn.
Was het niet Trump zelf die er bij het SC voor gezorgd heeft dat presidenten niet meer aansprakelijk gehouden kunnen worden voor eventuele strafbare zaken gepleegd tijdens het presidentschap?
Mogen we spreken van een DEI hire? Of is dit 'anders'?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zeker, en ze wordt door de Trump admin ook vrijwel volledig genegeerd en gepasseerd als het gaat over de inlichtingdiensten. Ze doet niets anders dan op spoken uit 2020 jagen. Misschien kan ze daar de minste schade aanrichten, maar alsnog. Een complete farce inderdaad.
Dit is, net als RFK, een voorbeeld van negatieve polarisatie. Heeft veel weg van het vaak religieuze fenomeen van het extra verwelkomen van de convert. Is ook heel erg in bij Democraten, die Ron Fillipowski of hoe je het dan ook spelt heeft er carriere mee gemaaktquote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mogen we spreken van een DEI hire? Of is dit 'anders'?
Nou, ik denk dat ik A Time To Kill er ook maar even bij gooi. Druk avondje. Zin inquote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit is, net als RFK, een voorbeeld van negatieve polarisatie. Heeft veel weg van het vaak religieuze fenomeen van het extra verwelkomen van de convert. Is ook heel erg in bij Democraten, die Ron Fillipowski of hoe je het dan ook spelt heeft er carriere mee gemaakt
Vergeet Apocalypse Now nietquote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik A Time To Kill er ook maar even bij gooi. Druk avondje. Zin in
En To Kill a Mockingbird.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:47 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Vergeet Apocalypse Now niet
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zeker, en ze wordt door de Trump admin ook vrijwel volledig genegeerd en gepasseerd als het gaat over de inlichtingdiensten. Ze doet niets anders dan op spoken uit 2020 jagen. Misschien kan ze daar de minste schade aanrichten, maar alsnog. Een complete farce inderdaad.
quote:The arrests of Mr. Lemon, a second journalist and two protesters came a little more than a week after three other demonstrators who took part in the action at the Cities Church on Jan. 18 were taken into custody. The prosecution is likely to face pushback from defense lawyers on First Amendment grounds, given that political protest sits at the center of the charges and that Mr. Lemon and the other journalist, Georgia Fort, have said they entered the church to cover a demonstration against the Trump administration's immigration crackdown in the area.
The protesters interrupted a service at the church, where an Immigration and Customs Enforcement official serves as a pastor, and chanted "ICE out." Afterward, the Justice Department drafted a criminal complaint to charge a total of eight people, including Mr. Lemon, over of the episode, citing a law that protects people seeking to participate in a service in a house of worship.
But the federal magistrate judge who reviewed the evidence approved charges against only three of the people -- Nekima Levy Armstrong, Chauntyll Allen and William Kelly. He refused to sign arrest warrants for Mr. Lemon and the others, citing insufficient evidence. The Justice Department then petitioned a federal appeals court to force the chief judge in Federal District Court in Minneapolis to issue the additional warrants, only to be denied.
@Lyrebird vind je nog steeds dat de persvrijheid in de VS zoveel beter werkt dan hier?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:32 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/ruddock.bsky.social/post/3mdngueyysk2k
[ afbeelding ]
Sowieso is het ook vooral heel erg "toevallig" dat het net journalisten zijn die opgepakt worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Natuurlijk “puur toeval” dat deze journalisten niet roomblank zijn.
Nee hoor, dat is redelijk standaard in fascistische regimes.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sowieso is het ook vooral heel erg "toevallig" dat het net journalisten zijn die opgepakt worden.
Of je de VVD hoort….quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
Geen huis kunnen kopen? Eigen schuld, aldus Trump.
[ x ]
Ik maar denken dat de kerk een open gebouw was, waar iedereen welkom was. Een boete zou ik mij nog voor kunnen stellen, maar verder was er weinig aan de hand. Sjiek was het inderdaad niet. Bij zwaarder krijg je een pardon/quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:17 schreef MoreDakka het volgende:
Beetje maf om die kerel te arresteren, het lijkt er op dat hij daar vooral was als journalist, maar een gebouw binnen vallen en mensen bedreigen is geen demonstratie of protest natuurlijk. De mensen die dat opgezet hebben moeten absoluut gearresteerd worden.
Lekker bezig weer, pannenkoekquote:Kash Patel Sets Off Diplomatic Incident With FBI Operation in Mexico
An FBI operation to capture former Olympian turned suspected cocaine trafficker Ryan Wedding in Mexico has shaken relations between the U.S. and its southern neighbor.
Last week, the U.S. deployed the FBI’s Hostage Rescue Team to Mexico to capture Wedding, who once was protected by the powerful Sinaloa cartel. But that was supposed to be kept secret, especially since Mexican law prohibits foreign law enforcement officers from being physically present in operations on Mexican soil, let alone take part in raids and arrests.
Lindsey Graham wil ook nog steeds gecompenseerd worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:47 schreef Basp1 het volgende:
Politiek gemotiveerd? Welnee, de beste man is terecht opgepakt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:53 schreef xpompompomx het volgende:
Ah, het oppakken van Lemon is politiek gemotiveerd dus. Bedankt voor het verhelderen WH.
Een journalist die mee deed met de planning en vervolgens de kerk niet wilde verlaten ondanks dat het hem wel gevraagd is. Omdat je jezelf een journalist noemt wil nog niet zeggen dat je boven de wet staat.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:04 schreef OMG het volgende:
Terecht? Hij was daar als journalist en heeft niks te maken met "involvement" in "riots". Man, man, man..
Nieuws brengen dat Dear Leader niet aanstaat, natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:11 schreef Barbusse het volgende:
Welke wet heeft hij overtreden dan precies?
Dat is wel extreme left wing communist antifa waardig ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:26 schreef OMG het volgende:
[..]
Nieuws brengen dat Dear Leader niet aanstaat, natuurlijk.
Ongetwijfeld krijgen ze een vermelding op de Arc de Tr[i]ump(h).quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:51 schreef Ericr het volgende:
Hebben de helden van 6 januari al een standbeeld? Toch een beetje het Iwo Jima van onze tijd.
Des Willens?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ongetwijfeld krijgen ze een vermelding op de Arc de Tr[i]ump(h).
Sssssst. Die verwijzing mag niet. Wordt @Straatcommando boos.quote:
Het is bijna wel zoiets als Marc Dutroux die Paul Witteman zou laten oppakken.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een journalist die mee deed met de planning en vervolgens de kerk niet wilde verlaten ondanks dat het hem wel gevraagd is. Omdat je jezelf een journalist noemt wil nog niet zeggen dat je boven de wet staat.
Djeesus. Alles wat er nu al bekend is.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:39 schreef Momo het volgende:
NWS / Nieuwe epstein files naar buiten gekomen
Toch wel meer "sappige" nieuwe documenten
Whiskers2009 in SPT / [IndyCar] #110 Laatste wedstrijd van het seizoenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Trump orders IndyCar race on streets of DC as part of nation's 250th celebration
https://abcnews.go.com/Po(...)s/story?id=129715111
Eerlijk gezegd verwacht ik er weinig van aangezien ze ruim de tijd hebben gehad om te besluiten wat ze wel en wat ze niet vrijgeven onder het mom van 'nog lopende zaken'.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:39 schreef Momo het volgende:
Binnenkort Iran maar snel eens aanvallen dus..quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:39 schreef Momo het volgende:
Ik heb het al eerder gehoord: het gros van de opgepakte en naar Texas overgevlogen mensen wordt na de nodige bedreigingen met uitzetting, na afpakken van papieren en stelen van kostbaarheden (telefoons, gouden sieraden) met alleen de kleding die ze droegen bij aanhouding, (als ze binnenshuis zijn opgepakt dus met alleen T-shirts aan) op straat gezet. Ja, we hebben geconcludeerd dat je terecht in de USA bent. Maar zie zelf maar hoe je weer terugkomt bij je familie.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:53 schreef nostra het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share
[ afbeelding ]
Document is geloof ik weer terug onlinequote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:50 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Vergroting scan 1: https://pbs.twimg.com/media/G_7-XbxXkAM58lJ?format=jpg
quote:“This document was down due to overload and is back online.”
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 04:08 schreef Kijkertje het volgende:
Ohio is aan de beurt:
ICE eyeing Ohio next, where it is expected to target Haitian immigrants
An estimated 12,000 to 15,000 Haitians live in Springfield, Ohio, a community that President Donald Trump and Vice President JD Vance targeted during the 2024 campaign, falsely accusing the community of eating cats and dogs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voel jij je wel helemaal lekker? Als het nou nog een Only Fans film was....quote:
Lord_Vetinari in NWS / Trump betaalt $50 aan mensen die de docu over Melania bekijkenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:14 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik las ergens:
"If they showed the film Melania on a plane, people would still walk out"
Geeft wel aan wat voor een geweldige campagne de Democraten hebben gehad om daar van te verliezenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:20 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
[ x ]
En toch kleurden ze dat vakje in...het is nu al de grootste self-own in de moderne Amerikaanse historie
Bijzonder inderdaad, vooral omdat we door de kwaliteitsbronnen op de hoogte werden gesteld dat Biden niet alleen de meest populaire president ooit was maar ook nog eens een van de meest succesvolle.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Geeft wel aan wat voor een geweldige campagne de Democraten hebben gehad om daar van te verliezen
Ik ben het volledig met je eensquote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Geeft wel aan wat voor een geweldige campagne de Democraten hebben gehad om daar van te verliezen
Joe is al drie jaar lang de meest gekozen jongensnaam. Allemaal dankzij Bidenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad, vooral omdat we door de kwaliteitsbronnen op de hoogte werden gesteld dat Biden niet alleen de meest populaire president ooit was maar ook nog eens een van de meest succesvolle.
Dat zo’n geweldige periode van zo’n scherpe man dan niet beloond word met een periode voor Kamala Harris is mij echt een raadsel. Het is alsof Amerikanen een fantastische president niet op waarde kunnen schatten evenals zijn fantastische VP.
Joe komt van Joseph, een prima naam voor een jongen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Joe is al drie jaar lang de meest gekozen jongensnaam. Allemaal dankzij Biden
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Audience score? Want dat is de score die echt telt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |