ze wilden weddenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:01 schreef Soury het volgende:
Thomas wist toch van die wijn? Die zei nog bewaar maar voor vanavond.
Chess haar (ex) gaat nog reageren heb ik gelezenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:02 schreef Yver73 het volgende:
Chess helemaal stralen toen het zo uitkwam dat ze bij Thomas in het bondje mocht.
Sneu voor haar (ex)vriend om haar zo bezig te zien.
En straks lekker samen met Tho in 1 bed. Respectloos van Chess om het niet eerst officieel uit te maken met haar vriend. Echt walgelijk.
Er gebeurt echt niks meer hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:02 schreef Yver73 het volgende:
Chess helemaal stralen toen het zo uitkwam dat ze bij Thomas in het bondje mocht.
Sneu voor haar (ex)vriend om haar zo bezig te zien.
En straks lekker samen met Tho in 1 bed. Respectloos van Chess om het niet eerst officieel uit te maken met haar vriend. Echt walgelijk.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
Story op insta: Wie vind jij dat van bondje zou moeten wisselen. Stemmen tot morgen 12:00 uur.
Ja, toen trok ie zn bek ook niet open met 'dit kan niet'.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:01 schreef Soury het volgende:
Thomas wist toch van die wijn? Die zei nog bewaar maar voor vanavond.
Iedereen is wel heel eensgezind over wie per bondje gewisseld moet worden 😂😂quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
Story op insta: Wie vind jij dat van bondje zou moeten wisselen. Stemmen tot morgen 12:00 uur.
al gestemdquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Weten we de bondjes eindelijk....
[ afbeelding ]
Zij gaat toch wel friemelenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:04 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Haha nee, Thomas gaat niks doen zegt hij 🤡
Ohw hoor mij zielig piepen. piep piep piepquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
ow daar is het kinderstemmetje weer
Nee ze zei wijn, en toen lacherig oh ik bedoel ranja. En beneden gaf ze dat glas aan.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wilden wedden
toen zei Marlijn
ik heb nog wel' ranja '
zo wist Thomas het
niet van te voren al
ik zou gewoon nee zeggenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
Even bedelen voor punten om te kunnen eten.
Ik vrees van wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
"Ben heulmaal van m'n apropos Thomasssssss"
Gaat toch niet zo'n Chess/Thomas cyclus worden he
Veel gaan voor Chess, maar ik zie liever Marlijn wisselen. Zodat de volgenden last van haar hebben. Haar huidige bondje heeft ze al -50 gebracht.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
Kan ie mooi samen met Fianca doen, die heeft allerlei attributen in haar gezicht waar die rietjes doorheen kunnenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
die limbo plakt rietjes aan elkaar
daar wordt ie rustig van
Fritsiequote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:11 schreef schetterklep het volgende:
Wie schreef er eerder iets over een schorpioen? Venijn zit in de staart stond er
Hij is ook best gay eigenlijk. Dat zou zijn constante masker verklaren.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Salar lijkt meer met 'die knappe mannen' bezig te zijn dan de dames...
Je moet het verhaal aanklikken.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:14 schreef schetterklep het volgende:
Ik zie die sbs post niet staan? Wel een van die nieuwe jongen die zegt dat Marlijn hem wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |