Die film is een cadeautje van Bezos aan Trump.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zou het ergens wel een goede witwasoperatie zijn geweest?
Nee en dat is nu precies de bedoeling van de heer Trump.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:06 schreef Beathoven het volgende:
Het is me een raadsel hoe de midterms het verschil moeten maken als sommige ouders kinderen niet naar school durven brengen en lokale bedrijven 50% minder omzet zien. Gaat iedereen ineens wel onbezorgd de straat op naar de stemhokjes?
"I really don't care. Do U?"quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die film is een cadeautje van Bezos aan Trump.
Maar niemand geeft er ene fukk om, wat waarschijnlijk ook wel wat wil zeggen over de intresse in en de populariteit van deze Oostblokster.
Top comment: "Who came straight to the comments?"quote:
Het is ook totaal geen interessante vrouw. Qua verhaal niet, inhoudelijk niet en zo nep als wat. Niet verwonderlijk dat geen hond hier naar komt kijken.quote:
Da's heel goed te doen als er geen ICE en / of Donald Trump bij je in de buurt is, natuurlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:03 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mdkxtqtgp22x
[ afbeelding ]
Opvolgster van degene die van de trap viel, overleed, en wegens belastingvoordeeltjes onder een golfbaan ligt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het is ook totaal geen interessante vrouw. Qua verhaal niet, inhoudelijk niet en zo nep als wat. Niet verwonderlijk dat geen hond hier naar komt kijken.
Het is ook wel echt visionair gedachtegoed zeg. Over straat willen kunnen gaan zonder lastig gevallen, vermoord of verkracht te worden. Dit mag politiek gezien echt wel revolutionair genoemd worden.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:08 schreef OMG het volgende:
[..]
Da's heel goed te doen als er geen ICE en / of Donald Trump bij je in de buurt is, natuurlijk.
"Shut up and go mow your mum."quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Opvolgster van degene die van de trap viel, overleed, en wegens belastingvoordeeltjes onder een golfbaan ligt.
[ afbeelding ]
Bijzonder is ook dat die Erika VanceKirk, nogal blij lijkt te zijn met zijn dood. Tot en met vuurwerk en pegels tellen aan toe.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:57 schreef Vis1980 het volgende:
Ook mooi om te zien hoe de mensen van 'men ging juichen om Kirk' groep van alles proberen om hoe dan ook die Pretti als dader framen. Blijkbaar is dat niet respectloos.
Kan het haar moeilijk kwalijk nemen. En ze is zelf ook lekker bezig aan het griften. Nare mensen allemaal.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bijzonder is ook dat die Erika VanceKirk, nogal blij lijkt te zijn met zijn dood. Tot en met vuurwerk en pegels tellen aan toe.
Ik heb daar zoveel idiote filmpjes van gezien dat ik niet eens meer weet wat waar en niet waar is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bijzonder is ook dat die Erika VanceKirk, nogal blij lijkt te zijn met zijn dood. Tot en met vuurwerk en pegels tellen aan toe.
Fucking insanity...quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:24 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik heb daar zoveel idiote filmpjes van gezien dat ik niet eens meer weet wat waar en niet waar is.![]()
Erika Kirks Grieving Tour .
[ tiktok ]
Er zit een groot belangrijk politiek verschil tussen Erika en Charlie buiten de VS.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:24 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik heb daar zoveel idiote filmpjes van gezien dat ik niet eens meer weet wat waar en niet waar is.![]()
Erika Kirks Grieving Tour .
[ tiktok ]
Ik moest lachen:quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het is ook totaal geen interessante vrouw. Qua verhaal niet, inhoudelijk niet en zo nep als wat. Niet verwonderlijk dat geen hond hier naar komt kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |