quote:Politie Utrecht onderzoekt geweld van agent tegen twee vrouwen
De politie laat een incident in Utrecht onderzoeken waarbij een agent geweld gebruikt. Het incident was maandag bij winkelcentrum Hoog Catharijne. Filmpjes ervan, waarop twee vrouwen door een agent worden geschopt en geslagen, werden daarna online gedeeld. De politie besloot daarop te reageren.
In een van de video's die op sociale media circuleert, is te zien hoe een gesluierde vrouw na een woordenwisseling wordt meegenomen door een agent met een wapenstok in zijn hand. Een tweede vrouw loopt er dicht achteraan met een telefoon in haar handen, waarna de politieman zich half omdraait en de vrouw een schop geeft.
De vrouw die wordt meegenomen door de agent rukt zich daarop los, waarbij ze lijkt uit te halen naar de agent. Hij lijkt de vrouw daarop te raken met zijn wapenstok. In een andere video vanuit een andere hoek is te zien dat wanneer de vrouw daarna door de agent wordt meegenomen naar een politiewagen, hij haar slaat met de wapenstok.
De vrouw is aangehouden voor belediging. De politie meldt dat het gaat om een vrouw van 23 uit De Koog.
Vragen over racisme
"Wij realiseren ons dat deze beelden heftig zijn en vragen oproepen over onder meer racisme", zegt een politiewoordvoerder. De signalen worden serieus genomen: "We gaan er onderzoek naar doen, waarbij ook de camerabeelden worden bekeken."
Volgens de politie ging aan het politiegeweld een incident vooraf waarbij een groep van ongeveer 20 mensen betrokken was. "Eén van de betrokken politiemedewerkers werd door de vrouw uitgescholden en beledigd", zegt de politie.
Een 39-jarige man uit Rotterdam wilde volgens de politie de aanhouding voorkomen en beledigde de agent ook. Hij is aangehouden voor belediging en belemmering.
https://nos.nl/artikel/26(...)t-tegen-twee-vrouwen
Afbrokkelen begint al met dat je met van alles weg kan komen. Dat er geen respect is voor hulpverleners heeft een reden.quote:Op donderdag 29 januari 2026 05:47 schreef torentje het volgende:
Ik kan het slechts herhalen, het punt is juist dat wanneer agenten met gezag en het geweldsmonopolie al bij het minste geringste ontsporen, het vertrouwen in de rechtsstaat afbrokkelt en de samenleving gevaarlijker wordt.
In zo’n klimaat is het goedkoper om iedereen voor eigen rechter te laten spelen, maar dat zou uiteindelijk alleen maar leiden tot chaos, willekeur en een permanente escalatie van geweld.
Juist daarom is het essentieel dat het gezag zichzelf streng bewaakt, transparant blijft en voortdurend verantwoording aflegt, zodat burgers niet het gevoel krijgen dat ze het recht in eigen hand moeten nemen.
Idd. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb nog nooit gezeik gehad met politie. Misschien komt dat omdat ik me gewoon gedraag.quote:Op donderdag 29 januari 2026 06:15 schreef Hathor het volgende:
Gearresteerd worden voor winkeldiefstal en dan klagen over een trap, terwijl ze in de door hen zo gewenste sharia haar handen kwijt zou zijn geweest.
Ik vrees dat een hoop mensen dit als normaal zien en dat ze oprecht niet beter weten of kunnen...quote:Op donderdag 29 januari 2026 04:57 schreef kwiwi het volgende:
... Gewoon normaal doen is blijkbaar een onmogelijke opgave voor sommige mensen. ...
Dat klopt, de reden is dat de politieagenten met gezag en geweldsmonopolie bij het minste geringste ontsporen, daardoor is het goedkoper om de mensen maar voor eigen rechter te laten spelen ook al betekend dat escalatie van geweld en meer chaos en onrust.quote:Op donderdag 29 januari 2026 06:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Afbrokkelen begint al met dat je met van alles weg kan komen. Dat er geen respect is voor hulpverleners heeft een reden.
Denk dat jij eerst fatsoenlijke termen moet gebruiken alvorens je claimt dat er niks racistisch was. "schreeuwjurk" en daarna nog beweren dat je de zaak objectief bekijkt. Je gaat er blind van uit dat agent niks fouts heeft gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:38 schreef Red_85 het volgende: [..] Als je het artikel leest was er aanleiding genoeg voor de agenten die schreeuwjurk mee te nemen. Met 20 man zelfs. En dit is geen vs, dus ze zal niet voor niets zijn meegenomen. Ga je vervolgens in de obstructie en hinder modus, tjah, dan krijg je een tikkie. Niks raars, niks racistisch. Eigen schuld, dikke bult.
Jeetje, uitlachen? Heftig.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De dame die mee loopt lacht de politie agent uit. Of zie ik dat verkeerd?
Stel je niet zo aan man, die halve trap was om haar op afstand te houden en stelde niets voor.quote:
Ik zie alleen 16 seconden filmpje, wellicht is ze al vaker gesommeerd om afstand te houden, en dan is een trap om haar weg te duwen gewoon normaal.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:26 schreef Bugno3 het volgende:
Ach, bruinrechts dat een totaal buitensporige trap van de agent goedkeurt. De dame die aangehouden wordt loopt rustig mee, omstanders zie ik ook niet ingrijpen, de mede-agenten zijn vlakbij, maar meneer de agent besluit nog even naar achteren uit te halen. Stukje ICE.
Hoe ze er de volgende keer ongestraft vanaf komen zekerquote:Op donderdag 29 januari 2026 07:31 schreef Hathor het volgende:
DENK heeft hier kamervragen over gesteld.
Dit was de dame achter haar, slimme.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dus loopt ze niet rustig mee.
Spraken ze zich maar eens uit over al die ellende die de allochtone gemeenschap dagelijks over ons uitstort. Pinpassen van onze omaatjes leegroven etc. Hoor je nooit een woord over helaas.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:28 schreef thedeedster het volgende:
Fascinerend. Van dit kleine muggetje, maken ze wel een héééél grote olifant.
En? Nog goed gescoord op de Denk-bingokaart?quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:31 schreef Hathor het volgende:
DENK heeft hier kamervragen over gesteld.
Ik ben er dan ook voor dat we de Sharia gaan invoeren in Nederland.quote:Op donderdag 29 januari 2026 06:15 schreef Hathor het volgende:
Gearresteerd worden voor winkeldiefstal en dan klagen over een trap, terwijl ze in de door hen zo gewenste sharia haar handen kwijt zou zijn geweest.
Rustig chef. Het was 7:26 toen je dit typte. Niet goed om dan al met een hoge bloeddruk achter de pc te zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:26 schreef Bugno3 het volgende:
Ach, bruinrechts dat een totaal buitensporige trap van de agent goedkeurt. De dame die aangehouden wordt loopt rustig mee, omstanders zie ik ook niet ingrijpen, de mede-agenten zijn vlakbij, maar meneer de agent besluit nog even naar achteren uit te halen. Stukje ICE.
"De allochtone gemeenschap" is natuurlijk wel een heel breed (te breed) begrip maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Spraken ze zich maar eens uit over al die ellende die de allochtone gemeenschap dagelijks over ons uitstort. Pinpassen van onze omaatjes leegroven etc. Hoor je nooit een woord over helaas.
En als je het niet normaal vindt zijn er altijd wel lieden die linea recta de stempel Bruin rechts op je voorhoofd drukkenquote:Op donderdag 29 januari 2026 07:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vrees dat een hoop mensen dit als normaal zien en dat ze oprecht niet beter weten of kunnen...
Huh wat?quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat klopt, de reden is dat de politieagenten met gezag en geweldsmonopolie bij het minste geringste ontsporen, daardoor is het goedkoper om de mensen maar voor eigen rechter te laten spelen ook al betekend dat escalatie van geweld en meer chaos en onrust.
Idd, altijd zie je maar een klein stukje.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zie alleen 16 seconden filmpje, wellicht is ze al vaker gesommeerd om afstand te houden, en dan is een trap om haar weg te duwen gewoon normaal.
Onzin de meiden waren duidelijk aan het uitlokken liepen te lachen en te giechelen. Die hebben nu de tijd van hun leven omdat het zo goed gelukt is. Het zou me verbazen als ze niet ruim beloont gaan worden door moslims die dit incident toejuichen want ze kunnen er goed gebruik van maken om hun zieke islam weer te laten zegevieren over de domme westerlingen.quote:Volgens de advocaat gaat het naar omstandigheden goed met de vrouwen. "Ze zijn aan het bijkomen en zijn nog steeds verbouwereerd. Een van de vrouwen heeft aanzienlijke klappen met de wapenstok gehad. Als ik de beelden zie, had het met minder geweld gekund. Het zijn jonge meiden, een wapenstok was wat mij betreft niet nodig."
Moslims zijn weer druk bezig zich te laten zien en werken hard aan hun eigen deportatie, dat duurt nog lang of kort maar uiteindelijk gaat dat gebeuren.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:11 schreef deedeetee het volgende:
Onzin de meiden waren duidelijk aan het uitlokken liepen te lachen en te giechelen. Die hebben nu de tijd van hun leven omdat het zo goed gelukt is. Het zou me verbazen als ze niet ruim beloont gaan worden door moslims die dit incident toejuichen want ze kunnen er goed gebruik van maken om hun zieke islam weer te laten zegevieren over de domme westerlingen.quote:Volgens de advocaat gaat het naar omstandigheden goed met de vrouwen. "Ze zijn aan het bijkomen en zijn nog steeds verbouwereerd. Een van de vrouwen heeft aanzienlijke klappen met de wapenstok gehad. Als ik de beelden zie, had het met minder geweld gekund. Het zijn jonge meiden, een wapenstok was wat mij betreft niet nodig."
Op donderdag 29 januari 2026 09:11 schreef deedeetee het volgende:Ze zijn nog aan het bijkomen van de winkeldiefstal, het was wel lachen maar toen kwam oom agent en gingen we die ook maar uitlachen want onze minachting voor ordediensten maar ook voor ondernemers is groots en veelzeggend. Tevens wanen wij ons onaantastbaar want we zijn immers dé uitverkoren religie van de vrede, wie doet ons wat. En een ieder die ons aanraakt, zal het berouwen... zoiets?quote:Onzin de meiden waren duidelijk aan het uitlokken liepen te lachen en te giechelen. Die hebben nu de tijd van hun leven omdat het zo goed gelukt is. Het zou me verbazen als ze niet ruim beloont gaan worden door moslims die dit incident toejuichen want ze kunnen er goed gebruik van maken om hun zieke islam weer te laten zegevieren over de domme westerlingen.
Hij is weer vol.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En? Nog goed gescoord op de Denk-bingokaart?
Religie van de vrede ? Dat gelooft dit soort mensen helemaal niet, die vinden vrede waarschijnlijk maar saai. Die zien die zogenaamde religie juist als iets dat hun het recht geeft om te heersen en te onderdrukken met geweld. Er is niets vreedzaams aan de islam hoor, die staat voor onderwerping/onderdrukking en geweld en natuurlijk ook voor in hoge mate voor schijnheiligheid.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:23 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ze zijn nog aan het bijkomen van de winkeldiefstal, het was wel lachen maar toen kwam oom agent en gingen we die ook maar uitlachen want onze minachting voor ordediensten maar ook voor ondernemers is groots en veelzeggend. Tevens wanen wij ons onaantastbaar want we zijn immers dé uitverkoren religie van de vrede, wie doet ons wat. En een ieder die ons aanraakt, zal het berouwen... zoiets?
Winkeldiefstal?quote:Op donderdag 29 januari 2026 06:15 schreef Hathor het volgende:
Eerst fatsoenlijk gedragen, dan fatsoenlijk behandendelen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Denk dat jij eerst fatsoenlijke termen moet gebruiken alvorens je claimt dat er niks racistisch was. "schreeuwjurk" en daarna nog beweren dat je de zaak objectief bekijkt. Je gaat er blind van uit dat agent niks fouts heeft gedaan.
Had gelezen dat één van de twee aangehouden werd voor winkeldiefstal waarop de ander verhaal ging halen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:59 schreef Tengano het volgende:
Er wordt nu van tijd tot tijd het woord winkeldiefstal genoemd. Is ze daar werkelijk voor gearresteerd dan? of is dat een aanname die er ergens in het topic doorheen geglibberd is.
Vooralsnog heb ik daar zelf geen BRON van gezien, of ik heb hem gemist; dat zou ook kunnen.
Vooralsnog is de aanleiding het irritante gedrag en het belagen door 20 man.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:59 schreef Tengano het volgende:
Er wordt nu van tijd tot tijd het woord winkeldiefstal genoemd. Is ze daar werkelijk voor gearresteerd dan? of is dat een aanname die er ergens in het topic doorheen geglibberd is.
Vooralsnog heb ik daar zelf geen BRON van gezien, of ik heb hem gemist; dat zou ook kunnen.
Maar het gaat er juist om dat we in dit topic niet moeten gaan driften alsof de oorzaak ineens een winkeldiefstal is, terwijl daar helemaal geen BRON voor is vermeld.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:08 schreef Red_85 het volgende:
Vooralsnog is de aanleiding het irritante gedrag en het belagen door 20 man.
Mocht het echt diefstal zijn, dan is de discussie gewoonweg wel klaar he.
Als.
Sinds wanneer bepaal jij fatsoensnormen? Zijn racistische uitlatingen tijdens een woordenwisseling wel fatsoenlijk dan?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eerst fatsoenlijk gedragen, dan fatsoenlijk behandendelen.
Dit is een schreeuwjurk.
Ga eens in op de rest.
Dat werd gezegd in dat draadje op X waar het voor het eerst gemeld is. Die andere wilde de aanhouding voorkomen en kreeg toen een trap. Had ie beter niet kunnen doen want dit is inmiddels wereldwijd viraal gegaan. Mijn hele timeline op Facebook staat er inmiddels vol me, tientallen bronnen met allemaal hetzelfde jankverhaal.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Winkeldiefstal?
The plot thickens.
Voor hetzelfde geld zet ze een mes in zijn rug, prima reactie dus van de politie agent.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat werd gezegd in dat draadje op X waar het voor het eerst gemeld is. Die andere wilde de aanhouding voorkomen en kreeg toen een trap. Had ie beter niet kunnen doen want dit is inmiddels wereldwijd viraal gegaan. Mijn hele timeline op Facebook staat er inmiddels vol me, tientallen bronnen met allemaal hetzelfde jankverhaal.
Het meest bizarre is wel dat als dit twee Nederlandse Karens zouden zijn dit niet eens in het nieuws zou zijn gekomen. Maar he....het zijn twee moslima's dus laten we het even wereldnieuws maken, advocaatje erbij want de agent zou zich ook schuldig gemaakt hebben aan racistische uitspraken.
Het hele repertoire word weer opengetrokken, geheel in de hysterische moslima traditie.
Leg mij maar eens uit waarom zij naar die agent toeliep? Wat ging ze doen dan?quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Er is flink wat mis met je. Zoek hulp.
Kijk, we maken altijd van die grappen dat die chadors, burka's of hoe ze ook heten, net vuilniszakken zijn. Je kunt er een boel in kwijt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Winkeldiefstal?
The plot thickens.
De racisme en discriminatie troefkaart wordt wederom uitgespeeld en de slachtofferrol wordt weer gehanteerd. Wat er aan vooraf ging doet er natuurlijk niet toe want de politie/handhaving houdt natuurlijk zo maar willekeurige moslima's aan - winkeldiefstal, grote bek tegen de politie, dreigen, daar doen deze modelburgers niet aan hoor. Het land uit met dit volk!quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat werd gezegd in dat draadje op X waar het voor het eerst gemeld is. Die andere wilde de aanhouding voorkomen en kreeg toen een trap. Had ie beter niet kunnen doen want dit is inmiddels wereldwijd viraal gegaan. Mijn hele timeline op Facebook staat er inmiddels vol me, tientallen bronnen met allemaal hetzelfde jankverhaal.
Het meest bizarre is wel dat als dit twee Nederlandse Karens zouden zijn dit niet eens in het nieuws zou zijn gekomen. Maar he....het zijn twee moslima's dus laten we het even wereldnieuws maken, advocaatje erbij want de agent zou zich ook schuldig gemaakt hebben aan racistische uitspraken.
Het hele repertoire word weer opengetrokken, geheel in de hysterische moslima traditie.
En ze hebben nul respect voor deze samenleving en de openbare orde. Die neerbuigende houding ook jegens alles wat anders is dan zij, is weerzinwekkend. Als deze samenleving je niet bevalt wat doe je hier uberhaupt? Blijkbaar is het dan gelegetimeerd om winkels te beroven, bloemstukken van graven te jatten, een grote bek te hebben tegen het gezag, etc. etc. etc. Want ja, iedereen is tegen ons dus dan doen wij ook maar wat we willenquote:Op donderdag 29 januari 2026 11:10 schreef Cruzinats het volgende:
We leven in een samenleving waar je als vrouw met hoofddoek alles maar kan maken.
Ze zijn haast onschendbaar door de angst voor represailles.
Als dat blonde grietje een grote bek geeft naar een agent verdient ze dezelfde behandeling.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:26 schreef probeer het volgende:
[..]
De helft van die mensen heeft prima door hoe fout dit is, wanneer er een blond grietje getrapt wordt.
Wanneer heeft iemand volgens jou het recht om zich Nederlander te noemen dan? Pas na de vijfde generatie?quote:Op donderdag 29 januari 2026 01:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Cijfers waarin latere generaties niet worden meegenomen, wat weer een deflectie geeft met voorgaande jaren.
Nee, echt. Super allemaal en helemaal vergelijkbaar.
Denken dat jij een serieuze user bentquote:Op donderdag 29 januari 2026 11:44 schreef Meditations het volgende:
Denken dat dit de account van een echte wijkagent is.![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Een schop uitdelen.![]()
Tis een ''blijf op afstand'' duw met zn voet.
Hou toch op man
Waar denk ik dat? Staat toch duidelijk 'parodie' bij maar dat maakt hetgeen er geschreven wordt niet minder waar.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:44 schreef Meditations het volgende:
[..]
Denken dat dit de account van een echte wijkagent is.![]()
Gaan we die Roethof binnenkort weer heel veel op tv zien klagen over racistisch Nederland?quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:16 schreef Hathor het volgende:
advocaatje erbij want de agent zou zich ook schuldig gemaakt hebben aan racistische uitspraken.
Da's dus hetzelfde als bijv de speld citeren om een punt te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:51 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Waar denk ik dat? Staat toch duidelijk 'parodie' bij maar dat maakt hetgeen er geschreven wordt niet minder waar.
Hoe vaak moet dit nog uitgelegd worden?quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer heeft iemand volgens jou het recht om zich Nederlander te noemen dan? Pas na de vijfde generatie?
quote:Door agent geschopte en geslagen vrouwen doen aangifte en spreken van racisme
De twee vrouwen die zijn geschopt en geslagen door een agent in Utrecht, zeggen dat ze ook racistisch zijn bejegend. Ze gaan aangifte doen van mishandeling en poging tot zware mishandeling. Volgens de vrouwen deed de agent meerdere racistische uitlatingen, zoals "je hoort niet in dit land"
Het is na de aangifte van de vrouwen aan de officier van justitie om te bepalen of er strafrechtelijk onderzoek komt naar de agent. Gebeurt dat niet, dan is er nog intern politieonderzoek. Dan is het aan de politieleiding om te bepalen of de agent straf krijgt en zo ja welke. Timmer: "Ontslag lijkt mij niet te verwachten, dat is de zwaarste straf. Er zitten nog dingen tussenin zoals vakantiedagen of salaris inleveren."
De vrouw die met de wapenstok is geslagen, is uiteindelijk aangehouden voor belediging. De politie meldt dat het gaat om een vrouw van 23 uit De Koog, een dorp op Texel.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-spreken-van-racisme
Want mensen met een bepaalde culturele achtergrond kunnen niet veranderen en naarmate ze hier langer zijn beter integreren? Eens een kutmarokkaan altijd een kutmarokkaan wollah.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:59 schreef matspontius het volgende:
[..]
Hoe vaak moet dit nog uitgelegd worden?
Het gaat om de culturele achtergrond en de daarbij behorende normen en waarden en niet om het kleurtje of geloof! Of je nou geel, groen, paars, moslim, jehova, christelijk of hindoe bent maakt allemaal geen moer uit. Het gaat er om dat dit soort volk zich niet wenst aan te passen aan de normen en waarden van de samenleving waarin ze terecht zijn gekomen.
Hun eigen normen en waarden hebben in alles voorrang (want angstcultuur!) en andere normen en waarden worden op geen enkele wijze geaccepteerd. En dat kunnen mensen zijn die hier net zijn, wel of geen Nederlander zijn of al jarenlang hier wonen.
Wens je je niet aan te passen en wil je perse je eigen bekormpen levenswijze er op na houden dan rot je maar op naar waar je vandaan komt.
Duidelijk nu?
Als hij gezegd heeft wat zei zegt dat er gezegd is dus dat ze maar op moet rotten uit Nederland is dat nogal racistisch en bovendien onacceptabel gedrag voor een ambtenaar in functie.quote:
In jouw belevingswereld wss wel ja.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:58 schreef Meditations het volgende:
[..]
Da's dus hetzelfde als bijv de speld citeren om een punt te maken.
Zo'n halve trap of zacht tikje met de wapenstok poging tot zware mishandeling noemen verdiend zo'n smiley.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij gezegd heeft wat zei zegt dat er gezegd is dus dat ze maar op moet rotten uit Nederland is dat nogal racistisch en bovendien onacceptabel gedrag voor een ambtenaar in functie.
Dat zou de discussie moeten zijn, niet of het Marokkanen Surinamers of Nederlanders zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan dient een agent daar nog steeds boven te staan en correct te handelen.
Een halve trap was gisteren nog een duwtje met de voet en hij ramt doodleuk op die arrestant in dat is gewoon niet oke.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo'n halve trap of zacht tikje met de wapenstok poging tot zware mishandeling noemen verdiend zo'n smiley.
En dat die agent "je hoort niet in dit land" gezegd zou hebben gelooft natuurlijk niemand.
Kijk je nu in de spiegel en ventileer je je eigen frustraties?quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Want mensen met een bepaalde culturele achtergrond kunnen niet veranderen en naarmate ze hier langer zijn beter integreren? Eens een kutmarokkaan altijd een kutmarokkaan wollah.
Moslims zijn een beschermde mensensoort. Daar moet je met je tengels vanaf blijven en al helemaal niet bekritiseren. Laat de Islam over je heen komen, Insha' Allah.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:12 schreef Mubassie het volgende:
Het mooie is, dit gebeurt wekelijks, misschien wel dagelijks. Even een corrigerend tikje of schopje door oom agent.
Niks mis mee, moet je je grote muil maar houden en luisteren. Blank of zwart.
MAAR omdat het hier om 2 gesluierde moslimas gaat (en dat is de enige reden) is Nederland weer te klein.
Als dit een Sanne of Rick zou overkomen dan hoor je niemand.
Moslims worden gepamperd tot en met en dat moet eens afgelopen zijn. Ze verzieken al genoeg.
Nederland is te klein omdat er moslims bij betrokken zijn, dat wekt direct een reactie op zoals je hier leest en worden alle registers opengetrokken om de islam te bashen en te benoemen wat er wel niet allemaal mis is met moslims in Nederland en de wereld.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:12 schreef Mubassie het volgende:
Het mooie is, dit gebeurt wekelijks, misschien wel dagelijks. Even een corrigerend tikje of schopje door oom agent.
MAAR omdat het hier om 2 gesluierde moslimas gaat (en dat is de enige reden) is Nederland weer te klein.
Als dit een Sanne of Rick zou overkomen dan hoor je niemand.
Moslims worden gepamperd tot en met en dat moet eens afgelopen zijn. Ze verzieken al genoeg.
Als hij ze gearresteerd had op straat waren er ook racieessss!!11 filmpjes gemaakt en zou dit uitgemolken zijn door links + moslims. Je kunt het als agent niet goed doen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Aan de naam te zien is het een Marokkaanse advocaat, Roethof mag dit keer niet meedoen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gaan we die Roethof binnenkort weer heel veel op tv zien klagen over racistisch Nederland?
Hoezo een agent mag geweld gebruiken bij aanhouding.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad in een gepolariseerd land maar jij wil de andere kant niet zien.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:30 schreef probeer het volgende:
[..]
En ik zie hier toch voornamelijk iedereen weer op de anti-islam wagen springen. Terwijl men huilt over de racisme beschuldiging van een ander. Niet in kunnen zien dat ze zelf precies dezelfde retoriek gebruiken.
> Is racisme!
< Islam is kut!
Van hetzelfde laken een pak
De Islam heeft een zieke obsessie met constant afgeven op de mensen die helemaal niks moeten hebben van de "profeet" die met een kleuter trouwde.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:28 schreef Elan het volgende:
Nederland is te klein omdat er moslims bij betrokken zijn, dat wekt direct een reactie op zoals je hier leest en worden alle registers opengetrokken om de islam te bashen en te benoemen wat er wel niet allemaal mis is met moslims in Nederland en de wereld.
Je kunt je afvragen of iemand die geweld van terroristen er bij haalt om zijn punt te maken in deze casus wel helemaal goed snik is.
Het gros van de reacties is xenofoob geblaat en irrelevant geneuzel over kwesties die hier in elk geval niks mee van doen hebben.
Ook autochtonen doen aangifte tegen de politie als ze van mening zijn dat ze geweld is aangedaan.
https://www.gld.nl/nieuws(...)apenstok-van-politie
Maar daar hoor je niemand over want het zijn geen moslims. Dit land heeft een zieke obsessie met constant afgeven op islam en moslims.
Omdat ze Nl willen overnemen/besturen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom moslims die hier wonen en ontzettend haten op alles wat Nederlands is niet gewoon in een land gaan wonen waar ze niet alles haten? Dan is het hele racisme probleem opgelost? Je hebt het in eigen hand?
Dat racisme geroep is afkomstig van de advocaat van die twee dames.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Welke andere kant? Ik heb meerdere keren benoemd dat dat racisme geroep vooralsnog nergens op gebaseerd is. Dat het om de trap gaat. Dat een agent boven het gedrag van twee takkewijven hoort te staan.
Dit is mijn enige thuisland, we hebben geen ander thuisland.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:33 schreef probeer het volgende:
[..]
En ik snap niet waarom jij hier nog woont als je zo'n enorme hekel aan ~5% van de bevolking hebt.
Dit zijn echt van die mensen die de hele dag op internet rondhangen en constant al het nieuws consumeren en zodra ze iets zien waarbij de islam of moslims een rol spelen direct vlekken in hun nek krijgen en in de volledige paniek schieten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah, zij hebben de zieke obsessie
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Omdat ze met hun hun aso gedrag in een moslimland niet wegkomen. En daar valt ook niks voor niks te halen. Zeker weten dat fatsoenlijke moslims niks met deze vrouwen te maken willen hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom moslims die hier wonen en ontzettend haten op alles wat Nederlands is niet gewoon in een land gaan wonen waar ze niet alles haten? Dan is het hele racisme probleem opgelost? Je hebt het in eigen hand?
https://www.rtvutrecht.nl(...)rdt-ernstig-bedreigdquote:Agent die betrokken was bij incident Bollendak wordt ernstig bedreigd
Danny van Zeggelaar
Vandaag, 12:04 • Aangepast Vandaag, 12:21 • 2 minuten leestijd
Utrecht - De agent die betrokken is geweest bij het geweldsincident onder het Bollendak in Utrecht van maandag, wordt ernstig bedreigd. Dat bevestigt Nine Kooiman van de Nederlandse Politiebond aan RTV Utrecht.
Details erover zijn niet bekend. "Er is een enorme shock in het team over wat voor ongepaste agressie hier richting hen gaat", zegt ze. "Er staan nu allemaal toetsenborddeskundigen op en er worden agenten en ook deze agent bedreigd, omdat mensen denken dat ze weten wat er is gebeurd. En daarover op een niet al te gepaste wijze hun oordeel vellen."
Volgens Kooiman komen er ook op andere manieren uitlatingen binnen bij de politie. "Dat schaadt enorm, en doet enorm veel met de collega's daar. Ik vind dat ongepast en ongekend. Terwijl deze mensen dag en nacht instaan voor onze veiligheid, de veiligheid in de stad. Ik zou zeggen: laat het onderzoek plaatsvinden."
'Hou elkaar heel'
De vakbondsvoorzitter vindt dat mensen elkaar heel moeten houden. "Agenten kunnen altijd geweld gebruiken in situaties die daar om vragen. En of dat in dit geval zo is geweest: laat het over aan de deskundigen."
Op de beelden die rondgaan van het incident, is een agent te zien die een vrouw aan haar arm meeneemt en haar vertelt dat ze aangehouden is. Een tweede vrouw loopt er achteraan en filmt het voorval. Daarop draait de agent zich om en trapt de filmende vrouw. Volgens de politie was er een overlastincident onder het Bollendak waarbij zo'n twintig betrokkenen aanwezig waren. De politie liet maandag weten dat het geweldsgebruik intern wordt getoetst.
De vrouwen gaan volgens hun advocaat aangifte doen van het incident.
Dit kun je dus op het conto schrijven van die Rachid Abu Khuzaymah, die heeft zijn naam en adres op het internet geslingerd. Doxxing heet zoiets, oppakken en vastzetten voor onbepaalde tijd.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
https://www.rtvutrecht.nl(...)rdt-ernstig-bedreigd
Vooral kut voor de mensen die hier wél vreedzaam willen leven.quote:
Ik ben meer kaas dan de goudse die je op je boterham gooitquote:Op donderdag 29 januari 2026 12:41 schreef matspontius het volgende:
[..]
Donkerbruin vermoeden waar jij vandaan komt
Ik eet geen kaas - bij deze!quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben meer kaas dan de goudse die je op je boterham gooit :8
Maar met gefrustreerde en intolerante landgenoten kan ik niet zoveel. Is niet zelden zelf volk aan de onderkant van de samenleving dat daar minderheden de schuld van pogen te geven,
Zijn er mensen bij hem langs geweest? Of zijn het bedreigingen via internet, want er staat in het bericht "toetsenborddeskundigen"quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit kun je dus op het conto schrijven van die Rachid Abu Khuzaymah, die heeft zijn naam en adres op het internet geslingerd. Doxxing heet zoiets, oppakken en vastzetten voor onbepaalde tijd.
Oh ja, nu is het tijd om dit geweld weer te bagatelliserenquote:Op donderdag 29 januari 2026 12:48 schreef Elan het volgende:
Zijn er mensen bij hem langs geweest? Of zijn het bedreigingen via internet, want er staat in het bericht "toetsenborddeskundigen"
Dat politieagenten, die het gezag én het geweldsmonopolie dragen, bij het minste of geringste dreigen te ontsporen, is een uiterst zorgelijke ontwikkeling, omdat het het vertrouwen in de rechtsstaat ondermijnt en de samenleving onnodig op scherp zet. In zo’n klimaat zou men bijna denken dat het goedkoper en efficiënter is om mensen voor eigen rechter te laten spelen, al toont juist die gedachte aan hoe gevaarlijk het is wanneer het officiële gezag zijn verantwoordelijkheid niet waarmaakt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:12 schreef Mubassie het volgende:
Waarom vraag je dat aan mij? Het staat letterlijk in het artikel dat ik quote dat hij bedreigingen krijgt, op wat voor manier weet ik niet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn er mensen bij hem langs geweest? Of zijn het bedreigingen via internet, want er staat in het bericht "toetsenborddeskundigen"
Daar is de politie zelf schuld aan omdat ze dus melden dat er onderzoek wordt gestart.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Welnee ik ben gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Oh ja, nu is het tijd om dit geweld weer te bagatelliseren
Alles maar proberen goed te praten zodra het om de zogenaamde "zielige minderheden gaat". Wordt je daar nou zelf niet eens moe van?quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:05 schreef Tjoent het volgende:
[..]
In jouw belevingswereld wss wel ja.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:23 schreef Black_Baron het volgende:
Onder dat bolletjes-dak zou je een permanent camera team neer kunnen zetten. Er gaat geen dag of week voorbij of er is weer ellende met groepen nieuwe Nederlanders.
Dat was ook de plek waar de burgermeester zo ongeveer haar handen in de lucht gooide dat het ondoenlijk is met de overlast van groepen jonge Syriërs.
quote:"Ik denk dat we vooral niet moeten opgeven. Het lijkt me het beste als we vooral de fout bij onszelf zoeken en een slagvaardige aanpak hanteren om deze situatie in een effectieve oplossing te transformeren."
Was niet handig wat die agent deed - ondanks de hinderlijke uitlokking van die vrouwen - maar ik kon er eerlijk gezegd smakelijk om lachen hoor. Het was IMO echt niet zo vreselijk, sop is de kool niet waard.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:41 schreef probeer het volgende:
[..]
En wil jij dat de overheid zich gedraagt zoals in die moslimlanden die je zo veracht?
Eens.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar het gaat er juist om dat we in dit topic niet moeten gaan driften alsof de oorzaak ineens een winkeldiefstal is, terwijl daar helemaal geen BRON voor is vermeld.
En vooralsnog heb ik die niet gezien, maar mocht iemand daar wel een BRON van hebben, laat het dan gerust weten, en anders moeten we het woord winkeldiefstal hier niet meer gebruiken, anders gaat het zoals nu al een eigen leven leiden. En dat lijkt me niet de bedoeling.
No offence verder
Filmpje op dumpert waarin een blonde mooie jonge dame werd aangepakt is 15.000x geliked zag ik gisteren. Comments hoofdzakelijk tegen de blonde mooie jonge dame met haar irritante gedrag en voor de agenten en hun acties.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:26 schreef probeer het volgende:
[..]
De helft van die mensen heeft prima door hoe fout dit is, wanneer er een blond grietje getrapt wordt.
In vrijwel al die filmpjes kiezen mensen partij voor de politie toch? Is hier niet anders.... Alleen jammer van de anti-islam teksten meteen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Filmpje op dumpert waarin een blonde mooie jonge dame werd aangepakt is 15.000x geliked zag ik gisteren. Comments hoofdzakelijk tegen de blonde mooie jonge dame met haar irritante gedrag en voor de agenten en hun acties.
Dus wat probeer je duidelijk te maken hier?
Filmpje op dumpert waarin een blonde mooie jonge dame werd aangepakt is 15.000x geliked zag ik gisteren. Comments hoofdzakelijk tegen de blonde mooie jonge dame met haar irritante gedrag en voor de agenten en hun acties.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Vraag het ze wat ze zijn in die gemeenschap. 5de generatie ziet zichzelf nog steeds als mocro en gedraagt zich ook zo. Onaangepaste asociale kutstraathyena's met haat naar alles wat blank is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer heeft iemand volgens jou het recht om zich Nederlander te noemen dan? Pas na de vijfde generatie?
Die polarisatie komt ook door 1 ding: de migratie. Brengt problemen op straat en in de woningnood en brengt problemen en spanningen in de maatschappij. Het zet echt alles op scherp.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad in een gepolariseerd land maar jij wil de andere kant niet zien.
5 of 95%.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:33 schreef probeer het volgende:
[..]
En ik snap niet waarom jij hier nog woont als je zo'n enorme hekel aan ~5% van de bevolking hebt.
Zo kennen we de islamietjes weer. Lekker anoniem bedreigen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Filmpje op dumpert waarin een blonde mooie jonge dame werd aangepakt is 15.000x geliked zag ik gisteren. Comments hoofdzakelijk tegen de blonde mooie jonge dame met haar irritante gedrag en voor de agenten en hun acties.
Dus wat probeer je duidelijk te maken hier?
[..]
Vraag het ze wat ze zijn in die gemeenschap. 5de generatie ziet zichzelf nog steeds als mocro en gedraagt zich ook zo. Onaangepaste asociale kutstraathyena's met haat naar alles wat blank is.
Als jij je NL'er voelt en gewoon je best doet in deze maatschappij, ben je voor mij een NL'ert. Ook al ben je aan de andere kant van de wereld geboren.
Maar kom maar weer met je racisme kaart hoor. Kooooommmmmaaaar kommaaar kommaar
Het is letterlijk gehalveerd in 10 jaar tijd. En nog kun je niks dan kankeren op die mensen. O en die andere groep delinquenten namelijk die van De Eilanden, die veel groter is hoor je amper mensen over. Het is xenofobie. Puur irrationele angst voor een vijand die helemaal niet bestaat. Zoals die hele Islamisering waar we decennia lang bang mee zijn gemaakt een sprookje is gebleken.quote:Onder de grootste groepen jongeren met een migratieachtergrond in Nederland is de daling in de afgelopen tien jaar het grootst onder jongeren met een Marokkaans-Nederlandse achtergrond. In 2014 stonden 64,7 minderjarige jongeren per 1.000 jongeren met een Marokkaanse achtergrond geregistreerd als verdachte van een misdrijf. Dat aantal is in 2024 gedaald naar 30,2 per 1.000 jongeren met een Marokkaans-Nederlandse achtergrond.
Onder de grootste groepen jongeren met een migratieachtergrond is in 2024 het aantal verdachten nog steeds het hoogst onder jongeren met een Caribisch-Nederlandse achtergrond, met 39,4 verdachten per 1.000 jongeren. En met 15,8 per 1.000 is het aantal het laagst onder jongeren met een Turks-Nederlandse achtergrond (Centraal Bureau voor de Statistiek, 2025c).
Ik heb nog nooit meegemaakt dat vriendjes niet mochten blijven eten of ik niet bij vriendjes mocht eten. Eerste vraag was als je ging spelen bij iemand bij ons in het dorp: 'wat heb je afgesproken met je ouders, voor 't eten thuis of mee eten?'.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:44 schreef DrDentz het volgende:
Elke allochtoon heeft blijkbaar ook dit meegemaakt vroeger (lees ik vaak):
"Ik was eens bij een tatta vriendje thuis, en toen gingen ze eten. Toen zeiden ze: ga maar even op de bank zitten of naar huis, want wij gaan eten."
Volgens mij een broodje aap verhaal, maar als het wel waar is: vinden de ouders van het allochtonenkind het dan niet raar dat hun kind niet thuiskomt rond etenstijd?
Te grote plaat voor hun harses. Inmiddels totaal niet meer neutraal.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:45 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vooral kut voor de mensen die hier wél vreedzaam willen leven.
NOS en met name Nieuwsuur hadden dit ook wel met een tandje minder ophef kunnen brengen. Zeker dat eenzijdige geluid van Nieuwsuur: wacht nou gewoon als medium eens dat onderzoek af, ipv gelijk (en alleen) de advocaat van deze dames een podium te bieden en de boel op te stoken.
Blijkt helaas eens te meer dat ze dat niet kunnen. Te triest voor woorden.
Hoezo is dat jammer? Ze strooien, oa de uploader, er zelf mee dat het allemaal racisme is tegen de islamietjes.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
In vrijwel al die filmpjes kiezen mensen partij voor de politie toch? Is hier niet anders.... Alleen jammer van de anti-islam teksten meteen.
Omdat je het ook kunt beperkten tot domme tokkiesnollen of woorden van die strekking zonder gelijk hun religie af te zeiken en te discrimineren. Zoals bij die blonde meisjes. Door dat te doen kwets je veel meer mensen die er niets mee te maken hebben en zorg je alleen maar voor verdere polarisatie.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo is dat jammer? Ze strooien, oa de uploader, er zelf mee dat het allemaal racisme is tegen de islamietjes.
Actie reactie.
Ideologie er bij halen deden ze helemaal zelf die islamietjes tijdens het uploaden. Polarisatie zorgen ze zelf voor door zich te gedragen als ze doen en de racisme kaart te trekken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je het ook kunt beperkten tot domme tokkiesnollen of woorden van die strekking zonder gelijk hun religie af te zeiken en te discrimineren. Zoals bij die blonde meisjes. Door dat te doen kwets je veel meer mensen die er niets mee te maken hebben en zorg je alleen maar voor verdere polarisatie.
Op donderdag 29 januari 2026 13:58 schreef Red_85 het volgende:
Op donderdag 29 januari 2026 14:24 schreef Indigoblauw het volgende:Vorige deel. Werd gisteren gelinkt toen iemand dacht te melden dat blanke vrouwen niet zo behandeld zouden worden als ze zich irritant zouden gedragen.quote:[ afbeelding ] Op donderdag 29 januari 2026 13:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar is dat filmpje dan. Je kan wel alles uit je duim gezogen hebben om een punt te maken.
Zeg niet dat zo is maar filmpje zou duidelijker zijn
Als die agent zaken heeft geroepen dat ze hier niet welkom zouden zijn vanwege hun afkomst is dat discriminatie en in een strijd met waar De Grondwet voor staat. Of die beweringen kloppen is aan een rechter, die meiden mogen in al hun kansloosheid daar aangifte van doen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ideologie er bij halen deden ze helemaal zelf die islamietjes tijdens het uploaden. Polarisatie zorgen ze zelf voor door zich te gedragen als ze doen en de racisme kaart te trekken.
Welke rol speelt het verbod op ethisch profileren hierin? Één van de problemen met de voorstanders van de multiculturele 'samenleving' is dat ze altijd hun best doen om de vergaring van statistiek te beïnvloeden/belemmeren. Daardoor zijn dergelijke cijfers niet meer betrouwbaar.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Het is letterlijk gehalveerd in 10 jaar tijd. En nog kun je niks dan kankeren op die mensen. O en die andere groep delinquenten namelijk die van De Eilanden, die veel groter is hoor je amper mensen over. Het is xenofobie. Puur irrationele angst voor een vijand die helemaal niet bestaat. Zoals die hele Islamisering waar we decennia lang bang mee zijn gemaakt een sprookje is gebleken.
Exact. Welke discussie? Dit zou niet eens een discussie horen te zijn. Dit is hoe verkeerd de radartjes staan afgesteld inmiddels.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Welke discussie? Die ene over hoe slecht jullie moslims wel niet vinden?
[..]
[..]![]()
Maar he, schoffeer nog wat moslims, want dat is blijkbaar 'de discussie'.
Wederom, de racismekaart.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:26 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Je bent iig voortvarend in je haat jegens moslims.
De Raad van State is daar uitermate kritisch over. Dus dat zal onderzocht worden. Ik ben niet per se voor een dergelijk verbod want je kan er inderdaad een heleboel bewust of onbewust verbloemen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Welke rol speelt het verbod op ethisch profileren hierin? Één van de problemen met de voorstanders van de multiculturele 'samenleving' is dat ze altijd hun best doen om de vergadering van statistiek te beïnvloeden/belemmeren. Daardoor zijn dergelijke cijfers niet meer betrouwbaar.
De hele aanleiding is een voorval met een groep van ongeveer 20 die agenten belagen. Niet het vermeende 'racisme' om die agent te framen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Als die agent zaken heeft geroepen dat ze hier niet welkom zouden zijn vanwege hun afkomst is dat discriminatie en in een strijd met waar De Grondwet voor staat. Of die beweringen kloppen is aan een rechter, die meiden mogen in al hun kansloosheid daar aangifte van doen.
Hoezo? Voel je je aangesproken als mietje?quote:En stop eens met je islamietjes, het is flauw en zielig.
Heb alle 7 delen nagelopen GEEN filmpjequote:Op donderdag 29 januari 2026 14:29 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Vorige deel. Werd gisteren gelinkt toen iemand dacht te melden dat blanke vrouwen niet zo behandeld zouden worden als ze zich irritant zouden gedragen.
Beter zoeken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb alle 7 delen nagelopen GEEN filmpje
Lekker makkelijkquote:
De politie werd een week geleden ook belaagd in De Galgenwaard door een stel doorgesnoven Belgische voetbaltokkies. Doet niet ter zake dat is je beroep en je dient je emoties uit te schakelen en je woede te beheersen. Ten alle tijden professioneel op te stellen en de wettelijke kaders te hanteren qua geweld.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De hele aanleiding is een voorval met een groep van ongeveer 20 die agenten belagen. Niet het vermeende 'racisme' om die agent te framen.
Maar ik zie vooruitgang in je standpunt, gisteren was het nog je punt dat die agent niet had mogen reageren naar het irritante en uitdagende gedrag van die 2 'verhevenen'. Vorige week was het nog dat iemand zomaar in elkaar getimmerd mocht worden zodra die zich maar een beetje uitdagend gedroeg. Nu zijn die 'verhevenen' al kansloos.
[..]
Hoezo? Voel je je aangesproken als mietje?
Ook hier, over tot ad-hominem omdat je inhoudelijk niks meer te melden hebt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
De politie werd een week geleden ook belaagd in De Galgenwaard door een stel doorgesnoven Belgische voetbaltokkies. Doet niet ter zake dat is je beroep en je dient je emoties uit te schakelen en je woede te beheersen. Ten alle tijden professioneel op te stellen en de wettelijke kaders te hanteren qua geweld.
Mijn mening is niet anders dan gisteren ik blijf er bij dat het in mijn ogen vrij excessief over kwam op die beelden. Maar ik zal me uiteindelijk altijd committeren aan wat een rechter qua uitspraak doet. Al die emotie waar jij in zit heb ik geen last van. Je hebt overduidelijk stevige uitdagingen in je leven waar mee je hebt te dealen anders zou je niet zo sneu reageren.
Een zieke obsessie is wat ver gezocht, maar dat er afgegeven wordt op islam heeft natuurlijk zijn redenen. En die zijn inmiddels wel meer dan terecht.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:28 schreef Elan het volgende:
Dit land heeft een zieke obsessie met constant afgeven op islam en moslims.
Hij gaat gewoon door met dezelfde agent te bedreigen, beledigen en te demoniseren:quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit kun je dus op het conto schrijven van die Rachid Abu Khuzaymah, die heeft zijn naam en adres op het internet geslingerd. Doxxing heet zoiets, oppakken en vastzetten voor onbepaalde tijd.
Pot, ketel.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook hier, over tot ad-hominem omdat je inhoudelijk niks meer te melden hebt.
Echt zo zwak en triest
Tijd om die twitteraar ook op te pakken wegens smaad, laster en aanzetten tot haat. Wat hem lukt, want die agent kan niet meer over straat inmiddels door zn achterban. Zo lazen we eerder.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon door met dezelfde agent te bedreigen, beledigen en te demoniseren:
[ x ]
quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:41 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Een zieke obsessie is wat ver gezocht, maar dat er afgegeven wordt op islam heeft natuurlijk zijn redenen. En die zijn inmiddels wel meer dan terecht.
Dat er partijen zijn die hen continu de hand boven het hoofd houden vind ik onbegrijpelijk.
Och gossie, nog meer gejankquote:Op donderdag 29 januari 2026 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Pot, ketel.
Jij bent zelf degene die constant wegloopt als het ook maar een klein beetje inhoudelijk dreigt te worden. Door op de user te spelen of over islamietjes te beginnen.
Twijfelde aan de lezing van die meiden maar nu weet ik zeker dat ze gelijk hebben. Die agent spoort echt niet, hij wil niet gefilmd worden maar dat mag gewoon op de openbare wegquote:Op donderdag 29 januari 2026 14:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon door met dezelfde agent te bedreigen, beledigen en te demoniseren:
[ x ]
Hihaho een struisvogel, lachen gieren brullenquote:Op donderdag 29 januari 2026 14:54 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Een beeldschets van user @:Elan
@:zipportal
Waar heb jij vandaag last van? je komt ontzettend kribbig over.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Hihaho een struisvogel, lachen gieren brullen![]()
![]()
Jij hebt al jaren niks bij te dragen behalve een hele reeks aan infantiele gifjes.
Misschien kunnen die klotegifjes eens volledig in de ban in NWS @:Straatcommando.
Van jou en je constante stroom aan klotegifjes.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar heb jij vandaag last van? je komt ontzettend kribbig over.
Hij mocht er niet op vannacht - dan krijg je dit 🤩quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar heb jij vandaag last van? je komt ontzettend kribbig over.
Een gifje zegt meer dan duizend woorden.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Van jou en je constante stroom aan klotegifjes.
Draagt allemaal niet zoveel bij aan de discussie he ouwe pik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een gifje zegt meer dan duizend woorden.In het brein van een kleuter, wellicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Ja, dat hebben we gezien tijdens corona. Ik kan me herinneren dat er eentje bijna dwars door midden werd gespoten door een straal uit een waterkanon. Denk dat die wel iets harder aankomt dan een lange lat.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vorige deel. Werd gisteren gelinkt toen iemand dacht te melden dat blanke vrouwen niet zo behandeld zouden worden als ze zich irritant zouden gedragen.
Als in janken bij een mod; zij zijn groot en ikke ben klein en dat is helemaal niet eerlijk. Zo iets?quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
In het brein van een kleuter, wellicht.
Er zit altijd nog meer intelligentie in een kleuterbrein dan een struisvogelbrein.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
In het brein van een kleuter, wellicht.
Was in eindhoven idd. En starhoppertje lachen op diegene die een schedelbasisfractuur had. En maar blijven verzinnen waarom het terecht was waarom diegene op 5 meter afstand tegen een muur aangespoten werd terwijl diegene daar wel gewoon liep.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gezien tijdens corona. Ik kan me herinneren dat er eentje bijna dwars door midden werd gespoten door een straal uit een waterkanon. Denk dat die wel iets harder aankomt dan een lange lat.
Alleen kennelijk weinig sociale intelligentie. Een struisvogel duwt geen irritante kleurboekjes in je gezicht. En daarna nog drie keer als je aangeeft er eigenlijk geen behoefte aan te hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er zit altijd nog meer intelligentie in een kleuterbrein dan een struisvogelbrein.
Doet dirk niet, je hebt ook gewoon simpelweg de keuze om niet te kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen kennelijk weinig sociale intelligentie. Een struisvogel duwt geen irritante kleurboekjes in je gezicht. En daarna nog drie keer als je aangeeft er eigenlijk geen behoefte aan te hebben.
Berisping Medaillequote:Op donderdag 29 januari 2026 15:31 schreef Sjemmert het volgende:
Als je denkt dat deze agent een berisping gaat krijgen zul je van een koude kermis thuiskomen denk ik.
Die vrouw belemmerd de agent in zijn werk en negeert ambtelijke bevelen. Zou me niets verbazen als ze daar nog een proces verbaal voor aan haar broek krijgt.
Als agent hier een berisping voor gaat krijgen....dan zijn agenten wel langzaamaan vogelvrij.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:31 schreef Sjemmert het volgende:
Als je denkt dat deze agent een berisping gaat krijgen zul je van een koude kermis thuiskomen denk ik.
Die vrouw belemmerd de agent in zijn werk en negeert ambtelijke bevelen. Zou me niets verbazen als ze daar nog een proces verbaal voor aan haar broek krijgt.
Nou ja, vergelijk de hoofddoekjes maar eens met 25 jaar geleden. Dat is het mooie van zichtbare tekenen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Want mensen met een bepaalde culturele achtergrond kunnen niet veranderen en naarmate ze hier langer zijn beter integreren? Eens een kutmarokkaan altijd een kutmarokkaan wollah.
Heb je die andere aanhouding van hem overigens nog bekeken? in post #185quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:53 schreef RamboDirk het volgende:
Als agent hier een berisping voor gaat krijgen....dan zijn agenten wel langzaamaan vogelvrij.
Waarom zou je dan in godsnaam nog agent worden?
Wordt tijd dat agenten eens wat meer van zich afbijten. Ik zie niks bijzonders eigenlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb je die andere aanhouding van hem overigens nog bekeken? in post #185
Moet je hem wel eerst quoten om bij die link te kunnen trouwens.
Deze dus:
https://twitter.com/r_abukhuzaymah/status/2016831372682240479
Die vind je onderin die tweet die hij daar geplaatst is als voorbeeld hoe deze agent in een andere situatie zo'n varkentje (no pun intended) wast.
Als hij in Utrecht niet meer welkom is, mag hij bij mij wijkagent wordenquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
Wordt tijd dat agenten eens wat meer van zich afbijten. Ik zie niks bijzonders eigenlijk.
De rokjes op Urk zijn ook nog steeds onder de knie, maar je kunt als homo wel een kapperszaak hebben. Zie niet zo goed hoe religieuze uitingen qua kleding symbool zouden moeten staan voor intolerantie. Laat staan crimineel gedrag.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, vergelijk de hoofddoekjes maar eens met 25 jaar geleden. Dat is het mooie van zichtbare tekenen.
Lees je je eigen teksten wel door? Je hebt het over INTEGRATIE.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
De rokjes op Urk zijn ook nog steeds onder de knie, maar je kunt als homo wel een kapperszaak hebben. Zie niet zo goed hoe religieuze uitingen qua kleding symbool zouden moeten staan voor intolerantie. Laat staan crimineel gedrag.
Het zijn de Dunning-Krugers van de gelovigen/ideologen/beschavingen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:19 schreef HSG het volgende:
Moslims hebben er een handje van om zich overal superieur te voelen.
Integratie en tolerantie gaan hand in in hand een democratische samenleving waarin wij pretenderen te leven.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lees je je eigen teksten wel door? Je hebt het over INTEGRATIE.
Tja, dan is het ook wel klaar lijkt me.
https://nos.nl/regio/utre(...)rdt-ernstig-bedreigdquote:Agent die betrokken was bij incident Bollendak wordt ernstig bedreigd
De agent die betrokken is geweest bij het geweldsincident onder het Bollendak in Utrecht van maandag, wordt ernstig bedreigd. Dat bevestigt Nine Kooiman van de Nederlandse Politiebond aan RTV Utrecht.
Details over de bedreigingen zijn niet bekend. De impact ervan is bij de Utrechtse politie groot, zegt Kooiman. "Er is een enorme shock in het team over wat voor ongepaste agressie hier richting hen gaat", zegt ze. "Er staan nu allemaal toetsenborddeskundigen op en er worden agenten en ook deze agent bedreigd, omdat mensen denken dat ze weten wat er is gebeurd. En daarover op een niet al te gepaste wijze hun oordeel vellen."
Volgens Kooiman komen er ook op andere manieren uitlatingen binnen bij de politie. "Dat schaadt enorm, en doet enorm veel met de collega's daar. Ik vind dat ongepast en ongekend. Terwijl deze mensen dag en nacht instaan voor onze veiligheid, de veiligheid in de stad. Ik zou zeggen: laat het onderzoek plaatsvinden."
Alleen al dat hatelijke lachje van die juffrouw gaat door merg en been.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Een halve trap was gisteren nog een duwtje met de voet en hij ramt doodleuk op die arrestant in dat is gewoon niet oke.
Er zal wel flink geprovoceerd zijn maar je moet een olifantenhuid hebben anders kun je geen smeris worden.
Nederland is heel erg tolerant, maar zelfs die tolerantie heeft grenzen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:12 schreef Elan het volgende:
Integratie en tolerantie gaan hand in in hand een democratische samenleving waarin wij pretenderen te leven.
Nogmaals dan moet je geen smeris worden, provocaties zijn part of the job. Je kan niet gaan lopen meppen omdat mensen tof doen tegen je.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:16 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Alleen al dat hatelijke lachje van die juffrouw gaat door merg en been.
Maar dat je als agent een enorme lading zelfbeheersing moet hebben is waar maar ik geloof niet dat hij zomaar gaat lopen meppen.
En eens is de maat ook vol. Dan is het wie niet horen wil moet maar voelen.
Volgens user @Elan is er niks aan de hand en is er al helemaal geen islamisering gaande van Nederland. Ook al heeft De Koog op Texel blijkbaar ook al haar salafistische gemeenschapquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nederland is heel erg tolerant, maar zelfs die tolerantie heeft grenzen.
Tolerant? In wat voor opzicht? Nederland en omringende landen zijn de afgelopen 20 jaar alleen maar bezig met verbieden van dingen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nederland is heel erg tolerant, maar zelfs die tolerantie heeft grenzen.
Van 5 naar 6% moslims in dertig jaar tijd tis allemaal wat. Gevoel voor drama heb je wel, ook dat is de gemiddelde kleuter niet vreemd.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens user @:Elan is er niks aan de hand en is er al helemaal geen islamisering gaande van Nederland. Ook al heeft De Koog op Texel blijkbaar ook al haar salafistische gemeenschap
Die man leeft er onder een hunnebed aangaande dit onderwerp
Moet jij maar eens naar islamitischquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:20 schreef Werkperd het volgende:
Tolerant? In wat voor opzicht? Nederland en omringende landen zijn de afgelopen 20 jaar alleen maar bezig met verbieden van dingen.
Moet je nagaan als we naar 15% gaan gezien de maatschappelijke problemen rondom de islamitische cultuur, die er nu al zijnquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Van 5 naar 6% moslims in dertig jaar tijd tis allemaal wat. Gevoel voor drama heb je wel, ook dat is de gemiddelde kleuter niet vreemd.![]()
Agent maant haar afstand te bewaren zodat hij de arrestatie onbelemmerd uit kan voeren. Zij negeert dat, de volgende stap is dan fysiek afstand creëren. Helemaal niets mis mee hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Een halve trap was gisteren nog een duwtje met de voet en hij ramt doodleuk op die arrestant in dat is gewoon niet oke.
Er zal wel flink geprovoceerd zijn maar je moet een olifantenhuid hebben anders kun je geen smeris worden.
Het komt werkelijk niet in je op dat veel van die mensen juist hier heen vluchten omdat ze tegen bepaalde regimes en shariawetgeving zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Moet jij maar eens naar islamitischSaoudi Arabie gaan en daar net zo veel kerken en synagogen bouwen als hier moskeeen staan.
Blijkbaar ben je niet in die landen geweest anders kwam je niet met dergelijke onzin aan.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Moet jij maar eens naar islamitischSaoudi Arabie gaan en daar net zo veel kerken en synagogen bouwen als hier moskeeen staan.
Niks van te merken dan dat deze mensen met name ons vredige klimaat ambieerenquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:24 schreef Elan het volgende:
Het komt werkelijk niet in je op dat veel van die mensen juist hier heen vluchten omdat ze tegen bepaalde regimes en shariawetgeving zijn?
Probeer anders Afghanistan of Iran. Ook een mooie plek om kerken en synagogen te bouwenquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:24 schreef Werkperd het volgende:
Blijkbaar ben je niet in die landen geweest anders kwam je niet met dergelijke onzin aan.
Volgens de voorspellingen van wijlen Professor Pim destijds zouden we inmiddels al op 30% moeten zitten. Al die onheilsprofeten hebben in retroperspectief compleet uit hun nek zitten lullen en leugens verkondigd teneinde wat stemmen te winnen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Moet je nagaan als we naar 15% gaan gezien de maatschappelijke problemen rondom de islamitische cultuur, die er nu al zijn
Gelukkig maar dat het zulke slechte voorspellers zijn, tel je zegeningen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens de voorspellingen van wijlen Professor Pim destijds zouden we inmiddels al op 30% moeten zitten. Al die onheilsprofeten hebben in retroperspectief compleet uit hun nek zitten lullen en leugens verkondigd teneinde wat stemmen te winnen.
Deze volksmenners kunnen al net zo goed rekenen als politiek bedrijven.
Omdat die gore klootzakken een moskee bouwen?quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Niks van te merken dan dat deze mensen met name ons vredige klimaat ambieeren
Doe gelijk even een bron erbij als je je onderbuik en je manipulatieve trucjes hier leegt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:28 schreef Werkperd het volgende:
Volgens internet wordt het steeds duidelijker dat deze agent racistische trekjes heeft. Al bij eerdere situaties heeft de agent zich racistisch uitgelaten tegenover mensen. Er is geen sprake meer van toeval maar een patroon dat zich heel eng ontwikkelt.
Zorgwekkend dit.
De reden waarom er geen meer kerken bijkomen is omdat religies zoals Christendom en Jodendom leeglopen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Probeer anders Afghanistan of Iran. Ook een mooie plek om kerken en synagogen te bouwen![]()
Gewoon lekker tolerant en helemaal halal
quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Doe gelijk even een bron erbij als je je onderbuik en je manipulatieve trucjes hier leegt.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:28 schreef Elan het volgende:
Zonder migratie zou Nederland economisch allang omgevallen zijn.
Mwa die krijgt straks gewoon een functie elders. In tegenstelling tot wat de angstprofeten verkondigen aan bangmakerij is er namelijk helemaal niet zo veel mis met Nederland als goed functionerende rechtstaat.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:28 schreef Werkperd het volgende:
Volgens internet wordt het steeds duidelijker dat deze agent racistische trekjes heeft. Al bij eerdere situaties heeft de agent zich racistisch uitgelaten tegenover mensen. Er is geen sprake meer van toeval maar een patroon dat zich heel eng ontwikkelt.
Zorgwekkend dit.
En dan gaan ze hier zitten gillen dat ze sharia willen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Het komt werkelijk niet in je op dat veel van die mensen juist hier heen vluchten omdat ze tegen bepaalde regimes en shariawetgeving zijn?
Dit. Koekoekquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:32 schreef Hathor het volgende:
En dan gaan ze hier zitten gillen dat ze sharia willen.
"ze"quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dan gaan ze hier zitten gillen dat ze sharia willen.
Bron is die Jihadist uit de OP. Die zit nu de hele dag beeldmateriaal van die agent te zoeken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Doe gelijk even een bron erbij als je je onderbuik en je manipulatieve trucjes hier leegt.
Hoe bedoel je neutrale bron? Je hebt geen ogen en oren??quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
En je vind zelf wel dat dat een neutrale bron is?
Eerst waarschuwen en als ze niet willen luisteren dan een paar pestklappen verkopen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nogmaals dan moet je geen smeris worden, provocaties zijn part of the job. Je kan niet gaan lopen meppen omdat mensen tof doen tegen je.
Nou, na de toeslagenschandaal heb ik daar duidelijk mijn twijfels over.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa die krijgt straks gewoon een functie elders. In tegenstelling tot wat de angstprofeten verkondigen aan bangmakerij is er namelijk helemaal niet zo veel mis met Nederland als goed functionerende rechtstaat.
Hij is hier duidelijk in beeld. Dat zal wel het einde van zijn carrière zijn voor deze klootzak. En nou lekker nachtdiensten draaien tot zijn zeventigste.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:34 schreef Werkperd het volgende:
Hoe bedoel je neutrale bron? Je hebt geen ogen en oren??
quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:34 schreef Hathor het volgende:
Bron is die Jihadist uit de OP. Die zit nu de hele dag beeldmateriaal van die agent te zoeken.
Provocaties zijn part of the job gemaakt. Maar horen er niet bij.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nogmaals dan moet je geen smeris worden, provocaties zijn part of the job. Je kan niet gaan lopen meppen omdat mensen tof doen tegen je.
Kijk kijk meteen schelden. Over tokkie gesproken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
"ze"
Lekker alle 1 miljoen over een kam scheren.
Wat een simpele tokkie ben je toch ook.
Juist. En aan provocaties kunnen consequenties zitten. Misschien dus beter maar niet provocerenquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Provocaties zijn part of the job gemaakt. Maar horen er niet bij.
Probleem is dat er geen consequenties aan zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Juist. En aan provocaties kunnen consequenties zitten. Misschien dus beter maar niet provoceren
Wellicht in de jaren 50 maar mensen hebben hier al decennia een grote smoel tegen de politie. Met name de jaren 80 en 90 waren redelijk bizar. Ook veel meer misdrijven en overlast dan nu.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Provocaties zijn part of the job gemaakt. Maar horen er niet bij.
Je hebt gewoon juridische kaders qua geweldsinstructie, provocatie geeft je niet het recht om met de wapenstok tikken uit te delen hoe graag jij dat ook zou willen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Juist. En aan provocaties kunnen consequenties zitten. Misschien dus beter maar niet provoceren
Joost mag weten wat die vogelverschrikkers onder hun Harry Potter gewaad verbergen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt gewoon juridische kaders qua geweldsinstructie, provocatie geeft je niet het recht om met de wapenstok tikken uit te delen hoe graag jij dat ook zou willen.
Deze diender gaat zijn boekje ver te buiten.
Ver te buiten nog welquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt gewoon juridische kaders qua geweldsinstructie, provocatie geeft je niet het recht om met de wapenstok tikken uit te delen hoe graag jij dat ook zou willen.
Doe even een timestamp waar je dat ziet en hoort want ik zie het niet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hoe bedoel je neutrale bron? Je hebt geen ogen en oren??
Nee hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ver te buiten nog welEen melodramatische struisvogel
Wat doet hij fout in dat andere filmpje dan ?quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor.
Na het zien van dat andere filmpje weet ik vrijwel zeker dat die agent over de schreef ging. Waarschijnlijk eentje die op de middelbare geplaagd is door Mootje die zijn vriendinnetje ook nog heeft afgepakt en nu zijn emoties niet meer onder controle heeft.
We kunnen er wel een kratje pils ranja op zetten anders.
Leren om respect te tonen en opvoeding krijgen ze thuis niet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan komen ze hier wonen en beginnen direct overal over te klagen:quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Slaan om niks. Duh.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:06 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat doet hij fout in dat andere filmpje dan ?
In tegenstelling wat sommige engerikken hier lopen te claimen. @RamboDirk heeft makkelijk lullen en waant zich in een vrijstaat want die weet ook wel dat kinderen überhaupt niet meer geslagen mogen wordenquote:Belangrijke regels voor inzet
Proportionaliteit & Subsidiariteit: De inzet moet in verhouding staan tot het doel (proportioneel) en er mogen geen lichtere middelen beschikbaar zijn (subsidiair).
Waarschuwing: De agent is verplicht vooraf te waarschuwen, tenzij de situatie dit redelijkerwijs niet toelaat.
Doel: De wapenstok mag niet worden gebruikt om iemand 'een lesje te leren'.
Heb je er weer zo eentje.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:06 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan komen ze hier wonen en beginnen direct overal over te klagen:
- Het huis is te klein.
- De tuin is te klein.
- Overlast van nabij gelegen gemeenschapshuis, waar toevallig ook een carnavalsvereniging resideert. (Nog 2 weken! Ja!)
- Kunnen de zwanen in de buurt niet verwijderd worden; hun kinderen zijn er bang van. Ze kunnen er niet van slapen!!
- Overlast van bladeren, kan die boom niet gewoon weg?
En als je dan in discussie gaat is het: "Wij hebben er nu eenmaal overlast van. Wij veroorzaken toch ook geen overlast!"
Dan had je er op 7 Oktober moeten zijn, toen deelde hij er overal koekjes uit.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou wel eens een dagje mee willen lopen met wijkagent @:Elan van Korps Utrecht.
Voorlichting op kleuterscholen doet de stagiair maar lekker.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou wel eens een dagje mee willen lopen met wijkagent @:Elan van Korps Utrecht.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:28 schreef Werkperd het volgende:
Volgens internet ....
Zorgwekkend dit.
Om niks ? Nogmaals, ga volgende keer anders even met je snufferd boven op een arrestatie of aanhouding staan. Wedden dat jou blanke smoel dan ook gewoon terecht klappen krijgt ?quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Slaan om niks. Duh.
[..]
In tegenstelling wat sommige engerikken hier lopen te claimen. @:Rambodirk heeft makkelijk lullen en waant zich in een vrijstaat want die weet ook wel dat kinderen überhaupt niet meer geslagen mogen worden.
Laat ik dit nog even zeggen;quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Slaan om niks. Duh.
[..]
In tegenstelling wat sommige engerikken hier lopen te claimen. @:Rambodirk heeft makkelijk lullen en waant zich in een vrijstaat want die weet ook wel dat kinderen überhaupt niet meer geslagen mogen worden.
Kijk regelmatig dat programma Bureau.... Arnhem, Utrecht, Rotterdam alsmede De Handhavers en nog wat meer van die onzin. Zelden zie ik agenten los gaan met de lange lat. Tenzij hun eigen veiligheid ernstig in geding is of er zich andere extreme situaties voor doen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:18 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Om niks ? Nogmaals, ga volgende keer anders even met je snufferd boven op een arrestatie of aanhouding staan. Wedden dat jou blanke smoel dan ook gewoon terecht klappen krijgt ?
Nee hoor, hier in de straat. Nieuwbouw naast een oud Buurthuis. Grote heibel geweest, want ze hadden er last van. 'Buurthuis moest dicht' van ze. Politie en buurtbemiddeling aan te pas moeten komen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je er weer zo eentje.
Wie zijn "ze" precies in je verhaal? 99% van de moslims woont en werkt hier gewoon naar volle tevredenheid en klaagt niet meer of minder dan Henk en Ingrid op de kringverjaardag. En dan nog voornamelijk over het weer en zo.
Maar je hebt vast weer wat gelezen in De Telegraaf over asielzoekers die een huis niet wilden of zo en nu zijn alle buut'nloanders helemaal kut.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk regelmatig dat programma Bureau.... Arnhem, Utrecht, Rotterdam alsmede De Handhavers en nog wat meer van die onzin. Zelden zie ik agenten los gaan met de lange lat. Tenzij hun eigen veiligheid ernstig in geding is of er zich andere extreme situaties voor doen.
Edit
https://www.dumpert.nl/zoek/agent?selectedId=100136708_3fd41f44
Deze bijvoorbeeld, hier waarschuwen ze nadrukkelijk dat ze gaan slaan als je geen afstand houdt. En de situatie is vele malen dreigender dan met die twee wijven van gisteren.
Dus omdat jouw moslimburen tokkies zijn legitimeert dat jou om een hele groep van 1 miljoen over 1 kam te scheren? Oke dan....quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, hier in de straat. Nieuwbouw naast een oud Buurthuis. Grote heibel geweest, want ze hadden er last van. 'Buurthuis moest dicht' van ze. Politie en buurtbemiddeling aan te pas moeten komen.
Er ligt een watertje tegenover, waar elk jaar zwanen nestelen, en vervolgens loopt de familie zwaan vrolijk over straat te paraderen. De moslimgezinnen hebben zich hiervoor tot de gemeente gericht om te proberen ze weg te krijgen. Uiteraard gaat de gemeente daar niet in mee. Watertje is juist aangelegd tbv watervogels. Prachtig!
Wij hebben een grote tuin. Was een islamitische buurman 4 deuren verderop het niet mee eens. Want hij heeft 4 kinderen en maar 20 m2, terwijl wij, 2 oudere mensen 380 m2 hebben. Hij was van mening dat het normaal zou zijn als we zouden ruilen! Flikker op, gek.
Enz....
Iedere keer weer zeuren over iets wat ze niet aan staat. Wonen ook 6 moslimgezinnen in de 10 nieuwbouw gezinswoningen en ze hitsen elkaar op om te klagen.
Dus je geeft toe dat slaan met die stok een misstand is?quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]![]()
Kijk eens dom… ja ho maar.
Zouden ze eventuele misstanden er niet uitknippen?
Ze kennen kennelijk wel de weg goed in ons systeem. Goed geïntegreerd!quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, hier in de straat. Nieuwbouw naast een oud Buurthuis. Grote heibel geweest, want ze hadden er last van. 'Buurthuis moest dicht' van ze. Politie en buurtbemiddeling aan te pas moeten komen.
Er ligt een watertje tegenover, waar elk jaar zwanen nestelen, en vervolgens loopt de familie zwaan vrolijk over straat te paraderen. De moslimgezinnen hebben zich hiervoor tot de gemeente gericht om te proberen ze weg te krijgen. Uiteraard gaat de gemeente daar niet in mee. Watertje is juist aangelegd tbv watervogels. Prachtig!
Wij hebben een grote tuin. Was een islamitische buurman 4 deuren verderop het niet mee eens. Want hij heeft 4 kinderen en maar 20 m2, terwijl wij, 2 oudere mensen 380 m2 hebben. Hij was van mening dat het normaal zou zijn als we zouden ruilen! Flikker op, gek.
Enz....
Iedere keer weer zeuren over iets wat ze niet aan staat. Wonen ook 6 moslimgezinnen in de 10 nieuwbouw gezinswoningen en ze hitsen elkaar op om te klagen.
Leg andere mensen geen woorden in de mond joh, wat een quatsch.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus omdat jouw moslimburen tokkies zijn legitimeert dat jou om een hele groep van 1 miljoen over 1 kam te scheren? Oke dan....
O en zwanen zijn territoriale agressieve kutbeesten, vooral in het broedseizoen. Hier zijn meerdere nesten noodgedwongen verplaatst door de gemeente omdat ze elke x random fietsers aanvielen zelfs op 10 meter afstand. Schijten ook nog eens de hele boel onder, dus in een woonwijk snap ik wel dat mensen daarover klagen.
Wil je niet alle zwanen over een kam scheren, ja.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus omdat jouw moslimburen tokkies zijn legitimeert dat jou om een hele groep van 1 miljoen over 1 kam te scheren? Oke dan....
O en zwanen zijn territoriale agressieve kutbeesten, vooral in het broedseizoen. Hier zijn meerdere nesten noodgedwongen verplaatst door de gemeente omdat ze elke x random fietsers aanvielen zelfs op 10 meter afstand. Schijten ook nog eens de hele boel onder, dus in een woonwijk snap ik wel dat mensen daarover klagen.
Bij een narcistische persoonlijkheidsstoornis heet dit entitlement; Een gevoel of de overtuiging dat je iets verdient of recht op iets hebt , zonder dat dit verder vanzelfsprekend of verdiend is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:31 schreef Gia het volgende:
Enz....
quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:42 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Wil je niet alle zwanen over een kam scheren, ja.
Dus omdat jij wat Tokkie zwanen kent, legitimeert jou dat om alle zwanen over 1 kam te scheren? Oke dan....
Ik zei dat zwanen voor overlast konden zorgen niet dat het Tokkies waren. Sukkel.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:40 schreef havanagila het volgende:
[..]
Leg andere mensen geen woorden in de mond joh, wat een quatsch.
Wat zit je weer hoog in je emotie vandaagquote:Op donderdag 29 januari 2026 17:48 schreef Elan het volgende:
Ik zei dat zwanen voor overlast konden zorgen niet dat het Tokkies waren. Sukkel.
"Dus omdat jouw moslimburen tokkies zijn legitimeert dat jou om een hele groep van 1 miljoen over 1 kam te scheren? Oke dan...."quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Ik zei dat zwanen voor overlast konden zorgen niet dat het Tokkies waren. Sukkel.
Het zijn totaal geen tokkie moslims. Keurige mensen verder.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je ja.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat zit je weer hoog in je emotie vandaag![]()
Oh gelukkigquote:Op donderdag 29 januari 2026 17:53 schreef Elan het volgende:
Denk je ja.
Lach me de tyfus om de mate van onnozelheid die jij en je PVV-vriendjes bezigen.
Dus omdat er ook wel fatsoenlijke moslims zijn mag je niet zeggen dat de grootste groep dat niet is ?quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:49 schreef havanagila het volgende:
[..]
"Dus omdat jouw moslimburen tokkies zijn legitimeert dat jou om een hele groep van 1 miljoen over 1 kam te scheren? Oke dan...."
Bedankt voor de belediging.
Je hebt ook al een glazen bol, en weet wat mensen stemmen...quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je ja.
Lach me de tyfus om de mate van onnozelheid die jij en je PVV-vriendjes bezigen.
Zwanen zijn prachtige beesten die blijkbaar ook gewoon een kraanvogel in hun midden dulden. Ze zijn echter wel wat voorzichtiger met mensen, omdat er veel kwajongens zijn die over ze heen pissen als ze liggen te broeden, dingen zoals vuurwerk naar ze gooien en honden los laten lopen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaren 90 nostalgiequote:Op donderdag 29 januari 2026 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwanen hebben geen monopolie op overlast.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Ja en dat is dus steeds meer de realiteit, en de reden waarom agenten wel 2x nadenken om geweld te gebruiken tegen dit moslim tuig. Voor je het weet ben je de racist en sta je op film.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het 'bepaalde' groepje weer.
Hoezo rijden ze weg ook. en de volgende dag 'in gesprek gaan'. .Schiet gewoon met scherp joh. Fucking hyena's.
Maar die agent is racistisch hoor!
Ja maar, ja maar, ja maar, het zijn wel moslims hoor en die worden altijd gediscrimineerd, altijd racistisch bejegend, zijn heel zielig en worden altijd achter gesteld!!!quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:31 schreef Sjemmert het volgende:
Als uit dat onderzoek komt dat de agent niet fout zat is dat uiteraard institutioneel racisme.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:07 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar, het zijn wel moslims hoor en die worden altijd gediscrimineerd, altijd racistisch bejegend, zijn heel zielig en worden altijd achter gesteld!!!
Sinds wanneer zijn moslims trouwens een ras??
Klopt de agent zegt een paar seconden voor de trap ook " afstand houden".quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man, die halve trap was om haar op afstand te houden en stelde niets voor.
Zo dichtbij stond ze ook weer niet. Maar die kerel komt over alsof hij helemaal klaar was met bijdehante Marokkaantjes. Ook in het andere filmpje.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:19 schreef Kopofmunt het volgende:
[..]
Klopt de agent zegt een paar seconden voor de trap ook " afstand houden".
luister maar eens goed vanaf ongeveer 6seconden.
Als je dichtbij genoeg staat om een trap te kunnen incasseren/uitdelen dan sta je er te dicht op.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dichtbij stond ze ook weer niet. Maar die kerel komt over alsof hij helemaal klaar was met bijdehante Marokkaantjes. Ook in het andere filmpje.
Valt misschien nog wel wat voor te zeggen ook, maar dan kan je natuurlijk niet in Utrecht de straat op met zo een kort lontje.
Bijdehanten?quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dichtbij stond ze ook weer niet. Maar die kerel komt over alsof hij helemaal klaar was met bijdehante Marokkaantjes. Ook in het andere filmpje.
Valt misschien nog wel wat voor te zeggen ook, maar dan kan je natuurlijk niet in Utrecht de straat op met zo een kort lontje.
Nou ja, dit is precies waarom een rapport waaruit bleek dat 75% van de Roma in ons land een strafblad had laten we zeggen nogal stroef ontvangen werd.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:05 schreef Kottnauer het volgende:
Is het mogelijk dat je een feitelijke waarheid uitspreekt, die ook racistisch is? Of kan dat niet?
Stel bijvoorbeeld dat je zegt “immigranten uit IJsland zijn gemiddeld crimineler dan de gemiddelde Nederlander”.
Dat is racistisch, zou men zeggen, denk ik.
Stel dat vervolgens blijkt uit zuiver wetenschappelijk statistisch onderzoek dat de bewering correct is. Dat de statistieken inderdaad aantonen dat immigranten uit IJsland gemiddeld crimineler zijn.
Mag je dan de racistische, maar feitelijke correcte bewering doen dat mensen met een IJsland-achtergrond gemiddeld crimineler zijn dan andere Nederlanders?
Dat waren de tijden dat Hans Janmaat blij mocht zijn dat zijn partij met 1 zetel de kamer in werd gestemd.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jaren 90 nostalgietoen mensen nog oprecht geloofden dat iedereen hetelfde is en alle groepen mensen mooie bloemetjes met dezelfde dromen, wensen en welwillendheid.
Dank je wel. Had ik even nodig in deze duistere tijden. Maar nu weer terug naar de kille realiteit die ons de afgelopen 30 jaar wel duidelijk is geworden.
Ik kots op dit soort zusters!!! Waarom? Omdat ze neerkijken op ons ongelovige varkens en niet-Islamieten. Ze voelen zich verheven boven ons terwijl ze zelf echt te dom zijn om te poepen!quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
zusters...
lol.. het zijn vieze kuthoeren als ze die schijtdoekjes niet ophebben.
Islam
Ik ken deze twee dames niet, en jij ook niet. Ze zagen er strontvervelend uit, maar verder weten we dus ook niet of ze kunnen poepen, of ze vrijetijdskunde hebben gestudeerd of dat ze misschien een bul in de biomedische wetenschappen hebben of zo.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:41 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik kots op dit soort zusters!!! Waarom? Omdat ze neerkijken op ons ongelovige varkens en niet-Islamieten. Ze voelen zich verheven boven ons terwijl ze zelf echt te dom zijn om te poepen!
Wellicht hebben ze allebei een stoma doordat bij beiden de anus geïnfecteerd is door een bacterie. Opgelopen tijdens een safari in Congo. En kunnen ze dus écht niet poepen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ken deze twee dames niet, en jij ook niet. Ze zagen er strontvervelend uit, maar verder weten we dus ook niet of ze kunnen poepen, of ze vrijetijdskunde hebben gestudeerd of dat ze misschien een bul in de biomedische wetenschappen hebben of zo.
Ik schat statistisch de kans ook iets groter in dat het Syrische equivalenten van Serenah en Destiny zijn, maar je weet het niet hè.
Yerwijl die islamitsche 3xtremist..snap werkelijk niet dat hij nog vrij rond loopt met zijn conecties..zelf nog al van het gedreigen lijkt tr zijnquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bron is die Jihadist uit de OP. Die zit nu de hele dag beeldmateriaal van die agent te zoeken.
Er staat ook dit soort!!! Hoeft dus niet specifiek om deze 2 modelburgers te gaan he.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ken deze twee dames niet, en jij ook niet. Ze zagen er strontvervelend uit, maar verder weten we dus ook niet of ze kunnen poepen, of ze vrijetijdskunde hebben gestudeerd of dat ze misschien een bul in de biomedische wetenschappen hebben of zo.
Ik schat statistisch de kans ook iets groter in dat het Syrische equivalenten van Serenah en Destiny zijn, maar je weet het niet hè.
Ik lach me ook de tyfus om jouw grenzeloze achterlijkheid, ik hoop je ooit eens te ontmoeten zodat ik je keihard kan uitlachen recht in je muil.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je ja.
Soooooo stoere jongen gespot hier. Je bent nog zieliger dan het volk waar je constant op loopt af te geven. Hypocriete wannabe gangsterquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik lach me ook de tyfus om jouw grenzeloze achterlijkheid, ik hoop je ooit eens te ontmoeten zodat ik je keihard kan uitlachen recht in je muil.
Jazekerquote:
anytimequote:Op donderdag 29 januari 2026 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Soooooo stoere jongen gespot hier. Je bent nog zieliger dan het volk waar je constant op loopt af te geven. Hypocriete wannabe gangster.
Een waarschuwing moet überhaupt niet eens nodig zijn. Je moet weten als je je verzet of dreigend naar een agent toe komt dat je een tik kan verwachten. Mischien dat shit dan eens anders word en we minder van dat tokkievolk krijgen dat maar gewoon alles mag doen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk regelmatig dat programma Bureau.... Arnhem, Utrecht, Rotterdam alsmede De Handhavers en nog wat meer van die onzin. Zelden zie ik agenten los gaan met de lange lat. Tenzij hun eigen veiligheid ernstig in geding is of er zich andere extreme situaties voor doen.
Edit
https://www.dumpert.nl/zoek/agent?selectedId=100136708_3fd41f44
Deze bijvoorbeeld, hier waarschuwen ze nadrukkelijk dat ze gaan slaan als je geen afstand houdt. En de situatie is vele malen dreigender dan met die twee wijven van gisteren.
Ik kan het slechts herhalen, het punt is juist dat wanneer agenten met gezag en het geweldsmonopolie al bij het minste geringste ontsporen, het vertrouwen in de rechtsstaat afbrokkelt en de samenleving gevaarlijker wordt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een waarschuwing moet überhaupt niet eens nodig zijn. Je moet weten als je je verzet of dreigend naar een agent toe komt dat je een tik kan verwachten. Mischien dat shit dan eens anders word en we minder van dat tokkievolk krijgen dat maar gewoon alles mag doen.
Edit: het gaat erom dat een van hun werd gearresteerd/aangehouden. Dan heb je niets in de buurt te zoeken tenzij jij ook mee wil of een tik wil.
Hoe vaak ga je dit nog herhalen?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:46 schreef torentje het volgende:
Ik kan het slechts herhalen, het punt is juist dat wanneer agenten met gezag en het geweldsmonopolie al bij het minste geringste ontsporen, het vertrouwen in de rechtsstaat afbrokkelt en de samenleving gevaarlijker wordt.
In zo’n klimaat is het goedkoper om iedereen voor eigen rechter te laten spelen, maar dat zou uiteindelijk alleen maar leiden tot chaos, willekeur en een permanente escalatie van geweld.
Juist daarom is het essentieel dat het gezag zichzelf streng bewaakt, transparant blijft en voortdurend verantwoording aflegt, zodat burgers niet het gevoel krijgen dat ze het recht in eigen hand moeten nemen.
Ik herhaal het totdat de politieagenten niet meer bij het minste geringste ontsporen, aangezien dat ontsporen het officiële gezag aantast.quote:
Puur om dat te voorkomen zal de agent wel schuldig worden bevonden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het heeft nog niet geresulteerd in grootschalige rellen, dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Een van die zwanen dulde onze hond in haar buurt. Hond is afgelopen jaar overleden.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zwanen zijn prachtige beesten die blijkbaar ook gewoon een kraanvogel in hun midden dulden. Ze zijn echter wel wat voorzichtiger met mensen, omdat er veel kwajongens zijn die over ze heen pissen als ze liggen te broeden, dingen zoals vuurwerk naar ze gooien en honden los laten lopen.
Ik noem ze een (kennelijk) beschermde mensensoort.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:02 schreef Kopofmunt het volgende:
[..]
Bijdehanten?
Provoceerende tering wijven noem ik ze liever.
Dicht genoeg om te raken..ongeveer een meter dus.
Nee we moeten dit gedrag blijven tolereren.
Maak ze untouchable dan komt het goed..
Stel dat dit Amerika was, dan was nu een van die vrouwen doodgeschoten, of misschien wel allebei. Nu heeft er eentje een trap gehad omdat ze te dichtbij kwam/geen gehoor gaf aan 't verzoek afstand te houden en bij die ander zijn ze nog naar enig letsel aan 't zoeken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:17 schreef Elizium het volgende:
Gewoon goed gehandeld door politie met een juist wapen in deze situaties.
Taseren is nog een tussenoplossing. Als de verdachte zich uit de voeten wil maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik noem ze een (kennelijk) beschermde mensensoort.
[..]
Stel dat dit Amerika was, dan was nu een van die vrouwen doodgeschoten, of misschien wel allebei. Nu heeft er eentje een trap gehad omdat ze te dichtbij kwam/geen gehoor gaf aan 't verzoek afstand te houden en bij die ander zijn ze nog naar enig letsel aan 't zoeken.
Komt nog. Als die agent niet bestraft blijkt te worden. Onze rechters kennende....quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het heeft nog niet geresulteerd in grootschalige rellen, dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.
quote:De sfeer waarin een politieagent openlijk een moslima durft te mishandelen, komt niet uit de lucht vallen. Aanschouw hier een héle kleine greep uit de honderden comments die ik de afgelopen 24 uur heb moeten verwijderen van domme, gewetenloze vleesklompen die de politiemishandeling goedpraten middels racistische en islamhatende onderbouwingen. En dan klagen wanneer we 'de racismekaart trekken'. Dit is de realiteit van een enorm groot percentage Nederlanders: onwetend, roekeloos, racistisch, islamofoob, onrechtvaardig en oliedom. En ze komen er klakkeloos mee weg, onder toeziend oog van justitie. De Nederlandse overheid en politie dragen de volledige verantwoordelijkheid voor deze sfeer, door absolute vrijheid te bieden aan de uiting van dit soort gedachtegoeden en daarmee het ontstaan van een voedbodem voor moslimhaat te faciliteren.
Zaken gebeuren niet in een vacuüm.
Credit: Rachid Abu Khuzaymah Al-Metalsi Minder weergeven
Als we haar advocaat mogen geloven is de uitvaart binnenkort.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:51 schreef thedeedster het volgende:
Trouwens. Zijn er al berichten over de situatie van het slachtoffer? Ligt ze op de intensive care? Of op een andere afdeling? Is er al traumatische bijstand ingeschakeld? Hebben de eerste letseladocaten zich al gemeld?
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:05 schreef Meditations het volgende:
Zaken gebeuren niet in een vacuüm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |