Het bereik van die drones keldert ook als een gek bij dat soort temperaturen. Voor je het weet triggert de auto return en blaast ie heel Moskou op.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Alleen burgers terroriseren met drones en raketten als het een beetje prettig weer is.
Klinkt redelijk, toch?
Ja, het is idd een sekte.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Maar het is geen sekte hoor...
[ afbeelding ]
You can't spell "hatred" without "red hat"...quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Maar het is geen sekte hoor...
[ afbeelding ]
'Toevallig' speelde Venezuela ook een rol in de complottheorie in mijn post.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wou zeggen: zelfs @:Kijkertje is er niet. Maar ze is er wél
Maar je post was er (en jij dus ook), daar ging het mij omquote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
'Toevallig' speelde Venezuela ook een rol in de complottheorie in mijn post.
Ja dat begrijp ik en jij postte toevallig net over de huidige president van Venezuela waarbij ik bedacht dat Venezuela een rol speelt in 'Italygate'.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je post was er (en jij dus ook), daar ging het mij om
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik en jij postte toevallig net over de huidige president van Venezuela waarbij ik bedacht dat Venezuela een rol speelt in 'Italygate'.
Als ik een complotdenker was zou ik het maar verdacht vinden dat uitgerekend Maduro nu in de bak in de VS zit em mss wel 'mee wil werken' mbt informatie over de rol van Chavez daarin.
Prima, komt hier niet meerquote:Op vrijdag 30 januari 2026 04:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met M (naar de 1e letter vd username hier)? Hopelijk alles top?
Dat laatste weet ik. Was gewoon benieuwd hoe het met hem gingquote:
Wilde hij niet ook al 10 miljard van de BBC? Lijkt wel het magische getal te zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:47 schreef Basp1 het volgende:
Trump en zoons eisen 10 miljard van belastingdienst om lekken aangiftes
Nou dan moet er nog een nieuwe doge ronde komen om dat te betalen van belastingcenten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |