quote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Audience score? Want dat is de score die echt telt.
99%quote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan moet er wel een audience zijn...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De gemiddelde Amerikaan is vrij achterlijk, de gemiddelde Republikein al helemaal.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad, vooral omdat we door de kwaliteitsbronnen op de hoogte werden gesteld dat Biden niet alleen de meest populaire president ooit was maar ook nog eens een van de meest succesvolle.
Dat zo’n geweldige periode van zo’n scherpe man dan niet beloond word met een periode voor Kamala Harris is mij echt een raadsel. Het is alsof Amerikanen een fantastische president niet op waarde kunnen schatten evenals zijn fantastische VP.
Het is 98% nu lol, vaak staan die scores lijnrecht tegenover elkaar en ook met deze film/documentaire is het niet veel anders.quote:
Oh je hebt het gezien?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:13 schreef -XOR- het volgende:
Melania is een baggerdocu, daar is iedereen die niet gehersenspoeld is het wel over eens.
Nee, ik heb de kritieken gelezen.quote:
https://www.ad.nl/show/do(...)2F%2Fwww.bing.com%2Fquote:Docu over Melania Trump krijgt bakken kritiek van filmcritici: ‘Hopeloos’
Twee uur lang zweeft Melania Trump door marmeren paleizen, verzorgt ze haar uiterlijk en houdt ze zich bezig met esthetiek. Filmcritici laten geen spaan heel van de nieuwe documentaire over de Amerikaanse first lady. Zij vinden de documentaire overwegend saai, ijdel en Trump-propaganda. ‘Pure, eindeloze hel’, is het vernietigende oordeel van de Britse krant The Guardian.
Ik ook, na de nodige nazi vergelijkingen van de critici activisten ben ik maar naar de reviews van het publiek gaan kijken die ronduit positief waren.quote:
Dat sowieso, maar wat ik vooral ook lees is dat de documentaire gewoon niet goed is en dat er van een vrouw met het levensverhaal van Melania, op zich een veel interessantere documentaire te maken was geweest en het dus min of meer een gemiste kans was.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ook, na de nodige nazi vergelijkingen van de critici activisten ben ik maar naar de reviews van het publiek gaan kijken die ronduit positief waren.
Het zal wel een standaard docu zijn en als je fan bent zal het wel geweldig zijn heb je een spuughekel aan die lui dan vind je het vreselijk.
Gelukkig reist de gemiddelde Amerikaan nauwelijks tot niet buiten de gebaande paden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De gemiddelde Amerikaan is vrij achterlijk, de gemiddelde Republikein al helemaal.
Heb je hen ook gevraagd of ze de film hebben gezien of stel je die vraag alleen aan kritische mensen?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ook, na de nodige nazi vergelijkingen van de critici activisten ben ik maar naar de reviews van het publiek gaan kijken die ronduit positief waren.
Het zal wel een standaard docu zijn en als je fan bent zal het wel geweldig zijn heb je een spuughekel aan die lui dan vind je het vreselijk.
Je wil dat ik hun online ga opzoeken om vervolgens te vragen of ze wel echt die film hebben gezien? Lolquote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Heb je hen ook gevraagd of ze de film hebben gezien of stel je die vraag alleen aan kritische mensen?
Mwah, zo bijzonder vind ik haar niet. Ze is een mooie vrouw en toevallig de vrouw van Donald Trump. Voor de rest is zij echt niet zo speciaal dat ze een documentaire verdient.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar wat ik vooral ook lees is dat de documentaire gewoon niet goed is en dat er van een vrouw met het levensverhaal van Melania, op zich een veel interessantere documentaire te maken was geweest en het dus min of meer een gemiste kans was.
Haha, dit zegt ook wel weer genoeg. Heb je thuis ook bordjes met "Live, love, laugh" en een wit-marmeren interieur met gouden accenten?quote:
Fascinerend hoe je zelfstandig concepten als selection bias begint te doorgronden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet met Usha Vance.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:38 schreef Kansenjongere het volgende:
Het is dat ze alleen een accent heeft maar geen kleurtje, anders was de kans groot dat de gestICEpo haar inmiddels in een derdewereldland had gedropt.
Die live, love, laugh bordjes zie je vooral bij die vrouwtjes die op een of andere manier elke week een reden hebben om naar de Action te gaan en daar voor minimaal ¤50 aan troep mee te nemen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:41 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Haha, dit zegt ook wel weer genoeg. Heb je thuis ook bordjes met "Live, love, laugh" en een wit-marmeren interieur met gouden accenten?
Goh lol, waarom anders denk je dat de reviews zovaak lijnrecht tegenover elkaar staan.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Fascinerend hoe je zelfstandig concepten als selection bias begint te doorgronden.
Niet mijn punt maar ik steun je op deze intellectuele tocht die je doormaakt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Goh lol, waarom anders denk je dat de reviews zovaak lijnrecht tegenover elkaar staan.
Wat dat betreft moet Ilhan Omar op haar tellen passen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:38 schreef Kansenjongere het volgende:
Het is dat ze alleen een accent heeft maar geen kleurtje, anders was de kans groot dat de gestICEpo haar inmiddels in een derdewereldland had gedropt.
Je maakt geen punt…..quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet mijn punt maar ik steun je op deze intellectuele tocht die je doormaakt.
Ze heeft dan ook niets anders om handen om mee bezig te zijn dan haar uiterlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die live, love, laugh bordjes zie je vooral bij die vrouwtjes die op een of andere manier elke week een reden hebben om naar de Action te gaan en daar voor minimaal ¤50 aan troep mee te nemen.
Maar we gaan nu toch niet doen alsof Melania Trump geen mooie vrouw is. De meeste vrouwen die haar leeftijd hebben bereikt zouden willen dat ze er zo uitzagen op hun 30e laat staan als je ergens in de 50 bent.
Nog een paar dagen, misschien heb je dan door dat je in een tunnel zit.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar dat zal jij alleen maar toejuichen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat dat betreft moet Ilhan Omar op haar tellen passen.
Reken er maar niet opquote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:51 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nog een paar dagen, misschien heb je dan door dat je in een tunnel zit.
Toejuichen nee, ik zou er wel heel hard om kunnen lachen. Aan de andere kant ik denk dat ze zich daar toch wat meer thuis zou voelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar dat zal jij alleen maar toejuichen.
Ik ben inderdaad op de meest bizarre plekken Nederlanders tegengekomen (Fransen, Britten en Spanjaarden trouwens ook) maar Amerikanen zie je inderdaad zelden in minder toegankelijke landen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Gelukkig reist de gemiddelde Amerikaan nauwelijks tot niet buiten de gebaande paden.
Daar gaat toch wel wat werk in zitten hoor, goed op je voeding letten, sporten etc etc. Het komt je niet aanwaaien.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook niets anders om handen om mee bezig te zijn dan haar uiterlijk.
Zeker wel. Net als de rest van die plastieken Trump kliek. Ieder z'n ding natuurlijk, maar met goede smaak heeft het niets te maken als je dat aantrekkelijk vindt, die Mar-a-lago look. Daar past nep-goud en een witmarmeren plastic interieur prima bij. Woonwagen-chique.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar we gaan nu toch niet doen alsof Melania Trump geen mooie vrouw is.
We zitten in dezelfde tunnel Beef, alleen rijd ik de andere kant op.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:51 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nog een paar dagen, misschien heb je dan door dat je in een tunnel zit.
Zeg gewoon dat je een homo bent, mag gewoon hoor het is immers 2026.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:57 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Zeker wel. Net als de rest van die plastieken Trump kliek. Ieder z'n ding natuurlijk, maar met goede smaak heeft het niets te maken als je dat aantrekkelijk vindt, die Mar-a-lago look. Daar past nep-goud en een witmarmeren plastic interieur prima bij. Woonwagen-chique.
Geen probleem Djelano, je mag dat gewoon mooi vinden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je een homo bent, mag gewoon hoor het is immers 2026.
Ja dat doe ik toch ook lol.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:59 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Geen probleem Djelano, je mag dat gewoon mooi vinden.
Chivaz "Racisme is grappig als het de mensen met een andere mening raakt" Trollemans in optima forma.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Toejuichen nee, ik zou er wel heel hard om kunnen lachen.
Hoezo is het racisme als ik het hilarisch vind als Ilhan Omar word gedeporteerd?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:01 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Chivaz "Racisme is grappig als het de mensen met een andere mening raakt" Trollemans in optima forma.
Ik heb 5 Amerikanen die me zo nog bijstaan als collega's gehad. Je ziet ze natuurlijk wel wereldwijd, maar die wijken alweer af van het gemiddelde. Al was het maar omdat ze iets van topografie afweten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad op de meest bizarre plekken Nederlanders tegengekomen (Fransen, Britten en Spanjaarden trouwens ook) maar Amerikanen zie je inderdaad zelden in minder toegankelijke landen.
Ja, jouw kant op staat er een muur. Daarom ben ik omgekeerd.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
We zitten in dezelfde tunnel Beef, alleen rijd ik de andere kant op.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je een homo bent, mag gewoon hoor het is immers 2026.
Komt je behoorlijk aanwaaien als je de opvolgster van Ivana bent.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Daar gaat toch wel wat werk in zitten hoor, goed op je voeding letten, sporten etc etc. Het komt je niet aanwaaien.
Wat is in jouw optiek dan wel goede smaak?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:57 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Zeker wel. Net als de rest van die plastieken Trump kliek. Ieder z'n ding natuurlijk, maar met goede smaak heeft het niets te maken als je dat aantrekkelijk vindt, die Mar-a-lago look. Daar past nep-goud en een witmarmeren plastic interieur prima bij. Woonwagen-chique.
We kunnen beginnen met gewoon iets van klasse hebben. Iets dat ontbreekt bij de Trump kliek en z'n aanhang. Normale omgangsvormen bijvoorbeeld, niet lachen om gehandicapten, niet in elke communicatie mensen schofferen en uitschelden. Hoe ze er uit zien is een uiting van geen klasse hebben. Jezelf oranje schminken. Hoe bedenk je het ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat is in jouw optiek dan wel goede smaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |