quote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Audience score? Want dat is de score die echt telt.
99%quote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan moet er wel een audience zijn...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De gemiddelde Amerikaan is vrij achterlijk, de gemiddelde Republikein al helemaal.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad, vooral omdat we door de kwaliteitsbronnen op de hoogte werden gesteld dat Biden niet alleen de meest populaire president ooit was maar ook nog eens een van de meest succesvolle.
Dat zo’n geweldige periode van zo’n scherpe man dan niet beloond word met een periode voor Kamala Harris is mij echt een raadsel. Het is alsof Amerikanen een fantastische president niet op waarde kunnen schatten evenals zijn fantastische VP.
Het is 98% nu lol, vaak staan die scores lijnrecht tegenover elkaar en ook met deze film/documentaire is het niet veel anders.quote:
Oh je hebt het gezien?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:13 schreef -XOR- het volgende:
Melania is een baggerdocu, daar is iedereen die niet gehersenspoeld is het wel over eens.
Nee, ik heb de kritieken gelezen.quote:
https://www.ad.nl/show/do(...)2F%2Fwww.bing.com%2Fquote:Docu over Melania Trump krijgt bakken kritiek van filmcritici: ‘Hopeloos’
Twee uur lang zweeft Melania Trump door marmeren paleizen, verzorgt ze haar uiterlijk en houdt ze zich bezig met esthetiek. Filmcritici laten geen spaan heel van de nieuwe documentaire over de Amerikaanse first lady. Zij vinden de documentaire overwegend saai, ijdel en Trump-propaganda. ‘Pure, eindeloze hel’, is het vernietigende oordeel van de Britse krant The Guardian.
Ik ook, na de nodige nazi vergelijkingen van de critici activisten ben ik maar naar de reviews van het publiek gaan kijken die ronduit positief waren.quote:
Dat sowieso, maar wat ik vooral ook lees is dat de documentaire gewoon niet goed is en dat er van een vrouw met het levensverhaal van Melania, op zich een veel interessantere documentaire te maken was geweest en het dus min of meer een gemiste kans was.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ook, na de nodige nazi vergelijkingen van de critici activisten ben ik maar naar de reviews van het publiek gaan kijken die ronduit positief waren.
Het zal wel een standaard docu zijn en als je fan bent zal het wel geweldig zijn heb je een spuughekel aan die lui dan vind je het vreselijk.
Gelukkig reist de gemiddelde Amerikaan nauwelijks tot niet buiten de gebaande paden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De gemiddelde Amerikaan is vrij achterlijk, de gemiddelde Republikein al helemaal.
Heb je hen ook gevraagd of ze de film hebben gezien of stel je die vraag alleen aan kritische mensen?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ook, na de nodige nazi vergelijkingen van de critici activisten ben ik maar naar de reviews van het publiek gaan kijken die ronduit positief waren.
Het zal wel een standaard docu zijn en als je fan bent zal het wel geweldig zijn heb je een spuughekel aan die lui dan vind je het vreselijk.
Je wil dat ik hun online ga opzoeken om vervolgens te vragen of ze wel echt die film hebben gezien? Lolquote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Heb je hen ook gevraagd of ze de film hebben gezien of stel je die vraag alleen aan kritische mensen?
Mwah, zo bijzonder vind ik haar niet. Ze is een mooie vrouw en toevallig de vrouw van Donald Trump. Voor de rest is zij echt niet zo speciaal dat ze een documentaire verdient.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar wat ik vooral ook lees is dat de documentaire gewoon niet goed is en dat er van een vrouw met het levensverhaal van Melania, op zich een veel interessantere documentaire te maken was geweest en het dus min of meer een gemiste kans was.
Haha, dit zegt ook wel weer genoeg. Heb je thuis ook bordjes met "Live, love, laugh" en een wit-marmeren interieur met gouden accenten?quote:
Fascinerend hoe je zelfstandig concepten als selection bias begint te doorgronden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet met Usha Vance.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:38 schreef Kansenjongere het volgende:
Het is dat ze alleen een accent heeft maar geen kleurtje, anders was de kans groot dat de gestICEpo haar inmiddels in een derdewereldland had gedropt.
Die live, love, laugh bordjes zie je vooral bij die vrouwtjes die op een of andere manier elke week een reden hebben om naar de Action te gaan en daar voor minimaal ¤50 aan troep mee te nemen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:41 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Haha, dit zegt ook wel weer genoeg. Heb je thuis ook bordjes met "Live, love, laugh" en een wit-marmeren interieur met gouden accenten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |