Die hele wedstrijd was genot. Africacupgoden.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die penalty blijft genot om te zien
Mocht wel weer eigenlijk. Maar niet te vaakquote:Op maandag 19 januari 2026 09:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zo moeilijk hoeft ook weer niet.
Woordle 1675 4/6
⬛🟨🟩⬛⬛
⬛⬛🟩🟨⬛
🟨🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1471 6/6
🟩⬛⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟨⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Edouard Mendy lijkt me wel een goeiequote:Op maandag 19 januari 2026 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die aan het hardlopen is geslagen, is er dan niets heilig meer?
Straks gaat hij nog opteren voor een donkere keeper bij Feyenoord.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 19 januari 2026 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die aan het hardlopen is geslagen, is er dan niets heilig meer?
Straks gaat hij nog opteren voor een donkere keeper bij Feyenoord.
‘Wandelen’ ja. @Wereldgozerquote:Op maandag 19 januari 2026 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
Oh wandelen zie ik nu. Dat is nog erger.
Boomer.
Wat een vieze flikker, die @Calandquote:Op maandag 19 januari 2026 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2026 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een vieze flikker, die @:CalandHoe is het met je horloge, makker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
'Helaas' is het een soort ongeschreven regel dat je als Nijmegenaar dat tochtje (overigens geen sport) een keer gedaan moet hebbenquote:Op maandag 19 januari 2026 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boomer.
Ik heb mogelijk een oplossing. Ik ga dit vanavond testen.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met je horloge, makker.
Je zou haast denken dat we hier hypocriet zijnquote:Op maandag 19 januari 2026 13:04 schreef RamboDirk het volgende:
Enige maanden geleden werd er hier nog gehakt gemaakt van hardlopers. Ik noem een Dick Schoof een Dolfie Jansen, ze gingen door de gehaktmolen.
Succes met 'trainen' makker.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
'Helaas' is het een soort ongeschreven regel dat je als Nijmegenaar dat tochtje (overigens geen sport) een keer gedaan moet hebben
Laat mij gewoon
Aldus de man die er nog NUL topics heeft geopend.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, er is een nieuwe mod op POL, ga die zooi ff ontregelen voor de ontgroening!
Sow, hoppa.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man die er nog NUL topics heeft geopend.
Ze zitten er bovenopquote:Op maandag 19 januari 2026 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, paardenlul. Doe er dan wat aan.
Mensen met fitbits/garmins nemen we hier NIET serieusquote:Op maandag 19 januari 2026 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met je horloge, makker.
Moet jij weten.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen met fitbits/garmins nemen we hier NIET serieus
Je bent een waardeloze ventquote:Op maandag 19 januari 2026 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
'Helaas' is het een soort ongeschreven regel dat je als Nijmegenaar dat tochtje (overigens geen sport) een keer gedaan moet hebben
Laat mij gewoon
Wie post buiten belangrijke verkiezingen nou voor z'n lol in POL?quote:Op maandag 19 januari 2026 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, er is een nieuwe mod op POL, ga die zooi ff ontregelen voor de ontgroening!
POL of NWS?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:44 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland hengelt middels verschillende posts aardig wat likes binnen in het PVV topic
Wat ben je toch een attente man.quote:
Ik hou mijn maatjes altijd op de hoogte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PI voedselquote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Net gepoept zat te denken. Wellicht een gat in de markt om inlegvellen voor de wc-pot te gaan produceren met afbeeldingen van publieke figuren. Politiek activisme nu ook in het kleinste kamertje.quote:
Puik idee, geen remsporen meer.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Net gepoept zat te denken. Wellicht een gat in de markt om inlegvellen voor de wc-pot te gaan produceren met afbeeldingen van publieke figuren. Politiek activisme nu ook in het kleinste kamertje.
Ik zou per direct een rolletje van Juffrouw Jetten bestellenquote:Op woensdag 21 januari 2026 10:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Net gepoept zat te denken. Wellicht een gat in de markt om inlegvellen voor de wc-pot te gaan produceren met afbeeldingen van publieke figuren. Politiek activisme nu ook in het kleinste kamertje.
Je wil Jetten tegen je kont aan hebben?quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zou per direct een rolletje van Juffrouw Jetten bestellen
Plee figuren?quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Word je geil van die gedachte?quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je wil Jetten tegen je kont aan hebben?
quote:
Mats Deijl, zeg het maar.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:39 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 wordt flink aangepakt in het CL topic.
Oh is het weer zover.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:39 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 wordt flink aangepakt in het CL topic.
Bedankt DomboAIquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik waardeer jouw werk heel erg lieve moderator @:Coco . Laat daar geen misverstanden over bestaan.
Xx Dombo
Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga maar even hardlopen.
Of voor langere tijdquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien moet ik maar even uitloggen.
Ik ga je missen maatquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
#ANONIEM
Ga ik regelen.
Ik ga je niet missen. Ga maar op #ANONIEMquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dan blijf ik nog even.
Die is dus niet op #ANONIEM ontzettend dom varken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga je niet missen. Ga maar op #ANONIEM
Misschien kom je @:Kingroland daar tegen
DOLFEDquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers.
En zijn vaak viesdun.
Conimexquote:Op woensdag 21 januari 2026 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga dit weer eens maken:
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat kan. Maar ik heb daar nu wel een vrije dag voor nodig.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn complimenten hoe je de TR in het PSV topic hebt afgehandeld
Nee hoorquote:Op donderdag 22 januari 2026 13:57 schreef onlogisch het volgende:
@:HMFuckyouall gaat tekeer in het PSV topic.
Gelukkig had je je post opgeslagen voor het feedback topic omdat je wist dat het verwijderd ging wordenquote:Op donderdag 22 januari 2026 14:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
Gewoon een dj day v achtige post
Allemaal quotes uit het verleden halen en dan hardop gaan lachen
Je zou denken dat ze er daar mee om kunnen gaan gezien die jongen het ongeveer uitgevonden heeft
Leeft hij eigenlijk nog of is hij dood aan obesitas
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:52 schreef Makamba_ het volgende:
Woordle 1678 4/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1474 3/6
🟩⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit maakt mij de dagwinnaar, of doen we niet aan competitief woordle?
Je weet gewoon dat ze weer ongesteld gaan reageren puur omdat ik het ben, dus tegenwoordig zet ik ze even weg ja.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gelukkig had je je post opgeslagen voor het feedback topic omdat je wist dat het verwijderd ging worden
Leuk man. Hoop dat FOK! ooit nog een concept functie krijgt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat ze weer ongesteld gaan reageren puur omdat ik het ben, dus tegenwoordig zet ik ze even weg ja.
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:vrijgevochten bro maat hallo welkom
Wtfquote:
ROB GEUS'EDquote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1680 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛🟩🟩
Ach
Woordle6 1476 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Bro maat watquote:
Heyquote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:vrijgevochten bro maat hallo welkom
Ben je hier nou nog steeds mee bezig?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
Tot wanneer is die ban van Zippy wel niet, moet haast wel een vrouw zijn die hem dat heeft opgelegd. Ondertussen kan een trol volop Russische propaganda blijven sproeien maar Zippy heeft kennelijk iets heel ernstigs gedaan.
Zijn probleemquote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
Tot wanneer is die ban van Zippy wel niet, moet haast wel een vrouw zijn die hem dat heeft opgelegd. Ondertussen kan een trol volop Russische propaganda blijven sproeien maar Zippy heeft kennelijk iets heel ernstigs gedaan.
Laat hem gewoon vrij, is erg overdreven.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je hier nou nog steeds mee bezig?
Bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Laat hem gewoon vrij, is erg overdreven.
Onnodige vrouwenbash.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
Danny kan elke user goed gebruiken. Zulke lange bans opleggen, wat moet hij wel niet gedaan hebben. Z'n darts toernooi verpest. Niet gezellig meelullen bij voetbal. Beetje triest komt het over ook al weet ik dus niet wat voor iets heul errugs Zippy heeft gedaan. Zo jaag je mensen wel weg ja. Terwijl in het Oekraine topic al maanden zo niet langer een trol vrijuit de gang kan gaan.quote:
Tjongequote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Danny kan elke user goed gebruiken. Zulke lange bans opleggen, wat moet hij wel niet gedaan hebben. Z'n darts toernooi verpest. Niet gezellig meelullen bij voetbal. Beetje triest komt het over ook al weet ik dus niet wat voor iets heul errugs Zippy heeft gedaan. Zo jaag je mensen wel weg ja. Terwijl in het Oekraine topic al maanden zo niet langer een trol vrijuit de gang kan gaan.
Goed je te zien vriendquote:
Ik moest ook verplicht een communicatietraining doen toen ik FA werdquote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel sterk afgehandeld.
Jij zou echt een goede FA zijn.
Ik zie het inderdaad terug.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest ook verplicht een communicatietraining doen toen ik FA werd
Maar het resultaat mag er wezen.
Pizzaquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Biefstukquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Varkentjequote:
Je zit wel diep in die billen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
Billen en de Antillen gaan altijd hand in hand.quote:
Is Coco zo’n klein mannetje?quote:
Je kan je kont ook niet keren op die eilanden.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Billen en de Antillen gaan altijd hand in hand.
Met de billen bloot lukt nog wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan je kont ook niet keren op die eilanden.
Stel je even voorquote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:13 schreef BarryBangkok het volgende:
Het Ruslandtopic heeft een type @:atypisch nodig
Oke. Maar wat eet je vanavond?quote:
Weet niet of ik perse een vriendje wil.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jaloers zeker dat niemand het zou boeien als jij er wel of niet zou zijn
Morgen gaat het vast beterquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:36 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1680 X/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
🟨🟨⬛🟨⬛
Woordle6 1476 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:Wereldgozer @:Scrummie
Niet altijd feest
quote:Op zondag 25 januari 2026 11:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lekker achter de fascisten daar blijven staan, dat is pas eng eng eng.
Jij ook ouwe reusquote:Op zondag 25 januari 2026 11:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had het over de NWS users waar het in de WLR SC over gaat.
Fijne zondag.
Je trapt er weer in.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:17 schreef Coco het volgende:
Ik blijf nu verder uit het wespennest.
Broodjes halen
Mijn post in FB is verdwenen.quote:
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Laten we het op de racetrack uitvechten!quote:Op zondag 25 januari 2026 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Een culture clash wat prachtig
Nog maar 1,5 maand wachten.quote:Op zondag 25 januari 2026 12:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we het op de racetrack uitvechten!
Danny is er maar weer druk mee ja.quote:Op zondag 25 januari 2026 12:54 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder veel mensen met een zeer productieve zondag weer
Wat stond er?quote:Op zondag 25 januari 2026 12:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn post in FB is verdwenen.
Ik mag toch hopen dat dit geen note oplevert want Danny is niet goed in zijn hummetje.
Jaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 januari 2026 12:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we het op de racetrack uitvechten!
Misschien kan hij wielrennen gaan kijkenquote:Op zondag 25 januari 2026 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Danny is er maar weer druk mee ja.
Kan die man geen leuke hobby zoeken ofzo?
xDquote:Op zondag 25 januari 2026 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan hij wielrennen gaan kijken
hahaha
fok-itquote:Op zondag 25 januari 2026 11:55 schreef Fok-it het volgende:
ik zal vandaag rustig aan doen. Pinkie promise.
Dan houdt die zich wel aan zijn belofte xDquote:
Ja he, leuk hoorquote:Op zondag 25 januari 2026 13:14 schreef GGMM het volgende:
Oh @:funeste is Aberkullie
Wat leuk dat je terug bentHoe bevalt je nieuwe baan?
quote:Op zondag 25 januari 2026 14:35 schreef GGMM het volgende:
Het is erg onrustig vandaag op FOK
Gelukkig is vandaag m'n snipperdag.
Geniet ervan.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:35 schreef GGMM het volgende:
Het is erg onrustig vandaag op FOK
Gelukkig is vandaag m'n snipperdag.
Oh sorry ik lees dit nu pasquote:Op zondag 25 januari 2026 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben Griekse aardappel/gehaktschotel aan het maken
#ANONIEM maatje.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2026 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#ANONIEM maatje.
Dus ja, op z'n FOKS kan je zeggen dat ze helemaal kapot is. HELEMAAL KAPOT.Ze is niet anoniem, dom varken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Funest betekent dat iets zeer schadelijk, verderfelijk of noodlottig is, met vaak grote negatieve gevolgen of een slechte afloop tot gevolg. Het wordt gebruikt om aan te geven dat een actie, toestand of invloed ernstige nadelige effecten heeft. Synoniemen zijn onder andere fataal, fnuikend, rampzalig en verwoestend.quote:
Sinds mijn crisis heb ik steeds meer medelijden met dat mensquote:Op maandag 26 januari 2026 10:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Funest betekent dat iets zeer schadelijk, verderfelijk of noodlottig is, met vaak grote negatieve gevolgen of een slechte afloop tot gevolg. Het wordt gebruikt om aan te geven dat een actie, toestand of invloed ernstige nadelige effecten heeft. Synoniemen zijn onder andere fataal, fnuikend, rampzalig en verwoestend.
Had ik niet van je verwachtquote:Op maandag 26 januari 2026 12:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Sinds mijn crisis heb ik steeds meer medelijden met dat mens
Ik verwacht dat we elkaar wel tegen zullen komen in een of ander gesticht, dus ik neem het zekere voor het onzekerequote:
Zeer intelligent uitgedacht. Verrast me helemaal niet.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we elkaar wel tegen zullen komen in een of ander gesticht, dus ik neem het zekere voor het onzekere
Geenszins.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Forummoderator @:Chevycaprice en forumgebruiker @:vrijgevochten vliegen elkaar in de spreekwoordelijke haren.
Kom dat aanschouwen @:Caland @:GGMM @:Pisces29
Dat doet hij anders nooit (lol)quote:Op maandag 26 januari 2026 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geenszins.
Heel raar om een hoop bombarie te maken om HELEMAAL niks.
Zuurkool, met worstquote:Op maandag 26 januari 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Macaroni.quote:Op maandag 26 januari 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Die had wat beters te doen in het weekendquote:Op maandag 26 januari 2026 16:59 schreef GGMM het volgende:
Uiterlijk 26 januari zou mijn examen resultaat bekend worden, maar er is nog niets bekend.
Jullie snappen denk ik wel dat deze jongen pislink is.
Cruzinats in NWS / Zwanger en stoppen met roken? Cadeaubonnen werken het bestequote:Rokers zijn vrijwel allemaal zwakbegaafd.
Ik ken Cruzinats niet, maar dat klinkt als een verstandig persoonquote:Op dinsdag 27 januari 2026 03:21 schreef 3rr0r het volgende:
Cruzinats windt er geen doekjes om
[..]
Cruzinats in NWS / Zwanger en stoppen met roken? Cadeaubonnen werken het beste
@:Scru .. .. .. .. @:GGMM
Stelling: mensen in Nederland die zich daar druk om maken zijn mentaal niet in ordequote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:45 schreef Caland het volgende:
Er zijn blijkbaar mensen die zich al weken waanzinnig druk maken om agenten in derdewereldland USA.
Alleen mijn vriend @Scrummie krijgt wat mij betreft ontheffing.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stelling: mensen in Nederland die zich daar druk om maken zijn mentaal niet in orde
Akkoord.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen mijn vriend @:scrummie krijgt wat mij betreft ontheffing.
Bedankt ouwe reus, alleen is het niet echt een gespreksonderwerp thuis.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen mijn vriend @:scrummie krijgt wat mij betreft ontheffing.
Hoe koud is het daar?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt ouwe reus, alleen is het niet echt een gespreksonderwerp thuis.
Wel de kou/sneeuw daar.
Wijsheid komt met de jaren blijkt maar weer HAHAHAquote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:36 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/voetbal(...)-uit-de-vs~a78c7d21/
Sepp Blatter die ergens vraagtekens bij zet.
Verkopen ze in Amersfoort geen lampjes?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:27 schreef GGMM het volgende:
Morgen wordt mijn pakketje bezorgd
@:scrummie een lampje
Jawel maar ik wil voorkomen dat ik @Slobeend en zijn hond tegenkomquote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verkopen ze in Amersfoort geen lampjes?
pics van hondquote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil voorkomen dat ik @:slobeend en zijn hond tegenkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speurend naar GGMM.What can change the nature of a man?
Jij kan wel een knuffel gebruiken van dat lieve hondje.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil voorkomen dat ik @:slobeend en zijn hond tegenkom
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:43 schreef Coco het volgende:
Een schapendoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speurend naar GGMM.![]()
Nasiquote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zegt iemand die ontzettend druk was met Hamasquote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:45 schreef Caland het volgende:
Er zijn blijkbaar mensen die zich al weken waanzinnig druk maken om agenten in derdewereldland USA.
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:43 schreef Coco het volgende:
Die mag wel een keer door de wasstraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speurend naar GGMM.
Fijne club mensen!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zegt iemand die ontzettend druk was met Hamas
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
@:coco ik klim even bescheiden in de pen voor PSV - Feyenoord.
Waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 28 januari 2026 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
@:coco ik klim even bescheiden in de pen voor PSV - Feyenoord.
Ik heb vandaag het boek 'buiten de lijnen' op de mat gekregen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Verwachte bezorgtijd: vandaag tussen 16:02 en 17:22
Bezorger is onderweg
Ondraaglijke spanning
Als ik Danny was dan had ik al lang en breed de stekker eruit getrokken in plaats van het tot een zuur stormfront.fok.nl te laten verworden zoals hij nu doetquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
FB / Stuur maar een mail naar FOK!
Hier schrik ik van.
Hallo amice.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Verwachte bezorgtijd: vandaag tussen 16:02 en 17:22
Bezorger is onderweg
Ondraaglijke spanning
Ja het wordt er niet gezelliger op inderdaad. Al beperk ik me voornamelijk tot de sporttopics. NWS is echt vreselijk. Ik kan me ook niet voorstellen dat het (veel) geld opbrengt.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik Danny was dan had ik al lang en breed de stekker eruit getrokken in plaats van het tot een zuur stormfront.fok.nl te laten verworden zoals hij nu doet
Laat staan na dat soort walgelijke mails
Na drie jaar heeft de batterij van mijn JBL Tune760NC het begeven. Derhalve heb ik een nieuwe JBL Tune-besteld.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice.
Wil je met ons delen wat er geleverd gaat worden?
Ik denk dat @:Scrummie benieuwd is of het een lamp is
Mooie keuzequote:Op woensdag 28 januari 2026 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het boek 'buiten de lijnen' op de mat gekregen.
Die vent zit nu waarschijnlijk thuis trots als een hond met zeven staarten dat zijn mailtje is voorgelezen, maar eigenlijk moet hij zich doodschamen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
FB / Stuur maar een mail naar FOK!
Hier schrik ik van.
mot brood op de plank komen makkerquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik Danny was dan had ik al lang en breed de stekker eruit getrokken in plaats van het tot een zuur stormfront.fok.nl te laten verworden zoals hij nu doet
Laat staan na dat soort walgelijke mails
Hoe gaat het met je? tijd niet gezien.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het wordt er niet gezelliger op inderdaad. Al beperk ik me voornamelijk tot de sporttopics. NWS is echt vreselijk. Ik kan me ook niet voorstellen dat het (veel) geld opbrengt.
Ja, precies. Waarom dan trekken aan een dood paardquote:Op woensdag 28 januari 2026 16:49 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
mot brood op de plank komen makker
Om een hoop mensen plezier te doen die dagelijks op FOK komenquote:Op woensdag 28 januari 2026 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, precies. Waarom dan trekken aan een dood paard
*jijquote:Op woensdag 28 januari 2026 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om een hoop mensen plezier te doen die dagelijks op FOK komen
Zoals jou
Dit forum heeft gewoon een nieuwe Ted-campagne nodig.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, precies. Waarom dan trekken aan een dood paard
Oh sorry omdat hij jij een plezier wil doen inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2026 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
*jij
Wellicht word ik dan nog eens wat productiever op het werk
Ted was een zienerquote:Op woensdag 28 januari 2026 17:15 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Dit forum heeft gewoon een nieuwe Ted-campagne nodig.
Tedgod.
Ik heb vandaag weer biefstukquote:Op woensdag 28 januari 2026 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Gewoon bij sport/hobby subfora houden inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het wordt er niet gezelliger op inderdaad. Al beperk ik me voornamelijk tot de sporttopics. NWS is echt vreselijk. Ik kan me ook niet voorstellen dat het (veel) geld opbrengt.
Valt wel mee, hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 28 januari 2026 17:20 schreef Coco het volgende:
User @:Caland krijgt de wind van voren van forum admin @:GGMM
Ik chargeer.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij heeft wel gelijk
Zou je thuiswerken nog leuk vinden als er geen social media bestond?quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
*jij
Wellicht word ik dan nog eens wat productiever op het werk
Walgelijke vetzak.quote:
En de WLR SC?quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon bij sport/hobby subfora houden inderdaad.
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2026 13:13 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er een hekel aan als mensen hun lunch half werkend achter hun bureau opvreten. Voor lunch neem je gewoon de tijd.
Is dit mijn autisme of heb ik gelijk
Ja.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:13 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er een hekel aan als mensen hun lunch half werkend achter hun bureau opvreten. Voor lunch neem je gewoon de tijd.
Wellicht te weinig autistisch omdat jij wel sociaal contact overweegt tijdens je lunch in plaats van je af te zonderen achter je bureau.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:13 schreef GGMM het volgende:
Deels maar de gemiddelde Nederlandse kantine is ook zaaddodend. Paar verdwaalde plastic kuipstoelen en verkalkt koffiezetapparaat.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:13 schreef GGMM het volgende:
Gewoon werken voor je kankergeldquote:Op donderdag 29 januari 2026 13:13 schreef GGMM het volgende:
Lekker boeiend allemaal.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:Wotte zet zichzelf echt gigantisch voor lul in het PSV-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |