abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2026 @ 08:10:33 #26
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219953082
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 07:31 schreef Hathor het volgende:
DENK heeft hier kamervragen over gesteld. :')
En? Nog goed gescoord op de Denk-bingokaart?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 29 januari 2026 @ 08:11:14 #27
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219953087
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 06:15 schreef Hathor het volgende:
Gearresteerd worden voor winkeldiefstal en dan klagen over een trap, terwijl ze in de door hen zo gewenste sharia haar handen kwijt zou zijn geweest. :')
Ik ben er dan ook voor dat we de Sharia gaan invoeren in Nederland.
pi_219953089
Moslimas zijn het toch wel gewend om klappen te krijgen?
  donderdag 29 januari 2026 @ 08:12:58 #29
396550 Richestorags
pi_219953093
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 07:26 schreef Bugno3 het volgende:
Ach, bruinrechts dat een totaal buitensporige trap van de agent goedkeurt. De dame die aangehouden wordt loopt rustig mee, omstanders zie ik ook niet ingrijpen, de mede-agenten zijn vlakbij, maar meneer de agent besluit nog even naar achteren uit te halen. Stukje ICE.
Rustig chef. Het was 7:26 toen je dit typte. Niet goed om dan al met een hoge bloeddruk achter de pc te zitten.
  donderdag 29 januari 2026 @ 08:14:12 #30
396550 Richestorags
pi_219953098
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:00 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Spraken ze zich maar eens uit over al die ellende die de allochtone gemeenschap dagelijks over ons uitstort. Pinpassen van onze omaatjes leegroven etc. Hoor je nooit een woord over helaas.
"De allochtone gemeenschap" is natuurlijk wel een heel breed (te breed) begrip maar ik begrijp wat je bedoelt.
pi_219953115
Edit: was al gepost.
pi_219953119
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 07:05 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vrees dat een hoop mensen dit als normaal zien en dat ze oprecht niet beter weten of kunnen...
En als je het niet normaal vindt zijn er altijd wel lieden die linea recta de stempel Bruin rechts op je voorhoofd drukken :')
Ook in moeilijke tijden.
pi_219953199
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 07:11 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat klopt, de reden is dat de politieagenten met gezag en geweldsmonopolie bij het minste geringste ontsporen, daardoor is het goedkoper om de mensen maar voor eigen rechter te laten spelen ook al betekend dat escalatie van geweld en meer chaos en onrust.
Huh wat?
pi_219953272
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 07:33 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik zie alleen 16 seconden filmpje, wellicht is ze al vaker gesommeerd om afstand te houden, en dan is een trap om haar weg te duwen gewoon normaal.
Idd, altijd zie je maar een klein stukje.
Benieuwd wat hier vooraf heeft afgespeeld...
  donderdag 29 januari 2026 @ 09:11:37 #35
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_219953389
quote:
Volgens de advocaat gaat het naar omstandigheden goed met de vrouwen. "Ze zijn aan het bijkomen en zijn nog steeds verbouwereerd. Een van de vrouwen heeft aanzienlijke klappen met de wapenstok gehad. Als ik de beelden zie, had het met minder geweld gekund. Het zijn jonge meiden, een wapenstok was wat mij betreft niet nodig."
Onzin de meiden waren duidelijk aan het uitlokken liepen te lachen en te giechelen. Die hebben nu de tijd van hun leven omdat het zo goed gelukt is. Het zou me verbazen als ze niet ruim beloont gaan worden door moslims die dit incident toejuichen want ze kunnen er goed gebruik van maken om hun zieke islam weer te laten zegevieren over de domme westerlingen.

[ Bericht 5% gewijzigd door deedeetee op 29-01-2026 09:26:45 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_219953428
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:11 schreef deedeetee het volgende:
quote:
Volgens de advocaat gaat het naar omstandigheden goed met de vrouwen. "Ze zijn aan het bijkomen en zijn nog steeds verbouwereerd. Een van de vrouwen heeft aanzienlijke klappen met de wapenstok gehad. Als ik de beelden zie, had het met minder geweld gekund. Het zijn jonge meiden, een wapenstok was wat mij betreft niet nodig."
Onzin de meiden waren duidelijk aan het uitlokken liepen te lachen en te giechelen. Die hebben nu de tijd van hun leven omdat het zo goed gelukt is. Het zou me verbazen als ze niet ruim beloont gaan worden door moslims die dit incident toejuichen want ze kunnen er goed gebruik van maken om hun zieke islam weer te laten zegevieren over de domme westerlingen.
Moslims zijn weer druk bezig zich te laten zien en werken hard aan hun eigen deportatie, dat duurt nog lang of kort maar uiteindelijk gaat dat gebeuren.
Die lui zijn ook gewoon oerdom, ipv dat ze zich gedragen en goed profileren en zodoende hier prima leven en verdienen zijn ze dagelijks bezig om hun echt slechte kant te laten zien.
Uiteindelijk trekken ze aan het kortste eind!

Ik praat dan over het volk wat dit gedrag toont, niet degenen die je nooit hoort, zich normaal kleden en normaal werken en bijdragen.

Die agent heeft dagelijks irritatie opgebouwd aan het ultiem zuigerige gedrag. En er is een grens overgegaan, totaal begrijpelijk als het eens wat korter is zo’n actie.
Je zal maar bv een moeder hebben met kanker en daar voor zorgen en dagelijks horen: ik neuk je kankermoeder.
Vakman pur sang
pi_219953455
[quote]0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:11 schreef deedeetee het volgende:
[quote]Volgens de advocaat gaat het naar omstandigheden goed met de vrouwen. "Ze zijn aan het bijkomen en zijn nog steeds verbouwereerd. Een van de vrouwen heeft aanzienlijke klappen met de wapenstok gehad. Als ik de beelden zie, had het met minder geweld gekund. Het zijn jonge meiden, een wapenstok was wat mij betreft niet nodig."
quote:
Ze zijn nog aan het bijkomen van de winkeldiefstal, het was wel lachen maar toen kwam oom agent en gingen we die ook maar uitlachen want onze minachting voor ordediensten maar ook voor ondernemers is groots en veelzeggend. Tevens wanen wij ons onaantastbaar want we zijn immers dé uitverkoren religie van de vrede, wie doet ons wat. En een ieder die ons aanraakt, zal het berouwen... zoiets?
pi_219953552
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:10 schreef thedeedster het volgende:

[..]
En? Nog goed gescoord op de Denk-bingokaart?
Hij is weer vol. ^O^
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 29 januari 2026 @ 09:45:23 #39
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_219953585
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:23 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Ze zijn nog aan het bijkomen van de winkeldiefstal, het was wel lachen maar toen kwam oom agent en gingen we die ook maar uitlachen want onze minachting voor ordediensten maar ook voor ondernemers is groots en veelzeggend. Tevens wanen wij ons onaantastbaar want we zijn immers dé uitverkoren religie van de vrede, wie doet ons wat. En een ieder die ons aanraakt, zal het berouwen... zoiets?
Religie van de vrede ? Dat gelooft dit soort mensen helemaal niet, die vinden vrede waarschijnlijk maar saai. Die zien die zogenaamde religie juist als iets dat hun het recht geeft om te heersen en te onderdrukken met geweld. Er is niets vreedzaams aan de islam hoor, die staat voor onderwerping/onderdrukking en geweld en natuurlijk ook voor in hoge mate voor schijnheiligheid.
En deze helemaal in t zwart geklede dames gedroegen zich echt niet vreedzaam en al helemaal niet onderdanig. Iets wat een moslima toch juist wél zou moeten zijn ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_219953627
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 06:15 schreef Hathor het volgende:
Gearresteerd worden voor winkeldiefstal en dan klagen over een trap, terwijl ze in de door hen zo gewenste sharia haar handen kwijt zou zijn geweest. :')
Winkeldiefstal?

The plot thickens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219953696
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 07:19 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Denk dat jij eerst fatsoenlijke termen moet gebruiken alvorens je claimt dat er niks racistisch was. "schreeuwjurk" en daarna nog beweren dat je de zaak objectief bekijkt. Je gaat er blind van uit dat agent niks fouts heeft gedaan.
Eerst fatsoenlijk gedragen, dan fatsoenlijk behandendelen.
Dit is een schreeuwjurk.

Ga eens in op de rest.
1947-2016
pi_219953707
Nou ik weet niet, maar als ik gearresteerd zou worden voor winkeldiefstal zou ik me echt kapot schamen als ik zo door politie werd afgevoerd op straat. Ik zou me denk ik voor lange tijd daar niet meer durven vertonen.

Blijkbaar kennen deze moppies geen enkele schaamte. De wet overtreden en dan nog zo tekeer gaan :N
  donderdag 29 januari 2026 @ 09:59:37 #43
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219953744
Er wordt nu van tijd tot tijd het woord winkeldiefstal genoemd. Is ze daar werkelijk voor gearresteerd dan? of is dat een aanname die er ergens in het topic doorheen geglibberd is.

Vooralsnog heb ik daar zelf geen BRON van gezien, of ik heb hem gemist; dat zou ook kunnen.
pi_219953832
Herinneren we ons deze nog?
https://www.vrt.be/vrtnws(...)-mesaanval-op-uiter/

Joost mag weten wat er onder die burka zit, afstand houden dus. Voor je het weet heb je een mes in je nek.
pi_219953837
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:59 schreef Tengano het volgende:
Er wordt nu van tijd tot tijd het woord winkeldiefstal genoemd. Is ze daar werkelijk voor gearresteerd dan? of is dat een aanname die er ergens in het topic doorheen geglibberd is.

Vooralsnog heb ik daar zelf geen BRON van gezien, of ik heb hem gemist; dat zou ook kunnen.
Had gelezen dat één van de twee aangehouden werd voor winkeldiefstal waarop de ander verhaal ging halen.

Maar je hebt gelijk, ik zie voor zover ook geen officiële bron die dit verteld.
pi_219953855
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:59 schreef Tengano het volgende:

Vooralsnog is de aanleiding het irritante gedrag en het belagen door 20 man.
Mocht het echt diefstal zijn, dan is de discussie gewoonweg wel klaar he.

Als.
1947-2016
  donderdag 29 januari 2026 @ 10:14:19 #47
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219953893
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:08 schreef Red_85 het volgende:
Vooralsnog is de aanleiding het irritante gedrag en het belagen door 20 man.
Mocht het echt diefstal zijn, dan is de discussie gewoonweg wel klaar he.

Als.
Maar het gaat er juist om dat we in dit topic niet moeten gaan driften alsof de oorzaak ineens een winkeldiefstal is, terwijl daar helemaal geen BRON voor is vermeld.

En vooralsnog heb ik die niet gezien, maar mocht iemand daar wel een BRON van hebben, laat het dan gerust weten, en anders moeten we het woord winkeldiefstal hier niet meer gebruiken, anders gaat het zoals nu al een eigen leven leiden. En dat lijkt me niet de bedoeling.

No offence verder :{w
pi_219953896
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Eerst fatsoenlijk gedragen, dan fatsoenlijk behandendelen.
Dit is een schreeuwjurk.

Ga eens in op de rest.
Sinds wanneer bepaal jij fatsoensnormen? Zijn racistische uitlatingen tijdens een woordenwisseling wel fatsoenlijk dan?
pi_219953903
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Winkeldiefstal?

The plot thickens.
Dat werd gezegd in dat draadje op X waar het voor het eerst gemeld is. Die andere wilde de aanhouding voorkomen en kreeg toen een trap. Had ie beter niet kunnen doen want dit is inmiddels wereldwijd viraal gegaan. Mijn hele timeline op Facebook staat er inmiddels vol me, tientallen bronnen met allemaal hetzelfde jankverhaal.

Het meest bizarre is wel dat als dit twee Nederlandse Karens zouden zijn dit niet eens in het nieuws zou zijn gekomen. Maar he....het zijn twee moslima's dus laten we het even wereldnieuws maken, advocaatje erbij want de agent zou zich ook schuldig gemaakt hebben aan racistische uitspraken.

Het hele repertoire word weer opengetrokken, geheel in de hysterische moslima traditie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219953969
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat werd gezegd in dat draadje op X waar het voor het eerst gemeld is. Die andere wilde de aanhouding voorkomen en kreeg toen een trap. Had ie beter niet kunnen doen want dit is inmiddels wereldwijd viraal gegaan. Mijn hele timeline op Facebook staat er inmiddels vol me, tientallen bronnen met allemaal hetzelfde jankverhaal.

Het meest bizarre is wel dat als dit twee Nederlandse Karens zouden zijn dit niet eens in het nieuws zou zijn gekomen. Maar he....het zijn twee moslima's dus laten we het even wereldnieuws maken, advocaatje erbij want de agent zou zich ook schuldig gemaakt hebben aan racistische uitspraken.

Het hele repertoire word weer opengetrokken, geheel in de hysterische moslima traditie.
Voor hetzelfde geld zet ze een mes in zijn rug, prima reactie dus van de politie agent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')