Ik lach me ook de tyfus om jouw grenzeloze achterlijkheid, ik hoop je ooit eens te ontmoeten zodat ik je keihard kan uitlachen recht in je muil.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je ja.
Lach me de tyfus om de mate van onnozelheid die jij en je PVV-vriendjes bezigen.
Soooooo stoere jongen gespot hier. Je bent nog zieliger dan het volk waar je constant op loopt af te geven. Hypocriete wannabe gangsterquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik lach me ook de tyfus om jouw grenzeloze achterlijkheid, ik hoop je ooit eens te ontmoeten zodat ik je keihard kan uitlachen recht in je muil.
Jazekerquote:
anytimequote:Op donderdag 29 januari 2026 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Soooooo stoere jongen gespot hier. Je bent nog zieliger dan het volk waar je constant op loopt af te geven. Hypocriete wannabe gangster.
Een waarschuwing moet überhaupt niet eens nodig zijn. Je moet weten als je je verzet of dreigend naar een agent toe komt dat je een tik kan verwachten. Mischien dat shit dan eens anders word en we minder van dat tokkievolk krijgen dat maar gewoon alles mag doen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk regelmatig dat programma Bureau.... Arnhem, Utrecht, Rotterdam alsmede De Handhavers en nog wat meer van die onzin. Zelden zie ik agenten los gaan met de lange lat. Tenzij hun eigen veiligheid ernstig in geding is of er zich andere extreme situaties voor doen.
Edit
https://www.dumpert.nl/zoek/agent?selectedId=100136708_3fd41f44
Deze bijvoorbeeld, hier waarschuwen ze nadrukkelijk dat ze gaan slaan als je geen afstand houdt. En de situatie is vele malen dreigender dan met die twee wijven van gisteren.
Ik kan het slechts herhalen, het punt is juist dat wanneer agenten met gezag en het geweldsmonopolie al bij het minste geringste ontsporen, het vertrouwen in de rechtsstaat afbrokkelt en de samenleving gevaarlijker wordt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een waarschuwing moet überhaupt niet eens nodig zijn. Je moet weten als je je verzet of dreigend naar een agent toe komt dat je een tik kan verwachten. Mischien dat shit dan eens anders word en we minder van dat tokkievolk krijgen dat maar gewoon alles mag doen.
Edit: het gaat erom dat een van hun werd gearresteerd/aangehouden. Dan heb je niets in de buurt te zoeken tenzij jij ook mee wil of een tik wil.
Hoe vaak ga je dit nog herhalen?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:46 schreef torentje het volgende:
Ik kan het slechts herhalen, het punt is juist dat wanneer agenten met gezag en het geweldsmonopolie al bij het minste geringste ontsporen, het vertrouwen in de rechtsstaat afbrokkelt en de samenleving gevaarlijker wordt.
In zo’n klimaat is het goedkoper om iedereen voor eigen rechter te laten spelen, maar dat zou uiteindelijk alleen maar leiden tot chaos, willekeur en een permanente escalatie van geweld.
Juist daarom is het essentieel dat het gezag zichzelf streng bewaakt, transparant blijft en voortdurend verantwoording aflegt, zodat burgers niet het gevoel krijgen dat ze het recht in eigen hand moeten nemen.
Ik herhaal het totdat de politieagenten niet meer bij het minste geringste ontsporen, aangezien dat ontsporen het officiële gezag aantast.quote:
Puur om dat te voorkomen zal de agent wel schuldig worden bevonden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het heeft nog niet geresulteerd in grootschalige rellen, dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Een van die zwanen dulde onze hond in haar buurt. Hond is afgelopen jaar overleden.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zwanen zijn prachtige beesten die blijkbaar ook gewoon een kraanvogel in hun midden dulden. Ze zijn echter wel wat voorzichtiger met mensen, omdat er veel kwajongens zijn die over ze heen pissen als ze liggen te broeden, dingen zoals vuurwerk naar ze gooien en honden los laten lopen.
Ik noem ze een (kennelijk) beschermde mensensoort.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:02 schreef Kopofmunt het volgende:
[..]
Bijdehanten?
Provoceerende tering wijven noem ik ze liever.
Dicht genoeg om te raken..ongeveer een meter dus.
Nee we moeten dit gedrag blijven tolereren.
Maak ze untouchable dan komt het goed..
Stel dat dit Amerika was, dan was nu een van die vrouwen doodgeschoten, of misschien wel allebei. Nu heeft er eentje een trap gehad omdat ze te dichtbij kwam/geen gehoor gaf aan 't verzoek afstand te houden en bij die ander zijn ze nog naar enig letsel aan 't zoeken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:17 schreef Elizium het volgende:
Gewoon goed gehandeld door politie met een juist wapen in deze situaties.
Taseren is nog een tussenoplossing. Als de verdachte zich uit de voeten wil maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik noem ze een (kennelijk) beschermde mensensoort.
[..]
Stel dat dit Amerika was, dan was nu een van die vrouwen doodgeschoten, of misschien wel allebei. Nu heeft er eentje een trap gehad omdat ze te dichtbij kwam/geen gehoor gaf aan 't verzoek afstand te houden en bij die ander zijn ze nog naar enig letsel aan 't zoeken.
Komt nog. Als die agent niet bestraft blijkt te worden. Onze rechters kennende....quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het heeft nog niet geresulteerd in grootschalige rellen, dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.
quote:De sfeer waarin een politieagent openlijk een moslima durft te mishandelen, komt niet uit de lucht vallen. Aanschouw hier een héle kleine greep uit de honderden comments die ik de afgelopen 24 uur heb moeten verwijderen van domme, gewetenloze vleesklompen die de politiemishandeling goedpraten middels racistische en islamhatende onderbouwingen. En dan klagen wanneer we 'de racismekaart trekken'. Dit is de realiteit van een enorm groot percentage Nederlanders: onwetend, roekeloos, racistisch, islamofoob, onrechtvaardig en oliedom. En ze komen er klakkeloos mee weg, onder toeziend oog van justitie. De Nederlandse overheid en politie dragen de volledige verantwoordelijkheid voor deze sfeer, door absolute vrijheid te bieden aan de uiting van dit soort gedachtegoeden en daarmee het ontstaan van een voedbodem voor moslimhaat te faciliteren.
Zaken gebeuren niet in een vacuüm.
Credit: Rachid Abu Khuzaymah Al-Metalsi Minder weergeven
Als we haar advocaat mogen geloven is de uitvaart binnenkort.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:51 schreef thedeedster het volgende:
Trouwens. Zijn er al berichten over de situatie van het slachtoffer? Ligt ze op de intensive care? Of op een andere afdeling? Is er al traumatische bijstand ingeschakeld? Hebben de eerste letseladocaten zich al gemeld?
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:05 schreef Meditations het volgende:
Zaken gebeuren niet in een vacuüm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |