Leg andere mensen geen woorden in de mond joh, wat een quatsch.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus omdat jouw moslimburen tokkies zijn legitimeert dat jou om een hele groep van 1 miljoen over 1 kam te scheren? Oke dan....
O en zwanen zijn territoriale agressieve kutbeesten, vooral in het broedseizoen. Hier zijn meerdere nesten noodgedwongen verplaatst door de gemeente omdat ze elke x random fietsers aanvielen zelfs op 10 meter afstand. Schijten ook nog eens de hele boel onder, dus in een woonwijk snap ik wel dat mensen daarover klagen.
Wil je niet alle zwanen over een kam scheren, ja.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus omdat jouw moslimburen tokkies zijn legitimeert dat jou om een hele groep van 1 miljoen over 1 kam te scheren? Oke dan....
O en zwanen zijn territoriale agressieve kutbeesten, vooral in het broedseizoen. Hier zijn meerdere nesten noodgedwongen verplaatst door de gemeente omdat ze elke x random fietsers aanvielen zelfs op 10 meter afstand. Schijten ook nog eens de hele boel onder, dus in een woonwijk snap ik wel dat mensen daarover klagen.
Bij een narcistische persoonlijkheidsstoornis heet dit entitlement; Een gevoel of de overtuiging dat je iets verdient of recht op iets hebt , zonder dat dit verder vanzelfsprekend of verdiend is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:31 schreef Gia het volgende:
Nee hoor, hier in de straat. Nieuwbouw naast een oud Buurthuis. Grote heibel geweest, want ze hadden er last van. 'Buurthuis moest dicht' van ze. Politie en buurtbemiddeling aan te pas moeten komen.
Er ligt een watertje tegenover, waar elk jaar zwanen nestelen, en vervolgens loopt de familie zwaan vrolijk over straat te paraderen. De moslimgezinnen hebben zich hiervoor tot de gemeente gericht om te proberen ze weg te krijgen. Uiteraard gaat de gemeente daar niet in mee. Watertje is juist aangelegd tbv watervogels. Prachtig!
Wij hebben een grote tuin. Was een islamitische buurman 4 deuren verderop het niet mee eens. Want hij heeft 4 kinderen en maar 20 m2, terwijl wij, 2 oudere mensen 380 m2 hebben. Hij was van mening dat het normaal zou zijn als we zouden ruilen! Flikker op, gek.
Enz....
Iedere keer weer zeuren over iets wat ze niet aan staat. Wonen ook 6 moslimgezinnen in de 10 nieuwbouw gezinswoningen en ze hitsen elkaar op om te klagen.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:42 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Wil je niet alle zwanen over een kam scheren, ja.
Dus omdat jij wat Tokkie zwanen kent, legitimeert jou dat om alle zwanen over 1 kam te scheren? Oke dan....
Ik zei dat zwanen voor overlast konden zorgen niet dat het Tokkies waren. Sukkel.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:40 schreef havanagila het volgende:
[..]
Leg andere mensen geen woorden in de mond joh, wat een quatsch.
Wat zit je weer hoog in je emotie vandaagquote:Op donderdag 29 januari 2026 17:48 schreef Elan het volgende:
Ik zei dat zwanen voor overlast konden zorgen niet dat het Tokkies waren. Sukkel.
"Dus omdat jouw moslimburen tokkies zijn legitimeert dat jou om een hele groep van 1 miljoen over 1 kam te scheren? Oke dan...."quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Ik zei dat zwanen voor overlast konden zorgen niet dat het Tokkies waren. Sukkel.
Het zijn totaal geen tokkie moslims. Keurige mensen verder.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je ja.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat zit je weer hoog in je emotie vandaag![]()
Oh gelukkigquote:Op donderdag 29 januari 2026 17:53 schreef Elan het volgende:
Denk je ja.
Lach me de tyfus om de mate van onnozelheid die jij en je PVV-vriendjes bezigen.
Dus omdat er ook wel fatsoenlijke moslims zijn mag je niet zeggen dat de grootste groep dat niet is ?quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:49 schreef havanagila het volgende:
[..]
"Dus omdat jouw moslimburen tokkies zijn legitimeert dat jou om een hele groep van 1 miljoen over 1 kam te scheren? Oke dan...."
Bedankt voor de belediging.
Je hebt ook al een glazen bol, en weet wat mensen stemmen...quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je ja.
Lach me de tyfus om de mate van onnozelheid die jij en je PVV-vriendjes bezigen.
Zwanen zijn prachtige beesten die blijkbaar ook gewoon een kraanvogel in hun midden dulden. Ze zijn echter wel wat voorzichtiger met mensen, omdat er veel kwajongens zijn die over ze heen pissen als ze liggen te broeden, dingen zoals vuurwerk naar ze gooien en honden los laten lopen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaren 90 nostalgiequote:Op donderdag 29 januari 2026 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwanen hebben geen monopolie op overlast.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Ja en dat is dus steeds meer de realiteit, en de reden waarom agenten wel 2x nadenken om geweld te gebruiken tegen dit moslim tuig. Voor je het weet ben je de racist en sta je op film.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het 'bepaalde' groepje weer.
Hoezo rijden ze weg ook. en de volgende dag 'in gesprek gaan'. .Schiet gewoon met scherp joh. Fucking hyena's.
Maar die agent is racistisch hoor!
Ja maar, ja maar, ja maar, het zijn wel moslims hoor en die worden altijd gediscrimineerd, altijd racistisch bejegend, zijn heel zielig en worden altijd achter gesteld!!!quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:31 schreef Sjemmert het volgende:
Als je denkt dat deze agent een berisping gaat krijgen zul je van een koude kermis thuiskomen denk ik.
Die vrouw belemmerd de agent in zijn werk en negeert ambtelijke bevelen. Zou me niets verbazen als ze daar nog een proces verbaal voor aan haar broek krijgt.
Als uit dat onderzoek komt dat de agent niet fout zat is dat uiteraard institutioneel racisme.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:07 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar, het zijn wel moslims hoor en die worden altijd gediscrimineerd, altijd racistisch bejegend, zijn heel zielig en worden altijd achter gesteld!!!
Sinds wanneer zijn moslims trouwens een ras??
Klopt de agent zegt een paar seconden voor de trap ook " afstand houden".quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man, die halve trap was om haar op afstand te houden en stelde niets voor.
Zo dichtbij stond ze ook weer niet. Maar die kerel komt over alsof hij helemaal klaar was met bijdehante Marokkaantjes. Ook in het andere filmpje.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:19 schreef Kopofmunt het volgende:
[..]
Klopt de agent zegt een paar seconden voor de trap ook " afstand houden".
luister maar eens goed vanaf ongeveer 6seconden.
Als je dichtbij genoeg staat om een trap te kunnen incasseren/uitdelen dan sta je er te dicht op.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dichtbij stond ze ook weer niet. Maar die kerel komt over alsof hij helemaal klaar was met bijdehante Marokkaantjes. Ook in het andere filmpje.
Valt misschien nog wel wat voor te zeggen ook, maar dan kan je natuurlijk niet in Utrecht de straat op met zo een kort lontje.
Bijdehanten?quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo dichtbij stond ze ook weer niet. Maar die kerel komt over alsof hij helemaal klaar was met bijdehante Marokkaantjes. Ook in het andere filmpje.
Valt misschien nog wel wat voor te zeggen ook, maar dan kan je natuurlijk niet in Utrecht de straat op met zo een kort lontje.
Nou ja, dit is precies waarom een rapport waaruit bleek dat 75% van de Roma in ons land een strafblad had laten we zeggen nogal stroef ontvangen werd.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:05 schreef Kottnauer het volgende:
Is het mogelijk dat je een feitelijke waarheid uitspreekt, die ook racistisch is? Of kan dat niet?
Stel bijvoorbeeld dat je zegt “immigranten uit IJsland zijn gemiddeld crimineler dan de gemiddelde Nederlander”.
Dat is racistisch, zou men zeggen, denk ik.
Stel dat vervolgens blijkt uit zuiver wetenschappelijk statistisch onderzoek dat de bewering correct is. Dat de statistieken inderdaad aantonen dat immigranten uit IJsland gemiddeld crimineler zijn.
Mag je dan de racistische, maar feitelijke correcte bewering doen dat mensen met een IJsland-achtergrond gemiddeld crimineler zijn dan andere Nederlanders?
Dat waren de tijden dat Hans Janmaat blij mocht zijn dat zijn partij met 1 zetel de kamer in werd gestemd.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jaren 90 nostalgietoen mensen nog oprecht geloofden dat iedereen hetelfde is en alle groepen mensen mooie bloemetjes met dezelfde dromen, wensen en welwillendheid.
Dank je wel. Had ik even nodig in deze duistere tijden. Maar nu weer terug naar de kille realiteit die ons de afgelopen 30 jaar wel duidelijk is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |