Meneer bier en nootjes.quote:
OMG, kijk jij pas zo kort??quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meneer bier en nootjes.
Mijn eerste jaar was het eerste jaar van de V6 troep
Sta nog steeds droog. Sinds 12 oktober.quote:
Dat was de eerste race die ik bijwoondequote:
Ik zit er een beetje dubbel in. Ik heb de V10’s en de V8’s meegemaakt. Als je op Spa parkeerde en moest nog 2 kilometer wandelen naar het circuit en er werden motoren gestart dan hoorde je dat door het hele dal. Het was indrukwekkend, je vroeg je af hoe zoiets heel kon blijven, en vaak bleef het daar ook niet. Je kreeg respect en eerbied voor de wagens. Maar daar tegenover staat dat het zo’n enorm kabaal was dat het me letterlijk uitputte. Ik was kapot halverwege de dag. En laten we eerlijk zijn: zonder passende gehoorbescherming is het ook echt gewoon slecht voor je gehoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gejank hoorde bij F1, het geluid van nu is niet bijzonder, voor mij ook een reden om niet meer live naar een race te gaan, tenminste niet zo heel veel behoefte omdat die extra dimensie die je thuis voor de tv niet goed mee mee kreeg er nu niet meer is.
F1 shownieuwsquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:10 schreef greysbones het volgende:
was te grappig om hem te skippen
[ x ]
Doelt RC Bamas hier op die Mercedes bus die ongetwijfeld niet heel zuinig rijdt of op de doos van Kardashian die meer lullen gezien heeft dan dat er klinknagels in de Maasbrug zitten?quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:10 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Ik kom niet meer bij!quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:10 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Doelt RC Bamas hier op die Mercedes bus die ongetwijfeld niet heel zuinig rijdt of op de doos van Kardashian die meer lullen gezien heeft dan dat er klinknagels in de Maasbrug zitten?
Of iets anders?
Och, Kim heeft nieuw potje met goud gevonden.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Doelt RC Bamas hier op die Mercedes bus die ongetwijfeld niet heel zuinig rijdt of op de doos van Kardashian die meer lullen gezien heeft dan dat er klinknagels in de Maasbrug zitten?
Of iets anders?
Ze matchen qua kledingstijl?quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Och, Kim heeft nieuw potje met goud gevonden.
Meer qua geld. Ook al vierdient Kim zelf goed zakcentje met beroemd zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze matchen qua kledingstijl?
quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
We zullen haar wel weer in beeld krijgen tijdens de races
Kan je wel een nieuwe tv bestellen voor F1tv in 4Kquote:Op woensdag 4 februari 2026 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik spontaan dingen naar m'n tv smijt uit reflex als ik dat mens zie.
quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is ze nog relevant dan?quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
De vraag is eerder hoe kunnen we haar niet relevant maken.quote:
Ik heb al een perfecte tv voor F1tv in 4K. Nou ja, los van het feit dat F1TV zelf geen 4K support op mijn tv.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je wel een nieuwe tv bestellen voor F1tv in 4K
Ik moet weer eens checken welke versie van android op mijn tv heb of ik kan over kan naar 4k f1tv.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al een perfecte tv voor F1tv in 4K. Nou ja, los van het feit dat F1TV zelf geen 4K support op mijn tv.
Nouja, voor mij was ze het al nooit, maar waar ze eerst regelmatig ‘in het nieuws’ was hoor ik er nu nooit meer over.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De vraag is eerder hoe kunnen we haar niet relevant maken.
“Just change”quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:12 schreef Nizno het volgende:
Concurrentie wijst naar illegaal motortrucje Mercedes en Red Bull, Toto Wolff haalt uit: ‘Krijg je eigen zaakjes op orde’
[ afbeelding ]
Just change your fucking car!
vraag ik me afquote:Op woensdag 4 februari 2026 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Haha prachtigquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:12 schreef Nizno het volgende:
Concurrentie wijst naar illegaal motortrucje Mercedes en Red Bull, Toto Wolff haalt uit: ‘Krijg je eigen zaakjes op orde’
[ afbeelding ]
Just change your fucking car!
Een gekochte auto terughalen zal een beetje lastig gaan. Wat ze wel kunnen is iemand blacklisten, dat zal het wel zijn. Maar goed dat is verder shownieuws zoals al is aangegevenquote:Op woensdag 4 februari 2026 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag ik me af
Ferrari schijnt de auto;s die zij ooit hebben gekocht terug gehaald te hebben
omdat ze er niet goed voor zorgden
Verbaast me niks. Ferrari staat daar bekend om, ze hebben er ook een schijthekel aan als je met tuning aan de slag gaat. Als je dat doet kan je daarna nooit meer een Ferrari van Ferrari zelf kopen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag ik me af
Ferrari schijnt de auto;s die zij ooit hebben gekocht terug gehaald te hebben
omdat ze er niet goed voor zorgden
Ik verwacht er eigenlijk niet heel veel van in het eerste seizoenquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
ik ben benieuwd hoe cadillac gaat doen dit seizoen.
Ik hoop beetje als Haas in hun eerste seizoen. Die gingen best redelijk.
Nee, ziequote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:40 schreef shiz het volgende:
Ja, ik ga binnenkort wel met de OP inhoud aan de slag. Meestal als de laatste livery bekend is, komt 'ie dan ter final update. Geloof Cadillac 9 Feb. Maar de countdown timer onderin is al up to date.
Ik was wel even klaar met die F1 vorig seizoen. Zeker met die vreselijk slechte laatste races en dat onnoemelijk saaie einde.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:57 schreef Donderkonijn het volgende:
PFFF wat duurt dat lang tot maart. Ik heb last van ontwennings verschijnselen
Nou ja, op het eind vond ik het gewoon zielig voor Antonelli. Die kreeg een bak haat over zich heen vanwege die 2 punten..... Max zelf zat er totaal niet mee. Dan schaam ik me rot voor al die nieuwe fans die sinds Max zijn gaan kijken. Al moet ik toegegeven ik was ook even afgehaakt in de Vettel periode. Maar ik heb Senna, Jos en Schumi wel meegemaakt nog.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik was wel even klaar met die F1 vorig seizoen. Zeker met die vreselijk slechte laatste races en dat onnoemelijk saaie einde.
Heb wel weer zin in een frisse wind qua auto's, motoren, en inhaaltechnieken.
Ik vond Max groots op het einde. Hoe hij relaxed bleef, Kimi in bescherming nam, zijn verlies gewoon nam maar wel tot het einde alles bleef hebben.. Dan ben je wel een kampioen hoor. Als je dat vergelijkt met Mercedes toen hun rijk op instorten stond..quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nou ja, op het eind vond ik het gewoon zielig voor Antonelli. Die kreeg een bak haat over zich heen vanwege die 2 punten..... Max zelf zat er totaal niet mee. Dan schaam ik me rot voor al die nieuwe fans die sinds Max zijn gaan kijken. Al moet ik toegegeven ik was ook even afgehaakt in de Vettel periode. Maar ik heb Senna, Jos en Schumi wel meegemaakt nog.
Zegt veel over hem. Kijk daarom uit hoe het dit seizoen zal zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vond Max groots op het einde. Hoe hij relaxed bleef, Kimi in bescherming nam, zijn verlies gewoon nam maar wel tot het einde alles bleef hebben.. Dan ben je wel een kampioen hoor. Als je dat vergelijkt met Mercedes toen hun rijk op instorten stond..
Alleen de eerste testsessie in Bahrein. De tweede testsessie wordt volgens mij wel volledig uitgezonden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een andere opvallendheid: alleen het laatste uur van elke testdag gaat worden uitgezonden. In eerdere jaren was dit vaak de volledige dag.
[ afbeelding ]
Aha. Ik kom er ook nu pas achter dat er twee Bahrein tests zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen de eerste testsessie in Bahrein. De tweede testsessie wordt volgens mij wel volledig uitgezonden.
Vorig jaar was er maar een testsessie.
Agree to disagree. Na het hele flexiwing debakel moet je als FIA toch weten dat als de officiële testmethode is om zaken te meten bij een koude/stilstaande auto dat teams daar gebruik van maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Under the regulations' first version, these measurements were to be carried out cold. From the Australian Grand Prix, these checks would change and be performed "hot" by statically heating the V6 engine components.
All of this must be submitted to a vote and will not require unanimity, but rather a majority: FIA, F1 and four of the five engine manufacturers.
Reports suggest that Red Bull has turned its back on Mercedes and has stopped being neutral in this controversy over the compression trick - which would mean this change is expected to go through.
If above is confirmed, Mercedes and their reported compression ratio trick may be subverted.
Zou toch prachtig zijn als ze dit doorvoeren bij de FIA. Weg met die flauwe trucjes.
Het is een beetje hetzelfde als die flexiwings, je ziet ze doorbuigen tijdens het rijden maar bij een controle met een gewicht eraan doen ze dat niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Under the regulations' first version, these measurements were to be carried out cold. From the Australian Grand Prix, these checks would change and be performed "hot" by statically heating the V6 engine components.
All of this must be submitted to a vote and will not require unanimity, but rather a majority: FIA, F1 and four of the five engine manufacturers.
Reports suggest that Red Bull has turned its back on Mercedes and has stopped being neutral in this controversy over the compression trick - which would mean this change is expected to go through.
If above is confirmed, Mercedes and their reported compression ratio trick may be subverted.
Zou toch prachtig zijn als ze dit doorvoeren bij de FIA. Weg met die flauwe trucjes.
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Agree to disagree. Na het hele flexiwing debakel moet je als FIA toch weten dat als de officiële testmethode is om zaken te meten bij een koude/stilstaande auto dat teams daar gebruik van maken.
De regel is zelfs nog ergens herschreven vorig jaar om dit expliciet te verduidelijken en de FIA heeft expliciet goedkeuring gegeven aan Mercedes.
De FIA moet hier zijn rug recht houden en de andere teams terug naar de tekentafel sturen en/of de regels aanpassen voor het volgende seizoen.

Ik ben het met je eens. Dit is juist wat bij de F1 hoort, dat grijze gebied opzoeken en door innovatie een voordeel hebben. Als de anderen daar dan niet aan gedacht hadden, hadden ze beter hun huiswerk moeten doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Agree to disagree. Na het hele flexiwing debakel moet je als FIA toch weten dat als de officiële testmethode is om zaken te meten bij een koude/stilstaande auto dat teams daar gebruik van maken.
De regel is zelfs nog ergens herschreven vorig jaar om dit expliciet te verduidelijken en de FIA heeft expliciet goedkeuring gegeven aan Mercedes.
De FIA moet hier zijn rug recht houden en de andere teams terug naar de tekentafel sturen en/of de regels aanpassen voor het volgende seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |