POL of NWS?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:44 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland hengelt middels verschillende posts aardig wat likes binnen in het PVV topic
Wat ben je toch een attente man.quote:
Ik hou mijn maatjes altijd op de hoogte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PI voedselquote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Net gepoept zat te denken. Wellicht een gat in de markt om inlegvellen voor de wc-pot te gaan produceren met afbeeldingen van publieke figuren. Politiek activisme nu ook in het kleinste kamertje.quote:
Puik idee, geen remsporen meer.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Net gepoept zat te denken. Wellicht een gat in de markt om inlegvellen voor de wc-pot te gaan produceren met afbeeldingen van publieke figuren. Politiek activisme nu ook in het kleinste kamertje.
Ik zou per direct een rolletje van Juffrouw Jetten bestellenquote:Op woensdag 21 januari 2026 10:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Net gepoept zat te denken. Wellicht een gat in de markt om inlegvellen voor de wc-pot te gaan produceren met afbeeldingen van publieke figuren. Politiek activisme nu ook in het kleinste kamertje.
Je wil Jetten tegen je kont aan hebben?quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zou per direct een rolletje van Juffrouw Jetten bestellen
Plee figuren?quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Word je geil van die gedachte?quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je wil Jetten tegen je kont aan hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |