ik zit met het liedje van kinderen voor kinderen in mijn hoofdquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit met het liedje van kinderen voor kinderen in mijn hoofd
ik wil zo graag de ezel zijn
Ja daar is ze een ster in, onschuld spelen/zielig doenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
en nu de vermoorde onschuld spelen dat ze het vergeten is.
jaquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]"Zij moet vandaag de ezel zijn, zij moet de ezel zijn!"
en browniemixquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:53 schreef Cirilico het volgende:
Ze blijft liegen, verdraaien, achterhouden en theater spelen.
Verbaasd dat ze ook wijn had. En slechts een pannenkoekenmix was achtergebleven. Toevallig. In haar wasmand.
Dat moet je hier in het dorp niet zeggen, hier wonen alleen maar ezels.... en wat inportquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit met het liedje van kinderen voor kinderen in mijn hoofd
ik wil zo graag de ezel zijn
Juist, kijk mij, kijk hoe stoer en nu, kijk hoe zielig ik ben en hoe dom.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:
het lijkt haast een twisted manier om aandacht te krijgen
positief of negatief
maakt niet uit
Omdat ze als bad bitch wou overkomen, nu is ze gewoon een domme bitch.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:54 schreef chufi het volgende:
En waarom dan niet nog ff wachten tot er oodschappen gedaan zijn en het hele proces loopt ipv gelijk tevoorschijn halen ...
Ze weet niet eens hoe je dat woord moet spellenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, kijk mij, kijk hoe stoer en nu, kijk hoe zielig ik ben en hoe dom.
dit is gewoon haar taakstrafquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:56 schreef StephanL het volgende:
Je vraagt je af hoe ze functioneert in de maatschappij
Die speelt vaak de vermoorde onschuld vermoed ik en dommetje spelen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:56 schreef StephanL het volgende:
Je vraagt je af hoe ze functioneert in de maatschappij
Je zal er maar mee in een bondje zittenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
en nu de vermoorde onschuld spelen dat ze het vergeten is.
Ik vermoed enig kind met weinig aandacht thuis. Best zielig eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:
het lijkt haast een twisted manier om aandacht te krijgen
positief of negatief
maakt niet uit
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:54 schreef chufi het volgende:
En waarom dan niet nog ff wachten tot er oodschappen gedaan zijn en het hele proces loopt ipv gelijk tevoorschijn halen ...
Dat is geen excuus op haar leeftijd.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:58 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vermoed enig kind met weinig aandacht thuis. Best zielig eigenlijk.
ik denk stront verwendquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:58 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vermoed enig kind met weinig aandacht thuis. Best zielig eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk stront verwend
weinig vrienden
en op die manier op zoek naar aandachtFok huispsychologen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja soms is het wel sneu, maar dit is echt eigen schuldquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ik had eerst nog een soort medelijden met Marlijn, dat is nu ook totaal verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |