Meneer bier en nootjes.quote:
OMG, kijk jij pas zo kort??quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meneer bier en nootjes.
Mijn eerste jaar was het eerste jaar van de V6 troep
Sta nog steeds droog. Sinds 12 oktober.quote:
Dat was de eerste race die ik bijwoondequote:
Ik zit er een beetje dubbel in. Ik heb de V10’s en de V8’s meegemaakt. Als je op Spa parkeerde en moest nog 2 kilometer wandelen naar het circuit en er werden motoren gestart dan hoorde je dat door het hele dal. Het was indrukwekkend, je vroeg je af hoe zoiets heel kon blijven, en vaak bleef het daar ook niet. Je kreeg respect en eerbied voor de wagens. Maar daar tegenover staat dat het zo’n enorm kabaal was dat het me letterlijk uitputte. Ik was kapot halverwege de dag. En laten we eerlijk zijn: zonder passende gehoorbescherming is het ook echt gewoon slecht voor je gehoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gejank hoorde bij F1, het geluid van nu is niet bijzonder, voor mij ook een reden om niet meer live naar een race te gaan, tenminste niet zo heel veel behoefte omdat die extra dimensie die je thuis voor de tv niet goed mee mee kreeg er nu niet meer is.
F1 shownieuwsquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:10 schreef greysbones het volgende:
was te grappig om hem te skippen
[ x ]
Doelt RC Bamas hier op die Mercedes bus die ongetwijfeld niet heel zuinig rijdt of op de doos van Kardashian die meer lullen gezien heeft dan dat er klinknagels in de Maasbrug zitten?quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:10 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Ik kom niet meer bij!quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:10 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Doelt RC Bamas hier op die Mercedes bus die ongetwijfeld niet heel zuinig rijdt of op de doos van Kardashian die meer lullen gezien heeft dan dat er klinknagels in de Maasbrug zitten?
Of iets anders?
Och, Kim heeft nieuw potje met goud gevonden.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Doelt RC Bamas hier op die Mercedes bus die ongetwijfeld niet heel zuinig rijdt of op de doos van Kardashian die meer lullen gezien heeft dan dat er klinknagels in de Maasbrug zitten?
Of iets anders?
Ze matchen qua kledingstijl?quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Och, Kim heeft nieuw potje met goud gevonden.
Meer qua geld. Ook al vierdient Kim zelf goed zakcentje met beroemd zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze matchen qua kledingstijl?
quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
We zullen haar wel weer in beeld krijgen tijdens de races
Kan je wel een nieuwe tv bestellen voor F1tv in 4Kquote:Op woensdag 4 februari 2026 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik spontaan dingen naar m'n tv smijt uit reflex als ik dat mens zie.
quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is ze nog relevant dan?quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
De vraag is eerder hoe kunnen we haar niet relevant maken.quote:
Ik heb al een perfecte tv voor F1tv in 4K. Nou ja, los van het feit dat F1TV zelf geen 4K support op mijn tv.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je wel een nieuwe tv bestellen voor F1tv in 4K
Ik moet weer eens checken welke versie van android op mijn tv heb of ik kan over kan naar 4k f1tv.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al een perfecte tv voor F1tv in 4K. Nou ja, los van het feit dat F1TV zelf geen 4K support op mijn tv.
Nouja, voor mij was ze het al nooit, maar waar ze eerst regelmatig ‘in het nieuws’ was hoor ik er nu nooit meer over.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De vraag is eerder hoe kunnen we haar niet relevant maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |