Ik ben meer kaas dan de goudse die je op je boterham gooitquote:Op donderdag 29 januari 2026 12:41 schreef matspontius het volgende:
[..]
Donkerbruin vermoeden waar jij vandaan komt
Ik eet geen kaas - bij deze!quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben meer kaas dan de goudse die je op je boterham gooit :8
Maar met gefrustreerde en intolerante landgenoten kan ik niet zoveel. Is niet zelden zelf volk aan de onderkant van de samenleving dat daar minderheden de schuld van pogen te geven,
Zijn er mensen bij hem langs geweest? Of zijn het bedreigingen via internet, want er staat in het bericht "toetsenborddeskundigen"quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit kun je dus op het conto schrijven van die Rachid Abu Khuzaymah, die heeft zijn naam en adres op het internet geslingerd. Doxxing heet zoiets, oppakken en vastzetten voor onbepaalde tijd.
Oh ja, nu is het tijd om dit geweld weer te bagatelliserenquote:Op donderdag 29 januari 2026 12:48 schreef Elan het volgende:
Zijn er mensen bij hem langs geweest? Of zijn het bedreigingen via internet, want er staat in het bericht "toetsenborddeskundigen"
Dat politieagenten, die het gezag én het geweldsmonopolie dragen, bij het minste of geringste dreigen te ontsporen, is een uiterst zorgelijke ontwikkeling, omdat het het vertrouwen in de rechtsstaat ondermijnt en de samenleving onnodig op scherp zet. In zo’n klimaat zou men bijna denken dat het goedkoper en efficiënter is om mensen voor eigen rechter te laten spelen, al toont juist die gedachte aan hoe gevaarlijk het is wanneer het officiële gezag zijn verantwoordelijkheid niet waarmaakt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:12 schreef Mubassie het volgende:
Het mooie is, dit gebeurt wekelijks, misschien wel dagelijks. Even een corrigerend tikje of schopje door oom agent.
Niks mis mee, moet je je grote muil maar houden en luisteren. Blank of zwart.
Waarom vraag je dat aan mij? Het staat letterlijk in het artikel dat ik quote dat hij bedreigingen krijgt, op wat voor manier weet ik niet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn er mensen bij hem langs geweest? Of zijn het bedreigingen via internet, want er staat in het bericht "toetsenborddeskundigen"
Daar is de politie zelf schuld aan omdat ze dus melden dat er onderzoek wordt gestart.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
https://www.rtvutrecht.nl(...)rdt-ernstig-bedreigd
Welnee ik ben gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Oh ja, nu is het tijd om dit geweld weer te bagatelliseren
Alles maar proberen goed te praten zodra het om de zogenaamde "zielige minderheden gaat". Wordt je daar nou zelf niet eens moe van?quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:05 schreef Tjoent het volgende:
[..]
In jouw belevingswereld wss wel ja.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:23 schreef Black_Baron het volgende:
Onder dat bolletjes-dak zou je een permanent camera team neer kunnen zetten. Er gaat geen dag of week voorbij of er is weer ellende met groepen nieuwe Nederlanders.
Dat was ook de plek waar de burgermeester zo ongeveer haar handen in de lucht gooide dat het ondoenlijk is met de overlast van groepen jonge Syriërs.
quote:"Ik denk dat we vooral niet moeten opgeven. Het lijkt me het beste als we vooral de fout bij onszelf zoeken en een slagvaardige aanpak hanteren om deze situatie in een effectieve oplossing te transformeren."
Was niet handig wat die agent deed - ondanks de hinderlijke uitlokking van die vrouwen - maar ik kon er eerlijk gezegd smakelijk om lachen hoor. Het was IMO echt niet zo vreselijk, sop is de kool niet waard.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:41 schreef probeer het volgende:
[..]
En wil jij dat de overheid zich gedraagt zoals in die moslimlanden die je zo veracht?
Eens.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar het gaat er juist om dat we in dit topic niet moeten gaan driften alsof de oorzaak ineens een winkeldiefstal is, terwijl daar helemaal geen BRON voor is vermeld.
En vooralsnog heb ik die niet gezien, maar mocht iemand daar wel een BRON van hebben, laat het dan gerust weten, en anders moeten we het woord winkeldiefstal hier niet meer gebruiken, anders gaat het zoals nu al een eigen leven leiden. En dat lijkt me niet de bedoeling.
No offence verder
Filmpje op dumpert waarin een blonde mooie jonge dame werd aangepakt is 15.000x geliked zag ik gisteren. Comments hoofdzakelijk tegen de blonde mooie jonge dame met haar irritante gedrag en voor de agenten en hun acties.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:26 schreef probeer het volgende:
[..]
De helft van die mensen heeft prima door hoe fout dit is, wanneer er een blond grietje getrapt wordt.
In vrijwel al die filmpjes kiezen mensen partij voor de politie toch? Is hier niet anders.... Alleen jammer van de anti-islam teksten meteen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Filmpje op dumpert waarin een blonde mooie jonge dame werd aangepakt is 15.000x geliked zag ik gisteren. Comments hoofdzakelijk tegen de blonde mooie jonge dame met haar irritante gedrag en voor de agenten en hun acties.
Dus wat probeer je duidelijk te maken hier?
Filmpje op dumpert waarin een blonde mooie jonge dame werd aangepakt is 15.000x geliked zag ik gisteren. Comments hoofdzakelijk tegen de blonde mooie jonge dame met haar irritante gedrag en voor de agenten en hun acties.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:26 schreef probeer het volgende:
[..]
De helft van die mensen heeft prima door hoe fout dit is, wanneer er een blond grietje getrapt wordt.
Vraag het ze wat ze zijn in die gemeenschap. 5de generatie ziet zichzelf nog steeds als mocro en gedraagt zich ook zo. Onaangepaste asociale kutstraathyena's met haat naar alles wat blank is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer heeft iemand volgens jou het recht om zich Nederlander te noemen dan? Pas na de vijfde generatie?
Die polarisatie komt ook door 1 ding: de migratie. Brengt problemen op straat en in de woningnood en brengt problemen en spanningen in de maatschappij. Het zet echt alles op scherp.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad in een gepolariseerd land maar jij wil de andere kant niet zien.
5 of 95%.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:33 schreef probeer het volgende:
[..]
En ik snap niet waarom jij hier nog woont als je zo'n enorme hekel aan ~5% van de bevolking hebt.
Zo kennen we de islamietjes weer. Lekker anoniem bedreigen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
https://www.rtvutrecht.nl(...)rdt-ernstig-bedreigd
quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Filmpje op dumpert waarin een blonde mooie jonge dame werd aangepakt is 15.000x geliked zag ik gisteren. Comments hoofdzakelijk tegen de blonde mooie jonge dame met haar irritante gedrag en voor de agenten en hun acties.
Dus wat probeer je duidelijk te maken hier?
[..]
Vraag het ze wat ze zijn in die gemeenschap. 5de generatie ziet zichzelf nog steeds als mocro en gedraagt zich ook zo. Onaangepaste asociale kutstraathyena's met haat naar alles wat blank is.
Als jij je NL'er voelt en gewoon je best doet in deze maatschappij, ben je voor mij een NL'ert. Ook al ben je aan de andere kant van de wereld geboren.
Maar kom maar weer met je racisme kaart hoor. Kooooommmmmaaaar kommaaar kommaar
Het is letterlijk gehalveerd in 10 jaar tijd. En nog kun je niks dan kankeren op die mensen. O en die andere groep delinquenten namelijk die van De Eilanden, die veel groter is hoor je amper mensen over. Het is xenofobie. Puur irrationele angst voor een vijand die helemaal niet bestaat. Zoals die hele Islamisering waar we decennia lang bang mee zijn gemaakt een sprookje is gebleken.quote:Onder de grootste groepen jongeren met een migratieachtergrond in Nederland is de daling in de afgelopen tien jaar het grootst onder jongeren met een Marokkaans-Nederlandse achtergrond. In 2014 stonden 64,7 minderjarige jongeren per 1.000 jongeren met een Marokkaanse achtergrond geregistreerd als verdachte van een misdrijf. Dat aantal is in 2024 gedaald naar 30,2 per 1.000 jongeren met een Marokkaans-Nederlandse achtergrond.
Onder de grootste groepen jongeren met een migratieachtergrond is in 2024 het aantal verdachten nog steeds het hoogst onder jongeren met een Caribisch-Nederlandse achtergrond, met 39,4 verdachten per 1.000 jongeren. En met 15,8 per 1.000 is het aantal het laagst onder jongeren met een Turks-Nederlandse achtergrond (Centraal Bureau voor de Statistiek, 2025c).
Ik heb nog nooit meegemaakt dat vriendjes niet mochten blijven eten of ik niet bij vriendjes mocht eten. Eerste vraag was als je ging spelen bij iemand bij ons in het dorp: 'wat heb je afgesproken met je ouders, voor 't eten thuis of mee eten?'.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:44 schreef DrDentz het volgende:
Elke allochtoon heeft blijkbaar ook dit meegemaakt vroeger (lees ik vaak):
"Ik was eens bij een tatta vriendje thuis, en toen gingen ze eten. Toen zeiden ze: ga maar even op de bank zitten of naar huis, want wij gaan eten."
Volgens mij een broodje aap verhaal, maar als het wel waar is: vinden de ouders van het allochtonenkind het dan niet raar dat hun kind niet thuiskomt rond etenstijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |