Dan zou er wel een ezelsoortje in hebben gezeten. Wist ook niet dat Peter een bijbel had.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was Spreuken 6-7 bij toeval.![]()
Spreuken 6 en 7 in de Bijbel bevatten indringende waarschuwingen tegen overspel en de verleidingen van een "vreemde vrouw". De kernboodschap is dat overspel niet alleen moreel verkeerd is, maar ook destructieve gevolgen heeft voor het leven, de reputatie en de ziel van de persoon die het pleegt.
Mss was die nog van Jorim.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zou er wel een ezelsoortje in hebben gezeten. Wist ook niet dat Peter een bijbel had.
Je hebt scherpe ogenquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee geen screens, wel tig keer terug gespoeld, dit is wat ik aan bandjes om polsen zag:
Slangen: Melvin, Frank, Salar,
Vossen: Robert, Thomas, Marlijn, Chess
Gieren: Casper
Haaien: Noah
Koekjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:06 schreef Cirilico het volgende:
Marlijn heeft stiekem voedsel achterover gedrukt?
Ik denk niet dat ze daar heel ver mee gaat komen, ze leken me wel aardig boos.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heel veel traantjes en de belofte dat ze de hele week gaat koken/afwassen
Zat een touwtje precies op die bladzijde.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zou er wel een ezelsoortje in hebben gezeten. Wist ook niet dat Peter een bijbel had.
Dan kijk je niet vaak genoegquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:03 schreef humpty het volgende:
Twee keer gelezen maar snap er niks van
Roland , Casper look a like , haaiquote:
Ja, nieuw voorstukje en Mercedes is Gier.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Roland , Casper look a like , haai
Mercedes gier ( dacht ik )
Roxy slang
Zag deze ook langskomen op insta net, halve blik viel op Jessica en dacht meteen 'WTF doet Babette daar!quote:
Ze loerde naar Robert en naar Noa, met haar sletterige blik.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:25 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Eens even kijken wat er gaat gebeuren met deze , ik denk, twee nieuwe mannen. Tho moet toeslaan anders is het over denk ik en gaat ze voor nieuwe kansen
Vermoed eten achtergehouden. Is van tevoren gezegd dat ze alles in moesten leveren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Marlijn een gele kaart.
Het verbaast mij niets maar hoe????
Meteen gele kaart nadat ze net die eerste 50 punten hebben gekregen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Kapitale fout? Het is nog niet eens begonnenHoe halen ze dan de punten eraf.
Melvin is haai trouwens. Heeft blauwe band om in nieuw voorstukje. Resume:quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee geen screens, wel tig keer terug gespoeld, dit is wat ik aan bandjes om polsen zag:
Slangen: Melvin, Frank, Salar,
Vossen: Robert, Thomas, Marlijn, Chess
Gieren: Casper
Haaien: Noah
Klopt! Zie dat ik Melvin en Noah omgewisseld had. Post aangepastquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:12 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Melvin is haai trouwens. Heeft blauwe band om in nieuw voorstukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |