quote:Politie Utrecht onderzoekt geweld van agent tegen twee vrouwen
De politie laat een incident in Utrecht onderzoeken waarbij een agent geweld gebruikt. Het incident was maandag bij winkelcentrum Hoog Catharijne. Filmpjes ervan, waarop twee vrouwen door een agent worden geschopt en geslagen, werden daarna online gedeeld. De politie besloot daarop te reageren.
In een van de video's die op sociale media circuleert, is te zien hoe een gesluierde vrouw na een woordenwisseling wordt meegenomen door een agent met een wapenstok in zijn hand. Een tweede vrouw loopt er dicht achteraan met een telefoon in haar handen, waarna de politieman zich half omdraait en de vrouw een schop geeft.
De vrouw die wordt meegenomen door de agent rukt zich daarop los, waarbij ze lijkt uit te halen naar de agent. Hij lijkt de vrouw daarop te raken met zijn wapenstok. In een andere video vanuit een andere hoek is te zien dat wanneer de vrouw daarna door de agent wordt meegenomen naar een politiewagen, hij haar slaat met de wapenstok.
De vrouw is aangehouden voor belediging. De politie meldt dat het gaat om een vrouw van 23 uit De Koog.
Vragen over racisme
"Wij realiseren ons dat deze beelden heftig zijn en vragen oproepen over onder meer racisme", zegt een politiewoordvoerder. De signalen worden serieus genomen: "We gaan er onderzoek naar doen, waarbij ook de camerabeelden worden bekeken."
Volgens de politie ging aan het politiegeweld een incident vooraf waarbij een groep van ongeveer 20 mensen betrokken was. "Eén van de betrokken politiemedewerkers werd door de vrouw uitgescholden en beledigd", zegt de politie.
Een 39-jarige man uit Rotterdam wilde volgens de politie de aanhouding voorkomen en beledigde de agent ook. Hij is aangehouden voor belediging en belemmering.
https://nos.nl/artikel/26(...)t-tegen-twee-vrouwen
Afbrokkelen begint al met dat je met van alles weg kan komen. Dat er geen respect is voor hulpverleners heeft een reden.quote:Op donderdag 29 januari 2026 05:47 schreef torentje het volgende:
Ik kan het slechts herhalen, het punt is juist dat wanneer agenten met gezag en het geweldsmonopolie al bij het minste geringste ontsporen, het vertrouwen in de rechtsstaat afbrokkelt en de samenleving gevaarlijker wordt.
In zo’n klimaat is het goedkoper om iedereen voor eigen rechter te laten spelen, maar dat zou uiteindelijk alleen maar leiden tot chaos, willekeur en een permanente escalatie van geweld.
Juist daarom is het essentieel dat het gezag zichzelf streng bewaakt, transparant blijft en voortdurend verantwoording aflegt, zodat burgers niet het gevoel krijgen dat ze het recht in eigen hand moeten nemen.
Idd. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb nog nooit gezeik gehad met politie. Misschien komt dat omdat ik me gewoon gedraag.quote:Op donderdag 29 januari 2026 06:15 schreef Hathor het volgende:
Gearresteerd worden voor winkeldiefstal en dan klagen over een trap, terwijl ze in de door hen zo gewenste sharia haar handen kwijt zou zijn geweest.
Ik vrees dat een hoop mensen dit als normaal zien en dat ze oprecht niet beter weten of kunnen...quote:Op donderdag 29 januari 2026 04:57 schreef kwiwi het volgende:
... Gewoon normaal doen is blijkbaar een onmogelijke opgave voor sommige mensen. ...
Dat klopt, de reden is dat de politieagenten met gezag en geweldsmonopolie bij het minste geringste ontsporen, daardoor is het goedkoper om de mensen maar voor eigen rechter te laten spelen ook al betekend dat escalatie van geweld en meer chaos en onrust.quote:Op donderdag 29 januari 2026 06:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Afbrokkelen begint al met dat je met van alles weg kan komen. Dat er geen respect is voor hulpverleners heeft een reden.
Denk dat jij eerst fatsoenlijke termen moet gebruiken alvorens je claimt dat er niks racistisch was. "schreeuwjurk" en daarna nog beweren dat je de zaak objectief bekijkt. Je gaat er blind van uit dat agent niks fouts heeft gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:38 schreef Red_85 het volgende: [..] Als je het artikel leest was er aanleiding genoeg voor de agenten die schreeuwjurk mee te nemen. Met 20 man zelfs. En dit is geen vs, dus ze zal niet voor niets zijn meegenomen. Ga je vervolgens in de obstructie en hinder modus, tjah, dan krijg je een tikkie. Niks raars, niks racistisch. Eigen schuld, dikke bult.
Jeetje, uitlachen? Heftig.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De dame die mee loopt lacht de politie agent uit. Of zie ik dat verkeerd?
Stel je niet zo aan man, die halve trap was om haar op afstand te houden en stelde niets voor.quote:
Ik zie alleen 16 seconden filmpje, wellicht is ze al vaker gesommeerd om afstand te houden, en dan is een trap om haar weg te duwen gewoon normaal.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:26 schreef Bugno3 het volgende:
Ach, bruinrechts dat een totaal buitensporige trap van de agent goedkeurt. De dame die aangehouden wordt loopt rustig mee, omstanders zie ik ook niet ingrijpen, de mede-agenten zijn vlakbij, maar meneer de agent besluit nog even naar achteren uit te halen. Stukje ICE.
Hoe ze er de volgende keer ongestraft vanaf komen zekerquote:Op donderdag 29 januari 2026 07:31 schreef Hathor het volgende:
DENK heeft hier kamervragen over gesteld.
Dit was de dame achter haar, slimme.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dus loopt ze niet rustig mee.
Spraken ze zich maar eens uit over al die ellende die de allochtone gemeenschap dagelijks over ons uitstort. Pinpassen van onze omaatjes leegroven etc. Hoor je nooit een woord over helaas.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:28 schreef thedeedster het volgende:
Fascinerend. Van dit kleine muggetje, maken ze wel een héééél grote olifant.
En? Nog goed gescoord op de Denk-bingokaart?quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:31 schreef Hathor het volgende:
DENK heeft hier kamervragen over gesteld.
Ik ben er dan ook voor dat we de Sharia gaan invoeren in Nederland.quote:Op donderdag 29 januari 2026 06:15 schreef Hathor het volgende:
Gearresteerd worden voor winkeldiefstal en dan klagen over een trap, terwijl ze in de door hen zo gewenste sharia haar handen kwijt zou zijn geweest.
Rustig chef. Het was 7:26 toen je dit typte. Niet goed om dan al met een hoge bloeddruk achter de pc te zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:26 schreef Bugno3 het volgende:
Ach, bruinrechts dat een totaal buitensporige trap van de agent goedkeurt. De dame die aangehouden wordt loopt rustig mee, omstanders zie ik ook niet ingrijpen, de mede-agenten zijn vlakbij, maar meneer de agent besluit nog even naar achteren uit te halen. Stukje ICE.
"De allochtone gemeenschap" is natuurlijk wel een heel breed (te breed) begrip maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Spraken ze zich maar eens uit over al die ellende die de allochtone gemeenschap dagelijks over ons uitstort. Pinpassen van onze omaatjes leegroven etc. Hoor je nooit een woord over helaas.
En als je het niet normaal vindt zijn er altijd wel lieden die linea recta de stempel Bruin rechts op je voorhoofd drukkenquote:Op donderdag 29 januari 2026 07:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vrees dat een hoop mensen dit als normaal zien en dat ze oprecht niet beter weten of kunnen...
Huh wat?quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat klopt, de reden is dat de politieagenten met gezag en geweldsmonopolie bij het minste geringste ontsporen, daardoor is het goedkoper om de mensen maar voor eigen rechter te laten spelen ook al betekend dat escalatie van geweld en meer chaos en onrust.
Idd, altijd zie je maar een klein stukje.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zie alleen 16 seconden filmpje, wellicht is ze al vaker gesommeerd om afstand te houden, en dan is een trap om haar weg te duwen gewoon normaal.
Onzin de meiden waren duidelijk aan het uitlokken liepen te lachen en te giechelen. Die hebben nu de tijd van hun leven omdat het zo goed gelukt is. Het zou me verbazen als ze niet ruim beloont gaan worden door moslims die dit incident toejuichen want ze kunnen er goed gebruik van maken om hun zieke islam weer te laten zegevieren over de domme westerlingen.quote:Volgens de advocaat gaat het naar omstandigheden goed met de vrouwen. "Ze zijn aan het bijkomen en zijn nog steeds verbouwereerd. Een van de vrouwen heeft aanzienlijke klappen met de wapenstok gehad. Als ik de beelden zie, had het met minder geweld gekund. Het zijn jonge meiden, een wapenstok was wat mij betreft niet nodig."
Moslims zijn weer druk bezig zich te laten zien en werken hard aan hun eigen deportatie, dat duurt nog lang of kort maar uiteindelijk gaat dat gebeuren.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:11 schreef deedeetee het volgende:
Onzin de meiden waren duidelijk aan het uitlokken liepen te lachen en te giechelen. Die hebben nu de tijd van hun leven omdat het zo goed gelukt is. Het zou me verbazen als ze niet ruim beloont gaan worden door moslims die dit incident toejuichen want ze kunnen er goed gebruik van maken om hun zieke islam weer te laten zegevieren over de domme westerlingen.quote:Volgens de advocaat gaat het naar omstandigheden goed met de vrouwen. "Ze zijn aan het bijkomen en zijn nog steeds verbouwereerd. Een van de vrouwen heeft aanzienlijke klappen met de wapenstok gehad. Als ik de beelden zie, had het met minder geweld gekund. Het zijn jonge meiden, een wapenstok was wat mij betreft niet nodig."
Op donderdag 29 januari 2026 09:11 schreef deedeetee het volgende:Ze zijn nog aan het bijkomen van de winkeldiefstal, het was wel lachen maar toen kwam oom agent en gingen we die ook maar uitlachen want onze minachting voor ordediensten maar ook voor ondernemers is groots en veelzeggend. Tevens wanen wij ons onaantastbaar want we zijn immers dé uitverkoren religie van de vrede, wie doet ons wat. En een ieder die ons aanraakt, zal het berouwen... zoiets?quote:Onzin de meiden waren duidelijk aan het uitlokken liepen te lachen en te giechelen. Die hebben nu de tijd van hun leven omdat het zo goed gelukt is. Het zou me verbazen als ze niet ruim beloont gaan worden door moslims die dit incident toejuichen want ze kunnen er goed gebruik van maken om hun zieke islam weer te laten zegevieren over de domme westerlingen.
Hij is weer vol.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En? Nog goed gescoord op de Denk-bingokaart?
Religie van de vrede ? Dat gelooft dit soort mensen helemaal niet, die vinden vrede waarschijnlijk maar saai. Die zien die zogenaamde religie juist als iets dat hun het recht geeft om te heersen en te onderdrukken met geweld. Er is niets vreedzaams aan de islam hoor, die staat voor onderwerping/onderdrukking en geweld en natuurlijk ook voor in hoge mate voor schijnheiligheid.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:23 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ze zijn nog aan het bijkomen van de winkeldiefstal, het was wel lachen maar toen kwam oom agent en gingen we die ook maar uitlachen want onze minachting voor ordediensten maar ook voor ondernemers is groots en veelzeggend. Tevens wanen wij ons onaantastbaar want we zijn immers dé uitverkoren religie van de vrede, wie doet ons wat. En een ieder die ons aanraakt, zal het berouwen... zoiets?
Winkeldiefstal?quote:Op donderdag 29 januari 2026 06:15 schreef Hathor het volgende:
Eerst fatsoenlijk gedragen, dan fatsoenlijk behandendelen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Denk dat jij eerst fatsoenlijke termen moet gebruiken alvorens je claimt dat er niks racistisch was. "schreeuwjurk" en daarna nog beweren dat je de zaak objectief bekijkt. Je gaat er blind van uit dat agent niks fouts heeft gedaan.
Had gelezen dat één van de twee aangehouden werd voor winkeldiefstal waarop de ander verhaal ging halen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:59 schreef Tengano het volgende:
Er wordt nu van tijd tot tijd het woord winkeldiefstal genoemd. Is ze daar werkelijk voor gearresteerd dan? of is dat een aanname die er ergens in het topic doorheen geglibberd is.
Vooralsnog heb ik daar zelf geen BRON van gezien, of ik heb hem gemist; dat zou ook kunnen.
Vooralsnog is de aanleiding het irritante gedrag en het belagen door 20 man.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:59 schreef Tengano het volgende:
Er wordt nu van tijd tot tijd het woord winkeldiefstal genoemd. Is ze daar werkelijk voor gearresteerd dan? of is dat een aanname die er ergens in het topic doorheen geglibberd is.
Vooralsnog heb ik daar zelf geen BRON van gezien, of ik heb hem gemist; dat zou ook kunnen.
Maar het gaat er juist om dat we in dit topic niet moeten gaan driften alsof de oorzaak ineens een winkeldiefstal is, terwijl daar helemaal geen BRON voor is vermeld.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:08 schreef Red_85 het volgende:
Vooralsnog is de aanleiding het irritante gedrag en het belagen door 20 man.
Mocht het echt diefstal zijn, dan is de discussie gewoonweg wel klaar he.
Als.
Sinds wanneer bepaal jij fatsoensnormen? Zijn racistische uitlatingen tijdens een woordenwisseling wel fatsoenlijk dan?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eerst fatsoenlijk gedragen, dan fatsoenlijk behandendelen.
Dit is een schreeuwjurk.
Ga eens in op de rest.
Dat werd gezegd in dat draadje op X waar het voor het eerst gemeld is. Die andere wilde de aanhouding voorkomen en kreeg toen een trap. Had ie beter niet kunnen doen want dit is inmiddels wereldwijd viraal gegaan. Mijn hele timeline op Facebook staat er inmiddels vol me, tientallen bronnen met allemaal hetzelfde jankverhaal.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Winkeldiefstal?
The plot thickens.
Voor hetzelfde geld zet ze een mes in zijn rug, prima reactie dus van de politie agent.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat werd gezegd in dat draadje op X waar het voor het eerst gemeld is. Die andere wilde de aanhouding voorkomen en kreeg toen een trap. Had ie beter niet kunnen doen want dit is inmiddels wereldwijd viraal gegaan. Mijn hele timeline op Facebook staat er inmiddels vol me, tientallen bronnen met allemaal hetzelfde jankverhaal.
Het meest bizarre is wel dat als dit twee Nederlandse Karens zouden zijn dit niet eens in het nieuws zou zijn gekomen. Maar he....het zijn twee moslima's dus laten we het even wereldnieuws maken, advocaatje erbij want de agent zou zich ook schuldig gemaakt hebben aan racistische uitspraken.
Het hele repertoire word weer opengetrokken, geheel in de hysterische moslima traditie.
Leg mij maar eens uit waarom zij naar die agent toeliep? Wat ging ze doen dan?quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Er is flink wat mis met je. Zoek hulp.
Kijk, we maken altijd van die grappen dat die chadors, burka's of hoe ze ook heten, net vuilniszakken zijn. Je kunt er een boel in kwijt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Winkeldiefstal?
The plot thickens.
De racisme en discriminatie troefkaart wordt wederom uitgespeeld en de slachtofferrol wordt weer gehanteerd. Wat er aan vooraf ging doet er natuurlijk niet toe want de politie/handhaving houdt natuurlijk zo maar willekeurige moslima's aan - winkeldiefstal, grote bek tegen de politie, dreigen, daar doen deze modelburgers niet aan hoor. Het land uit met dit volk!quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat werd gezegd in dat draadje op X waar het voor het eerst gemeld is. Die andere wilde de aanhouding voorkomen en kreeg toen een trap. Had ie beter niet kunnen doen want dit is inmiddels wereldwijd viraal gegaan. Mijn hele timeline op Facebook staat er inmiddels vol me, tientallen bronnen met allemaal hetzelfde jankverhaal.
Het meest bizarre is wel dat als dit twee Nederlandse Karens zouden zijn dit niet eens in het nieuws zou zijn gekomen. Maar he....het zijn twee moslima's dus laten we het even wereldnieuws maken, advocaatje erbij want de agent zou zich ook schuldig gemaakt hebben aan racistische uitspraken.
Het hele repertoire word weer opengetrokken, geheel in de hysterische moslima traditie.
En ze hebben nul respect voor deze samenleving en de openbare orde. Die neerbuigende houding ook jegens alles wat anders is dan zij, is weerzinwekkend. Als deze samenleving je niet bevalt wat doe je hier uberhaupt? Blijkbaar is het dan gelegetimeerd om winkels te beroven, bloemstukken van graven te jatten, een grote bek te hebben tegen het gezag, etc. etc. etc. Want ja, iedereen is tegen ons dus dan doen wij ook maar wat we willenquote:Op donderdag 29 januari 2026 11:10 schreef Cruzinats het volgende:
We leven in een samenleving waar je als vrouw met hoofddoek alles maar kan maken.
Ze zijn haast onschendbaar door de angst voor represailles.
Als dat blonde grietje een grote bek geeft naar een agent verdient ze dezelfde behandeling.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:26 schreef probeer het volgende:
[..]
De helft van die mensen heeft prima door hoe fout dit is, wanneer er een blond grietje getrapt wordt.
Wanneer heeft iemand volgens jou het recht om zich Nederlander te noemen dan? Pas na de vijfde generatie?quote:Op donderdag 29 januari 2026 01:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Cijfers waarin latere generaties niet worden meegenomen, wat weer een deflectie geeft met voorgaande jaren.
Nee, echt. Super allemaal en helemaal vergelijkbaar.
Denken dat jij een serieuze user bentquote:Op donderdag 29 januari 2026 11:44 schreef Meditations het volgende:
Denken dat dit de account van een echte wijkagent is.![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Een schop uitdelen.![]()
Tis een ''blijf op afstand'' duw met zn voet.
Hou toch op man
Waar denk ik dat? Staat toch duidelijk 'parodie' bij maar dat maakt hetgeen er geschreven wordt niet minder waar.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:44 schreef Meditations het volgende:
[..]
Denken dat dit de account van een echte wijkagent is.![]()
Gaan we die Roethof binnenkort weer heel veel op tv zien klagen over racistisch Nederland?quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:16 schreef Hathor het volgende:
advocaatje erbij want de agent zou zich ook schuldig gemaakt hebben aan racistische uitspraken.
Da's dus hetzelfde als bijv de speld citeren om een punt te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:51 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Waar denk ik dat? Staat toch duidelijk 'parodie' bij maar dat maakt hetgeen er geschreven wordt niet minder waar.
Hoe vaak moet dit nog uitgelegd worden?quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer heeft iemand volgens jou het recht om zich Nederlander te noemen dan? Pas na de vijfde generatie?
quote:Door agent geschopte en geslagen vrouwen doen aangifte en spreken van racisme
De twee vrouwen die zijn geschopt en geslagen door een agent in Utrecht, zeggen dat ze ook racistisch zijn bejegend. Ze gaan aangifte doen van mishandeling en poging tot zware mishandeling. Volgens de vrouwen deed de agent meerdere racistische uitlatingen, zoals "je hoort niet in dit land"
Het is na de aangifte van de vrouwen aan de officier van justitie om te bepalen of er strafrechtelijk onderzoek komt naar de agent. Gebeurt dat niet, dan is er nog intern politieonderzoek. Dan is het aan de politieleiding om te bepalen of de agent straf krijgt en zo ja welke. Timmer: "Ontslag lijkt mij niet te verwachten, dat is de zwaarste straf. Er zitten nog dingen tussenin zoals vakantiedagen of salaris inleveren."
De vrouw die met de wapenstok is geslagen, is uiteindelijk aangehouden voor belediging. De politie meldt dat het gaat om een vrouw van 23 uit De Koog, een dorp op Texel.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-spreken-van-racisme
Want mensen met een bepaalde culturele achtergrond kunnen niet veranderen en naarmate ze hier langer zijn beter integreren? Eens een kutmarokkaan altijd een kutmarokkaan wollah.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:59 schreef matspontius het volgende:
[..]
Hoe vaak moet dit nog uitgelegd worden?
Het gaat om de culturele achtergrond en de daarbij behorende normen en waarden en niet om het kleurtje of geloof! Of je nou geel, groen, paars, moslim, jehova, christelijk of hindoe bent maakt allemaal geen moer uit. Het gaat er om dat dit soort volk zich niet wenst aan te passen aan de normen en waarden van de samenleving waarin ze terecht zijn gekomen.
Hun eigen normen en waarden hebben in alles voorrang (want angstcultuur!) en andere normen en waarden worden op geen enkele wijze geaccepteerd. En dat kunnen mensen zijn die hier net zijn, wel of geen Nederlander zijn of al jarenlang hier wonen.
Wens je je niet aan te passen en wil je perse je eigen bekormpen levenswijze er op na houden dan rot je maar op naar waar je vandaan komt.
Duidelijk nu?
Als hij gezegd heeft wat zei zegt dat er gezegd is dus dat ze maar op moet rotten uit Nederland is dat nogal racistisch en bovendien onacceptabel gedrag voor een ambtenaar in functie.quote:
In jouw belevingswereld wss wel ja.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:58 schreef Meditations het volgende:
[..]
Da's dus hetzelfde als bijv de speld citeren om een punt te maken.
Zo'n halve trap of zacht tikje met de wapenstok poging tot zware mishandeling noemen verdiend zo'n smiley.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij gezegd heeft wat zei zegt dat er gezegd is dus dat ze maar op moet rotten uit Nederland is dat nogal racistisch en bovendien onacceptabel gedrag voor een ambtenaar in functie.
Dat zou de discussie moeten zijn, niet of het Marokkanen Surinamers of Nederlanders zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan dient een agent daar nog steeds boven te staan en correct te handelen.
Een halve trap was gisteren nog een duwtje met de voet en hij ramt doodleuk op die arrestant in dat is gewoon niet oke.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo'n halve trap of zacht tikje met de wapenstok poging tot zware mishandeling noemen verdiend zo'n smiley.
En dat die agent "je hoort niet in dit land" gezegd zou hebben gelooft natuurlijk niemand.
Kijk je nu in de spiegel en ventileer je je eigen frustraties?quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Want mensen met een bepaalde culturele achtergrond kunnen niet veranderen en naarmate ze hier langer zijn beter integreren? Eens een kutmarokkaan altijd een kutmarokkaan wollah.
Moslims zijn een beschermde mensensoort. Daar moet je met je tengels vanaf blijven en al helemaal niet bekritiseren. Laat de Islam over je heen komen, Insha' Allah.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:12 schreef Mubassie het volgende:
Het mooie is, dit gebeurt wekelijks, misschien wel dagelijks. Even een corrigerend tikje of schopje door oom agent.
Niks mis mee, moet je je grote muil maar houden en luisteren. Blank of zwart.
MAAR omdat het hier om 2 gesluierde moslimas gaat (en dat is de enige reden) is Nederland weer te klein.
Als dit een Sanne of Rick zou overkomen dan hoor je niemand.
Moslims worden gepamperd tot en met en dat moet eens afgelopen zijn. Ze verzieken al genoeg.
Nederland is te klein omdat er moslims bij betrokken zijn, dat wekt direct een reactie op zoals je hier leest en worden alle registers opengetrokken om de islam te bashen en te benoemen wat er wel niet allemaal mis is met moslims in Nederland en de wereld.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:12 schreef Mubassie het volgende:
Het mooie is, dit gebeurt wekelijks, misschien wel dagelijks. Even een corrigerend tikje of schopje door oom agent.
Niks mis mee, moet je je grote muil maar houden en luisteren. Blank of zwart.
MAAR omdat het hier om 2 gesluierde moslimas gaat (en dat is de enige reden) is Nederland weer te klein.
Als dit een Sanne of Rick zou overkomen dan hoor je niemand.
Moslims worden gepamperd tot en met en dat moet eens afgelopen zijn. Ze verzieken al genoeg.
Als hij ze gearresteerd had op straat waren er ook racieessss!!11 filmpjes gemaakt en zou dit uitgemolken zijn door links + moslims. Je kunt het als agent niet goed doen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Aan de naam te zien is het een Marokkaanse advocaat, Roethof mag dit keer niet meedoen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gaan we die Roethof binnenkort weer heel veel op tv zien klagen over racistisch Nederland?
Hoezo een agent mag geweld gebruiken bij aanhouding.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad in een gepolariseerd land maar jij wil de andere kant niet zien.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:30 schreef probeer het volgende:
[..]
En ik zie hier toch voornamelijk iedereen weer op de anti-islam wagen springen. Terwijl men huilt over de racisme beschuldiging van een ander. Niet in kunnen zien dat ze zelf precies dezelfde retoriek gebruiken.
> Is racisme!
< Islam is kut!
Van hetzelfde laken een pak
De Islam heeft een zieke obsessie met constant afgeven op de mensen die helemaal niks moeten hebben van de "profeet" die met een kleuter trouwde.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:28 schreef Elan het volgende:
Nederland is te klein omdat er moslims bij betrokken zijn, dat wekt direct een reactie op zoals je hier leest en worden alle registers opengetrokken om de islam te bashen en te benoemen wat er wel niet allemaal mis is met moslims in Nederland en de wereld.
Je kunt je afvragen of iemand die geweld van terroristen er bij haalt om zijn punt te maken in deze casus wel helemaal goed snik is.
Het gros van de reacties is xenofoob geblaat en irrelevant geneuzel over kwesties die hier in elk geval niks mee van doen hebben.
Ook autochtonen doen aangifte tegen de politie als ze van mening zijn dat ze geweld is aangedaan.
https://www.gld.nl/nieuws(...)apenstok-van-politie
Maar daar hoor je niemand over want het zijn geen moslims. Dit land heeft een zieke obsessie met constant afgeven op islam en moslims.
Omdat ze Nl willen overnemen/besturen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom moslims die hier wonen en ontzettend haten op alles wat Nederlands is niet gewoon in een land gaan wonen waar ze niet alles haten? Dan is het hele racisme probleem opgelost? Je hebt het in eigen hand?
Dat racisme geroep is afkomstig van de advocaat van die twee dames.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Welke andere kant? Ik heb meerdere keren benoemd dat dat racisme geroep vooralsnog nergens op gebaseerd is. Dat het om de trap gaat. Dat een agent boven het gedrag van twee takkewijven hoort te staan.
Dit is mijn enige thuisland, we hebben geen ander thuisland.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:33 schreef probeer het volgende:
[..]
En ik snap niet waarom jij hier nog woont als je zo'n enorme hekel aan ~5% van de bevolking hebt.
Dit zijn echt van die mensen die de hele dag op internet rondhangen en constant al het nieuws consumeren en zodra ze iets zien waarbij de islam of moslims een rol spelen direct vlekken in hun nek krijgen en in de volledige paniek schieten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah, zij hebben de zieke obsessie
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Omdat ze met hun hun aso gedrag in een moslimland niet wegkomen. En daar valt ook niks voor niks te halen. Zeker weten dat fatsoenlijke moslims niks met deze vrouwen te maken willen hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom moslims die hier wonen en ontzettend haten op alles wat Nederlands is niet gewoon in een land gaan wonen waar ze niet alles haten? Dan is het hele racisme probleem opgelost? Je hebt het in eigen hand?
https://www.rtvutrecht.nl(...)rdt-ernstig-bedreigdquote:Agent die betrokken was bij incident Bollendak wordt ernstig bedreigd
Danny van Zeggelaar
Vandaag, 12:04 • Aangepast Vandaag, 12:21 • 2 minuten leestijd
Utrecht - De agent die betrokken is geweest bij het geweldsincident onder het Bollendak in Utrecht van maandag, wordt ernstig bedreigd. Dat bevestigt Nine Kooiman van de Nederlandse Politiebond aan RTV Utrecht.
Details erover zijn niet bekend. "Er is een enorme shock in het team over wat voor ongepaste agressie hier richting hen gaat", zegt ze. "Er staan nu allemaal toetsenborddeskundigen op en er worden agenten en ook deze agent bedreigd, omdat mensen denken dat ze weten wat er is gebeurd. En daarover op een niet al te gepaste wijze hun oordeel vellen."
Volgens Kooiman komen er ook op andere manieren uitlatingen binnen bij de politie. "Dat schaadt enorm, en doet enorm veel met de collega's daar. Ik vind dat ongepast en ongekend. Terwijl deze mensen dag en nacht instaan voor onze veiligheid, de veiligheid in de stad. Ik zou zeggen: laat het onderzoek plaatsvinden."
'Hou elkaar heel'
De vakbondsvoorzitter vindt dat mensen elkaar heel moeten houden. "Agenten kunnen altijd geweld gebruiken in situaties die daar om vragen. En of dat in dit geval zo is geweest: laat het over aan de deskundigen."
Op de beelden die rondgaan van het incident, is een agent te zien die een vrouw aan haar arm meeneemt en haar vertelt dat ze aangehouden is. Een tweede vrouw loopt er achteraan en filmt het voorval. Daarop draait de agent zich om en trapt de filmende vrouw. Volgens de politie was er een overlastincident onder het Bollendak waarbij zo'n twintig betrokkenen aanwezig waren. De politie liet maandag weten dat het geweldsgebruik intern wordt getoetst.
De vrouwen gaan volgens hun advocaat aangifte doen van het incident.
Dit kun je dus op het conto schrijven van die Rachid Abu Khuzaymah, die heeft zijn naam en adres op het internet geslingerd. Doxxing heet zoiets, oppakken en vastzetten voor onbepaalde tijd.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
https://www.rtvutrecht.nl(...)rdt-ernstig-bedreigd
Vooral kut voor de mensen die hier wél vreedzaam willen leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |