quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest lachen:
[ link | afbeelding ]
Ik mag het hopen, maar bij maga weet je het nooitquote:Op donderdag 29 januari 2026 18:35 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon voor 90% nep, die video, of niet dan?
Betaald tukkie doen. Hopelijk snurkt de rest niet te hard.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest lachen:
[ link | afbeelding ]
Hij had geen wapen bij zch mogen hebben volgens Trumpquote:
Beetje weinig geld. Daar kan je ook in de VS mss voor 2 personen naar de McD's.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:40 schreef tcr het volgende:
[..]
Betaald tukkie doen. Hopelijk snurkt de rest niet te hard.
Ja Ludachrist, ik herinner me nog goed hoe je me te woord stond bij je bekeuring voor het fietsen zonder licht, dus omdat je nu geen gebruik maakt van het fietspad krijg je een canister pepperspray in je bakkes.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:19 schreef Ludachrist het volgende:
Ah, we gaan naar het 'hij was eerder ook al in aanraking geweest met politie dus doodgeschoten worden is zijn eigen schuld'-narratief. Genottelijk weer.
En op een fiets nog wel.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja Ludachrist, ik herinner me nog goed hoe je me te woord stond bij je bekeuring voor het fietsen zonder licht, dus omdat je nu geen gebruik maakt van het fietspad krijg je een canister pepperspray in je bakkes.
PS: had je daar maar niet moeten zijn.
Alleen democraten fietsen.quote:
Als je als dakloze nu iedere dag naar iedere voorstelling gaat zit je wel lekker warm binnen. Tis tenslotte winter.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Beetje weinig geld. Daar kan je ook in de VS mss voor 2 personen naar de McD's.
Dit klinkt 100% gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja Ludachrist, ik herinner me nog goed hoe je me te woord stond bij je bekeuring voor het fietsen zonder licht, dus omdat je nu geen gebruik maakt van het fietspad krijg je een canister pepperspray in je bakkes.
PS: had je daar maar niet moeten zijn.
En anders maken we het gewoon gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt 100% gerechtvaardigd.
Ik ga even pepperspray halen. Voor het geval ik ooit user @Ludachrist tegen het lijf loop. Je weet maar nooit met die extreem linkse antifa agitatorsquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En anders maken we het gewoon gerechtvaardigd.
Ik heb gehoord dat @Barbusse spullen koopt bij de Action. @Ludachrist ook, dus dat is verdacht.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga even pepperspray halen. Voor het geval ik ooit user @:Ludachrist tegen het lijf loop. Je weet maar nooit met die extreem linkse antifa agitators
Lekker warm binnen zitten tijdens de fentanyl.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:40 schreef tcr het volgende:
[..]
Betaald tukkie doen. Hopelijk snurkt de rest niet te hard.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hij had geen wapen bij zch mogen hebben volgens Trump
ALs Trump de Midterm gaat annuleren dan heeft ie maar liever dat demonstranten geen wapens mogen dragen
Natuurlijk niet, dit is er eentje van de ' goeien'. Die mogen wel wapens meenemen naar een protest.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wordt op die manier meteen doorzeeft door ICE.
Stereotype jongen mi gado wat een taalfoutquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:58 schreef xpompompomx het volgende:
Prototype van een domestic terrorist, die @:Ludachrist . Oppassen geblazen dus.
Trump zou de oorlog in Oekraïne binnen 1 dag oplossen, maar na 374 dagen is er dan 1 week niet schieten afgesproken.quote:Trump:week lang geen aanval op Kyiv
De Amerikaanse president Trump zegt
dat Rusland een week lang de Oekraïense
hoofdstad Kyiv niet zal aanvallen
vanwege de extreme kou.President Poetin
zou hem dat persoonlijk hebben beloofd.
Moskou heeft nog niet gereageerd.
Trump deelde het nieuws mee tijdens een
openbare bijeenkomst van zijn kabinet.
"Ik heb Poetin persoonlijk gevraagd om
een week lang niet op Kyiv en diverse
dorpen en steden te schieten.En hij is
daarmee akkoord gegaan",aldus Trump.
Het is onduidelijk per wanneer dat zou
moeten gebeuren en om welke gebieden
het gaat.Door Russische aanvallen op
energiecentrales hebben talloze mensen
in Oekraïne geen stroom of verwarming.
Alleen burgers terroriseren met drones en raketten als het een beetje prettig weer is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Trump zou de oorlog in Oekraïne binnen 1 dag oplossen, maar na 374 dagen is er dan 1 week niet schieten afgesproken.
Zegt Trump.
Toch tof van Putin dat hij een week lang alleen buiten Kiev moordtquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Trump zou de oorlog in Oekraïne binnen 1 dag oplossen, maar na 374 dagen is er dan 1 week niet schieten afgesproken.
Zegt Trump.
al sie maar niet zijn briefje weggooitquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dit is er eentje van de ' goeien'. Die mogen wel wapens meenemen naar een protest.
We zouden zijn nick moeten laten veranderen in Lord_F7.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Stereotype jongen mi gado wat een taalfout
@:lord_vetinari
Het is Kyivquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:24 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Toch tof van Putin dat hij een week lang alleen buiten Kiev moordtGoeie gozer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |