Dat filmpje komt van kijk.nl, dus het klopt... Ik heb mijn eigen onderzoek gedaan...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:53 schreef greysbones het volgende:
https://lovereality.nl/en(...)1ttn8oQV4wxiEKDx7fuQ
Wat er van klopt ???
ik zag de blonde nieuwe tetten dame er bij staan of ze zo van de wallen kwamquote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:36 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat filmpje komt van kijk.nl, dus het klopt... Ik heb mijn eigen onderzoek gedaan...
Het zou wat zijn als je iemand de Bijbel verbiedt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 02:31 schreef kater1 het volgende:
Je mag toch helemaal geen boeken bij je hebben? Hoe komt het dan dat er een bijbel rondslingerd?
ja hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2026 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Zal de bijbel van Rienk wel zijn die hij in Utopia kreeg. Zal de sloop van het oude Utopia terrein wel overleefd hebben en naar Lelystad verhuisd zijn....
* greysbones mompelt iets met karmaquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:32 schreef LionHeart het volgende:
Zag net interview met Thé op rtl, ze is d'r borg kwijt. Maar dat had ze er voor over.
rbfquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:34 schreef LionHeart het volgende:
Mercedes keek niet blij... (Denk ik, ze kijkt wel eigenlijk altijd zo)
ze leek meer verbaasd dat ze als allereerste werd gekozen(en Salar ook omdat hij had verwacht dat hij de eerste zou zijn)quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:34 schreef LionHeart het volgende:
Mercedes keek niet blij... (Denk ik, ze kijkt wel eigenlijk altijd zo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |