Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Daar was niets mis mee neequote:Op donderdag 22 januari 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
Cynthia is 58
en had beter haar zoon mee kunnen laten doen
quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
ik ben zijn naam nu alweer vergeten
noa??
Ik weet nog geen ene naam en dat zal ook wel weer even duren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
ik ben zijn naam nu alweer vergeten
noa??
kun je ook niks aan doenquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Die nieuwe tieten wil komt hier uit de buurt.
Eens even kijken wat er gaat gebeuren met deze , ik denk, twee nieuwe mannen. Tho moet toeslaan anders is het over denk ik en gaat ze voor nieuwe kansenquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:24 schreef Soury het volgende:
Mooiboy Noa, Chess zet al grote ogen op.
@KinKiJan heeft zo vast wel screengrabsquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
nou Marlijn is een vos
Chess is een vos
Roxy is een vos
als ik het goed zag
het zal met het eten te maken hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Marlijn een gele kaart.
Het verbaast mij niets maar hoe????
Dat worden weer hete tranen van Marlijn, daar is ze een kei inquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:29 schreef schetterklep het volgende:
Marlijn kon er vast weer niets aan doen
Kapitale fout? Het is nog niet eens begonnenquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Marlijn een gele kaart.
ooo daar zeg je watquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zal met het eten te maken hebben
minpuntenquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Kapitale fout? Het is nog niet eens begonnenHoe halen ze dan de punten eraf.
Morgen wel handig als de bondjes gemaakt zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
[..]
@:kinkijan heeft zo vast wel screengrabs
Dan gaan ze in de min.... dus -50 bvquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
20% van 0quote:
Oh ja johquote:
Nee maar meestal gaat er dan 20% van de punten af. En dat is nu wat lastig.quote:
Nee geen screens, wel tig keer terug gespoeld, dit is wat ik aan bandjes om polsen zag:quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
[..]
@:kinkijan heeft zo vast wel screengrabs
Oh jaquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De groepen krijgen toch altijd bij het begin allemaal 50 punten
Oh dan kan ze los gaan, net nu Thomas zich heeft verdiept in de bijbel.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:33 schreef spapaars het volgende:
Morgen.
Vriend van Chess zegt vaarwel.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Marlijn een gele kaart.
Ik vermoed dat ze wat achtergehouden heeft met die boodschappen inleveren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Minimaal 50, dus gelijk op 0quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen eten dus.quote:
Heel veel traantjes en de belofte dat ze de hele week gaat koken/afwassenquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Marlijn zich er nu weer uit denk te kunnen lullen.
Gewoon zeggen dat ze het niet snapte wat precies de bedoeling was en neptranen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Marlijn zich er nu weer uit denk te kunnen lullen.
Lastig zonder budget.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heel veel traantjes en de belofte dat ze de hele week gaat koken/afwassen
Morgen nog ontbijt en diner van de zaak.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarom juist, kan ze dit beloven hoeft ze niets te doen
En dan in de terugblik zien dat ze het onder haar shirt verstopt en onder dan het matras.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze het niet snapte wat precies de bedoeling was en neptranen.
Ja goeie. Dat inpakken van het eten hebben ze dus bewust uitgezonden zodat het duidelijk is.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:03 schreef freaky40 het volgende:
V.w.b. Marlijn zou het wellicht kunnen gaan om achtergehouden eten, want normaal gesproken krijg je dat soort teksten dat ze al het eten moeten opruimen en in de kratten in de sluis zetten, nooit te zien als kijker. Dus de FEBO doet aan storytelling uiteraard om die gele kaart voor stumpert Marlijn te duiden.
Algemeen verdeling heb ik ook wel ook gezien.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:03 schreef freaky40 het volgende:
V.w.b. Marlijn zou het wellicht kunnen gaan om achtergehouden eten, want normaal gesproken krijg je dat soort teksten dat ze al het eten moeten opruimen en in de kratten in de sluis zetten, nooit te zien als kijker. Dus de FEBO doet aan storytelling uiteraard om die gele kaart voor stumpert Marlijn te duiden.
Deze teksten waren wel vrij specifiek.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja goeie. Dat inpakken van het eten hebben ze dus bewust uitgezonden zodat het duidelijk is.
En wat de bijbel betreft, volgens mij kan je elke bladzijde wel pakken en er staat iets in waar je het op jezelf kan betrekken. Net zoals de horoscoop in de krant.
Er was ook héél veel, ik denk dat de vossen ook een berg vreten hadden ingeslagen. Meestal ging het op een pak havermout of potje jam.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Algemeen verdeling heb ik ook wel ook gezien.
Ach ja ik heb het nooit gelezen, maar overspel is wel een veel voorkomend thema.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze teksten waren wel vrij specifiek.
Dit was Spreuken 6-7 bij toeval.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ja ik heb het nooit gelezen, maar overspel is wel een veel voorkomend thema.
Dan zou er wel een ezelsoortje in hebben gezeten. Wist ook niet dat Peter een bijbel had.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was Spreuken 6-7 bij toeval.![]()
Spreuken 6 en 7 in de Bijbel bevatten indringende waarschuwingen tegen overspel en de verleidingen van een "vreemde vrouw". De kernboodschap is dat overspel niet alleen moreel verkeerd is, maar ook destructieve gevolgen heeft voor het leven, de reputatie en de ziel van de persoon die het pleegt.
Mss was die nog van Jorim.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zou er wel een ezelsoortje in hebben gezeten. Wist ook niet dat Peter een bijbel had.
Je hebt scherpe ogenquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee geen screens, wel tig keer terug gespoeld, dit is wat ik aan bandjes om polsen zag:
Slangen: Melvin, Frank, Salar,
Vossen: Robert, Thomas, Marlijn, Chess
Gieren: Casper
Haaien: Noah
Koekjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:06 schreef Cirilico het volgende:
Marlijn heeft stiekem voedsel achterover gedrukt?
Ik denk niet dat ze daar heel ver mee gaat komen, ze leken me wel aardig boos.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heel veel traantjes en de belofte dat ze de hele week gaat koken/afwassen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |