ik zou gewoon nee zeggenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
Even bedelen voor punten om te kunnen eten.
Ik vrees van wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
"Ben heulmaal van m'n apropos Thomasssssss"
Gaat toch niet zo'n Chess/Thomas cyclus worden he
Veel gaan voor Chess, maar ik zie liever Marlijn wisselen. Zodat de volgenden last van haar hebben. Haar huidige bondje heeft ze al -50 gebracht.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
Story op insta: Wie vind jij dat van bondje zou moeten wisselen. Stemmen tot morgen 12:00 uur.
Kan ie mooi samen met Fianca doen, die heeft allerlei attributen in haar gezicht waar die rietjes doorheen kunnenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
die limbo plakt rietjes aan elkaar
daar wordt ie rustig van
Fritsiequote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:11 schreef schetterklep het volgende:
Wie schreef er eerder iets over een schorpioen? Venijn zit in de staart stond er
Hij is ook best gay eigenlijk. Dat zou zijn constante masker verklaren.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Salar lijkt meer met 'die knappe mannen' bezig te zijn dan de dames...
Je moet het verhaal aanklikken.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:14 schreef schetterklep het volgende:
Ik zie die sbs post niet staan? Wel een van die nieuwe jongen die zegt dat Marlijn hem wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |