Ik heb vandaag weer biefstukquote:Op woensdag 28 januari 2026 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Gewoon bij sport/hobby subfora houden inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het wordt er niet gezelliger op inderdaad. Al beperk ik me voornamelijk tot de sporttopics. NWS is echt vreselijk. Ik kan me ook niet voorstellen dat het (veel) geld opbrengt.
Valt wel mee, hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 28 januari 2026 17:20 schreef Coco het volgende:
User @:Caland krijgt de wind van voren van forum admin @:GGMM
Ik chargeer.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij heeft wel gelijk
Zou je thuiswerken nog leuk vinden als er geen social media bestond?quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
*jij
Wellicht word ik dan nog eens wat productiever op het werk
Walgelijke vetzak.quote:
En de WLR SC?quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon bij sport/hobby subfora houden inderdaad.
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2026 13:13 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er een hekel aan als mensen hun lunch half werkend achter hun bureau opvreten. Voor lunch neem je gewoon de tijd.
Is dit mijn autisme of heb ik gelijk
Ja.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:13 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er een hekel aan als mensen hun lunch half werkend achter hun bureau opvreten. Voor lunch neem je gewoon de tijd.
Wellicht te weinig autistisch omdat jij wel sociaal contact overweegt tijdens je lunch in plaats van je af te zonderen achter je bureau.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:13 schreef GGMM het volgende:
Deels maar de gemiddelde Nederlandse kantine is ook zaaddodend. Paar verdwaalde plastic kuipstoelen en verkalkt koffiezetapparaat.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:13 schreef GGMM het volgende:
Gewoon werken voor je kankergeldquote:Op donderdag 29 januari 2026 13:13 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |