Die hele wedstrijd was genot. Africacupgoden.quote:Op maandag 19 januari 2026 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die penalty blijft genot om te zien
Mocht wel weer eigenlijk. Maar niet te vaakquote:Op maandag 19 januari 2026 09:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zo moeilijk hoeft ook weer niet.
Woordle 1675 4/6
⬛🟨🟩⬛⬛
⬛⬛🟩🟨⬛
🟨🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1471 6/6
🟩⬛⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟨⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Edouard Mendy lijkt me wel een goeiequote:Op maandag 19 januari 2026 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die aan het hardlopen is geslagen, is er dan niets heilig meer?
Straks gaat hij nog opteren voor een donkere keeper bij Feyenoord.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 19 januari 2026 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland die aan het hardlopen is geslagen, is er dan niets heilig meer?
Straks gaat hij nog opteren voor een donkere keeper bij Feyenoord.
‘Wandelen’ ja. @Wereldgozerquote:Op maandag 19 januari 2026 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
Oh wandelen zie ik nu. Dat is nog erger.
Boomer.
Wat een vieze flikker, die @Calandquote:Op maandag 19 januari 2026 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2026 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een vieze flikker, die @:CalandHoe is het met je horloge, makker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
'Helaas' is het een soort ongeschreven regel dat je als Nijmegenaar dat tochtje (overigens geen sport) een keer gedaan moet hebbenquote:Op maandag 19 januari 2026 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boomer.
Ik heb mogelijk een oplossing. Ik ga dit vanavond testen.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met je horloge, makker.
Je zou haast denken dat we hier hypocriet zijnquote:Op maandag 19 januari 2026 13:04 schreef RamboDirk het volgende:
Enige maanden geleden werd er hier nog gehakt gemaakt van hardlopers. Ik noem een Dick Schoof een Dolfie Jansen, ze gingen door de gehaktmolen.
Succes met 'trainen' makker.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
'Helaas' is het een soort ongeschreven regel dat je als Nijmegenaar dat tochtje (overigens geen sport) een keer gedaan moet hebben
Laat mij gewoon
Aldus de man die er nog NUL topics heeft geopend.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, er is een nieuwe mod op POL, ga die zooi ff ontregelen voor de ontgroening!
Sow, hoppa.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man die er nog NUL topics heeft geopend.
Ze zitten er bovenopquote:Op maandag 19 januari 2026 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, paardenlul. Doe er dan wat aan.
Mensen met fitbits/garmins nemen we hier NIET serieusquote:Op maandag 19 januari 2026 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met je horloge, makker.
Moet jij weten.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen met fitbits/garmins nemen we hier NIET serieus
Je bent een waardeloze ventquote:Op maandag 19 januari 2026 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
'Helaas' is het een soort ongeschreven regel dat je als Nijmegenaar dat tochtje (overigens geen sport) een keer gedaan moet hebben
Laat mij gewoon
Wie post buiten belangrijke verkiezingen nou voor z'n lol in POL?quote:Op maandag 19 januari 2026 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, er is een nieuwe mod op POL, ga die zooi ff ontregelen voor de ontgroening!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |