Geniet ervan.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:35 schreef GGMM het volgende:
Het is erg onrustig vandaag op FOK
Gelukkig is vandaag m'n snipperdag.
Oh sorry ik lees dit nu pasquote:Op zondag 25 januari 2026 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben Griekse aardappel/gehaktschotel aan het maken
#ANONIEM maatje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2026 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#ANONIEM maatje.
Dus ja, op z'n FOKS kan je zeggen dat ze helemaal kapot is. HELEMAAL KAPOT.Ze is niet anoniem, dom varken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Funest betekent dat iets zeer schadelijk, verderfelijk of noodlottig is, met vaak grote negatieve gevolgen of een slechte afloop tot gevolg. Het wordt gebruikt om aan te geven dat een actie, toestand of invloed ernstige nadelige effecten heeft. Synoniemen zijn onder andere fataal, fnuikend, rampzalig en verwoestend.quote:
Sinds mijn crisis heb ik steeds meer medelijden met dat mensquote:Op maandag 26 januari 2026 10:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Funest betekent dat iets zeer schadelijk, verderfelijk of noodlottig is, met vaak grote negatieve gevolgen of een slechte afloop tot gevolg. Het wordt gebruikt om aan te geven dat een actie, toestand of invloed ernstige nadelige effecten heeft. Synoniemen zijn onder andere fataal, fnuikend, rampzalig en verwoestend.
Had ik niet van je verwachtquote:Op maandag 26 januari 2026 12:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Sinds mijn crisis heb ik steeds meer medelijden met dat mens
Ik verwacht dat we elkaar wel tegen zullen komen in een of ander gesticht, dus ik neem het zekere voor het onzekerequote:
Zeer intelligent uitgedacht. Verrast me helemaal niet.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we elkaar wel tegen zullen komen in een of ander gesticht, dus ik neem het zekere voor het onzekere
Geenszins.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Forummoderator @:Chevycaprice en forumgebruiker @:vrijgevochten vliegen elkaar in de spreekwoordelijke haren.
Kom dat aanschouwen @:Caland @:GGMM @:Pisces29
Dat doet hij anders nooit (lol)quote:Op maandag 26 januari 2026 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geenszins.
Heel raar om een hoop bombarie te maken om HELEMAAL niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |