Eerlijk gezegd verwacht ik er weinig van aangezien ze ruim de tijd hebben gehad om te besluiten wat ze wel en wat ze niet vrijgeven onder het mom van 'nog lopende zaken'.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:39 schreef Momo het volgende:
NWS / Nieuwe epstein files naar buiten gekomen
Toch wel meer "sappige" nieuwe documenten
Binnenkort Iran maar snel eens aanvallen dus..quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:39 schreef Momo het volgende:
NWS / Nieuwe epstein files naar buiten gekomen
Toch wel meer "sappige" nieuwe documenten
Ik heb het al eerder gehoord: het gros van de opgepakte en naar Texas overgevlogen mensen wordt na de nodige bedreigingen met uitzetting, na afpakken van papieren en stelen van kostbaarheden (telefoons, gouden sieraden) met alleen de kleding die ze droegen bij aanhouding, (als ze binnenshuis zijn opgepakt dus met alleen T-shirts aan) op straat gezet. Ja, we hebben geconcludeerd dat je terecht in de USA bent. Maar zie zelf maar hoe je weer terugkomt bij je familie.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:53 schreef nostra het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share
[ afbeelding ]
Document is geloof ik weer terug onlinequote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:50 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Vergroting scan 1: https://pbs.twimg.com/media/G_7-XbxXkAM58lJ?format=jpg
quote:“This document was down due to overload and is back online.”
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 04:08 schreef Kijkertje het volgende:
Ohio is aan de beurt:
ICE eyeing Ohio next, where it is expected to target Haitian immigrants
An estimated 12,000 to 15,000 Haitians live in Springfield, Ohio, a community that President Donald Trump and Vice President JD Vance targeted during the 2024 campaign, falsely accusing the community of eating cats and dogs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voel jij je wel helemaal lekker? Als het nou nog een Only Fans film was....quote:
Lord_Vetinari in NWS / Trump betaalt $50 aan mensen die de docu over Melania bekijkenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:14 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik las ergens:
"If they showed the film Melania on a plane, people would still walk out"
Geeft wel aan wat voor een geweldige campagne de Democraten hebben gehad om daar van te verliezenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:20 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
[ x ]
En toch kleurden ze dat vakje in...het is nu al de grootste self-own in de moderne Amerikaanse historie
Bijzonder inderdaad, vooral omdat we door de kwaliteitsbronnen op de hoogte werden gesteld dat Biden niet alleen de meest populaire president ooit was maar ook nog eens een van de meest succesvolle.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Geeft wel aan wat voor een geweldige campagne de Democraten hebben gehad om daar van te verliezen
Ik ben het volledig met je eensquote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Geeft wel aan wat voor een geweldige campagne de Democraten hebben gehad om daar van te verliezen
Joe is al drie jaar lang de meest gekozen jongensnaam. Allemaal dankzij Bidenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad, vooral omdat we door de kwaliteitsbronnen op de hoogte werden gesteld dat Biden niet alleen de meest populaire president ooit was maar ook nog eens een van de meest succesvolle.
Dat zo’n geweldige periode van zo’n scherpe man dan niet beloond word met een periode voor Kamala Harris is mij echt een raadsel. Het is alsof Amerikanen een fantastische president niet op waarde kunnen schatten evenals zijn fantastische VP.
Joe komt van Joseph, een prima naam voor een jongen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Joe is al drie jaar lang de meest gekozen jongensnaam. Allemaal dankzij Biden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |