Zuurkool, met worstquote:Op maandag 26 januari 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Macaroni.quote:Op maandag 26 januari 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Die had wat beters te doen in het weekendquote:Op maandag 26 januari 2026 16:59 schreef GGMM het volgende:
Uiterlijk 26 januari zou mijn examen resultaat bekend worden, maar er is nog niets bekend.
Jullie snappen denk ik wel dat deze jongen pislink is.
Cruzinats in NWS / Zwanger en stoppen met roken? Cadeaubonnen werken het bestequote:Rokers zijn vrijwel allemaal zwakbegaafd.
Ik ken Cruzinats niet, maar dat klinkt als een verstandig persoonquote:Op dinsdag 27 januari 2026 03:21 schreef 3rr0r het volgende:
Cruzinats windt er geen doekjes om
[..]
Cruzinats in NWS / Zwanger en stoppen met roken? Cadeaubonnen werken het beste
@:Scru .. .. .. .. @:GGMM
Stelling: mensen in Nederland die zich daar druk om maken zijn mentaal niet in ordequote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:45 schreef Caland het volgende:
Er zijn blijkbaar mensen die zich al weken waanzinnig druk maken om agenten in derdewereldland USA.
Alleen mijn vriend @Scrummie krijgt wat mij betreft ontheffing.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stelling: mensen in Nederland die zich daar druk om maken zijn mentaal niet in orde
Akkoord.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen mijn vriend @:scrummie krijgt wat mij betreft ontheffing.
Bedankt ouwe reus, alleen is het niet echt een gespreksonderwerp thuis.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen mijn vriend @:scrummie krijgt wat mij betreft ontheffing.
Hoe koud is het daar?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt ouwe reus, alleen is het niet echt een gespreksonderwerp thuis.
Wel de kou/sneeuw daar.
Wijsheid komt met de jaren blijkt maar weer HAHAHAquote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:36 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/voetbal(...)-uit-de-vs~a78c7d21/
Sepp Blatter die ergens vraagtekens bij zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |