abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2026 @ 20:33:56 #51
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219901997
Morgen.
Vriend van Chess zegt vaarwel.
pi_219901999
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
De groepen krijgen toch altijd bij het begin allemaal 50 punten :Y
Oh ja ^O^
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219902007
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:33 schreef spapaars het volgende:
Morgen.
Vriend van Chess zegt vaarwel.
Oh dan kan ze los gaan, net nu Thomas zich heeft verdiept in de bijbel. -O-
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219902019
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Marlijn een gele kaart.
Het verbaast mij niets maar hoe????
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Kapitale fout? Het is nog niet eens begonnen _O- Hoe halen ze dan de punten eraf.
Ik vermoed dat ze wat achtergehouden heeft met die boodschappen inleveren.
Die moesten ze in kratten doen en als ze wat achter zouden houden dan kregen ze een gele kaart.
Marlijn zal wel weer "per ongeluk"wat achter hebben gehouden.

50 punten die ze in het begin krijgen in mindering.
pi_219902020
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Kapitale fout? Het is nog niet eens begonnen _O- Hoe halen ze dan de punten eraf.
Minimaal 50, dus gelijk op 0
  donderdag 22 januari 2026 @ 20:36:00 #56
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219902021
Heel veel Jan vandaag.
pi_219902025
tot morgen :W
pi_219902033
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:35 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Minimaal 50, dus gelijk op 0
Geen eten dus. :Y)
pi_219902036
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:36 schreef spapaars het volgende:
Heel veel Jan vandaag.
En hij gaat gewoon door in het programma wat erna komt. :D
pi_219902057
Ik ben benieuwd hoe Marlijn zich er nu weer uit denk te kunnen lullen.
pi_219902108
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Heel veel traantjes en de belofte dat ze de hele week gaat koken/afwassen :+
pi_219902119
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gewoon zeggen dat ze het niet snapte wat precies de bedoeling was en neptranen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_219902132
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:44 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Heel veel traantjes en de belofte dat ze de hele week gaat koken/afwassen :+
Lastig zonder budget. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_219902159
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:46 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Lastig zonder budget. _O-
Daarom juist, kan ze dit beloven hoeft ze niets te doen :P
pi_219902222
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:48 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Daarom juist, kan ze dit beloven hoeft ze niets te doen :P
Morgen nog ontbijt en diner van de zaak. :Y)
pi_219902250
pi_219902254
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:45 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Gewoon zeggen dat ze het niet snapte wat precies de bedoeling was en neptranen.
En dan in de terugblik zien dat ze het onder haar shirt verstopt en onder dan het matras. _O-
pi_219902544
Nou, dat was me de leegloop wel. Hoop opgetyft gelukkig, tijd voor nieuwe dynamiek en dat gaat wel lukken. Veel diversiteit in leeftijden en dit keer eens niet allemaal te jong. Hoop 30'ers en ouder dit rondje. Leuk. Zoals gewoonlijk moet je het maar weer afwachten maar Frank kan wel de smaakmaker worden, of hij loopt binnen enkele dagen al gillend de loods weer uit. Maar hij heeft een GGZ achtergrond dus die kan wel ergens tegen ga ik vanuit, zo niet dan weten we bij hem ook weer hoe laat het is.
Dat vinden van de bijbel door Thomas is gewoon gestaged inderdaad, dat kan bijna niet anders dat je net uit komt op dat ene zinnetje wat van toepassing is op hem, dat kan gewoon niet dus ergens zat een bladwijzertje in of zo. :Y
Marlijn is weer de stumpert nog voordat de cyclus hoog en breed is begonnen. Begint al goed. Het kan bij dat kind nooit eens normaal gaan, echt een Lampje eerste klas dus wat mij betreft: :R
Allemaal cabaretteketet!
pi_219902892
V.w.b. Marlijn zou het wellicht kunnen gaan om achtergehouden eten, want normaal gesproken krijg je dat soort teksten dat ze al het eten moeten opruimen en in de kratten in de sluis zetten, nooit te zien als kijker. Dus de FEBO doet aan storytelling uiteraard om die gele kaart voor stumpert Marlijn te duiden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219902943
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:03 schreef freaky40 het volgende:
V.w.b. Marlijn zou het wellicht kunnen gaan om achtergehouden eten, want normaal gesproken krijg je dat soort teksten dat ze al het eten moeten opruimen en in de kratten in de sluis zetten, nooit te zien als kijker. Dus de FEBO doet aan storytelling uiteraard om die gele kaart voor stumpert Marlijn te duiden.
Ja goeie. Dat inpakken van het eten hebben ze dus bewust uitgezonden zodat het duidelijk is.

En wat de bijbel betreft, volgens mij kan je elke bladzijde wel pakken en er staat iets in waar je het op jezelf kan betrekken. Net zoals de horoscoop in de krant. :D
pi_219902944
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:03 schreef freaky40 het volgende:
Algemeen verdeling heb ik ook wel ook gezien.
pi_219902950
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja goeie. Dat inpakken van het eten hebben ze dus bewust uitgezonden zodat het duidelijk is.

En wat de bijbel betreft, volgens mij kan je elke bladzijde wel pakken en er staat iets in waar je het op jezelf kan betrekken. Net zoals de horoscoop in de krant. :D
Deze teksten waren wel vrij specifiek.
pi_219902957
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:09 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Algemeen verdeling heb ik ook wel ook gezien.
Er was ook héél veel, ik denk dat de vossen ook een berg vreten hadden ingeslagen. Meestal ging het op een pak havermout of potje jam.
pi_219902965
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:10 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Deze teksten waren wel vrij specifiek.
Ach ja ik heb het nooit gelezen, maar overspel is wel een veel voorkomend thema.
pi_219902994
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Ach ja ik heb het nooit gelezen, maar overspel is wel een veel voorkomend thema.
Dit was Spreuken 6-7 bij toeval. :D
Spreuken 6 en 7 in de Bijbel bevatten indringende waarschuwingen tegen overspel en de verleidingen van een "vreemde vrouw". De kernboodschap is dat overspel niet alleen moreel verkeerd is, maar ook destructieve gevolgen heeft voor het leven, de reputatie en de ziel van de persoon die het pleegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')