abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2026 @ 12:34:08 #91
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219954865
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:28 schreef Elan het volgende:
Nederland is te klein omdat er moslims bij betrokken zijn, dat wekt direct een reactie op zoals je hier leest en worden alle registers opengetrokken om de islam te bashen en te benoemen wat er wel niet allemaal mis is met moslims in Nederland en de wereld.
Je kunt je afvragen of iemand die geweld van terroristen er bij haalt om zijn punt te maken in deze casus wel helemaal goed snik is.

Het gros van de reacties is xenofoob geblaat en irrelevant geneuzel over kwesties die hier in elk geval niks mee van doen hebben.
Ook autochtonen doen aangifte tegen de politie als ze van mening zijn dat ze geweld is aangedaan.

https://www.gld.nl/nieuws(...)apenstok-van-politie

Maar daar hoor je niemand over want het zijn geen moslims. Dit land heeft een zieke obsessie met constant afgeven op islam en moslims.
De Islam heeft een zieke obsessie met constant afgeven op de mensen die helemaal niks moeten hebben van de "profeet" die met een kleuter trouwde.
pi_219954872
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom moslims die hier wonen en ontzettend haten op alles wat Nederlands is niet gewoon in een land gaan wonen waar ze niet alles haten? Dan is het hele racisme probleem opgelost? Je hebt het in eigen hand?
Omdat ze Nl willen overnemen/besturen.
Vakman pur sang
pi_219954874
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:34 schreef probeer het volgende:

[..]
Welke andere kant? Ik heb meerdere keren benoemd dat dat racisme geroep vooralsnog nergens op gebaseerd is. Dat het om de trap gaat. Dat een agent boven het gedrag van twee takkewijven hoort te staan.
Dat racisme geroep is afkomstig van de advocaat van die twee dames.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219954875
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:33 schreef probeer het volgende:

[..]
En ik snap niet waarom jij hier nog woont als je zo'n enorme hekel aan ~5% van de bevolking hebt.
Dit is mijn enige thuisland, we hebben geen ander thuisland.
pi_219954887
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:35 schreef probeer het volgende:

[..]
Mjah, zij hebben de zieke obsessie

https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc

:')
Dit zijn echt van die mensen die de hele dag op internet rondhangen en constant al het nieuws consumeren en zodra ze iets zien waarbij de islam of moslims een rol spelen direct vlekken in hun nek krijgen en in de volledige paniek schieten.

ZIE JE WEL DE ISLAM TERRORISTEN NEMEN NEDERLAND COMPLEET OVER HET IS VIJF VOOR TWAALF PIM HAD GELIJK!!!!!11

Wat een zielig bestaan heb je dan als je totaal niet meer kunt nuanceren.
blablablabla
  donderdag 29 januari 2026 @ 12:39:34 #96
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_219954889
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom moslims die hier wonen en ontzettend haten op alles wat Nederlands is niet gewoon in een land gaan wonen waar ze niet alles haten? Dan is het hele racisme probleem opgelost? Je hebt het in eigen hand?
Omdat ze met hun hun aso gedrag in een moslimland niet wegkomen. En daar valt ook niks voor niks te halen. Zeker weten dat fatsoenlijke moslims niks met deze vrouwen te maken willen hebben.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_219954895
quote:
Agent die betrokken was bij incident Bollendak wordt ernstig bedreigd

Danny van Zeggelaar
Vandaag, 12:04 • Aangepast Vandaag, 12:21 • 2 minuten leestijd

Utrecht - De agent die betrokken is geweest bij het geweldsincident onder het Bollendak in Utrecht van maandag, wordt ernstig bedreigd. Dat bevestigt Nine Kooiman van de Nederlandse Politiebond aan RTV Utrecht.
Details erover zijn niet bekend. "Er is een enorme shock in het team over wat voor ongepaste agressie hier richting hen gaat", zegt ze. "Er staan nu allemaal toetsenborddeskundigen op en er worden agenten en ook deze agent bedreigd, omdat mensen denken dat ze weten wat er is gebeurd. En daarover op een niet al te gepaste wijze hun oordeel vellen."

Volgens Kooiman komen er ook op andere manieren uitlatingen binnen bij de politie. "Dat schaadt enorm, en doet enorm veel met de collega's daar. Ik vind dat ongepast en ongekend. Terwijl deze mensen dag en nacht instaan voor onze veiligheid, de veiligheid in de stad. Ik zou zeggen: laat het onderzoek plaatsvinden."

'Hou elkaar heel'
De vakbondsvoorzitter vindt dat mensen elkaar heel moeten houden. "Agenten kunnen altijd geweld gebruiken in situaties die daar om vragen. En of dat in dit geval zo is geweest: laat het over aan de deskundigen."

Op de beelden die rondgaan van het incident, is een agent te zien die een vrouw aan haar arm meeneemt en haar vertelt dat ze aangehouden is. Een tweede vrouw loopt er achteraan en filmt het voorval. Daarop draait de agent zich om en trapt de filmende vrouw. Volgens de politie was er een overlastincident onder het Bollendak waarbij zo'n twintig betrokkenen aanwezig waren. De politie liet maandag weten dat het geweldsgebruik intern wordt getoetst.

De vrouwen gaan volgens hun advocaat aangifte doen van het incident.
https://www.rtvutrecht.nl(...)rdt-ernstig-bedreigd
pi_219954914
quote:
Dit kun je dus op het conto schrijven van die Rachid Abu Khuzaymah, die heeft zijn naam en adres op het internet geslingerd. Doxxing heet zoiets, oppakken en vastzetten voor onbepaalde tijd.
pi_219954915
Elke allochtoon heeft blijkbaar ook dit meegemaakt vroeger (lees ik vaak):

"Ik was eens bij een tatta vriendje thuis, en toen gingen ze eten. Toen zeiden ze: ga maar even op de bank zitten of naar huis, want wij gaan eten."

Volgens mij een broodje aap verhaal, maar als het wel waar is: vinden de ouders van het allochtonenkind het dan niet raar dat hun kind niet thuiskomt rond etenstijd?
pi_219954923
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:41 schreef matspontius het volgende:

[..]
Willen we MEER of MINDER?
Vooral kut voor de mensen die hier wél vreedzaam willen leven.

NOS en met name Nieuwsuur hadden dit ook wel met een tandje minder ophef kunnen brengen. Zeker dat eenzijdige geluid van Nieuwsuur: wacht nou gewoon als medium eens dat onderzoek af, ipv gelijk (en alleen) de advocaat van deze dames een podium te bieden en de boel op te stoken.

Blijkt helaas eens te meer dat ze dat niet kunnen. Te triest voor woorden.
pi_219954926
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:41 schreef matspontius het volgende:

[..]
Donkerbruin vermoeden waar jij vandaan komt :)
Ik ben meer kaas dan de goudse die je op je boterham gooit :9
Maar met gefrustreerde en intolerante landgenoten kan ik niet zoveel. Is niet zelden zelf volk aan de onderkant van de samenleving dat daar minderheden de schuld van pogen te geven,
blablablabla
  donderdag 29 januari 2026 @ 12:47:03 #102
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219954930
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:46 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik ben meer kaas dan de goudse die je op je boterham gooit :8
Maar met gefrustreerde en intolerante landgenoten kan ik niet zoveel. Is niet zelden zelf volk aan de onderkant van de samenleving dat daar minderheden de schuld van pogen te geven,
Ik eet geen kaas - bij deze!
"Hoka Hey!"
  donderdag 29 januari 2026 @ 12:47:39 #103
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219954935
Kaas! :9~ :9~ :9~
pi_219954938
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:44 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dit kun je dus op het conto schrijven van die Rachid Abu Khuzaymah, die heeft zijn naam en adres op het internet geslingerd. Doxxing heet zoiets, oppakken en vastzetten voor onbepaalde tijd.
Zijn er mensen bij hem langs geweest? Of zijn het bedreigingen via internet, want er staat in het bericht "toetsenborddeskundigen"
blablablabla
  donderdag 29 januari 2026 @ 12:49:26 #105
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219954942
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:48 schreef Elan het volgende:
Zijn er mensen bij hem langs geweest? Of zijn het bedreigingen via internet, want er staat in het bericht "toetsenborddeskundigen"
Oh ja, nu is het tijd om dit geweld weer te bagatelliseren :')
pi_219954943
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:12 schreef Mubassie het volgende:
Het mooie is, dit gebeurt wekelijks, misschien wel dagelijks. Even een corrigerend tikje of schopje door oom agent.
Niks mis mee, moet je je grote muil maar houden en luisteren. Blank of zwart.
Dat politieagenten, die het gezag én het geweldsmonopolie dragen, bij het minste of geringste dreigen te ontsporen, is een uiterst zorgelijke ontwikkeling, omdat het het vertrouwen in de rechtsstaat ondermijnt en de samenleving onnodig op scherp zet. In zo’n klimaat zou men bijna denken dat het goedkoper en efficiënter is om mensen voor eigen rechter te laten spelen, al toont juist die gedachte aan hoe gevaarlijk het is wanneer het officiële gezag zijn verantwoordelijkheid niet waarmaakt.
pi_219954947
quote:

[..]
Waarom vraag je dat aan mij? Het staat letterlijk in het artikel dat ik quote dat hij bedreigingen krijgt, op wat voor manier weet ik niet.
pi_219954951
quote:
Daar is de politie zelf schuld aan omdat ze dus melden dat er onderzoek wordt gestart.
Ze hadden moeten melden dat dit gebeurt als je niet luistert bij aanhouding!
Vakman pur sang
pi_219954957
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:49 schreef Tengano het volgende:

[..]
Oh ja, nu is het tijd om dit geweld weer te bagatelliseren :')
Welnee ik ben gewoon benieuwd.
Die wijven krijgen op internet en met name X ook het nodige over zich heen qua agressie. Opknopen aan hun kopvod, volgende x graag niet stoppen met slaan tot ze niet meer ademen zijn dingen die ik gepost heb zien worden op X.
blablablabla
  donderdag 29 januari 2026 @ 12:53:56 #110
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219954964
quote:

[..]
Alles maar proberen goed te praten zodra het om de zogenaamde "zielige minderheden gaat". Wordt je daar nou zelf niet eens moe van?
"Hoka Hey!"
pi_219955056
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:05 schreef Tjoent het volgende:

[..]
In jouw belevingswereld wss wel ja.
twitter

:+ _O-
pi_219955112
Onder dat bolletjes-dak zou je een permanent camera team neer kunnen zetten. Er gaat geen dag of week voorbij of er is weer ellende met groepen nieuwe Nederlanders.

Dat was ook de plek waar de burgermeester zo ongeveer haar handen in de lucht gooide dat het ondoenlijk is met de overlast van groepen jonge Syriërs.
  donderdag 29 januari 2026 @ 13:25:27 #113
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219955125
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:23 schreef Black_Baron het volgende:
Onder dat bolletjes-dak zou je een permanent camera team neer kunnen zetten. Er gaat geen dag of week voorbij of er is weer ellende met groepen nieuwe Nederlanders.

Dat was ook de plek waar de burgermeester zo ongeveer haar handen in de lucht gooide dat het ondoenlijk is met de overlast van groepen jonge Syriërs.
quote:
"Ik denk dat we vooral niet moeten opgeven. Het lijkt me het beste als we vooral de fout bij onszelf zoeken en een slagvaardige aanpak hanteren om deze situatie in een effectieve oplossing te transformeren."

[ Bericht 14% gewijzigd door Tengano op 29-01-2026 13:31:27 ]
pi_219955214
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:11 schreef Meditations het volgende:

[..]
[ x ]

:+ _O-
Dit is gewoon humor'
blablablabla
  donderdag 29 januari 2026 @ 13:48:04 #115
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_219955223
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:41 schreef probeer het volgende:

[..]
En wil jij dat de overheid zich gedraagt zoals in die moslimlanden die je zo veracht?
Was niet handig wat die agent deed - ondanks de hinderlijke uitlokking van die vrouwen - maar ik kon er eerlijk gezegd smakelijk om lachen hoor. Het was IMO echt niet zo vreselijk, sop is de kool niet waard.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_219955261
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:14 schreef Tengano het volgende:

[..]
Maar het gaat er juist om dat we in dit topic niet moeten gaan driften alsof de oorzaak ineens een winkeldiefstal is, terwijl daar helemaal geen BRON voor is vermeld.

En vooralsnog heb ik die niet gezien, maar mocht iemand daar wel een BRON van hebben, laat het dan gerust weten, en anders moeten we het woord winkeldiefstal hier niet meer gebruiken, anders gaat het zoals nu al een eigen leven leiden. En dat lijkt me niet de bedoeling.

No offence verder :{w
Eens.
Daarom was het ook 'als'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219955288
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:26 schreef probeer het volgende:

[..]
De helft van die mensen heeft prima door hoe fout dit is, wanneer er een blond grietje getrapt wordt.
Filmpje op dumpert waarin een blonde mooie jonge dame werd aangepakt is 15.000x geliked zag ik gisteren. Comments hoofdzakelijk tegen de blonde mooie jonge dame met haar irritante gedrag en voor de agenten en hun acties.

Dus wat probeer je duidelijk te maken hier?
1947-2016
pi_219955312
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Filmpje op dumpert waarin een blonde mooie jonge dame werd aangepakt is 15.000x geliked zag ik gisteren. Comments hoofdzakelijk tegen de blonde mooie jonge dame met haar irritante gedrag en voor de agenten en hun acties.

In vrijwel al die filmpjes kiezen mensen partij voor de politie toch? Is hier niet anders.... Alleen jammer van de anti-islam teksten meteen.
blablablabla
pi_219955316
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:26 schreef probeer het volgende:

[..]
De helft van die mensen heeft prima door hoe fout dit is, wanneer er een blond grietje getrapt wordt.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 11:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Wanneer heeft iemand volgens jou het recht om zich Nederlander te noemen dan? Pas na de vijfde generatie?
Vraag het ze wat ze zijn in die gemeenschap. 5de generatie ziet zichzelf nog steeds als mocro en gedraagt zich ook zo. Onaangepaste asociale kutstraathyena's met haat naar alles wat blank is.

Als jij je NL'er voelt en gewoon je best doet in deze maatschappij, ben je voor mij een NL'ert. Ook al ben je aan de andere kant van de wereld geboren.

Maar kom maar weer met je racisme kaart hoor. Kooooommmmmaaaar kommaaar kommaar
1947-2016
pi_219955339
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:33 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Dat gebeurt inderdaad in een gepolariseerd land maar jij wil de andere kant niet zien.
Die polarisatie komt ook door 1 ding: de migratie. Brengt problemen op straat en in de woningnood en brengt problemen en spanningen in de maatschappij. Het zet echt alles op scherp.

Op zoveel niveaus gewoon niet goed voor je land.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')