nee tho mocht kiezenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:35 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Die nieuwe trapt er ook gewoon in dus
Sloerie.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:37 schreef Cirilico het volgende:
Chess loopt wel heel erg met dr borsten te pronken.
chess is een heel berekend typequote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:37 schreef Cirilico het volgende:
Dat doet TietenMarie al vanaf dag 1. Borstjes vooruit en lipjes getuitquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:37 schreef Cirilico het volgende:
En met haar oogjes knipperen, dat is haar move.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat doet TietenMarie al vanaf dag 1. Borstjes vooruit en lipjes getuit
Die weet dat er geel aan komtquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
Een dramavrij bondje en wat zat Marlijn vals te kijken of was het jaloers.
Ka je beter 's nachts doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[info]Voor wie de regels nog niet goed kent
Geen persoonlijke aanvallen en pseudomodden is ook niet toegestaan.
Users aanspreken doen de mods of de fa's niet de users[/info]
Wat ordinairquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan hebben mensen nog meer een reden om naar haar tieten te kijken.
Dat is zij dan ook behoorlijk of bedoel je mijn taal? Want bij haar vind ik het wel toepasselijk om zo te tikken.quote:
Nee Chess, dat je zoiets doet voor de aandscht. Vind het zelf een vreemde plek.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is zij dan ook behoorlijk of bedoel je mijn taal? Want bij haar vind ik het wel toepasselijk om zo te tikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |