abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219955382
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:45 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Vooral kut voor de mensen die hier wél vreedzaam willen leven.

NOS en met name Nieuwsuur hadden dit ook wel met een tandje minder ophef kunnen brengen. Zeker dat eenzijdige geluid van Nieuwsuur: wacht nou gewoon als medium eens dat onderzoek af, ipv gelijk (en alleen) de advocaat van deze dames een podium te bieden en de boel op te stoken.

Blijkt helaas eens te meer dat ze dat niet kunnen. Te triest voor woorden.
Te grote plaat voor hun harses. Inmiddels totaal niet meer neutraal.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219955388
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:14 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]

Dat je zo ontzettend hypocriet kunt zijn zonder het zelf door te hebben.
blablablabla
pi_219955396
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:15 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]
:')
Gelukkig staat hij er zelf helemaal niet gekleurd in O-)
blablablabla
  donderdag 29 januari 2026 @ 14:18:29 #129
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_219955410
"Ik kan er nauwelijks naar kijken" _O-

Wat een melodramatisch figuur. Iemand krijgt 1/3e van een trapje om afstand te behouden. Maar omdat het een van zijn gesluierde zusters is is het ineens onverkropbaar.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_219955411
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:03 schreef Elan het volgende:

[..]
In vrijwel al die filmpjes kiezen mensen partij voor de politie toch? Is hier niet anders.... Alleen jammer van de anti-islam teksten meteen.
Hoezo is dat jammer? Ze strooien, oa de uploader, er zelf mee dat het allemaal racisme is tegen de islamietjes.

Actie reactie.
1947-2016
pi_219955432
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hoezo is dat jammer? Ze strooien, oa de uploader, er zelf mee dat het allemaal racisme is tegen de islamietjes.

Actie reactie.
Omdat je het ook kunt beperkten tot domme tokkiesnollen of woorden van die strekking zonder gelijk hun religie af te zeiken en te discrimineren. Zoals bij die blonde meisjes. Door dat te doen kwets je veel meer mensen die er niets mee te maken hebben en zorg je alleen maar voor verdere polarisatie.
blablablabla
pi_219955438
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Omdat je het ook kunt beperkten tot domme tokkiesnollen of woorden van die strekking zonder gelijk hun religie af te zeiken en te discrimineren. Zoals bij die blonde meisjes. Door dat te doen kwets je veel meer mensen die er niets mee te maken hebben en zorg je alleen maar voor verdere polarisatie.
Ideologie er bij halen deden ze helemaal zelf die islamietjes tijdens het uploaden. Polarisatie zorgen ze zelf voor door zich te gedragen als ze doen en de racisme kaart te trekken.
1947-2016
pi_219955440
[quote]0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Filmpje op dumpert waarin een blonde mooie jonge dame werd aangepakt is 15.000x geliked zag ik gisteren. Comments hoofdzakelijk tegen de blonde mooie jonge dame met haar irritante gedrag en voor de agenten en hun acties.

Waar is dat filmpje dan. Je kan wel alles uit je duim gezogen hebben om een punt te maken.
Zeg niet dat zo is maar filmpje zou duidelijker zijn
pi_219955445
[quote]0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:24 schreef Indigoblauw het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op donderdag 29 januari 2026 13:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Filmpje op dumpert waarin een blonde mooie jonge dame werd aangepakt is 15.000x geliked zag ik gisteren. Comments hoofdzakelijk tegen de blonde mooie jonge dame met haar irritante gedrag en voor de agenten en hun acties.

Waar is dat filmpje dan. Je kan wel alles uit je duim gezogen hebben om een punt te maken.
Zeg niet dat zo is maar filmpje zou duidelijker zijn
Vorige deel. Werd gisteren gelinkt toen iemand dacht te melden dat blanke vrouwen niet zo behandeld zouden worden als ze zich irritant zouden gedragen.
1947-2016
pi_219955453
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ideologie er bij halen deden ze helemaal zelf die islamietjes tijdens het uploaden. Polarisatie zorgen ze zelf voor door zich te gedragen als ze doen en de racisme kaart te trekken.
Als die agent zaken heeft geroepen dat ze hier niet welkom zouden zijn vanwege hun afkomst is dat discriminatie en in een strijd met waar De Grondwet voor staat. Of die beweringen kloppen is aan een rechter, die meiden mogen in al hun kansloosheid daar aangifte van doen.

En stop eens met je islamietjes, het is flauw en zielig.
blablablabla
  donderdag 29 januari 2026 @ 14:27:45 #136
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_219955460
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:11 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
Het is letterlijk gehalveerd in 10 jaar tijd. En nog kun je niks dan kankeren op die mensen. O en die andere groep delinquenten namelijk die van De Eilanden, die veel groter is hoor je amper mensen over. Het is xenofobie. Puur irrationele angst voor een vijand die helemaal niet bestaat. Zoals die hele Islamisering waar we decennia lang bang mee zijn gemaakt een sprookje is gebleken.
Welke rol speelt het verbod op ethisch profileren hierin? Één van de problemen met de voorstanders van de multiculturele 'samenleving' is dat ze altijd hun best doen om de vergaring van statistiek te beïnvloeden/belemmeren. Daardoor zijn dergelijke cijfers niet meer betrouwbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schanulleke op 29-01-2026 14:35:15 ]
Life is what you make it.
pi_219955461
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:23 schreef probeer het volgende:

[..]
Welke discussie? Die ene over hoe slecht jullie moslims wel niet vinden?
[..]
[..]
:W

Maar he, schoffeer nog wat moslims, want dat is blijkbaar 'de discussie'.
Exact. Welke discussie? Dit zou niet eens een discussie horen te zijn. Dit is hoe verkeerd de radartjes staan afgesteld inmiddels.
1947-2016
pi_219955472
quote:
13s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:26 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]
Je bent iig voortvarend in je haat jegens moslims.
Wederom, de racismekaart.
1947-2016
pi_219955477
[..]
Vorige deel. Werd gisteren gelinkt toen iemand dacht te melden dat blanke vrouwen niet zo behandeld zouden worden als ze zich irritant zouden gedragen.
[/quote]

Heb alle 7 delen nagelopen GEEN filmpje
pi_219955491
quote:
2s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:27 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Welke rol speelt het verbod op ethisch profileren hierin? Één van de problemen met de voorstanders van de multiculturele 'samenleving' is dat ze altijd hun best doen om de vergadering van statistiek te beïnvloeden/belemmeren. Daardoor zijn dergelijke cijfers niet meer betrouwbaar.
De Raad van State is daar uitermate kritisch over. Dus dat zal onderzocht worden. Ik ben niet per se voor een dergelijk verbod want je kan er inderdaad een heleboel bewust of onbewust verbloemen.
Problemen met Marokkaanse jongeren of welke specifieke groepen in de samenleving dan ook dienen altijd belicht te kunnen worden.

Dat gezegd hebbende dalen die criminaliteitscijfers al jaren, niet pas sinds 2023 dus daar kun je best een aardig beeld van krijgen zonder te beginnen over "fraude met cijfers"
blablablabla
pi_219955493
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Als die agent zaken heeft geroepen dat ze hier niet welkom zouden zijn vanwege hun afkomst is dat discriminatie en in een strijd met waar De Grondwet voor staat. Of die beweringen kloppen is aan een rechter, die meiden mogen in al hun kansloosheid daar aangifte van doen.
De hele aanleiding is een voorval met een groep van ongeveer 20 die agenten belagen. Niet het vermeende 'racisme' om die agent te framen.

Maar ik zie vooruitgang in je standpunt, gisteren was het nog je punt dat die agent niet had mogen reageren naar het irritante en uitdagende gedrag van die 2 'verhevenen'. Vorige week was het nog dat iemand zomaar in elkaar getimmerd mocht worden zodra die zich maar een beetje uitdagend gedroeg. Nu zijn die 'verhevenen' al kansloos.
quote:
En stop eens met je islamietjes, het is flauw en zielig.
Hoezo? Voel je je aangesproken als mietje?
1947-2016
pi_219955508
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:29 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
[/quote]

Beter zoeken.
1947-2016
pi_219955518
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Beter zoeken.
[/quote]

Lekker makkelijk
Jij beweert iets laat t dan ook maar zien
pi_219955523
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:36 schreef Indigoblauw het volgende:

[..]
Beter zoeken.
Lekker makkelijk
Jij beweert iets laat t dan ook maar zien
[/quote]

De link staat er nog steeds hoor in het topic.

15.478 likes op dumpert voor een blanke dame die aangepakt wordt door de politie. En comments daar die overall in favourable zijn naar de agenten toe.
1947-2016
pi_219955533
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]
De hele aanleiding is een voorval met een groep van ongeveer 20 die agenten belagen. Niet het vermeende 'racisme' om die agent te framen.

Maar ik zie vooruitgang in je standpunt, gisteren was het nog je punt dat die agent niet had mogen reageren naar het irritante en uitdagende gedrag van die 2 'verhevenen'. Vorige week was het nog dat iemand zomaar in elkaar getimmerd mocht worden zodra die zich maar een beetje uitdagend gedroeg. Nu zijn die 'verhevenen' al kansloos.
[..]
Hoezo? Voel je je aangesproken als mietje?
De politie werd een week geleden ook belaagd in De Galgenwaard door een stel doorgesnoven Belgische voetbaltokkies. Doet niet ter zake dat is je beroep en je dient je emoties uit te schakelen en je woede te beheersen. Ten alle tijden professioneel op te stellen en de wettelijke kaders te hanteren qua geweld.

Mijn mening is niet anders dan gisteren ik blijf er bij dat het in mijn ogen vrij excessief over kwam op die beelden. Maar ik zal me uiteindelijk altijd committeren aan wat een rechter qua uitspraak doet. Al die emotie waar jij in zit heb ik geen last van. Je hebt overduidelijk stevige uitdagingen in je leven waar mee je hebt te dealen anders zou je niet zo sneu reageren :) .
blablablabla
pi_219955538
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:38 schreef Elan het volgende:

[..]
De politie werd een week geleden ook belaagd in De Galgenwaard door een stel doorgesnoven Belgische voetbaltokkies. Doet niet ter zake dat is je beroep en je dient je emoties uit te schakelen en je woede te beheersen. Ten alle tijden professioneel op te stellen en de wettelijke kaders te hanteren qua geweld.

Mijn mening is niet anders dan gisteren ik blijf er bij dat het in mijn ogen vrij excessief over kwam op die beelden. Maar ik zal me uiteindelijk altijd committeren aan wat een rechter qua uitspraak doet. Al die emotie waar jij in zit heb ik geen last van. Je hebt overduidelijk stevige uitdagingen in je leven waar mee je hebt te dealen anders zou je niet zo sneu reageren :) .
Ook hier, over tot ad-hominem omdat je inhoudelijk niks meer te melden hebt.
Echt zo zwak en triest :')
1947-2016
  donderdag 29 januari 2026 @ 14:41:52 #147
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219955547
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:28 schreef Elan het volgende:
Dit land heeft een zieke obsessie met constant afgeven op islam en moslims.
Een zieke obsessie is wat ver gezocht, maar dat er afgegeven wordt op islam heeft natuurlijk zijn redenen. En die zijn inmiddels wel meer dan terecht.

Dat er partijen zijn die hen continu de hand boven het hoofd houden vind ik onbegrijpelijk.
pi_219955575
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:44 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dit kun je dus op het conto schrijven van die Rachid Abu Khuzaymah, die heeft zijn naam en adres op het internet geslingerd. Doxxing heet zoiets, oppakken en vastzetten voor onbepaalde tijd.
Hij gaat gewoon door met dezelfde agent te bedreigen, beledigen en te demoniseren:

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219955589
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ook hier, over tot ad-hominem omdat je inhoudelijk niks meer te melden hebt.
Echt zo zwak en triest :')
Pot, ketel.
Jij bent zelf degene die constant wegloopt als het ook maar een klein beetje inhoudelijk dreigt te worden. Door op de user te spelen of over islamietjes te beginnen.
blablablabla
pi_219955596
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hij gaat gewoon door met dezelfde agent te bedreigen, beledigen en te demoniseren:

[ x ]
Tijd om die twitteraar ook op te pakken wegens smaad, laster en aanzetten tot haat. Wat hem lukt, want die agent kan niet meer over straat inmiddels door zn achterban. Zo lazen we eerder.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')