abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219956479
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:06 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Wat doet hij fout in dat andere filmpje dan ?
Slaan om niks. Duh.

quote:
Belangrijke regels voor inzet
Proportionaliteit & Subsidiariteit: De inzet moet in verhouding staan tot het doel (proportioneel) en er mogen geen lichtere middelen beschikbaar zijn (subsidiair).
Waarschuwing: De agent is verplicht vooraf te waarschuwen, tenzij de situatie dit redelijkerwijs niet toelaat.
Doel: De wapenstok mag niet worden gebruikt om iemand 'een lesje te leren'.

In tegenstelling wat sommige engerikken hier lopen te claimen. @RamboDirk heeft makkelijk lullen en waant zich in een vrijstaat want die weet ook wel dat kinderen überhaupt niet meer geslagen mogen worden *O* .
blablablabla
pi_219956496
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:06 schreef Gia het volgende:

[..]
En dan komen ze hier wonen en beginnen direct overal over te klagen:
- Het huis is te klein.
- De tuin is te klein.
- Overlast van nabij gelegen gemeenschapshuis, waar toevallig ook een carnavalsvereniging resideert. (Nog 2 weken! Ja!)
- Kunnen de zwanen in de buurt niet verwijderd worden; hun kinderen zijn er bang van. Ze kunnen er niet van slapen!!
- Overlast van bladeren, kan die boom niet gewoon weg?

En als je dan in discussie gaat is het: "Wij hebben er nu eenmaal overlast van. Wij veroorzaken toch ook geen overlast!"
Heb je er weer zo eentje.
Wie zijn "ze" precies in je verhaal? 99% van de moslims woont en werkt hier gewoon naar volle tevredenheid en klaagt niet meer of minder dan Henk en Ingrid op de kringverjaardag. En dan nog voornamelijk over het weer en zo.

Maar je hebt vast weer wat gelezen in De Telegraaf over asielzoekers die een huis niet wilden of zo en nu zijn alle buut'nloanders helemaal kut.
blablablabla
  donderdag 29 januari 2026 @ 17:11:58 #228
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219956498
Ik zou wel eens een dagje mee willen lopen met wijkagent @Elan van Korps Utrecht.
  donderdag 29 januari 2026 @ 17:12:40 #229
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219956503
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou wel eens een dagje mee willen lopen met wijkagent @:Elan van Korps Utrecht.
Dan had je er op 7 Oktober moeten zijn, toen deelde hij er overal koekjes uit.
pi_219956519
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou wel eens een dagje mee willen lopen met wijkagent @:Elan van Korps Utrecht.
Voorlichting op kleuterscholen doet de stagiair maar lekker.
blablablabla
pi_219956526
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 16:28 schreef Werkperd het volgende:
Volgens internet ....

Zorgwekkend dit.
:')
pi_219956541
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Slaan om niks. Duh.
[..]
In tegenstelling wat sommige engerikken hier lopen te claimen. @:Rambodirk heeft makkelijk lullen en waant zich in een vrijstaat want die weet ook wel dat kinderen überhaupt niet meer geslagen mogen worden *O* .
Om niks ? Nogmaals, ga volgende keer anders even met je snufferd boven op een arrestatie of aanhouding staan. Wedden dat jou blanke smoel dan ook gewoon terecht klappen krijgt ?
pi_219956559
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Slaan om niks. Duh.
[..]
In tegenstelling wat sommige engerikken hier lopen te claimen. @:Rambodirk heeft makkelijk lullen en waant zich in een vrijstaat want die weet ook wel dat kinderen überhaupt niet meer geslagen mogen worden *O* .
Laat ik dit nog even zeggen;

Mocht het ooit zo ver komen dat ik een filmpje te zien krijg waar mijn kind aan de kant word geduwd door een agent n.a.v. dom aso gedrag, dan zal het snotblaag van mij thuis nog eens een extra draai om zn oren krijgen.
  donderdag 29 januari 2026 @ 17:25:28 #234
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219956569
Waarom lees ik geen enkele verontwaardiging over het feit dat moslima 2 een hoek uitdeelt waar moslima 1 getrapt wordt?

Als ik die agent was zou ik de lat er stevig overheen halen. Geweld tegen ambtenaar in functie is not done. Maar dat leren ze van hun broers,neven, en vaders. Hoewel dat misschien minder personen zijn dan je zou denken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219956573
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:18 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Om niks ? Nogmaals, ga volgende keer anders even met je snufferd boven op een arrestatie of aanhouding staan. Wedden dat jou blanke smoel dan ook gewoon terecht klappen krijgt ?
Kijk regelmatig dat programma Bureau.... Arnhem, Utrecht, Rotterdam alsmede De Handhavers en nog wat meer van die onzin. Zelden zie ik agenten los gaan met de lange lat. Tenzij hun eigen veiligheid ernstig in geding is of er zich andere extreme situaties voor doen.

Edit

https://www.dumpert.nl/zoek/agent?selectedId=100136708_3fd41f44

Deze bijvoorbeeld, hier waarschuwen ze nadrukkelijk dat ze gaan slaan als je geen afstand houdt. En de situatie is vele malen dreigender dan met die twee wijven van gisteren.

[ Bericht 18% gewijzigd door Elan op 29-01-2026 17:33:47 ]
blablablabla
  donderdag 29 januari 2026 @ 17:31:55 #236
3542 Gia
User under construction
pi_219956597
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Heb je er weer zo eentje.
Wie zijn "ze" precies in je verhaal? 99% van de moslims woont en werkt hier gewoon naar volle tevredenheid en klaagt niet meer of minder dan Henk en Ingrid op de kringverjaardag. En dan nog voornamelijk over het weer en zo.

Maar je hebt vast weer wat gelezen in De Telegraaf over asielzoekers die een huis niet wilden of zo en nu zijn alle buut'nloanders helemaal kut.
Nee hoor, hier in de straat. Nieuwbouw naast een oud Buurthuis. Grote heibel geweest, want ze hadden er last van. 'Buurthuis moest dicht' van ze. Politie en buurtbemiddeling aan te pas moeten komen.
Er ligt een watertje tegenover, waar elk jaar zwanen nestelen, en vervolgens loopt de familie zwaan vrolijk over straat te paraderen. De moslimgezinnen hebben zich hiervoor tot de gemeente gericht om te proberen ze weg te krijgen. Uiteraard gaat de gemeente daar niet in mee. Watertje is juist aangelegd tbv watervogels. Prachtig!
Wij hebben een grote tuin. Was een islamitische buurman 4 deuren verderop het niet mee eens. Want hij heeft 4 kinderen en maar 20 m2, terwijl wij, 2 oudere mensen 380 m2 hebben. Hij was van mening dat het normaal zou zijn als we zouden ruilen! Flikker op, gek.
Enz....
Iedere keer weer zeuren over iets wat ze niet aan staat. Wonen ook 6 moslimgezinnen in de 10 nieuwbouw gezinswoningen en ze hitsen elkaar op om te klagen.
pi_219956634
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Kijk regelmatig dat programma Bureau.... Arnhem, Utrecht, Rotterdam alsmede De Handhavers en nog wat meer van die onzin. Zelden zie ik agenten los gaan met de lange lat. Tenzij hun eigen veiligheid ernstig in geding is of er zich andere extreme situaties voor doen.

Edit

https://www.dumpert.nl/zoek/agent?selectedId=100136708_3fd41f44

Deze bijvoorbeeld, hier waarschuwen ze nadrukkelijk dat ze gaan slaan als je geen afstand houdt. En de situatie is vele malen dreigender dan met die twee wijven van gisteren.
_O-

Kijk eens dom… ja ho maar.
Zouden ze eventuele misstanden er niet uitknippen? :!
pi_219956636
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Nee hoor, hier in de straat. Nieuwbouw naast een oud Buurthuis. Grote heibel geweest, want ze hadden er last van. 'Buurthuis moest dicht' van ze. Politie en buurtbemiddeling aan te pas moeten komen.
Er ligt een watertje tegenover, waar elk jaar zwanen nestelen, en vervolgens loopt de familie zwaan vrolijk over straat te paraderen. De moslimgezinnen hebben zich hiervoor tot de gemeente gericht om te proberen ze weg te krijgen. Uiteraard gaat de gemeente daar niet in mee. Watertje is juist aangelegd tbv watervogels. Prachtig!
Wij hebben een grote tuin. Was een islamitische buurman 4 deuren verderop het niet mee eens. Want hij heeft 4 kinderen en maar 20 m2, terwijl wij, 2 oudere mensen 380 m2 hebben. Hij was van mening dat het normaal zou zijn als we zouden ruilen! Flikker op, gek.
Enz....
Iedere keer weer zeuren over iets wat ze niet aan staat. Wonen ook 6 moslimgezinnen in de 10 nieuwbouw gezinswoningen en ze hitsen elkaar op om te klagen.
Dus omdat jouw moslimburen tokkies zijn legitimeert dat jou om een hele groep van 1 miljoen over 1 kam te scheren? Oke dan....

O en zwanen zijn territoriale agressieve kutbeesten, vooral in het broedseizoen. Hier zijn meerdere nesten noodgedwongen verplaatst door de gemeente omdat ze elke x random fietsers aanvielen zelfs op 10 meter afstand. Schijten ook nog eens de hele boel onder, dus in een woonwijk snap ik wel dat mensen daarover klagen.
blablablabla
pi_219956640
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
_O-

Kijk eens dom… ja ho maar.
Zouden ze eventuele misstanden er niet uitknippen? :!
Dus je geeft toe dat slaan met die stok een misstand is? :)
blablablabla
pi_219956644
quote:

[..]
Enz....
Ze kennen kennelijk wel de weg goed in ons systeem. Goed geïntegreerd! :D
pi_219956646
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Dus omdat jouw moslimburen tokkies zijn legitimeert dat jou om een hele groep van 1 miljoen over 1 kam te scheren? Oke dan....

O en zwanen zijn territoriale agressieve kutbeesten, vooral in het broedseizoen. Hier zijn meerdere nesten noodgedwongen verplaatst door de gemeente omdat ze elke x random fietsers aanvielen zelfs op 10 meter afstand. Schijten ook nog eens de hele boel onder, dus in een woonwijk snap ik wel dat mensen daarover klagen.
Leg andere mensen geen woorden in de mond joh, wat een quatsch.
pi_219956657
quote:

[..]

Wil je niet alle zwanen over een kam scheren, ja.
Dus omdat jij wat Tokkie zwanen kent, legitimeert jou dat om alle zwanen over 1 kam te scheren? Oke dan....
  donderdag 29 januari 2026 @ 17:44:27 #243
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219956669
quote:
Enz....
Bij een narcistische persoonlijkheidsstoornis heet dit entitlement; Een gevoel of de overtuiging dat je iets verdient of recht op iets hebt , zonder dat dit verder vanzelfsprekend of verdiend is.
pi_219956698
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:42 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Wil je niet alle zwanen over een kam scheren, ja.
Dus omdat jij wat Tokkie zwanen kent, legitimeert jou dat om alle zwanen over 1 kam te scheren? Oke dan....
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:40 schreef havanagila het volgende:

[..]
Leg andere mensen geen woorden in de mond joh, wat een quatsch.
Ik zei dat zwanen voor overlast konden zorgen niet dat het Tokkies waren. Sukkel.
blablablabla
  donderdag 29 januari 2026 @ 17:49:34 #245
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219956709
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:48 schreef Elan het volgende:
Ik zei dat zwanen voor overlast konden zorgen niet dat het Tokkies waren. Sukkel.
Wat zit je weer hoog in je emotie vandaag :X
pi_219956714
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:48 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
"Dus omdat jouw moslimburen tokkies zijn legitimeert dat jou om een hele groep van 1 miljoen over 1 kam te scheren? Oke dan...."

Bedankt voor de belediging.
  donderdag 29 januari 2026 @ 17:51:08 #247
3542 Gia
User under construction
pi_219956725
quote:

[..]

Het zijn totaal geen tokkie moslims. Keurige mensen verder.

Straat grenst aan een speciaal voor watervogels aangelegd vaartje. Ze blijven ook in deze straat, maar steken ook weleens de straat over.
Als je ze met rust laat, doen ze niks. Maar je moet ze niet opjagen!

Ze hoeven hier niet te wonen! Hadden ook kunnen weigeren als je geen lawaai vanuit 't buurthuis wil of zwanen die tegen je auto pikken, omdat ze zichzelf zien. En dan ook nog in een te klein huis met een te kleine tuin. Ga verhuizen!

Buurthuis blijft, zwanen blijven (zijn al terug! ❤️) en de bomen blijven.
pi_219956740
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:49 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wat zit je weer hoog in je emotie vandaag :X
Denk je ja.
Lach me de tyfus om de mate van onnozelheid die jij en je PVV-vriendjes bezigen.
blablablabla
  donderdag 29 januari 2026 @ 17:54:28 #249
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219956744
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:53 schreef Elan het volgende:
Denk je ja.
Lach me de tyfus om de mate van onnozelheid die jij en je PVV-vriendjes bezigen.
Oh gelukkig :)
  donderdag 29 januari 2026 @ 17:55:44 #250
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_219956753
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:49 schreef havanagila het volgende:

[..]
"Dus omdat jouw moslimburen tokkies zijn legitimeert dat jou om een hele groep van 1 miljoen over 1 kam te scheren? Oke dan...."

Bedankt voor de belediging.
Dus omdat er ook wel fatsoenlijke moslims zijn mag je niet zeggen dat de grootste groep dat niet is ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')