Roland , Casper look a like , haaiquote:
Ja, nieuw voorstukje en Mercedes is Gier.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Roland , Casper look a like , haai
Mercedes gier ( dacht ik )
Roxy slang
Zag deze ook langskomen op insta net, halve blik viel op Jessica en dacht meteen 'WTF doet Babette daar!quote:
Ze loerde naar Robert en naar Noa, met haar sletterige blik.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:25 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Eens even kijken wat er gaat gebeuren met deze , ik denk, twee nieuwe mannen. Tho moet toeslaan anders is het over denk ik en gaat ze voor nieuwe kansen
Vermoed eten achtergehouden. Is van tevoren gezegd dat ze alles in moesten leveren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Marlijn een gele kaart.
Het verbaast mij niets maar hoe????
Meteen gele kaart nadat ze net die eerste 50 punten hebben gekregen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Kapitale fout? Het is nog niet eens begonnenHoe halen ze dan de punten eraf.
Melvin is haai trouwens. Heeft blauwe band om in nieuw voorstukje. Resume:quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee geen screens, wel tig keer terug gespoeld, dit is wat ik aan bandjes om polsen zag:
Slangen: Melvin, Frank, Salar,
Vossen: Robert, Thomas, Marlijn, Chess
Gieren: Casper
Haaien: Noah
Klopt! Zie dat ik Melvin en Noah omgewisseld had. Post aangepastquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:12 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Melvin is haai trouwens. Heeft blauwe band om in nieuw voorstukje.
Ziet er naar uit dat de haaien het afvoerputje worden. Maar hoe komt Marlijn dan bij een Robert, Thomas en Chess terecht. Misschien dat ze op het laatst moeten kiezen uit twee kwaden?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:12 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Melvin is haai trouwens. Heeft blauwe band om in nieuw voorstukje. Resume:
Slangen: Noah, Frank, Salar, Roxy
Vossen: Robert, Thomas, Marlijn, Chess
Gieren: Casper, Mercedes
Haaien: Melvin, Roland
Robert is de GGZ man toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat de haaien het afvoerputje worden. Maar hoe komt Marlijn dan bij een Robert, Thomas en Chess terecht. Misschien dat ze op het laatst moeten kiezen uit twee kwaden?
ow dan geen ideequote:
ik dacht groenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:26 schreef LionHeart het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat Roxy een wit bandje om heeft als ze de trap oploopt.
Heb die van haar ook nog niet heel duidelijk gezien (eh, haar bandje! bandje!..., polsbandje!).quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:26 schreef LionHeart het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat Roxy een wit bandje om heeft als ze de trap oploopt.
Dat had ik gisteren met Roland, door hoe hij stond en het licht kon het blauw of wit zijn, dacht toen nog dat ie dan vast bij de slangen zal zittenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:30 schreef greysbones het volgende:
zou wit kunnen zijn, zou groen kunnen zijn
Slangen en Haaien slapen boven, dat zou Slangen erg aannemelijk maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:30 schreef greysbones het volgende:
zou wit kunnen zijn, zou groen kunnen zijn
Flipflop mensen. Op de bank vlak voor het bepalen vd bondjes zei hij tegen Mercedes: pffff, we zijn uit elkaar, manquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Merkedes dus niet met Salar in een bondje. Beter, dat is ook wat hij wilde toch.
Allebei is op zich leuke tvquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Kabouter Spillebeen lijkt mij wel een leuk figuur, maar straks blijkt het een hele nare man te zijn, dus ik kijk het eerst nog even aan.
Ja of een snelle quitter die het toch niet trekt, maar goed. Hij is wel wat gewend blijkbaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Kabouter Spillebeen lijkt mij wel een leuk figuur, maar straks blijkt het een hele nare man te zijn, dus ik kijk het eerst nog even aan.
Zit een filmpje bij dus lijkt een soort wie is de mol in de loodsquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:53 schreef greysbones het volgende:
https://lovereality.nl/en(...)1ttn8oQV4wxiEKDx7fuQ
Wat er van klopt ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |