ROB GEUS'EDquote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1680 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛🟩🟩
Ach
Woordle6 1476 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Bro maat watquote:
Heyquote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:vrijgevochten bro maat hallo welkom
Ben je hier nou nog steeds mee bezig?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
Tot wanneer is die ban van Zippy wel niet, moet haast wel een vrouw zijn die hem dat heeft opgelegd. Ondertussen kan een trol volop Russische propaganda blijven sproeien maar Zippy heeft kennelijk iets heel ernstigs gedaan.
Zijn probleemquote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
Tot wanneer is die ban van Zippy wel niet, moet haast wel een vrouw zijn die hem dat heeft opgelegd. Ondertussen kan een trol volop Russische propaganda blijven sproeien maar Zippy heeft kennelijk iets heel ernstigs gedaan.
Laat hem gewoon vrij, is erg overdreven.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je hier nou nog steeds mee bezig?
Bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Laat hem gewoon vrij, is erg overdreven.
Onnodige vrouwenbash.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
Danny kan elke user goed gebruiken. Zulke lange bans opleggen, wat moet hij wel niet gedaan hebben. Z'n darts toernooi verpest. Niet gezellig meelullen bij voetbal. Beetje triest komt het over ook al weet ik dus niet wat voor iets heul errugs Zippy heeft gedaan. Zo jaag je mensen wel weg ja. Terwijl in het Oekraine topic al maanden zo niet langer een trol vrijuit de gang kan gaan.quote:
Tjongequote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Danny kan elke user goed gebruiken. Zulke lange bans opleggen, wat moet hij wel niet gedaan hebben. Z'n darts toernooi verpest. Niet gezellig meelullen bij voetbal. Beetje triest komt het over ook al weet ik dus niet wat voor iets heul errugs Zippy heeft gedaan. Zo jaag je mensen wel weg ja. Terwijl in het Oekraine topic al maanden zo niet langer een trol vrijuit de gang kan gaan.
Goed je te zien vriendquote:
Ik moest ook verplicht een communicatietraining doen toen ik FA werdquote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel sterk afgehandeld.
Jij zou echt een goede FA zijn.
Ik zie het inderdaad terug.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest ook verplicht een communicatietraining doen toen ik FA werd
Maar het resultaat mag er wezen.
Pizzaquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Biefstukquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Varkentjequote:
Je zit wel diep in die billen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
Billen en de Antillen gaan altijd hand in hand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |